Справа № 2а-2124/10/0770
Рядок статзвіту № 6.6.4
Код - 05
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
01 листопада 2010 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Гаврилка С.Є.
при секретарі судового засідання Скуба В.І.
за участю сторін:
представника позивача - ОСОБА_1;
представника відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у Тячівському районі Закарпатської області до ВАТ «Укр-Деревобудинок РПС» про стягнення заборгованості перед бюджетом , -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 01 листопада 2010 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 09 листопада 2010 року.
ДПІ у Тячівському районі Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до ВАТ «Укр-Деревобудинок РПС», якою просить стягнути заборгованість перед бюджетом у розмірі 5960,02 грн..
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує на те, що відповідач допустив заборгованість по земельному податку у розмірі 5952,89 грн. та по збору за забруднення навколишнього середовища у розмірі 7,13 грн., всього - 5960,02 грн..
Під час судового розгляду даної справи представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з мотивів, які викладені в позовній заяві та просив суд задовольнити їх в повному обсязі.
В судові засідання, що проходили 12 лютого 2010 року, 08 червня 2010 року та 25 червня 2010 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до Глави 3 Розділу 2 КАС України. Відповідачем не надано суду заперечень проти позову та інших доказів, які у нього є.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги слід задовольнити з наступних підстав.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності-юридичної особи - 29 березня 1996 року Тячівською районною державною адміністрацією Закарпатської області був зареєстрований Тячівський завод «Зеніт»» (а.с. 5).
Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків (а.с. 6), довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 7), свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності-юридичної особи (а.с. 8) та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.а.с 19, 20) місцезнаходженням відповідача є: 90500, Закарпатська область, Тячівський район, м. Тячів, вул. Комсомольська, будинок 6 «А».
Щодо податку на прибуток підприємств .
27 травня 2009 року ДПІ у Тячівському районі Закарпатської області було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності. В результаті перевірки був складений акт № 423/15-30/14307908 від 27 травня 2009 року, відповідно до якого, зафіксовано порушення відповідачем статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (надалі Закон України № 2181-III ), а саме відповідачем не подано декларації з податку на прибуток підприємств за І-й квартал 2009 року.
На підставі вказаного акту, 29 травня 2009 року було прийнято податкове повідомлення-рішення за № 0009771530/0, відповідно до якого, до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію у розмірі 170 грн. (а.с.а.с 12, 29).
Заборгованість відповідача з податку на прибуток підприємств також підтверджується розрахунком заборгованості (а.с 5) та обліковою карткою платника (а.с. 22).
Отже заборгованість відповідача з податку на прибуток підприємств становить 170 грн..
Щодо заборгованості по комунальному податку .
Відповідно до статті 15 частини 1 пункту 2 Закону України «Про систему оподаткування» № 1251-ХІІ від 25 червня 1991 року (надалі Закон України № 1251-ХІІ) комунальний податок належить до місцевих податків.
Відповідно до розрахунку комунального податку, що поданий відповідачем до ДПІ у Тячівському районі Закарпатської області, відповідачем самостійно нараховано вказаний податок за базовий період у розмірі 78,20 грн. (а.с. 11).
Відповідно до облікової картки платника (а.с. 21) станом на 01 січня 2009 року у відповідача існувала переплата по комунальному податку к розмірі 64,34 грн..
Заборгованість відповідача по комунальному податку також підтверджується розрахунком заборгованості (а.с 5).
Отже заборгованість відповідача по комунальному податку становить 13,86 грн. (78,20-64,34).
Щодо заборгованості по земельному податку .
Відповідно до статті 14 частини 1 Закону України «Про плату за землю» платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.
Відповідно до статті 14 частини 1 пункту 8 Закону України № 1251-ХІІ до загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів) належить, зокрема: плата за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності).
Відповідно до облікової картки платника (а.с. 23) станом на 01 січня 2009 року у відповідача була заборгованість із сплати земельного податку у розмірі 533,58 грн.
Відповідачем до ДПІ у Тячівському районі Закарпатської області було подано розрахунки земельного податку на 2008 та 2009 роки (а.с.а.с. 9, 10).
Відповідно до вказаних розрахунків відповідач зобов'язувався: у 2008 році сплачувати щомісяця земельний податок у розмірі 1031,97 грн., а у грудні 2008 року - 1031,98 грн.; у 2009 році по 1188,75 грн., а у грудні 2009 року - 1188,79 грн..
Відповідно до облікової картки платника (а.с.а.с. 23, 24) відповідачем не сплачено земельного податку за грудень 2008 року у розмірі 1031,98 грн., а також за січень-липень 2009 року у розмірі 8321,25 (1188,75х7).
Заборгованість відповідача по земельному податку також підтверджується розрахунком заборгованості (а.с 5).
Отже заборгованість відповідача по земельному податку становить 9886,81 грн. (533,58+1031,98+8321,25).
Відповідно до статей 4 та 9 Закону України № 1251-ХІІ платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі). Платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно до статті 1 пункту 1.3 Закону України № 2181- III податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
Відповідно до статті 1 пункту 1.2 Закону України № 2181- III податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Відповідно до статті 5.1. Закону України № 2181- III податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до статті 5 пункту 5.3. підпункту 5.3.1. Закону України № 2181- III платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Відповідно до статті 5 пункту 5.4. підпункту 5.4.1. Закону України № 2181- III узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до статті 17 пункту 17.1. підпункту 17.1.1 Закону України № 2181- III платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Отже податковий борг відповідача становить 170+13,86+9886,81=10070,67 грн.
Зважаючи на вказані норми Законів, враховуючи обставини, встановлені судом, позовні вимоги слід задовольнити.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву державної податкової інспекції у Тячівському районі Закарпатської області до ВАТ «Укр-Деревобудинок РПС» - задовольнити.
Стягнути з ВАТ «Укр-Деревобудинок РПС» (90520, смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 94, Тячівського району, Закарпатської області, ідентифікаційний код 05769225) на користь бюджету за відповідним кодом бюджетної класифікації заборгованість у розмірі 5960,02 (п'яти тисяч дев'ятисот шестидесяти гривень 02 коп.) грн..
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Гаврилко С.Є.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2010 |
Оприлюднено | 22.09.2015 |
Номер документу | 50312411 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні