cpg1251
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 вересня 2015 року м. ПолтаваСправа № 816/3329/15
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Ясиновського І.Г.,
за участю секретаря судового засідання - Петренко О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області до Козельщинського житлово-комунального підприємства про стягнення коштів, -
В С Т А Н О В И В:
18 серпня 2015 року Кременчуцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі також - позивач) звернулась до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Козельщинського житлово-комунального підприємства (надалі також - відповідач) про стягнення коштів з рахунків платника на погашення податкового боргу у розмірі 87658,27 грн. (з урахуванням заяви від 04 вересня 2015 року про уточнення позовних вимог).
В обґрунтування своїх вимог позивач посилався на те, що за відповідачем рахується відповідний податковий борг, що виник у зв'язку з несплатою узгодженого податкового зобов'язання, тому підлягає стягненню у судовому порядку.
Сторони у судове засідання не з'явились, хоча повідомлялись про час та місце судового розгляду належним чином, позивач надав клопотання про розгляд справи без уповноваженого представника.
Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу за даної явки.
Вивчивши та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Козельщинське житлово-комунальне підприємство зареєстровано як юридичну особу 05 серпня 2002 року, номер запису 1 567 120 0000 000250, код ЄДРПОУ 32012766 та перебуває на податковому обліку з 16 серпня 2002 року за № 368.
Заборгованість відповідача з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності виникла за наступних обставин.
Відповідачем подано до контролюючих органів податкові декларації з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності:
№ 9089744567 від 05 лютого 2014 року за 2013 рік (а.с. 24-25) з терміном сплати до 11 березня 2014 року, якою самостійно визначено зобов'язання в розмірі 2210,00 грн. (згідно рядка 14).
Зазначена в податковій декларації сума зобов'язання платником до бюджету не внесена.
Кременчуцькою ОДПІ проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток Козельщинського житлово-комунального підприємства за 3 квартал, 4 квартал 2012 pоку, результати якої оформлені актом від 21 квітня 2014 року № 37/16-14-15/32012766 (а.с. 123).
На підставі акта перевірки винесено податкові повідомлення-рішення:
- від 21 квітня 2014 року № 000082150058/ППР-КР/16-14, яким застосовано штраф у розмірі 20%, що становить 227,77 грн. (а.с. 121);
- від 21 квітня 2014 року № 000083150059/ППР-КР/16-14, яким застосовано штраф у розмірі 10%, що складає 39,20 грн. (а.с. 122).
Вищевказані податкові повідомлення-рішення вручені уповноваженій особі відповідача 29 квітня 2014 року, що підтверджується підписом останньої на корінці податкових повідомлень-рішень.
Податкові повідомлення-рішення від 21 квітня 2014 року № 000082150058/ППР-КР/16-14 та № 000083150059/ППР-КР/16-14 ні в судовому, ні в адміністративному порядку платником податків не оскаржувались, відтак визначена у них сума штрафних (фінансових) санкцій вважається узгодженою та набула статусу податкового боргу.
Заборгованість відповідача з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності зросла внаслідок несплати підприємством самостійно задекларованої суми податкового зобов'язання згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства № 9081425637 від 02 березня 2015 року (а.с. 26-27) з терміном сплати 11 березня 2015 року в розмірі 2,00 грн.
На підставі підпункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України контролюючим органом нараховано пеню в розмірі 10,72 грн.
Відтак, станом на дату розгляду справи судом податковий борг відповідача з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності з урахуванням часткової сплати складає 2468,86 грн., в тому числі: 2468,14 грн. - за основним платежем та 10,72 грн. - пеня), що підтверджується відповідним витягом з облікової картки платника податків.
Податковий борг Козельщинського житлово-комунального підприємства з екологічного податку виник за наступних обставин.
Кременчуцькою ОДПІ здійснено камеральну перевірку податкової звітності відповідача з екологічного податку за 3 квартал 2012 року, 2 квартал 2012 року, 1 квартал 2013 року, 2 квартал 2013 року, результати якої оформлені актом від 29 січня 2015 року № 31/16-14-15/22550528 (а.с. 125), на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення від 29 січня 2015 року № 000067150026/ППР-ЮР/1614 про накладення штрафу в розмірі 20%, що складає 766,44 грн. (а.с. 124). Зазначене податкове повідомлення-рішення вручене уповноваженому представнику відповідача 29 січня 2015 року, що підтверджується особистим підписом останнього на корінці податкового повідомлення-рішення від 29 січня 2015 року № 000067150026/ППР-ЮР/1614.
Вищевказане податкове повідомлення-рішення ні в адміністративному, ні в судовому порядку платником податків не оскаржувалось, відтак визначена ним сума штрафних (фінансових) санкцій вважається узгодженою та набула статусу податкового боргу.
У зв'язку з неповною та несвоєчасною сплатою відповідачем задекларованих сум податкового зобов'язання з екологічного податку, у відповідності до статті 129 Податкового кодексу України нараховано пеню в розмірі 140,33 грн.
Матеріалами справи підтверджено, що станом на дату розгляду справи судом з урахуванням часткової сплати та наявної переплати за відповідачем зберігається заборгованість з екологічного податку в розмірі 4916,41 грн., в тому числі: 4850,02 грн. - за основним платежем, 766,44 - за штрафними (фінансовими) санкціями та 66,39 грн. - пеня.
Заборгованість Козельщинського житлово-комунального підприємства з єдиного податку з юридичних осіб виникла наступним чином.
Контролюючим органом проведено ряд камеральних перевірок відповідача з єдиного податку з юридичних осіб за результатами яких складено відповідні акти:
від 11 вересня 2012 року № 51/1500/32012766 (а.с. 132-133), на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення від 11 вересня 2012 року № 0000521500-51/1614 про накладення штрафу в розмірі 1762,29 грн. (а.с. 130);
від 14 грудня 2012 року № 67/1503/32012766 (а.с. 134-135), на підставі якого винесено податкове повідомлення-рішення від 14 грудня 2012 року № 000065150068/1614 про зобов'язання сплатити штрафу в розмірі 20%, що становить 518,04 грн. (а.с. 129).
від 08 грудня 2014 року № 143/16-14-15-22/32012766 (а.с. 128), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 08 грудня 2014 року № 0004051500145/ППР-ЮР/1614 про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 513,76 грн. (а.с. 126) та № 0004061500146/ППР-ЮР/1614 про накладення штрафу в розмірі 20%, що складає 288,33 грн. (а.с. 127).
Зазначені податкові повідомлення-рішення вручені уповноваженому представнику відповідача, що підтверджується особистим підписом останнього на корінцях податкових повідомлень-рішень.
Вищевказані податкові повідомлення-рішення ні в адміністративному, ні в судовому порядку платником податків не оскаржувались, відтак визначені ними суми штрафних (фінансових) санкцій вважаються узгодженими та набули статусу податкового боргу.
У відповідності до приписів статті 129 Податкового кодексу України за несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов'язання нараховано пеню в сумі 5770,22 грн.
Матеріалами справи підтверджено, що станом на дату розгляду справи судом з урахуванням часткової сплати та наявної переплати за відповідачем зберігається заборгованість з єдиного податку з юридичних осіб в розмірі 8852,64 грн., з яких: 3082,42 грн. - штрафні (фінансові) санкції та 5770,32 грн. - пеня.
Заборгованість Козельщинського житлово-комунального підприємства з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла за наступних обставин.
Відповідачем подано до контролюючих органів податкові декларації з податку на додану вартість:
№ 9050251090 від 19 серпня 2012 року за липень 2012 року (а.с. 73-74) з терміном сплати до 30 серпня 2012 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1124,00 грн.;
№ 9057213988 від 20 вересня 2012 року за серпень 2012 року (а.с. 75-76) з терміном сплати до 30 вересня 2012 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1578,00 грн.;
№ 9064868766 від 20 жовтня 2012 року за вересень 2012 року (а.с. 77-78) з терміном сплати до 30 жовтня 2012 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1751,00 грн.;
№ 9073355155 від 20 листопада 2012 року за жовтень 2012 року (а.с. 79-80) з терміном сплати 30 листопада 2012 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 4467,00 грн.;
№ 9080566643 від 20 грудня 2012 року за листопад 2012 року (а.с. 81-82) з терміном сплати 30 грудня 2012 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 5125,00 грн.;
№ 9085621384 від 21 січня 2013 року за грудень 2012 року (а.с. 83-84) з терміном сплати 30 січня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3923,00 грн.;
№ 9007306284 від 18 лютого 2013 року за січень 2013 року (а.с. 85-86) з терміном сплати 02 березня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1483,00 грн.;
№ 9013197799 від 15 березня 2013 року за лютий 2013 року (а.с. 87-88) з терміном сплати 30 березня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 2410,00 грн.;
№ 9021436552 від 18 квітня 2013 року за березень 2013 року (а.с. 89-90) з терміном сплати 30 квітня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 4283,00 грн.;
№ 9028270240 від 17 травня 2013 року за квітень 2013 року (а.с. 91-92) з терміном сплати 30 травня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3727,00 грн.;
№ 9035834714 від 18 червня 2013 року за травень 2013 року (а.с. 93-94) з терміном сплати 30 червня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3968,00 грн.;
№ 9042738143 від 17 липня 2013 року за червень 2013 року (а.с. 95-96) з терміном сплати 30 липня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3712,00 грн.;
№ 9051838910 від 20 серпня 2013 року за липень 2013 року (а.с. 97-98) з терміном сплати 30 серпня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1851,00 грн.;
№ 9057485832 від 16 вересня 2013 року за серпень 2013 року (а.с. 99-100) з терміном сплати 30 вересня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 2850,00 грн.;
№ 9065077876 від 16 жовтня 2013 року за вересень 2013 року (а.с. 101-102) з терміном сплати 30 жовтня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 2717,00 грн.
№ 9072772273 від 13 листопада 2013 року за жовтень 2013 року (а.с. 103-104) з терміном сплати 30 листопада 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3246,00 грн.
№ 9080134296 від 13 грудня 2013 року за листопад 2013 року (а.с. 105-106) з терміном сплати 30 грудня 2013 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 2306,00 грн.;
№ 9087739293 від 17 січня 2014 року за грудень 2013 року (а.с. 107-108) з терміном сплати 30 січня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 3043,00 грн.;
№ 9006043169 від 12 лютого 2014 року за січень 2014 року (а.с. 109-110) з терміном сплати 02 березня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить1569,00 грн.;
№ 9014266243 від 19 березня 2014 року за лютий 2014 року (а.с. 111-112) з терміном сплати 30 березня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить1812,00 грн.;
№ 9020326957 від 15 квітня 2014 року за березень 2014 року (а.с. 113-114) з терміном сплати 30 квітня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 1787,00 грн.;
№ 9028133159 від 19 травня 2014 року за квітень 2014 року (а.с. 115-116) з терміном сплати 30 травня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 440,00 грн.;
№ 9034385882 від 17 червня 2014 року за травень 2014 року (а.с. 117-118) з терміном сплати 30 червня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 4,00 грн.;
№ 9040219767 від 15 липня 2014 року за червень 2014 року (а.с. 119-120) з терміном сплати 30 липня 2014 року, якою самостійно визначене платником зобов'язання становить 32,00 грн.
Зазначені у вищевказаних податкових деклараціях суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість платником до бюджету не внесені та вважаються узгодженим податковим зобов'язанням внаслідок чого мають статус податкового бору.
Заборгованість відповідача з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) збільшилась в результаті проведення контролюючим органом ряду камеральних перевірок Козельщинського житлово-комунального підприємства за наслідками яких складено відповідні акти:
від 11 вересня 2012 року № 51/1500/32012766 (а.с. 132-133), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 11 вересня 2012 року № 000050150050/1614 (а.с. 131) про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 922,76 грн.
від 14 грудня 2012 року № 67/1503/32012766 (а.с. 134-135), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 14 грудня 2012 року № 000064150068/1614 (а.с. 136), про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 1152,45 грн.
від 11 лютого 2013 року № 9000001/16-14-15/32012766 (а.с. 144-145), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 11 лютого 2013 року № 00000115001/1614 (а.с. 149) про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 327,15 грн.
від 06 серпня 2013 року № 000018/16-14-15/32012766 (а.с. 141-142), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 07 серпня 2013 року № 00005015004/ППР-ЮР/1614 (а.с. 140) про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 1478,35 грн.
від 07 жовтня 2013 року № 000032/16-14-15/32012766 (а.с. 138-139), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 07 жовтня 2013 року № 000083150051/ППР-ЮР/1614 (а.с. 137) про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 742,14 грн.
від 21 жовтня 2014 року № 100/16-14-15/32012766 (а.с. 156-157), на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 21 жовтня 2014 року № 0001601500124/ППР-ЮР/1614 (а.с. 155) про застосування штрафу в розмірі 20%, що становить 1450,28 грн.
від 16 жовтня 2014 року № 95/16- 4-15/32012766 (а.с. 147) на підставі якого винесено податкові повідомлення-рішення від 24 жовтня 2014 року № 0001681500128/ППР-ЮР/1614 (а.с. 146) про застосування штрафу в розмірі 170,00 грн.
Вищевказані податкові повідомлення-рішення вручені уповноваженій особі відповідача, що підтверджується підписом останньої на корінці податкових повідомлень-рішень.
Зазначені податкові повідомлення-рішення ані в адміністративному, ані в судовому порядку не оскаржувались.
У відповідності до приписів статті 129 Податкового кодексу України за несвоєчасну сплату узгодженого податкового зобов'язання нараховано пеню в сумі 10150,79 грн.
Матеріалами справи підтверджено, що станом на дату розгляду справи судом за відповідачем зберігається заборгованість з податку на додану вартість в розмірі 71420,36 грн., в тому числі: 56974,35 грн. - за основним зобов'язанням, 4295,22 грн. - штрафні (фінансові) санкції та 10150,79 грн. - пеня.
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг-сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Сума узгодженого грошового зобов'язання, визначена вище зазначеними податковими повідомленнями-рішеннями у встановлений діючим законодавством строк відповідачем не сплачена, а тому набула статусу податкового боргу, розмір якого з урахуванням наявних переплат та проведеного нарахування сум пені складає 87658,27 грн., у тому числі: з податку на додану вартість - 71420,36 грн., з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності - 2468,86 грн., з екологічного податку - 4916,41 грн. та з єдиного податку з юридичних осіб - 8852,64 грн.
Згідно положень ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
У разі, коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Позивачем відповідно до приписів Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", що діяв станом на дату винесення податкових вимог, винесено першу податкову вимогу 27 вересня 2005 року № 1/27 та другу податкову вимогу від 05 листопада 2005 року № 2/1 (а.с. 42), які отримані уповноваженою особою відповідача.
Відповідачем доказів оскарження вказаних податкових вимог суду надано не було.
Відповідно до пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючі органи здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Також пп. 20.1.19 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Пунктом 41.1 статті 41 41.1 контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.
Відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Враховуючи зазначені вище положення Податкового кодексу України, суд дійшов до висновку, що чинним законодавством контролюючому органу надано право звертатись до суду з позовами про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, а в разі недостатності коштів на рахунках, звертатись до суду за дозволом на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Отже, позовні вимоги Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області до Козельщинського житлово-комунального підприємства про стягнення коштів підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 7-11, 71, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області до Козельщинського житлово-комунального підприємства про стягнення коштів задовольнити.
Стягнути з розрахункових рахунків Козельщинського житлово-комунального підприємства (32012766) кошти на погашення податкового боргу:
з податку на прибуток підприємств комунальної форми власності у розмірі 2468,86 грн. (дві тисячі чотириста шістдесят вісім гривень вісімдесят шість копійок) на р/р 33217806700190, одержувач: Козельщинське УК/ с.м.т. Козельщина/11020202, ЄДРПОУ: 37812571, КБК 11020202, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО: 831019;
з екологічному податку в розмірі 4916,41 грн. (чотири тисячі девятсот шістнадцять гривень сорок одну копійку) на р/р 33113364700190, одержувач: Козельщинське УК/ с.м.т. Козельщина/19010301, ЄДРПОУ: 37812571, КБК 19010301, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО: 831019;
з єдиного податку з юридичних осіб у розмірі 8852,64 грн. (вісім тисяч вісімсот пятдесят дві гривні шістдесят чотири копійки) на р/р 34216378700190, одержувач: Козельщинське УК/ с.м.т. Козельщина/18050100, ЄДРПОУ: 37812571, КБК 18050100,банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО: 831019;
з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 71420,36 грн. (сімдесят одну тисячу чотириста двадцять гривень тридцять шість копійок) на р/р 31115029700189, одержувач: Козельщинське УК/Козельщинський район/14010100, ЄДРПОУ: 37812571, КБК 14010100, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО: 831019.
Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд.
Повний текст постанови виготовлено 04 вересня 2015 року.
Суддя І.Г. Ясиновський
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2015 |
Оприлюднено | 21.09.2015 |
Номер документу | 50314263 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
І.Г. Ясиновський
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні