Постанова
від 07.10.2009 по справі 2а-4841/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ЗАПОРІЗЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

 

 

 

 

 

ПОСТАНОВА

 ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 

07 жовтня

2009 року

                         м. Запоріжжя

(16 год.

43 хв.)

Справа №

2а-

4841/09/0870

                               

   

Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Садового І.В.,

при секретарі судового засідання

Марченко І.В.

за участю представників:

від

позивача -      ОСОБА_1

 

від

відповідача -   не з'явився

 

розглянув у відкритому судовому

засіданні адміністративну справу

за

позовною заявою:

Державної

інспекції з контролю за цінами в Запорізькій області

                               до:

Товариства

з обмеженою відповідальністю «Укрторгсервіс 96»

                             про:

стягнення

економічних санкцій у сумі 813  грн.

69коп.  

 

26 серпня

2009 року Державна інспекція з контролю за цінами в Запорізькій області

звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрторгсервіс 96» про стягнення

економічних санкцій у сумі 813  грн.

69коп.

Ухвалою суду

від 27.08.2009 відкрито провадження в адміністративній справі  №2а-4841/09/0870,  закінчено підготовче провадження та

призначено справу до судового розгляду на 22.09.2009.  Розгляд справи відкладався до 07.10.2009 у

зв'язку із неявкою відповідача.

Представник

позивача підтримав позовні вимоги, просить стягнути з відповідача економічні

санкції в розмірі 813 грн. 69 коп. В обґрунтування позовних вимог посилається

на ст.ст.13, 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення», розпорядження голови

Запорізької обласної державної адміністрації від 26.07.2007 № 263 «Про

встановлення граничних торговельних надбавок на продовольчі товари» та від

22.09.2008 № 352 «Про встановлення граничних торговельних (постачальницько-збутових)

надбавок на продовольчі товари».

Відповідач у

судове засідання вдруге не з'явився, витребувані документи не направив, про

причини неявки суду не повідомив.

Розгляд

справи здійснювався за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного

комплексу «Камертон».

У

судовому засіданні 07.10.2009, на підставі ст. 160 КАС України, судом

проголошено вступну та резолютивну частину постанови. Судом оголошено про час

виготовлення постанови у повному обсязі.

Суд,

розглянувши матеріали і з'ясувавши обставини адміністративної справи,

дослідивши інші наявні у справі докази у їх сукупності,

 

ВСТАНОВИВ:

Згідно із

Планом роботи на ІV квартал 2008 року Державною інспекцією з контролю за цінами

в Запорізькій області 03.10.2008 проведено перевірку Товариства з обмеженою

відповідальністю «Укрторгсервіс 96» (код ЄДРПОУ 23791955) з питань дотримання

порядку формування та застосування роздрібних цін на продовольчі товари. За

результатами перевірки було складено акт від 03.10.2008 № 000962.

Перевіркою

встановлені випадки порушення вимог порядку формування та застосування цін на

продовольчі товари, що призвело до необгрунтованого отримання відповідачем

виручки в сумі 271,23 грн.

На підставі

акту перевірки від 03.10.2008 № 000962 

до відповідача за порушення державної дисципліни цін  застосовано економічні санкції, про що

прийнято рішення від 21.10.2008 № 195 на суму 813 грн. 69 коп., з яких 271 грн.

23 коп. сума порушення та 542 грн. 46 коп. штрафу у розмірі 200% від суми

порушення та направленно претензію від 21.10.2008 № 01-15/2658.

Вказане

рішення відповідачем не оскаржувалось.

Оцінивши

представлені докази, вважаю що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи

з наступного:

Державна

інспекція з контролю за цінами в Запорізькій області є територіальним органом

Державної інспекції з контролю за цінами у складі Міністерства економіки

України і підпорядковується їй.

Серед

завдань, покладених на Держінспекцію з контролю за цінами, є здійснення

перевірки додержання порядку формування, встановлення і застосування цін і

тарифів, вжиття відповідно до законодавства заходів за порушення

підприємствами, установам, організаціями порядку формування, встановлення і

застосування цін і тарифів, а також невиконання вимог органів державного

контролю за цінами, прийняття рішення про вилучення до відповідного бюджету сум

всієї необґрунтовано одержаної виручки та штрафу у двократному її розмірі, а

також звертатись до судів про стягнення з підприємств, установ, організацій,

зазначених сум у разі невиконання рішень держінспекцій з контролю за цінами.

Статтею 13

Закону України «Про ціни і ціноутворення» № 507 від 03.12.1990 р. встановлено,

що державний контроль за цінами здійснюється при встановленні і застосуванні

державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролюється

правомірність їх застосування та додержання вимог законодавства про захист

економічної конкуренції. Контроль за додержанням державної дисципліни цін

здійснюється органами, на які ці функції покладено Урядом України.

Згідно із п.

1.5 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних)

санкцій органами державного контролю за цінами, затвердженої спільним наказом

Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України та

Міністерства фінансів України №298/519 від 03.12.2001р. (далі - Інструкція),

підставою для застосування фінансових (штрафних) санкцій є порушення суб'єктами

господарювання вимог спеціальних норм законодавства з питань ціноутворення,

якими запроваджено регулювання цін (тарифів), зокрема формування, установлення

та застосування цін (тарифів), нижчих від установлених мінімальних.

Відповідно

до п. 1.6 Інструкції необґрунтовано одержані суб'єктами господарювання,

унаслідок порушень порядку встановлення і застосування цін суми виручки та штрафи

підлягають вилученню згідно із законодавством на підставі рішень, прийнятих

органами державного контролю за цінами.

Згідно

Інструкції рішення про вилучення сум економічних та фінансових (штрафних)

санкцій може прийматися Державною інспекцією з контролю за цінами, державними

інспекціями з контролю за цінами в Автономній Республіці Крим, областях, містах

Києві та Севастополі на підставі матеріалів перевірок.

Розпорядженнями

голови Запорізької обласної державної адміністрації від 26.07.2007 № 263 «Про

встановлення граничної торговельної надбавки на продовольчі товари» встановлено

граничну торговельну надбавку на борошно в розмірі до 12%, макаронні вироби,

крупи манну, гречану, ячну, рис, пшоно, молоко, масло, олію, ковбасні вироби

варені І/г в розмірі до 14% на цукор-пісок, м'ясо птиці в розмірі до 15% та від

22.09.2008 № 353 «Про встановлення граничних торговельних

(постачальницько-збутових) надбавок на продовольчі товари» встановлено граничну

торговельну надбавку на борошно, м'ясо птиці в розмірі до 10%, крупи манну,

рис, олію в розмірі до 12%, цукор-пісок в розмірі до 13%.

Як

свідчать матеріали справи відповідачем в період з січня по жовтень 2008 року

продовольчі товари реалізовувались з застосуванням торговельної надбавки в

розмірі від 20% до 29% замість встановлених 12%, 14%, 15% та від 12% до 21%

замість встановлених 10%, 12% та 13%. За порушення прийнято рішення про

застосування економічних санкцій від 21.10.2008 № 195 на суму 813 грн. 69 коп.,

яке не оскаржувалось.

На підставі

викладеного, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги про стягнення з

Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрторгсервіс 96» економічних санкцій

у сумі 813  грн. 69коп. підлягають

задоволенню.

Керуючись

ст.ст. 161, 162, 163, 167  КАС України,

суд,

 

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної

інспекції з контролю за цінами в Запорізькій області до Товариства з обмеженою

відповідальністю «Укрторгсервіс 96» задовольнити.

Стягнути з

Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрторгсервіс 96» (вул.

Паторжинського, буд. 65, м. Запоріжжя, 69081, код ЄДРПОУ 23791955) на користь

Державного бюджету Шевченківського району м. Запоріжжя (на рахунок №

31114106700065, код ЄДРПОУ 34677077, МФО 813015 ГУДКУ в Запорізькій області)

813 (вісімсот тринадцять) грн. 69 коп. економічних санкцій.

Постанова

набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне

оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені

строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано,

набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного

адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом

подання в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови

не у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення її в

повному обсязі, заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом

20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб,

які беруть участь у справі.

Копія

апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду

апеляційної інстанції.

 

    Суддя                     І.В.Садовий

 

Постанова у

повному обсязі  складена 12 жовтня 2009

року.

Дата ухвалення рішення07.10.2009
Оприлюднено20.10.2009
Номер документу5042182
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4841/09/0870

Постанова від 07.10.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий І.В.

Ухвала від 27.08.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні