cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
про порушення провадження у справі про банкрутство
10 вересня 2015 р. Справа № 902/1194/15
Господарський суд Вінницької області у складі судді Стефанів Т.В.,
при секретарі судового засідання Незамай Д. Д.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за заявою : Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці,
код 37979905, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
за заявою : Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції
Головного управління ДФС у Вінницькій області,
код 39476158, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, б. 21, 21100
до : Товариства з обмеженою відповідальністю
"Вінницький проектний інститут+",
код 32537879, м. Вінниця, вул. Київська, б. 14
про банкрутство
за участю:
Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці, Кудрик Я. О., за довіреністю;
Вінницької ОДПІ, Григор'єва С. В., Федорченко Р. О., за довіреностями;
ВСТАНОВИВ:
27 серпня 2015 р. до господарського суду Вінницької області надійшла заява Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці, Вінницької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький проектний інститут+", код 32537879, м. Вінниця, вул. Київська, б. 14.
Ухвалою суду від 28.08.2015 р. заяву прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 10.09.2015 р.
В підготовче засідання 10.09.2015 р. з'явились представники ініціюючих кредиторів УПФУ у м. Вінниці та Вінницької ОДПІ, боржник та арбітражний керуючий Рабанюк В. С. не з'явились, причини неявки суд не повідомили. Про дату, місце та час розгляду справи № 902/1194/15 повідомлені завчасно та належним чином ухвалою від 28.08.2015 року, яка надіслана на їх адресу рекомендованою кореспонденцією.
Відповідно до п.3.9.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" №18 від 26.12.2011р. в разі, якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації -адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Таким чином, суд вважає за можливе розглядати справу за відсутності боржника та арбітражного керуючого, оскільки матеріали даної справи містять достатньо доказів для прийняття рішення по справі.
В судовому засідання 10.09.2015 року представники заявників в повному обсязі підтримали заяву про порушення провадження у справі про банкрутство.
Розглянувши матеріали справи в підготовчому засіданні, заслухавши представників сторін, суд, враховуючи вимоги ст. ст. 10, 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визнав представлені матеріали достатніми для порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький проектний інститут+", код 32537879, м. Вінниця, вул. Київська, б. 14 з огляду на обгрунтованість вимог ініціюючих кредиторів, їх безспірність (постанови Вінницького окружного адміністративного суду, які набрали законної сили), сума вимог складає 300 мінімальних розмірів заробітної плати (388 258, 40 грн основного боргу) і не сплачена боржником протягом 3-х місяців (постанови про відкриття виконавчого провадження, інкасові доручення)".
Як зазначалось вище, ухвалою від 28.08.2015 р. заяву прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 10.09.2015 р., арбітражним керуючим, визначеним автоматизованою системою з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України є Рабанюк Віктор Степанович, якого зобов'язано надати заяву на участь у даній справі.
07.09.2015 року на адресу суду від арбітражного керуючого Рабанюка В. С. надійшла заява про згоду на участь у даній справі.
В судовому засіданні 10.09.2015 року, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та оцінивши надані у справу докази, суд встановив наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство, як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Статтею 114 Закону про банкрутство визначено призначення та усунення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справі про банкрутство
Зокрема, абз. 1, 3, 4, 6, 8 ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство передбачено, що кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі.
У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Під час призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) господарський суд не пов'язаний з кандидатурами арбітражних керуючих, запропонованими комітетом кредиторів, та має право призначити арбітражного керуючого самостійно.
Відхилення господарським судом запропонованих кандидатур арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та призначення іншого арбітражного керуючого повинно бути вмотивованим.
Частиною 2 ст. 114 Закону про банкрутство визначено, що розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:
1) які є заінтересованими у цій справі;
2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;
3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом;
4) які мають конфлікт інтересів (особи, у яких виникає суперечність між власними чи їх близьких осіб майновими, немайновими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого).
До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 114 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) може бути звільнений господарським судом від виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора за його заявою.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону про банкрутство право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надається особі, яка отримала відповідне свідоцтво у порядку, встановленому цим Законом, та внесена до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
З огляду на викладене, враховуючи приписи ст.114 Закону про банкрутство, п.4.14 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство, затвердженого постановою пленуму ВГС України від 16.01.2013 р. №1, вивчивши та проаналізувавши спеціалізацію осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України, заяви на участь про призначення розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Рабанюка В. С. у справі № 902/1194/15, ретельно проаналізувавши відомості щодо кандидатури арбітражного керуючого Рабанюка В. С, суд дійшов висновку, про призначення розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький проектний інститут+", код 32537879 арбітражного керуючого Рабанюка Віктора Степановича, з покладенням на останнього всіх прав та обов'язків, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до п.10 ст.16 Закону про банкрутство з метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснюється офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Таке оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 7, 9, 10, 16, 18, 19, 22, 114, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. ст. 1, 2, 4-1, 12, 15, 32, 33, 34, 36, 38, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, суд
У Х В А Л И В :
1. Порушити провадження у справі про банкрутство Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінницький проектний інститут +" (код ЄДРПОУ 32537879, адреса: вул. Київська, 14, м. Вінниця, Вінницька область, 21009) .
2. Визнати вимоги кредиторів: Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці , код 37979905, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 в розмірі 84 028, 83 грн. та Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області, код 39476158, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, б. 21, 21100 в розмірі 304 229, 57 грн .
3. Ввести процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 03 січня 2016 року .
4. Призначити розпорядником майна арбітражного керуючого : Рабанюк Віктор Степанович , ідентифікаційний номер 2504912496, вул. Нікітіна, 37, м. Чернівці, Україна, ліцензія №АВ547815 від 19.10.2010 р. , свідоцтво № 615 від 23.04.2013 р.
Встановити грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат.
Сплата грошової винагороди в процедурі розпорядження майном здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором) у зазначеному розмірі.
Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.
Зобов'язати розпорядника майна:
- розглянути вимоги кредиторів про грошові вимоги до боржника;
- вести реєстр вимог кредиторів;
- повідомити кредиторів про результати розгляду їхніх вимог;
- вживати заходів для захисту майна боржника;
- аналізувати фінансово-господарську діяльність, інвестиційне становище боржника та його становище на ринках;
- виявляти (за наявності) ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;
- скликати збори кредиторів та організовувати їх проведення;
- надавати державному органу з питань банкрутства відомості, необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство;
- надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника;
- організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;
- виконувати інші повноваження, що передбачені Законом.
З моменту призначення розпорядника майна і до припинення процедури розпорядження майном органи управління боржника не мають права без згоди розпорядника майна приймати рішення про реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника; створення юридичних осіб або участь в інших юридичних особах; створення філій та представництв; виплату дивідендів; проведення боржником емісії цінних паперів.
Рішення про участь боржника в об'єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об'єднаннях юридичних осіб приймається органами управління боржника за згодою розпорядника майна.
Призначення розпорядника майна не є підставою для припинення повноважень керівника чи органу управління боржника.
Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна вчиняють правочини (укладають договори) щодо: відчуження або обтяження нерухомого майна, в тому числі його передачі в оренду, заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства, розпорядження нерухомим майном боржника у будь-який інший спосіб; одержання та видачі позик (кредитів), надання поруки, гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження у будь-який інший спосіб іншим майном боржника, балансова вартість якого становить понад один відсоток балансової вартості активів боржника, та укладання інших значних правочинів (договорів).
Розпорядник майна не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника, крім випадків, передбачених Законом.
5. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.
Ухвала про введення мораторію є підставою для зупинення виконавчого провадження.
Зобов'язати розпорядника майна повідомити органи державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та знаходженням його майна про запровадження мораторію.
Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум ( у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
Дія мораторію не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматися від їх вчинення.
Дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.
6. Вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів:
Заборонити боржнику укладати без згоди арбітражного керуючого (розпорядника майна) правочини (договори); відчужувати предмет застави.
7. Розпоряднику майна подати до господарського суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів до 29 жовтня 2015 р.
Розпоряднику майна скласти реєстр вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду до 29 жовтня 2015 р.
Призначити попереднє засідання на 17 листопада 2015 р. 11:40 год. в приміщенні господарського суду Вінницької області, каб. 1115.
Розпоряднику майна провести інвентаризацію майна боржника до 10 листопада 2015 р.
8. З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснити офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.
Ухвалу направити рекомендованим листом з повідомленням про вручення рекомендованої кореспонденції згідно переліку.
Суддя Стефанів Т.В.
віддрук. прим.:
1- до справи;
2- Вінницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги,21;
3-Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7;
4- ТзОВ "Вінницький проектний інститут+"", м. Вінниця, вул. Київська, б. 14;
5-Замостянський ВДВС Вінницького МУЮ;
6- Реєстраційна служба Вінницького МУЮ;
7,8- арбітражному керуючому (розпоряднику майна) Рабанюку В. С., вул. Нікітіна, 37, м. Чернівці, Україна; 58022, м. Чернівці, вул. Залозецького,31/1;
9- Вінницький міський суд.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2015 |
Оприлюднено | 18.09.2015 |
Номер документу | 50438204 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні