Постанова
від 20.04.2010 по справі 2-а-1291/10/0270
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

м. Вінниця, вул. Островського, 14

тел/факс (0432) 55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 квітня 2010 р. Справа № 2-а-1291/10/0270

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Курко Олега Петровича ,

при секретарі судового засідання: Савченко Олені Олегівні

за участю представників сторін:

позивача : ОСОБА_1

відповідача : не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом : Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до : приватного підприємства "Віо-Вінниця"

про : стягнення адміністративно-господарських санкцій в сумі 11610,20 грн.

ВСТАНОВИВ :

Вінницьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів подано позов до приватного підприємства "Віо-Вінниця" про стягнення 10520 грн. адміністративно-господарських санкцій та 1090,20 грн. пені за не створення 1 робочого місця для інвалідів у 2008р.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, посилаючись на обставини, викладені в позові, просила його задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений завчасно та належним чином, про що свідчить повідомлення № 2100102221259 від 02.04.2010р. про вручення поштового відправлення. Беручи до уваги те, що відповідач письмових заперечень щодо позову не надав, про поважність причин своєї неявки до суду не повідомив, суд, враховуючи позицію представника позивача, вирішив розглянути справу за наявними в ній доказами без участі представника ПП "Віо-Вінниця".

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши та вивчивши матеріали справи, оцінивши надані докази, судом встановлено, що згідно звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2008 рік форми №10-ПІ, у 2008 році на підприємстві працювали 20 осіб, з них жодного інваліда.

Статтею 19 Закону України від 21.03.1991 р. "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (зі змінами , далі -Закон) встановлено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Статтею 20 цього Закону передбачено, що підприємства, установи, організації, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, яка використовує найману працю.

Виходячи з даних положень Закону, на підприємстві відповідача мав би працювати 1 інвалід, однак такий не був працевлаштований.

Як слідує зі звіту № 10-ПІ, середньорічна заробітна плата штатного працівника на підприємстві за 2008 р. становила 10520 грн., таким чином сума адміністративно-господарські санкції складає стільки ж - 10520 грн.

Відповідачем фактично визнана дана сума, про що свідчить гарантійний лист директора ПП "Віо-Вінниця" № 15 від 10.09.2009р., адресований позивачу про зобов'язання погашення 10520 адміністративно-господарських санкцій за період з жовтня 2009 року по лютий 2010 року.

З матеріалів справи судом встановлено, що в 2008р. приватне підприємство "Віо-Вінниця" інформацію про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких можуть працювати інваліди до державної служби зайнятості не подавало, про що свідчить лист Вінницького районного центру зайнятості № 05-29/322 від 16.02.2010р.

Відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

А згідно ч. 2 ст. 20 даного Закону порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

В даному випадку відповідач не забезпечив встановлення нормативу 1-го робочого місця для працевлаштування інваліда та самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції в розмірі 10520 грн., що зумовило правомірне нарахування пені за період з 16.04.2009р. в розмірі 1090,20 грн.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ст. 86 КАСУ).

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Таким чином з урахуванням фактичних обставин справи, суд приходить до висновку що позов обґрунтований та підлягає задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з приватного підприємства "Віо-Вінниця" (юр. адреса: вул. Чехова, 45, с. Вінницькі Хутори, Вінницький район, Вінницька обл., факт. адреса: вул. Короленка, 7, м. Вінниця, 21001, р/р 26001155554 у ВАТ "Райффайзен банк Аваль", МФО 380805, код ЄДРПОУ 31315253) на користь Вінницького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів ( м. Вінниця, вул. Пирогова, 135 А, одержувач: Держбюджет Вінницького району, р/р 31212230700071, код ЄДРПОУ 34701209, банк одержувача: ГУДКУ у Вінницькій області м. Вінниця, МФО 802015, символ звітності 230, код бюджетної класифікації 50070000, призначення платежу: "платежі до Фонду соціального захисту інвалідів за 2008р.") адміністративно-господарські санкції в розмірі 10520 грн. та пеню в розмірі 1090,20 грн. за не створення нормативу робочих місць для інвалідів.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови оформлено: 21.04.10

Суддя Курко Олег Петрович

20.04.2010

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.04.2010
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50529058
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-1291/10/0270

Постанова від 20.04.2010

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Курко Олег Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні