Постанова
від 18.08.2010 по справі 2-а-2670/10/0270
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

м. Вінниця, вул. Островського, 14

тел/факс (0432) 55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 серпня 2010 р. Справа № 2-а-2670/10/0270

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Курко Олега Петровича ,

при секретарі судового засідання: Задерей Ірині Василівні

за участю представників сторін:

позивача : ОСОБА_1

відповідача : не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінниці матеріали справи

за позовом : Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до : сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Воля-В"

про : стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені

ВСТАНОВИВ :

Вінницьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів подано позов до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Воля-В" про стягнення 23478,27 грн. адміністративно-господарських санкцій та 485,76 грн. пені за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини, викладені в позові, просив його задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений завчасно та належним чином, про що свідчить повідомлення №77327 від 09.07.2010р. про вручення поштового відправлення. Беручи до уваги те, що відповідач письмових заперечень щодо позову не надав, про поважність причин своєї неявки до суду не повідомив, суд, враховуючи позицію представника позивача, вирішив розглянути справу за наявними в ній доказами без участі представника СТОВ Агрофірма "Воля-В".

Заслухавши пояснення позивача, дослідивши та вивчивши матеріали справи, оцінивши надані докази суд приходить до висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими з огляду на наступне.

Статтею 19 Закону України від 21.03.1991 р. "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (зі змінами , далі -Закон) встановлено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Як зазначено у статті 20 цього Закону підприємства, установи, організації, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Судом встановлено, що згідно звіту відповідача про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік форми №10-ПІ, у 2009 році в СТОВ "Агрофірма "ОСОБА_1" працювало 69 осіб, тобто визначена нормативом кількість інвалідів - штатних працівників мала б складати 3 особи. Фактично ж на підприємстві протягом року не працював жоден інвалід, що товариством не оспорюється. Таким чином сума адміністративно-господарські санкції складає 23478,27 грн. (3 х 7826,087 грн).

Відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

А згідно ч. 2 ст. 20 даного Закону порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

В даному випадку відповідач не забезпечив встановлення нормативу робочих місць для працевлаштування 3-х інвалідів та самостійно не сплатив адміністративно-господарські санкції в розмірі 23478,27 грн., що зумовило правомірне нарахування пені за період з 16.04.2010р. в розмірі 485,76 грн.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ст. 86 КАСУ).

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Таким чином з урахуванням фактичних обставин справи, суд приходить до висновку що позов обґрунтований та підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма "Воля-В" (22114, с. Молотківці, Козятинський район, Вінницька область, р/р 26007210697 у ВАТ "Райффайзен банк Аваль", МФО 380805, код ЄДРПОУ 32840536) на користь Вінницького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів ( м. Вінниця, вул. Пирогова, 135 А, одержувач: Держбюджет Козятинський район, р/р 31214230700187, код ЄДРПОУ 34701036, банк одержувача: ГУДКУ у Вінницькій області м. Вінниця, МФО 802015, символ звітності 230, код бюджетної класифікації 50070000, призначення платежу: "платежі до Фонду соціального захисту інвалідів за 2009р.") адміністративно-господарські санкції в розмірі 23478,27 грн. та пеню в розмірі 485,76 грн. за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови оформлено: 19.08.10

Суддя Курко Олег Петрович

18.08.2010

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.08.2010
Оприлюднено24.09.2015
Номер документу50529207
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-2670/10/0270

Постанова від 18.08.2010

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Курко Олег Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні