Постанова
від 29.10.2014 по справі 804/1222/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 жовтня 2014 р. Справа № 804/1222/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тулянцевої І.В.,

при секретарі Ломідзе Д.Г.,

розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області, треті особи - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 про визнання неправомірним розпорядження, -

ВСТАНОВИВ :

14.01.2014 р. ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (далі - відповідач 1), Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області (далі - відповідач 2) в якому просить визнати неправомірним розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області».

В обґрунтування позову зазначено, що позивач являється головою селянського (фермерського) господарства «Кам'янське» з 26.08.1992 року. Для здійснення господарської діяльності на підставі рішення Апостолівської районної та Кам'янської сільської Рад народних депутатів Дніпропетровської області від 17.04.1992 р. та 04.06.1993 р. позивачу було надано у постійне користування земельна ділянка площею 34,8 га, що знаходиться на території Кам'янської сільської Ради народних депутатів для ведення селянського (фермерського) господарства та видано Державний акт на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 р. В грудні 2013 року позивачка звернулася до ПП «Нікаленд» з метою виготовлення технічної документації з землеустрою та подальшого оформлення документів на право користування земельною ділянкою у відповідності до норм діючого земельного законодавства. В ході виконання робіт з підготовки технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі позивачці стало відомо, що частина територій, надані у користування СФГ «Кам'янське» та СФГ «Пролісок» і СФГ «Світоч» (голова СФГ - ОСОБА_23Д.) Розпорядженням Голови Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 було передано у власність 46 фізичним особам по 2 га для ведення особистого селянського господарства. Вважаючи, що Розпорядженням від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 були порушені її права як користувача земельної ділянки, яка знаходиться у її користуванні на законних підставах, позивач просить визнати розпорядження протиправним та скасувати його.

В судових засіданнях позивачем та її представником були надані пояснення щодо обґрунтованості позовних заяв. В судове засідання 29.10.2014 р. позивач та представник позивача не з'явились, просили розглянути справу в порядку письмового провадження (т. 2 а.с. 15). Позовні вимоги підтримали в повному обсязі та просили їх задовольнити.

Відповідач 1 - Апостолівська районна державна адміністрація Дніпропетровської області проти задоволення позову заперечував. В судових засіданнях представник відповідача суду пояснив, що оскаржуване Розпорядження Голови Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 було прийнято в межах компетенції, визначеної Законом України «Про місцеві державні адміністрації» та у відповідності до норм діючого земельного законодавства і підстави для його скасування відсутні.

В судове засідання 29.10.2014 р. представник відповідача не з'явився, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження (т. 2 а.с. 1).

Відповідач 2 - Відділ Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області визнав позов частково, подав до суду пояснення, які залучені до матеріалів справи (т. 1 а.с. 50-52). Представник відповідача в судовому засіданні суду пояснив, що у зв'язку із тим, що Державний акт на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 р. був виданий позивачці ще до введення в дію законодавства України, яке передбачало ведення Державного земельного кадастру в електронному вигляді, на момент винесення оскаржуваного Розпорядження Голови Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 відомості в Державному земельному кадастрі щодо земельної ділянки площею 34,8 га, яка знаходиться у користуванні ОСОБА_1, були відсутні. Вказані обставини призвели до помилки щодо відомостей про вільні земельні ділянки, оскільки в Електронному документі не містилось інформації про наявність Державного акта на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 р. та присвоєння земельній ділянці кадастрового номеру. Рішенням від 07.04.2014 р. позивачці було відмовлено у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки що знаходиться у користуванні, оскільки у зв'язку із передачею у власність на підставі оскаржуваного розпорядження 50 фізичним особам земельних ділянок у розмірі 2 га кожному, відбувся перетин земельних ділянок, що унеможливлює внесення відомостей до електронної бази відповідачем будь - яких змін без відповідного рішення суду.

В судове засідання 29.10.2014 р. представник Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області не з'явився, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження (т. 2 а.с. 15).

Ухвалою суду від 01.09.2014 року до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору були залучені - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 (т. 1 а.с. 227).

В судове засідання 29.10.2014 р. треті особи не з'явились, про дату, час і місце розгляду справи повідомлені належним чином. Причини неявки суду не повідомили, заяв, клопотань про відкладення розгляду справи суду не подавали.

З урахуванням вимог ч. 4 ст. 122, ч. 4, 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливим розглянути справу в порядку письмового провадження.

Заслухавши пояснення сторін, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, здійснивши аналіз норм матеріального права, яким врегульовані спірні правовідносини, суд при прийняті постанови виходить з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що Розпорядженням Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 26.08.1992 р. № 239/8 було зареєстровано селянське (фермерське) господарство ОСОБА_1 під назвою «Кам'янське» на території Кам'янської сільської Ради з площею земельної ділянки 29,5 га (т. 1 а.с. 31- 33).

На підставі рішення Апостолівської районної та Кам'янської сільської Рад народних депутатів Дніпропетровської області від 17.04.1992 р. та 04.06.1993 р. ОСОБА_1 було надано у постійне користування земельна ділянка площею 34,8 га, що знаходиться на території Кам'янської сільської Ради народних депутатів для ведення селянського (фермерського) господарства та видано Державний акт на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 р. на право користування земельною ділянкою (т. 1 а.с. 29-30).

В січні 2013 року ОСОБА_1 звернулася до ПП «Нікаленд» із заявою про розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства площею 34,8 га, яка знаходиться на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області (т. 1 а.с. 70), яка була виготовлена в 2014 році.

З пояснень, наданих позивачкою в ході розгляду справи було з'ясовано, що приблизно в грудні 2013 року їй від працівників ПП «Нікаленд» стало відомо, що координати, належної її на праві постійного користування земельної ділянки площею 34,8 га на землях Кам'янської сільської ради, перетинаються з координатами земельних ділянок, виділених для ведення особистого селянського господарства невідомим особам.

Судом також встановлено, що Розпорядженням Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області» було передано у власність 50 фізичним особам, в тому числі - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 по 2 га для ведення особистого селянського господарства (т. 1 а.с. 13).

В ході розгляду справи представником Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області було підтверджено той факт, що у зв'язку із тим, що позивачкою своєчасно не було виготовлено технічну документацію із землеустрою, не отриманий кадастровий номер на земельну ділянку якою вона користується з 1993 року, до електронної бази Державного земельного кадастру не були внесені відомості про наявність вказаної земельної ділянки, що призвело до помилки при видачі довідок про наявність на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області вільних земель, які можуть бути надані у власність на підставі Земельного кодексу України.

Представником Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області в судовому засіданні також було заявлено, що Розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області» було прийнято в рамках процедури, визначеної Земельним кодексом України з урахуванням відомостей Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області про те, що земельні ділянки, що виділялись у власність громадянам - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 по 2 га для ведення особистого селянського господарства, були вільними та могли бути розподілені громадянам, які звернулись із заявами про отримання їх у власність.

Судом також встановлено, що 03.04.2014 року позивачка звернулася до Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області із заявою щодо внесення змін до відомостей Державного земельного кадастру на підставі Технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства площею 34,8 га, яка знаходиться на праві постійного користування на підставі Державного акту на право постійного користування землею №229 від 12.10.1993 р.

07.04.2014 року державним кадастровим реєстратором Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області ОСОБА_24 було прийнято Рішення № РВ-1200111292014 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру з посиланням на те, що в електронній базі Держземагенства відсутня інформація про Державний акт на право постійного користування землею № 229 від 12.10.1993 р., а також, знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини (т. 1 а.с. 149).

Так, Рішенням № РВ-1200111292014 від 07.04.2014 р. зазначено про перетин земельної ділянки площею 34,8 га на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області, яка знаходиться у користуванні позивачки:

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_25, площа співпадає на 0,6232% (0,2168 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0024);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_12, площа співпадає на 0,9034% (0,3143 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0030);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_9, площа співпадає на 0,9656% (0,3360 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0028);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_19, площа співпадає на 0,6994% (0,2434 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0022);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_10, площа співпадає на 0,288% (0,1002 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0042);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_18, площа співпадає на 0,7171% (0,2495 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0021);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_16, площа співпадає на 0,7791% (0,2711 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0017);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_8, площа співпадає на 0,9967% (0,3468 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0036);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_7, площа співпадає на 1,0274% (0,3575 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0038);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_2, площа співпадає на 0,0217% (0,0075 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0041);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_14, площа співпадає на 0,8413% (0,2927 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0032);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_20, площа співпадає на 0,6713% (0,2336 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0013);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_17, площа співпадає на 0,7479% (0,2602 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0020);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_21, площа співпадає на 0,6393% (0,2225 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0016);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_22, площа співпадає на 0,0469% (0,0162 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0019);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_13, площа співпадає на 0,8725% (0,3036 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0031);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_15, площа співпадає на 0,8101% (0,2819 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0018);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_11, площа співпадає на 0,9345% (0,3252 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0029);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_4, площа співпадає на 0,9575% (0,3331 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0025);

- із земельною ділянкою, наданої громадянці ОСОБА_26, площа співпадає на 1,0895% (0,3791 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0026);

- із земельною ділянкою, наданої громадянину ОСОБА_6, площа співпадає на 1,0587% (0,3683 га) (кадастровий номер 1220383300:02:001:0027).

В судовому засіданні позивачкою та її представником було заявлено, що оскільки Розпорядженням Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області» було передано у власність громадянам частину земельної ділянки, яка знаходиться у її користуванні з 1993 року на законних підставах, без вилучення такої земельної ділянки, тобто, протиправно, вказане розпорядження підлягає скасуванню, а права позивачки повинні бути поновлені шляхом внесення відповідних змін до відомостей про земельні ділянки Державного земельного кадастру.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість встановлених в ході розгляду справи обставин, проаналізувавши положення законодавчих актів, якими врегульовані спірні правовідносини, суд зауважує на наступному.

Правовідносини щодо володіння, користування і розпорядження землею в Україні врегульовано приписами Земельного кодексу України від 25.10.2001 р. №2768 - III (далі - ЗК України).

Згідно з частинами 2 і 3 ст. 2 ЗК України, суб'эктами земельних выдносин э громадяни, юридичны особи, органи мысцевого самоврядування та органи державноъ влади. Об'єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).

Статтею 17 ЗК України передбачено, що до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Відповідно до ст. 31 ЗК України, землі фермерського господарства можуть складатися із: а) земельної ділянки, що належить на праві власності

фермерському господарству як юридичній особі; б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності;

в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Частиною 1 ст.81 Земельного Кодексу України, передбачено, що громадяни України набувають право власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно зі ст. 116 ЗК України, громадяни набувають право власності на земельні ділянки із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або місцевого самоврядування в межах їх повноважень,визначених цим Кодексом або за результатами аукціону; безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Надання у користування земельної ділянки, що перебуває у власності або у користуванні, провадиться лише після вилучення (викупу) її в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Статтею 118 ЗК України встановлено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності

для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної

приватизації, подають клопотання до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються

викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або

наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим.

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його

наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та

охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або

сільська, селищна, міська рада у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам становлять: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 га (ст. 121 ЗК України).

В ході розгляду справи відповідачем 1 - Апостолівською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області було заявлено, що у зв'язку із поданням до райдержадміністрації клопотань громадян - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області, відповідності вказаних документів нормам Земельного кодексу України та відсутності відомостей про перетин земельних ділянок, що виділяються у власність з іншими земельними ділянками, які знаходяться у користуванні, в тому числі і земельної ділянки, що знаходиться у користуванні ОСОБА_1, відповідачем правомірно було винесено Розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області».

З метою з'ясування всіх обставин справи, у відповідності до норм ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України, судом були вжиті заходи щодо витребування доказів від відповідачів, які стосуються правомірності прийняття оскаржуваного Розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12.

З наданих до суду відповідачами копій ухвал слідчого судді Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська Башмакова С.А. від 20.11.2013 р. (т. 1 а.с. 134, 155) та протоколів тимчасового доступу до речей і документів від 04.12.2013 р. і 05.12.2013 р. (т. 1 а.с. 135-138, 156-159), судом встановлено, що оригінал Розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області» та документи, на підставі яких було винесено спірне рішення, а також оригінали технічної документації із розробки проектів землеустрою були вилучені працівниками УДСБЕЗ ГУМВС України в Дніпропетровській області і на момент розгляду справи до відповідачів не повернуті.

Як свідчить із матеріалів адміністративної справи № 804/14362/13-а за адміністративним позовом ОСОБА_23 до Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області про визнання протиправним та скасування Розпорядження Голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області», розглянутої Дніпропетровським окружним адміністративним судом (постанова від 07.08.2014 р.) оглянутої судом в ході розгляду справи (т. 2 а.с. 7), проектна документація із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства особам - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 була розроблена в 2012 році ПП «Геохора». Копії зазначених документів (т. 2 а.с 17-113) залучені до матеріалів справи № 804/1222/14 за ініціативою суду у зв'язку з неможливістю витребування їх з Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області та Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області (т. 1 а.с. 133-138, 155-159).

Судовим оглядом залучених до матеріалів справи копій технічної документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 (т. 2 а.с. 17-113) встановлено, що в кадастрових планах земельних ділянок, що передаються у власність вказаним громадянам, відсутні відомості про перетин земельних ділянок із земельною ділянкою, що належить на праві користування ОСОБА_1

Згідно з відмітками Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області в технічній документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства вказаним громадянам, саме такі кадастрові плани були внесені до електронної бази Державного земельного кадастру (т. 2 а.с. 22, 29, 36 та ін.).

Суд також зазначає, що відповідно до положень ст. 7 і 23 Земельного кодексу України від 18.12.1990 р. № 561-XII, чинного на момент виникнення спірних правовідносин (втратив чинність 01.01.2002 р.), користування землею в Україні могло бути постійним або тимчасовим. Постійним визнавалось землекористування без заздалегідь установленого строку. Право постійного користування землею посвідчується державним актом, який видається і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів.

Як свідчить з матеріалів справи, у відповідності до процедури, визначеної Земельним кодексом України від 18.12.1990 р. № 561-XII, позивачці у постійне користування для ведення селянського (фермерського) господарства була надана земельна ділянка площею 34,8 га на землях Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області на підставі рішення Апостолівської районної та Кам'янської сільської Ради народних депутатів від 17.04.1992 р. та 04.06.1993 р., що посвідчується Актом на право постійного користування землею від 12.10.1993 р. № 229, виданим Апостолівською районною Радою народних депутатів (т. 1 а.с. 29-30).

З 01.01.2002 року набрав чинності Земельний кодекс України від 25.10.2002 р. №2768 - III (далі - ЗК України), чинний на момент виникнення спірних правовідносин, в якому інститут постійного користування землею, встановлений раніше діючим Земельним кодексом України від 18.12.1990 р. № 561-XII, притерпів суттєвих змін. Так, відповідно до положень ст. 78, ч. 1 ст. 92, ст. 93 ЗК України (в редакції, чинній на 01.01.2002 р.), земельні ділянки можуть знаходитись у власності або у користуванні, в тому числі на умовах оренди. Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набували лише підприємства, установи і організації, що належать до державної та комунальної власності (ч. 2 ст. 92 ЗК України).

Для провадження підприємницької діяльності, в тому числі і для ведення селянського (фермерського) господарства, новим земельним законодавством (ст. 93 ЗК України) було передбачено передачу земельних ділянок в оренду на строк до 5 років (короткострокова оренда) та до 50 років (довгострокова оренда).

Пунктом 6 Розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України від 25.10.2002 р. №2768 - III також було передбачено, що громадяни та юридичні особи, які мають у постійному користуванні земельні ділянки, але за цим Кодексом не можуть мати їх на такому праві, повинні до 1 січня 2008 року переоформити у встановленому порядку право власності або право оренди на них. При переоформленні права постійного користування земельними ділянками, наданими для ведення селянських (фермерських) господарств, у довгострокову оренду строк оренди визначається селянським (фермерським) господарством відповідно до закону. При цьому розмір орендної плати за земельні ділянки не повинен перевищувати розміру земельного податку.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.09.2005 р. № 5-рп/2005 у справі за конституційним поданням 51 народного депутата України щодо відповідності конституції України (конституційності) положень статті 92, пункту 6 Розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України (справа про постійне користування земельними ділянками), пункт 6 Розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України від 25.10.2002 р. №2768 - III щодо зобов'язання переоформити право постійного користування земельною ділянкою на право власності або право оренди без відповідного законодавчого організаційного та фінансового забезпечення визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним) та втрачають чинність з дня ухвалення рішення Конституційним Судом України.

Таким чином, із введенням в дію Земельного кодексу України від 25.10.2002 р. №2768 - III, з урахуванням рішення Конституційного Суду України від 22.09.2005 р. № 5-рп/2005, право постійного користування земельними ділянками, яке виникло на підставі раніше діючого земельного законодавства зберігається за громадянами, яким земельні ділянки були надані у постійне користування без обмежень будь - яким строком та без обов'язку здійснювати переоформлення свого права на земельну ділянку.

Як було зазначено раніше, ОСОБА_1 продовжує здійснювати користування спірною земельною ділянкою на підставі Акту на право постійного користування землею № 229, виданого Апостолівською районною Радою народних депутатів 12.10.1993 р., тобто, на законних підставах, і обов'язку щодо переоформлення нею свого права постійного користування, законодавством не передбачено.

Відповідно до ч. 1 ст. 155 ЗК України, у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

За таких обставин, суд вважає, що прийняття Апостолівською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області Розпорядження від 29.12.2012 р. №1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області», що призвело до перетину земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні позивачки із земельними ділянками, переданим у власність 21 фізичній особі, порушує права користувача земельної ділянки, у з'язку із чим, розпорядження підлягає частковому скасуванню.

Суд також зазначає, що згідно зі ст. 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 р. № 3613-VI (далі - Закон України № 3613-VI), Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Процедура та вимоги до ведення Державного земельного кадастру встановлені Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 р. № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» (далі - Порядок №1051) (чинний на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п. 3 Порядку № 1051, документи в паперовій формі, які створюються під час ведення Державного земельного кадастру, витяги з Державного земельного кадастру про об'єкт Державного земельного кадастру, довідки, що містять узагальнену інформацію про землі (території), викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, кадастрові плани земельних ділянок та інші документи створюються шляхом роздрукування їх електронної (цифрової) форми за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях.

Згідно зі ст. 37 Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 07.07.2011 р. № 3613-VI, у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущеної органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, який перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, орган, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення та не пізніше наступного дня повідомляє про це заінтересованих осіб. Виправлення технічних помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок наявності технічних помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах. Виправлення інших помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок помилки у документації із землеустрою, оцінки земель, здійснюється після внесення змін до такої документації.

Відповідно до п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 р. № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», до повноважень Державного кадастрового реєстратора територіальних органів Держземагентства у районах, містах республіканського (Автономної Республіки Крим) та обласного значення належать: 1) внесення або надання відмови у внесенні до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі та земельні ділянки (їх частини), розташовані в межах району, міста республіканського (Автономної Республіки Крим) чи обласного значення; 2) здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації; 3) формування поземельних книг на земельні ділянки, внесення записів до них, забезпечення зберігання поземельних книг; 4) присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам; 9) виправлення помилок у Державному земельному кадастрі, допущених у відомостях щодо об'єктів, зазначених у підпункті 1 цього пункту.

В ході розгляду справи було встановлено, що технічна помилка у відомостях Державного земельного кадастру, яка призвела до перетину земельних ділянок, наданих у користування громадянам - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 із земельною ділянкою, яка належить на праві користування ОСОБА_1, відбулась у зв'язку із тим, що позивачкою своєчасно не було подано до Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області технічної документації із землеустрою для присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці, яка була запроваджена Тимчасовим порядком присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2010 р. № 749 з 2010 року.

Тобто, у зв'язку із встановленням в ході розгляду справи невідповідності відомостей, що міститься в Державному земельному кадастрі щодо земельних ділянок, що знаходяться у користуванні позивачки та громадян - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, такі відомості повинні бути виправлені шляхом внесення змін до електронної бази Державного земельного кадастру.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

З урахуванням наведеного, суд вважає, що оскільки позивачкою позовні вимоги до Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області визначені не були, за для повного захисту прав, свобод і інтересів позивачки, слід вийти за межі позовних вимог та зобов'язати відповідача 2 внести зміни до Державного земельного кадастру щодо відомостей про земельні ділянки, що знаходяться на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області та які належать на праві власності громадянам - ОСОБА_2 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0041), ОСОБА_3 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0024), ОСОБА_4 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0025), ОСОБА_5 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0026), ОСОБА_6 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0027), ОСОБА_7 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0038), ОСОБА_8 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0036), ОСОБА_9 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0028), ОСОБА_10 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0042), ОСОБА_11 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0029), ОСОБА_12 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0030), ОСОБА_13 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0031), ОСОБА_14 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0032), ОСОБА_15 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0018), ОСОБА_16 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0017), ОСОБА_17 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0020), ОСОБА_18 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0021), ОСОБА_19 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0022), ОСОБА_20 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0013), ОСОБА_21 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0016), ОСОБА_22 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0019) щодо перетину вказаних земельних ділянок із земельною ділянкою площею 34,8 га, яка знаходиться на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області та на підставі Державного акта на право постійного користування землею № 229, виданого 12.10.1993 року Апостолівською районною Радою народних депутатів знаходиться у користуванні ОСОБА_1.

Згідно з ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти тільки на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до положень ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. У адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З урахуванням викладеного, та приймаючи до уваги ту обставину, що відповідачем 1 не було надано до суду належних та обґрунтованих доказів правомірності прийняття оскаржуваного розпорядження щодо затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства 21 громадянину, відповідачем 2 позовні вимоги були визнані частково, суд вважає, зо позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснюється у відповідності до положень ч. 3 ст. 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-12, 14, 86, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, Відділу Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської області, треті особи - ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22 про визнання неправомірним розпорядження задовольнити - частково.

Визнати протиправним та скасувати Розпорядження Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області від 29.12.2012 р. № 1371-р-12 «Про затвердження проектів землеустрою та надання земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства громадянам на території Кам'янської сільської ради та Апостолівської міської ради, Апостолівського району Дніпропетровської області» в частині затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства:

- громадянину ОСОБА_25 площею 0,2168 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0024);

- громадянину ОСОБА_12 площею 0,3143 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0030);

- громадянину ОСОБА_9 площею 0,3360 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0028);

- громадянину ОСОБА_19 площею 0,2434 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0022);

- громадянину ОСОБА_10 площею 0,1002 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0042);

- громадянину ОСОБА_18 площею 0,2495 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0021);

- громадянину ОСОБА_16 площею 0,2711 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0017);

- громадянці ОСОБА_8 площею 0,3468 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0036);

- громадянці ОСОБА_7 площею 0,3575 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0038);

- громадянину ОСОБА_2 площею 0,0075 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0041);

- громадянці ОСОБА_14 площею 0,2927 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0032);

- громадянину ОСОБА_20 площею 0,2336 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0013);

- громадянці ОСОБА_17 площею 0,2602 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0020);

- громадянину ОСОБА_21 площею 0,2225 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0016);

- громадянину ОСОБА_22 площею 0,0162 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0019);

- громадянину ОСОБА_13 площею 0,3036 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0031);

- громадянці ОСОБА_15 площею 0,2819 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0018);

- громадянці ОСОБА_11 площею 0,3252 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0029);

- громадянину ОСОБА_4 площею 0,3331 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0025);

- громадянці ОСОБА_26 площею 0,3791 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0026);

- громадянину ОСОБА_6 площею 0,3683 га (кадастровий номер 1220383300:02:001:0027).

Зобов'язати Відділ Держземагенства в Апостолівському районі Дніпропетровської

області виправити помилки у відомостях про земельні ділянки в Державному земельному кадастрі, що знаходяться на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області та які належать на праві власності громадянам: ОСОБА_2 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0041), ОСОБА_3 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0024), ОСОБА_4 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0025), ОСОБА_5 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0026), ОСОБА_6 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0027), ОСОБА_7 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0038), ОСОБА_8 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0036), ОСОБА_9 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0028), ОСОБА_10 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0042), ОСОБА_11 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0029), ОСОБА_12 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0030), ОСОБА_13 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0031), ОСОБА_14 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0032), ОСОБА_15 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0018), ОСОБА_16 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0017), ОСОБА_17 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0020), ОСОБА_18 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0021), ОСОБА_19 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0022), ОСОБА_20 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0013), ОСОБА_21 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0016), ОСОБА_22 (кадастровий номер 1220383300:02:001:0019) щодо перетину вказаних земельних ділянок із земельною ділянкою площею 34,8 га, яка знаходиться на території Кам'янської сільської ради Апостолівського району Дніпропетровської області та на підставі Державного акта на право постійного користування землею № 229, виданого 12.10.1993 року Апостолівською районною Радою народних депутатів знаходиться у користуванні ОСОБА_1.

В іншій частині позову відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 (інн НОМЕР_1, 53831 Дніпропетровська обл., Апостолівський район, с. Кам'янка, вул. 50 років Радянської влади, б. 50) судовий збір у розмірі 34,41 грн. (тридцять чотири грн. 41 коп.).

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя ОСОБА_27

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2014
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50606677
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1222/14

Ухвала від 22.04.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 17.06.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 01.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Постанова від 29.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 24.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 24.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 24.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 28.05.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

Ухвала від 27.05.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Тулянцева Інна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні