ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
м. Вінниця, вул. Островського, 14
тел/факс (0432) 55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua
У Х В А Л А
про зупинення провадження по справі
21 травня 2010 р. Справа № 2-а-1286/10/0270
м. Вінниця
Вінницький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
при секретарі судового засідання: Пивовар Інні Михайлівні
за участю представників сторін:
Позивача : ОСОБА_1 - представник на підставі доручення;
Відповідача: ОСОБА_2 - представник на підставі доручення;
розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи:
за позовом : Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до: приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва"
про: стягнення адміністративно-господарських санкцій
В С Т А Н О В И В:
В провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва" про стягнення адміністративно-господарських санкцій.
Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 26.03.2010 року у вищезазначеній справі було відкрито провадження, справу призначено до судового розгляду.
05.05.2010 року, через канцелярію суду, представник відповідача подав клопотання від 05.05.2010 року про зупинення провадження у справі № 2-а-1286/10/0270 (а.с. 22). В обґрунтування клопотання відповідачем було зазначено, що 18 лютого 2010 року Вінницьким окружним адміністративним судом у справі № 2-а-5242/09/0270 за позовом приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва" до Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про визнання незаконним рішення по застосуванню адміністративно-господарських санкцій прийнято постанову, якою відмовлено в позові. Тобто справа № 2-а-5242/09/0270 та № 2-а-1286/10/0270 є взаємопов'язаними. На даний момент справа № 2-а-5242/09/0270 знаходяться на розгляді в Київському апеляційному адміністративному суді.
В судовому засіданні представник позивача заперечувала проти зупинення провадження.
Представник відповідача підтримала своє клопотання.
Суд, заслухавши думку сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи, надавши їм юридичну оцінку дійшов висновку про наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, спір у справі про визнання дій неправомірними та визнання акту перевірки нечинним в частині застосування адміністративно-господарських санкцій та спір у справі про стягнення адміністративно-господарських санкцій взаємопов'язані, оскільки згаданим актом застосовано санкції, стягнення яких є предметом розгляду у справі № 2-а-1286/10/0270. При цьому, постанова суду, якою відмовлено в задоволені позивних вимог приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва" не набрала законної сили, в зв'язку з її оскарженням.
Визначаючись щодо своєї позиції, суд виходить з того, що зупинення провадження в адміністративній справі - це тимчасове припинення вчинення у справі будь-яких процесуальних дій у зв'язку з обставинами, що перешкоджають розглядові справи, до моменту, коли ці обставини перестануть існувати або будуть вчинені необхідні дії.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
При цьому суд враховує, що право на апеляційне та касаційне оскарження гарантується Конституцією України, є одним з принципів адміністративного судочинства, гарантує доступність правосуддя в адміністративних справах та забезпечення винесення правосудного рішення. На даний час приватне підприємство "Ювелірна фабрика "Мальва" реалізує своє право на апеляційне оскарження рішення суду, яке має значення для вирішення даної справи.
За таких обставин варто говорити про раціональність діяльності суду щодо розгляду і вирішення адміністративних справ, урахування всіх обставин, що мають значення для такого розгляду, розсудливість, дотримання принципу рівності перед законом.
Відповідно до частини першої статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Таким чином, враховуючи, що рішення, яке може бути прийняте за результатами перегляду справи судом апеляційної інстанції безпосередньо матиме вплив на результати розгляду даної справи, оскільки останні пов'язані між собою предметом спору, це є достатнім для зупинення провадження у справі.
Керуючись ст.ст. 156, 165, 186, 254 КАС України, суд -
У Х В А Л И В:
Клопотання відповідача задовольнити.
Провадження у справі за позовом Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва" про стягнення адміністративно-господарських санкцій зупинити до набрання законної сили рішення у адміністративній справі № 2-а-5242/09/0270 за позовом приватного підприємства "Ювелірна фабрика "Мальва" до Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про визнання незаконним рішення по застосуванню адміністративно-господарських санкцій.
Зобов'язати сторони письмово повідомити суд про результат розгляду вищеназваної справи за № 2-а-5242/09/0270.
Відповідно до ст. 186 КАС України ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали . Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо її не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2010 |
Оприлюднено | 25.09.2015 |
Номер документу | 50611503 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні