ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11:06 06 грудня 2011 року м.Чернівці Cправа 2а-634/10/2470
Чернівецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судці ОСОБА_1.,
при секретарі-ВасиликуГ.В.,
за участю представника позивача- Василик І.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у м. Чернівці до товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-петрол плюс»про стягнення боргу по штрафних (фінансових) санкціях з боржника,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-петрол плюс»про стягнення боргу по штрафних (фінансових) санкціях з боржника.
Позовні вимоги обґрунтовані там, що товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа - петрол плюс»порушено вимоги п. 9, 13 ст. З Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»№ 265/95. Дане порушення встановлено перевіркою працівниками ОДПС від 15.09.2009 р., яке зафіксоване в акті перевірки від 15.09.2009 р № 0723/24/0023/36397535 та на підставі вказаного акту винесено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій до відповідача № НОМЕР_1 від 22.09.2009 р. на суму 40342,0 грн. 23 жовтня 2009 року проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб’єкта господарської діяльності АЗС ТзОВ «Альфа-петрол плюс»в с. Чагор Глибоцького району. Порушення, що виявленні в ході даної перевірки відображенні в акті перевірки від 23.10.2009 р. Рішенням ДПІ у м. Чернівці №0086160234 від 30.10.2009р., згідно з п. 4 ст. 17, ст.22 Закону України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 60856,25 грн.
Представник позивача позов підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, явку свого представника не забезпечив, заперечень або пояснень по суті позову не надав. Не з’явлення у судове засідання відповідача та не надання заперечення проти позову, згідно норми ч.2 ст.128 КАС України, не перешкоджає вирішенню спору по суті за наявними в справі матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, а також проаналізувавши законодавство, що регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку про те, що позов є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
15 вересня 2009 року проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єкта господарської діяльності АЗС ТзОВ «Альфа-петрол плюс»с. Припруття, Новоселицького району Чернівецької області.
23 жовтня 2009 року проведено первірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єкта господарської діяльності АЗС ТзОВ «Альфа-петрол плюс»с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області.
Вищевказаними перевірками встановлено порушення ст. З Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»№ 265/95. На підставі акту перевірки від 15.09.2009 р № 0723/24/0023/36397535 винесено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 40342,0 грн., та акту
від 23.10.2009 р. № 0854/24/00/23/36397535 до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 60856,25 грн.
Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» .
У відповідності до ст.1 цього Закону, реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними
особами (їх філіями, відділеннями, іншими ві; кремленими підрозділами), які здійснюють операції з розрахунків в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької діяльності, які виконують операції купівлі-продажу іноземної валюти.
Статтею 1 зазначеного Закону наведено визначення місця проведення розрахунків - це місце, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.
Пунктом 9 статті 3 Закону України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» , порушення якого встановлено в акті перевірки, передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Пунктом 13 статті 3 Закону України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» , порушення якого встановлено актом перевірки, передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Пунктом 4 ст.17 Закону України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» , передбачено, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку.
Статтею 22 Закону України В«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» встановлено, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідніст
Сума у розмірі 40342,00 грн. добровільно відповідачем не сплачено та підлягає стягнення у судовому порядку.
Щодо стягнення заборгованості з штрафних (фінансових) санкцій у сумі 60856,25 грн. визначених рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 30.10.2009 р., то варто зазначити, що факт даної заборгованості встановлений рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю В«Альфа-петрол плюсВ»до Державної податкової інспекції у м. Чернівці про скасування рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 13.07.2010 р., яке набрало законної сили.
Відповідно до ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її |имоги та заперечення.
У процесі розгляду справи не виявлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, а також доказів на підтвердження цих обставин.
Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у м. Чернівці до товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-петрол плюс»про стягнення боргу по штрафних (фінансових) санкціях з боржника є обгрунтованими, обставини, на які посилається контролюючий орган доведені належними та допустимими засобами доказування, а тому позов підлягає задоволенню у повному обсязі.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до ст. 94 КАС України, стягненню з відповідача не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.2,9,11, 69-71, 86, 94, 158-163, 167, 254 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-петрол плюс»(інд. код 36397535) до Державного бюджету заборгованість у сумі 101198,25 грн.
Порядок і строки оскарження постанови визначаються ст.ст. 185, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Я.Ю. Ковалюк
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2011 |
Оприлюднено | 24.09.2015 |
Номер документу | 50637337 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Ковалюк Ярослав Юрійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Ковалюк Ярослав Юрійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Ковалюк Ярослав Юрійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Ковалюк Ярослав Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні