Ухвала
від 15.07.2014 по справі 921/617/14-г/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

"15" липня 2014 р.Справа № 921/617/14-г/10 УХВАЛА

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Півторака М.Є.

За участю секретаря судового засідання Клим Т.П.

Розглянув у відкритому судовому засіданні справу

За заявою боржника : ОСОБА_1 акціонерного товариства " Козівський " Агрохімкомплекс " , ідентифікаційний код 05490888 ; смт. Козова вул. Роксолани ,17А Тернопільської області ;

За участю представників:

Боржника: ОСОБА_2 - уповноваженого арбітражного керуючого , контракт від 28.02.2006 року ;

Арбітражний керуючий: не прибув ;

ОСОБА_3 - провідного спеціаліста відділу корпоративного управління РВ ФДМУ по Тернопільській області , довіреність № 05 від 09.01.2014 року ;

Козівської ОДПІ - ОСОБА_4 - завідувач сектору організації взаємодії підрозділів та представництва інтересів Міндоходів та його територіальних органів управління правової роботи Головного управління Міндоходів у Тернопільській області , довіреність № 363 від 05.02.2014 року

В розпочатому судовому засіданні представнику боржника роз'яснено права та обов'язки сторін, передбачені ст. 22 ГПК України.

У зв'язку з відсутністю клопотання представника боржника фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється .

В судовому засіданні оголошувалася перерва до 09 год. 55 хвилин 15 липня 2014 року в порядку статті 77 ГПК України .

Встановив: До господарського суду Тернопільської області поступила заява № 15 від 19.06. 2014 р. голови ліквідаційної комісії ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " смт. Козова Тернопільської області про порушення справи про банкрутство ВАТ в порядку ст. 95 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В обґрунтування заявлених вимог боржник надав суду постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2009 року у справі № 2-а3166/09/1970 ; виписку з Бюлетеня державної реєстрації № 144(4) від 23 лютого 2010 року ; Повідомлення про наявність боргу із сплати страхових внесків та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи чи фізичної особи - підприємця від 03.04.2013 року ;Довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 1685/02-2 від 05.05.2011 року Розпорядження № 23-3 від 16.03.2010 року Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку ; Ліквідаційний баланс ( звіт про фінансовий стан ) на 31.03.2014 року , інші документи , які знаходяться в матеріалах справи.

Вказує на те, що ліквідаційною державної комісією ВАТ" Козівський " Агрохімкомплекс " смт. Козова вчинено всі дії щодо припинення ВАТ ; коштів та майна , які можна було використати для погашення заборгованості перед кредитором за ВАТ не зареєстровано .

Ухвалою господарського суду Тернопільської області від 23.06.2014 р. про прийняття заяви про порушення провадження у справі №921/617/14-г/10 прийнято заяву №15 від 19.06.2014 р. та призначено підготовче засідання о 15 годині 10 хвилин 08 липня 2014р.

Ухвалою від 23.06.2014 року до дати проведення підготовчого засідання боржнику необхідно було надати документи , які підтверджують викладені у заяві № 15 обставини .

Ухвала господарського суду від 23.06.2014 року про прийняття заяви про порушення провадження у справі про банкрутство № 921/617/14-г/10 була направлена рекомендованою кореспонденцією боржнику та заінтересованим особам .

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України визначено ОСОБА_5; проживає в м. Львів .

Представник боржника у судові засідання прибув , підтримав клопотання про порушення справи про банкрутство ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс ".

Арбітражний керуючий ОСОБА_5 у судове засідання 08.07.2014 року не прибув;

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення ОСОБА_2 , представника РВ ФДМУ по Тернопільській області , Козівської ОДПІ суд встановив наступне:

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Згідно зі ст. 16 Закону про банкрутство у підготовчому засіданні суд, за результатами з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, виносить ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про відмову в порушенні провадження у справі про банкрутство.

Суд відмовляє в порушенні провадження у справі про банкрутство за наявності підстав, передбачених статтею 15 цього Закону.

Боржник: Відкрите акціонерне товариство " Козівський " Агрохімкомплекс " , місцезнаходження органів управління якого смт. Козова вул. Роксолани ,17А Тернопільської області є юридичною особою, яка зареєстрована у встановленому законом порядку Козівською районною державною адміністрацією 21.01.2008 року і включене до ЄДРПОУ, ідентифікаційний код 05490888, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 1685/02-2 , виданого Державним Реєстратором ОСОБА_6О.( належним чином засвідчена копія знаходиться в матеріалах справи ) та Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , серія АГ № 790001, виданого Державним реєстратором Державної реєстраційної служби ОСОБА_7 .

ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " смт. Козова звернулося із заявою в порядку ч. 2 ст. 95 Закону про банкрутство якою встановлено, що за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Згідно ст. 9 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" справи про банкрутство юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно до ст.11 ч.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у разі виникнення таких обставин: задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов'язань боржника в повному обсязі перед іншими кредиторами (загроза неплатоспроможності); під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі; в інших випадках, передбачених цим Законом.

Статтею 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом. У разі звернення до господарського суду боржника із заявою про порушення справи про банкрутство у підготовчому засіданні з'ясовуються ознаки неплатоспроможності боржника або її загрози.

Таким чином, в підготовчому засіданні господарський суд з'ясовує ознаки неплатоспроможності боржника або її загрози.

Відповідно до статті 10 Закону України „ Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом В» , справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.

Отже, ознаками неплатоспроможності боржника є :А) грошові вимоги, які повинні складати 300 мінімальних розмірів заробітної плати; Б)вимоги мають бути безспірними; В)такі вимоги повинні бути не задоволені боржником протягом трьох місяців після встановлення для їх погашення строку.

Підставою для звернення із заявою про порушення справи про банкрутство боржник вказав , що протягом трьох років не вжило заходів по припиненню юридичної особи ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " , а тому в силу приписів п. 1 статті 38 Закону державний реєстром Козівської РДА розпочав процес спрощеної процедури державної реєстрації юридичної особи ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " шляхом її ліквідації та було зупинено даний процес на підставі повідомлення Відділення Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Зборівському та Козівському районах Тернопільської області про наявність боргу із сплати страхових внесків в сумі 69069,69 грн. та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення даної юридичної особи ( повідомлення від 03.04.2013 року № 183.

Також ОСОБА_8 зазначає , що на звернення Регіонального відділення Фонду Державного майна України по Тернопільській області ( лист від 17.04.2013 року № 11-08-01402 ) до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Зборівському та Козівському районах щодо списання заборгованості по капіталізованих платежах в сумі 69,0 тис. грн.. відділення виконавчої дирекції повідомило ( лист № 240/1-03 від 16.05.2013 року ) , що нормативними документами фонду не передбачений порядок списання капіталізованих платежів і при ліквідації підприємства капіталізовані платежі мають бути перераховані на рахунок відділення , а листом № 297 від 11.07.2013 року вказав , що голова комісії з припинення ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " повинен звернутися до господарського суду з заявою про визнання банкрутом даного підприємства .

При зверненні боржника із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство в порядку ст.11, Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" необхідне дотримання загальних умов щодо порушення справи про банкрутство, визначених ст.ст.10,11 Закону.

Відповідно до статті 10 Закону України „ Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом В» безспірними вимогами кредиторів є грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

Саме з цього моменту грошові вимоги переходять в категорію безспірних.

Враховуючи те, що списання коштів з рахунків боржника в безспірному порядку здійснюється державною виконавчою службою, то порушення справи про банкрутство можливе лише після відкриття виконавчого провадження державною виконавчою службою.

Відповідно, і встановлений Законом про банкрутство трьохмісячний строк починає свій відлік після пред'явлення виконавчих документів до виконання до державної виконавчої служби та відкриття виконавчого провадження.

Отже, ознаками неплатоспроможності боржника є :А) грошові вимоги, які повинні складати 300 мінімальних розмірів заробітної плати; Б)вимоги мають бути безспірними; В)такі вимоги повинні бути не задоволені боржником протягом трьох місяців після встановлення для їх погашення строку.

З матеріалів справи вбачається:

- постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 17.12.2008 року у справі № 2-а-3166/09/1970 припинено юридичну особу ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " смт. Козова , що не пов'язано з банкрутством з підстав , визначених частиною 2 статті 38 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців " ;

-10.02.2010 року державним реєстратором Козівської районної державної адміністрації Тернопільської області внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис про судове рішення щодо припинення юридичної особи ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " , що не пов'язане з банкрутством ;

-в офіційному спеціалізованому друкованому засобі масової інформації " Бюлетень державної реєстрації " від 23.02.2010 року № 144(4) опубліковано відповідне повідомлення

Пунктом 6 статті 38 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців " встановлено , що у разі , якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення ( ліквідаційна комісія ), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис , в якому вказує як голову комісії з припинення ( ліквідаційної комісії ) юридичної особи керівника органу управління або особу , яка згідно з відомостями , внесеними до Єдиного державного реєстру , має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності , якщо інше не встановлено судовим рішенням .

У графі "Відомості про органи управління юридичної особи "ОСОБА_6 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АГ № 790001 зазначається ОСОБА_2 - підписант , ОСОБА_2 - голова комісії з припинення або ліквідатор .

У судовому засіданні ОСОБА_2 пояснив , що він ніколи не виконував повноваження органу управління ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " ; підставою для вчинення такого запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців був контракт про прийняття на роботу від 28 лютого 2006 року .

З аналізу контракту вбачається , що він був укладений ліквідатором ВАТ Козівський " Агрохімкомпелкс " ОСОБА_9 та ОСОБА_2 ( п.1. на посаду уповноваженого арбітражного керуючого з метою проведення робіт по веденню процедури ліквідації ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " ).

З поданих ОСОБА_2 документів вбачається , що постановою від 21 грудня 2005 року у справі № 15/Б-551 ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " смт. Козова вул. Роксолани ,17 було визнано банкрутом ; відкрито його ліквідаційну процедуру та призначено його ліквідатором ОСОБА_9 , жителя ІНФОРМАЦІЯ_1 .

25 жовтня 2006 року у справі № 15/Б-551 було затверджено мирову угоду від 02 жовтня 2006 року , укладену між кредитором : суб'єктом підприємницької діяльності ОСОБА_10 смт. Козова вул. Курбаса,11 та ВАТ " Козівський " Агрохімкомплекс " та припинено провадження у справі № 15/Б-551.

Таким чином , з часу припинення провадження у справі № 15/Б-551 було припинено повноваження його ліквідатора ОСОБА_9 та , відповідно , припинено повноваження і всіх залучених ним працівників для виконання певних повноважень .

Згідно статті 25 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом "ліквідатор виконує повноваження керівника ( органів управління ) банкрута .

Отже , саме ліквідатор ОСОБА_9 виконував повноваження керівника банкрута , а інші особи такими повноваженнями Законом України про банкрутство не наділялися .

Повноваження ОСОБА_2 у справі № 15/Б-551 припинилися з часу затвердження мирової угоди , тобто з 25 жовтня 2006 року .

Наявні матеріали у справі свідчать про те, що боржником не дотриманий досудовий порядок ліквідації господарюючого суб'єкта ( за власним рішенням ) , встановлений нормами цивільного та господарського законодавства.

Загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання за власним рішенням засновника (власника) визначений нормами Цивільного та Господарського Кодексу України.

Відповідно до вимог частини 1, статті 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.

Відповідно до вимог частини 4, статті 105 Цивільного кодексу України, комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Згідно частини 1, статті 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Частиною 3, статті 110 Цивільного кодексу України, встановлено, що якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Відповідно до вимог частини 1, статті 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Як вбачається з матеріалів справи, боржником надано Протокол №2 від 26.10.2012р., яким затверджено проміжний баланс, однак відсутній у додатках до заяви.

Відповідно до вимог частини 5 статті 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію, на затвердження, достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку; отже, на цей час суду доказів виконання цих положень Закону не надано.

Крім того, відповідно до пункту 11.1.1 Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України 09.12.2011 N 1588, юридичній особі, крім військових частин, у разі прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, уповноваженими органами чи судом, голові комісії з припинення (ліквідатору, ліквідаційній комісії тощо) чи особі, відповідальній за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків у разі ліквідації платника податків, слід у 3-денний строк від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення, подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, такі документи: заяву про припинення платника податків за ф. N8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за ф. N 6-ОПП.

Таким чином, тільки після оцінки вартості наявного майна боржника, в порядку статті 60 Господарського кодексу України, публікації оголошення, в порядку статті 105 Цивільного кодексу України, для виявлення кредиторів, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства, відповідно до пункту 11.1.1 Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України 09.12.2011 1588, та складання і затвердження проміжного ліквідаційного балансу можливе з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів та можливе звернення до господарського суду, після закінчення строку, який передбачений статтею 105 Цивільного кодексу України, з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Окрім того суд звертає увагу не те, що боржником надані копії документів з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство не засвідчені належним чином щодо їх відповідності оригіналам відповідно до п. п. 1.1., 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації „ Вимоги до оформлення документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 р. № 55, оскільки, цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій);відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів „ Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Відповідно до статей 4-3, 33, 34, 86 Господарського процесуального кодексу України сторони та інші особи,які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу.

В даному випадку боржником при зверненні до суду із заявою про порушення справи про банкрутство не дотримано загальних правил проведення ліквідації підприємства, передбачених ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 60 Господарського кодексу України та ст.ст. 105, 111 Цивільного кодексу України; немає рішення власника ( органів управління ВАТ ) про ліквідацію ВАТ ; до заяви, зокрема, не додано доказів повідомлення податкового органу, в якому боржник перебуває на обліку (подання заяви форми №8-ОПП), відповідно до п. 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588; не надано докази опублікування повідомлення в Бюлетені державної реєстрації із датою публікації оголошення про прийняття рішення про припинення юридичної особи - боржника, що позбавляє можливості встановити коли саме була здійснена публікація вказаного оголошення; не надано проміжного балансу.

За приписами частини 7 статті 16 Закону про банкрутство, суд відмовляє в порушенні провадження у справі про банкрутство якщо: заявником не доведено наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство; відсутня хоча б одна з підстав, передбачених частиною третьою статті 10 цього Закону; за наявності підстав, передбачених статтею 15 цього Закону.

За таких обставин, на підставі п.7 ст. 16 Закону слід відмовити боржнику ОСОБА_1 акціонерному товариству " Козівський " Агрохімконмплекс " смт. Козова Тернопільської області (ід. код 05490888), в порушенні провадження у справі про його банкрутство.

За приписами ч.8 ст. 16 Закону відмова у відкритті провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про порушення справи про банкрутство за наявності підстав, встановлених цим Законом;

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 2-1, 4, 4-1, 44, 49, 56, 63, 75, ст. 86 ГПК України, ст. ст. 11, 12, 13, ч. ч. 1- Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " , суд, -

У Х В А Л И В:

1.Відмовити боржнику - ОСОБА_1 акціонерному товариству " Козівський " Агрохімкомплекс " ,47600, смт. Козова вул. Роксолани ,17А Тернопільської області (ідентифікаційний код 05490888 ), в порушенні провадження у справі про його банкрутство.

2.Ухвалу направити боржнику, РВ ФДМУ по Тернопільській області м. Тернопіль вул. Танцорова ,11 ; ОСОБА_5 ; м. Львів вул. Пасічна ,185/7 ; Козівській ОДПІ смт. Корзова , Управлінню Пенсійного Фонду України в Козівському районі смт. Козова ; Відділу ДВС Козівського районного управління юстиції смт. Козова; Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Зборівському та Козівському районах смт. Козова, вул. Грушевського, 25; сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Тернопільській області м. Тернопіль вул. Грушевського ,8 .

Суддя М.Є. Півторак

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення15.07.2014
Оприлюднено25.09.2015
Номер документу50695128
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/617/14-г/10

Ухвала від 15.07.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

Ухвала від 23.06.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Півторак М.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні