Справа № 214/5525/15-п
3/214/1090/15
П О С Т А Н О В А
Іменем України
16 вересня 2015 року суддя Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1, розглянувши матеріали, які надійшли від Криворізької центральної ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, керуючої КВ № 1 ТОВ "Споживчий центр, проживаючої: м. Кривий Ріг,мкрн 5-ий Зарічний, 38/29, РНОКПП НОМЕР_1,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-3 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
До Саксаганського районного суду м. Кривого Рогу надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення, відповідно до яких встановлено невиконання посадовою особою КВ № 1 ТОВ "Споживчий центр" законних вимог посадових осіб Криворізької центральної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області, а саме - ненадання до перевірки первинних документів, регістрів бухгалтерського облікеу фінансової звітності за перевіряємий період, що встановлено актом від 23 червня 2015 року № 2/04-81-22-01/37994090, чим порушено п.п. 20.1.2, 20.1.3, 20.1.6, 20.1.7, 20.1.15 п. 20.1 ст. 20, п. 85.2 ст. 85, п. 121.1 ст. 121 Податкового кодексу України, за що відповідальність передбачена за ч. 1 ст. 163-3 КупАП
16 вересня 2015 року ОСОБА_2 до суду не з'явилась, клопотань про відкладення розгляду справи від ОСОБА_2 не надходило, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином, що підтверджується розпискою про отримання повістки.
Суду були надані пояснення ОСОБА_2 по справі, які надійшли 11 вересня 2015 року, та додаткові пояснення по справі, які надійшли 15 вересня 2015 року, відповідно до яких просить закрити провадження у справі, оскільки КВ № 1 ТОВ "Споживчий центр" не є окремим платником податків, не має окремого балансу, не має права вести податковий облік та є безбалансовим відділенням, ОСОБА_2 як керівник криворізького відділення не є посадовою особою, відповідальною за зберігання документів, які просили надати працівники ДФС, та відповідно не є відповідальною за надання таких документів на вимогу органів ДФС. Оскільки в Криворізькому відділенні № 1 немає архіву та бухгалтерії, всі документи регулярно передаються головному підприємству ТОВ "Споживчий центр", тобто за місцезнаходженням підрозділу не зберігаються, ОСОБА_2 не мала можливості їх надати, про що неодноразово надавала усні та письмові пояснення.
Головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту Криворізької центральної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_3 до суду не з"явився, викликаний судом належним чином.
Дослідивши матеріали справи, вважаю, що в діях ОСОБА_2 наявний склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-3 КУпАП, що підтверджується відомостями. які містяться у протоколі № 068115 про адміністративне правопорушення від 23 червня 2015 року, копії акта № 2/04-81-22-01/37994090 від 23 червня 2015 року "Про ненадання документів до перевірки Криворізьким відділенням № 1 ТОВ "Споживчий центр" ЄДРПОУ 37994090", копієї акта від 23 червня 2015 року № 6/04-81-22-01/37994090 щодо неможливості вручення та підписання акту "Про ненадання документів до перевірки Криворізьким відділенням № 1 ТОВ "Споживчий центр" ЄДРПОУ 37994090", письмовими поясненнями ОСОБА_2 за вх. № 13525 від 11 вересня 2015 року, додатковим поясненнями по справі за вх. № 13728 від 15 вересня 2015 року.
Як вбачається зі змісту акту № 2/04-81-22-01/37994090 від 23 червня 2015 року "Про ненадання документів до перевірки Криворізьким відділенням № 1 ТОВ "Споживчий центр" ЄДРПОУ 37994090", працівниками ДФС вималось надати:
- генеральну довіреність, наказ на призначення ОСОБА_2 керівником (директором) КВ № 1 ТОВ "Споживчий центр";
- дозволи, ліцензії, патенти;
- договори оренди приміщення за адресою: м. Кривий Ріг, пр. Гагаріна, 37;
- касові книги;
- звіти, що надаються головному підприємству щоденно щодо отриманої та виданої готівки;
- договри, укладені відділенням з юридичними та фізичними особами щодо надання фінансових послуг;
- пояснення керівника КВ № 1 ТОВ "Споживчий центр" на підставі яких нормативно-правоивх документів укладаються кредитні договори від імені головного підприємства, за рахунок яких коштів здійснюється фінансово-господарська діяльність відділення, якщо на відділеннях відсутні розрахункові рахунки, згідно яких документів представник відділення приймає готівку на місці, виписує касові ордери з печаткою відділення, а також яким чином кошти передаються з відділення, на якому здійснено готівкові операції доголовного офісу (акти приймання-передачі коштів).
Згідно п. 3.1. Посадової інструкції керуючого Криворізьким відділеням № 1 ТОВ "Споживичий центр" керівник відділення відповідає, зокрема, за передачу підприємству документів, які створені в процесі роботи відділення, однак з копій товарно-транспортних накладних, наданих ОСОБА_2 разом з поясненнями, не вбачається які саме документи, кому та ким направлялись.
За змістом ст.163-3 ч.1 КУпАП адміністративна відповідальність керівників та інших посадових осіб підприємств, установ, організацій настає за невиконання законних вимог посадових осіб органів державної податкової служби, перелічених у підпунктах 20.1.3, 20.1.24, 20.1.30, 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України. Зазначений перелік вимог посадових осіб органів ДФС, за невиконання яких настає адміністративна відповідальність, є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.
В протоколі про адміністративне правопорушення № 068115 від 23 червня 2015 року зазначено, що підставою його складення стало, зокрема, невиконання керівником КВ № 1 ТОВ "споживчий стандарт" вимоги посадових осіб органів ДФС, зазначеної у пункті 20.1.3 п. 20.1 статті 20 Податкового кодексу України.
У відповідності до вимог 20.1.3 п. 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право отримувати безоплатно від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, у тому числі від органів, які забезпечують ведення відповідних державних реєстрів (кадастрів), інформацію, документи і матеріали.
Таким чином, суд дійшов висновку про наявність в діях ОСОБА_2 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-3 КУпАП, оскільки, як вбачається із протоколу про адміністративне правопорушення ОСОБА_2 допустила порушення вимог 20.1.3 п. 20.1 статті 20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. зі змінами, що підтверджується актом від 23 червня 2015 року № 2/04-81-22-01/37994090.
Враховуючи вищевикладене, характер скоєного правопорушення, особу правопорушника, ступінь вини, майновий стан, з метою виховання правопорушника та попередження вчинення нових правопорушень, прихожу до висновку про достатність застосування до ОСОБА_2 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в мінімальному розмірі, передбаченому санкцією ч. 1 ст. 163-3 КУпАП.
Керуючись ч. 1 ст. 163-3, ст. ст. 33, 268, 280, 283 КпАП України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-3 КУпАП та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 85 (вісімдесят п"ять) грн.
Стягнути з ОСОБА_2 судовий збір у розмірі 243 (двісті сорок три) грн 60 коп.
Постанову може бути оскаржено до апеляційного суду Дніпропетровської області через Саксаганський районний суд м. Кривого Рогу протягом десяти днів з дня винесення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора.
Суддя Н.Г. Ковтун
Суд | Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2015 |
Оприлюднено | 25.09.2015 |
Номер документу | 50700227 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу
Ковтун Н. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні