ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
18 лютого 2010 року 10:00 № 2а-17101/09/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Власенкової О.О., при секретарі судового засідання Чернишевій О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні справу
за позовомДержавної податкової інспекції у Подільському районі міста Києва (далі -позивач) до відповідачаТовариства з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш третя особаПодільська районна у місті Києві державна адміністрація проприпинення юридичної особи, Представники: від позивача:Нечепа О.В.(за довіреністю) від відповідача:не прибув від третьої особи:не прибув
Обставини справи:
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до відповідача про припинення юридичної особи -Товариства з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш (код ЄДРПОУ 19357503).
Ухвалою суду від 11 січня 2010 року відкрито провадження у справі.
У судове засідання відповідач та третя особа не прибули, представників не направили, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України в судовому засіданні 18 лютого 2010 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрований Подільською районною у місті Києві державною адміністрацією як юридична особа 29 березня 2004 року за №7957, код ЄДРПО 19357503, за адресою: 04071, м.Київ, Подільський район, вул.Оболонська, буд.47.
Товариство з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш з 2005 року до Державної податкової інспекції Подільського району міста Києва не звітує та податків не сплачує. Державним реєстратором Подільської районної у місті Києві державної адміністрації під час перевірки встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш за місцезнаходження, вказаним у статутних документах відсутнє.
Згідно з пунктом 15 статті 58 ГК України скасування (припинення) державної реєстрації суб'єкта господарювання здійснюється на підставі рішення суду у випадках, передбачених законом.
Відповідно до статті 238 ГК України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративного-господарські санкції, тобто заходи майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Статтею 239 ГК України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб'єктів господарювання адміністративно-господарські санкції, однією з яких є скасування державної реєстрації та ліквідації суб'єкта господарювання.
Згідно статті 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.
Відповідно до вимог статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" підставами для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є : неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону;
Відповідно до пункту 6 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії)юридичної особи керівника органу управління або засновника (учасника) юридичної особи, не встановлено судовим рішенням.
За таких обставин судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш не звітує до Державної податкової інспекції в Подільському районі міста Києва більше року, а саме з 2005 року.
Позивач неодноразово направляв на адресу відповідача листи з пропозиціями надати бухгалтерську та податкову звітність про фінансово-господарську діяльність, але звіту надано не було.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Право органу державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності передбачене пунктом 17 статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні".
Таким чином, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позовних вимог у повному обсязі.
Керуючись статтями 160-163, 186 КАС Україн, статтями 58, 238, 239, 247 Господарського кодексу України, статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", пунктом 17 статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
ПОСТАНОВИВ:
1.Позовні вимоги задовольнити повністю.
2.Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш (код ЄДРПОУ 19357503).
3.Зобов'язати державного реєстратора Подільської районної у місті Києві державної адміністрації не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю Ерфурт-Промаш (код ЄДРПОУ 19357503) внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та особу, щодо якої було прийнято судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєстру такого запису. Вказати як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або засновника (учасника) юридичної особи.
4.Постанову надіслати сторонам по справі, державному реєстратору для здійснення заходів по ліквідації суб'єкта підприємницької діяльності в установленому законом порядку.
Постанова відповідно до частини 1 статті 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складання в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги.
Суддя О.О. Власенкова
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2010 |
Оприлюднено | 25.09.2015 |
Номер документу | 50793466 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Власенкова О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні