Ухвала
від 22.09.2015 по справі 195/1038/15-к
ТОМАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

195/1038/15

У Х В А Л А

іменем України

22.09.2015 року с-ще Томаківка Дніпропетровської області

Томаківський районний суд Дніпропетровської області у складі: головуючого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участі прокурора ОСОБА_3 , обвинуваченої ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , представниа потерпілого ОСОБА_6 , під час здійснення кримінального провадження №42015040590000005 від 14.07.2015 року у відношенні до ОСОБА_4 , обвинуваченої у вчиненні кримінальних правопорушень передбачених ч. 2 т. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

В судовому засіданні прокурор звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу Нікопольській об`єднаній державній фінансовій інспекції України в Дніпропетровській області провести позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області.

Необхідність проведення вказаних заходів пов`язана, з позиції прокурора, додаткових доказів доведення винуватості обвинуваченої у скоєнні злочинів.

Так, на стадії досудового розслідування не було забезпечено проведення позапланової виїзної ревізії з метою встановлення суми матеріальних збитків, завданих злочином.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

На теперішній час відсутні повноваження прокурора призначати ревізії та перевірки у порядку визначеному п. 4 ст. 40 КПК України в межах кримінального провадження, у зв`язку з чим розмір заподіяних ОСОБА_7 матеріальних збитків, завданих в результаті розтрати, не встановлений під час досудового розслідування та потребує доведенню та з`ясуванню у порядку судового провадження.

Відповідно до ч. 8 ст.11ЗаконуУкраїни «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

У зв`язку з тим, що матеріали кримінального провадження не містять належного підтвердження розміру заподіяних ОСОБА_7 матеріальних збитків - неправомірно виплаченої ОСОБА_8 заробітної плати в період часу з 13.12.2013 року по 20.12.2013 рік, а також з 04.09.2014 року по 11.09.2014 року, а також виявлення фактів можливого їх привласнення чи розтрати, тобто встановлення факту наявності чи відсутності порушень закону під час використання державних коштів, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого судового розгляду виникла необхідність проведення позапланової виїзної документальної ревізії Зорянської сільської ради Томаківського району щодо правильності нарахування та виплати заробітної плати вихователю Зорянського дошкільного навчального закладу «Ромашка» ОСОБА_8 за період часу з 13.12.2013 по 20.12.2013, а також з 04.09.2014 по 11.09.2014, яка може бути розпочата та проведена з 19.10.2015 року по 30.10.2015 року.

Іншими способами встановити або спростувати факт наявності чи відсутності порушень закону під час використання бюджетних коштів неможливо.

У судовому засіданні захисник та обвинувачена заперечували проти даного клопотання посилаючись на т. 22 КПК України.

Розглянувши клопотання, вислухавши пояснення учасників судового провадження, суд дійшов висновку, що оскільки наданими матеріалами достатньо повно обґрунтовується факт вчинення кримінального правопорушення, який можна довести шляхом проведення позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04525231), яка може бути розпочата та проведена з 19.10.2015 року по 30.10.2015 року.

Відповідно до вимог ч. 6ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Нормою ч. 7 цієї статті цьогоЗаконувстановлено, що позапланові ревізії суб`єктів господарювання проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого чи прокурора. Згідно з вимогами п. п. 2 ч. 14ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», посадові особи органу державного фінансового контролю вправі приступити до проведення ревізії за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання посадовим особам підконтрольних установ, інших суб`єктів господарської діяльності під розписку, а саме: копії рішення суду про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, в якому зазначаються підстави проведення такої ревізії, дата її початку та дата закінчення, також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

На підставі викладеного, керуючисьст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст.104,110,159-166,309,369,371-372 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Надати дозвіл, в межах кримінального провадження, Нікопольській об`єднаній державній фінансовій інспекції України в Дніпропетровській області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04525231), яка розташована за адресою: вул. Поштова, 9, с. Зоря Томаківського району Дніпропетровської області, яка може бути розпочата та проведена з 19.10.2015 року по 30.10.2015 року.

В ході проведення позапланової виїзної документальної ревізії дати відповідь на наступне питання щодо:

- дотримання службовими особами Зорянського ДНЗ «Ромашка» та Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області порядку виділення та використання бюджетних коштів на виплату заробітної плати вихователю Зорянського дошкільного навчального закладу «Ромашка» ОСОБА_8 за період часу з 13.12.2013 по 20.12.2013, а також з 04.09.2014 по 11.09.2014 року.

Зобов`язати посадових осіб Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області забезпечити допуск працівників Нікопольській об`єднаній державній фінансовій інспекції України в Дніпропетровській області до перевірки та надати всі необхідні документи для проведення позапланової виїзної документальної ревізії Зорянської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_1

СудТомаківський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення22.09.2015
Оприлюднено17.03.2023
Номер документу50827235
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —195/1038/15-к

Ухвала від 24.11.2015

Кримінальне

Томаківський районний суд Дніпропетровської області

Тетеревятников А. П.

Ухвала від 22.09.2015

Кримінальне

Томаківський районний суд Дніпропетровської області

Тетеревятников А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні