Постанова
від 21.09.2015 по справі 803/2075/15
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 вересня 2015 року Справа № 803/2075/15

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Ксензюка А. Я.,

розглянувши в порядку скороченого провадження в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Волинського обласного центру зайнятості до Старовижівської центральної районної лікарні про стягнення штрафних санкцій,

ВСТАНОВИВ:

Волинський обласний центр зайнятості звернувся в суд із позовом про стягнення з Старовижівської центральної районної лікарні штрафних санкцій в сумі 22 360 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на підставі акту перевірки від 20 листопада 2012 року № 48 Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Волинського обласного центру зайнятості прийнято рішення від 20 листопада 2012 року № 2 про накладення штрафної санкції за порушення статті 8 Закону України «Про зайнятість населення» в розмірі 22 360 грн. Оскільки відповідач не сплатив вказану суму штрафу в добровільному порядку у визначений строк, позивач просить стягнути з Старовижівської центральної районної лікарні 22 360 грн. штрафних санкцій в примусовому порядку.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 10 серпня 2015 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі.

Відповідач пред'явлені позовні вимоги не оспорив, заперечення на адміністративний позов не подав. Ухвала про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі вручена адресату 13 серпня 2015 року, що підтверджується підписом на поштовому повідомленні про вручення, яке повернулося до суду 18 серпня 2015 року. Тому суд вважає можливим вирішення справи на підставі наявних в ній доказів.

За таких обставин, суд вважає можливим розглянути справу в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з таких підстав.

Судом встановлено, що 20 листопада 2012 року начальником Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Волинського обласного центру зайнятості, на підставі листа відділу міліції міграційного контролю УМВС України у Волинській області від 11 листопада 2012 року № 26/307, проведена позапланова перевірка Старовижівської центральної районної лікарні з питань додержання вимог законодавства України про зайнятість населення, про що складено акт від 20 листопада 2012 року № 48.

Перевіркою встановлено, що відповідачем в період з 11 лютого 2010 року по 9 листопада 2012 року використовувалась праця громадянки ОСОБА_1 Федерації ОСОБА_2 без дозволу на працевлаштування, чим порушено вимоги частини другої статті 8 Закону України «Про зайнятість населення» від 1 березня 1991 року № 803-ХІІ.

За наслідками перевірки 20 листопада 2012 року прийнято рішення № 2 про накладення штрафної санкції за порушення статті 8 Закону України «Про зайнятість населення» в розмірі 22 360 грн.

Відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про зайнятість населення» від 1 березня 1991 року № 803-ХІІ (чинного на момент виникнення спірних правовідносин) державна служба зайнятості у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції, реалізує заходи щодо сприяння зайнятості та соціального захисту населення від безробіття.

Статтею 34 цього Закону встановлено, що контроль за додержанням законодавства України про зайнятість населення здійснюється, в тому числі Інспекціями служби зайнятості.

Правовий статус Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення визначений Положенням про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 1991 року № 47 (далі - Положення) (чинного на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно із пунктами 1, 2 Положення Інспекція по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення входить до складу державної служби зайнятості.

Інспекція здійснює контроль за виконанням законодавства про зайнятість населення підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, фермерами та іншими роботодавцями.

Відповідно до підпункту «г» пункту 8 Положення Інспекції надається право застосовувати економічні санкції до підприємств, установ і організацій усіх форм власності, за порушення законодавства про зайнятість населення, передбачені статтями 5 і 20 Закону України «Про зайнятість населення» і за недодержання вимог статей 8 і 18 зазначеного Закону.

Рішення про накладення штрафної санкції від 20 листопада 2012 року № 2 було оскаржене відповідачем до Волинського окружного адміністративного суду.

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 4 січня 2013 року у справі № 2а/0370/3999/12 адміністративний позов задоволено повністю, визнано протиправним та скасовано рішення Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Волинського обласного центру зайнятості від 20 листопада 2012 року № 2 про накладення штрафної санкції в розмірі 22 360 грн.

Зазначена постанова була оскаржена відповідачем до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 17 березня 2015 року постанову Волинського окружного адміністративного суду від 4 січня 2013 року скасовано та прийнято нову постанову, якою у задоволенні позову відмовлено. Дана постанова набрала законної сили 17 березня 2015 року.

Відповідно до частини другої статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України.

Згідно із частиною першою статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Оскільки рішення про накладення штрафної санкції від 20 листопада 2012 року № 2 у встановленому законом порядку не скасоване, відповідач суму штрафу добровільно не сплатив, тому суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження у адміністративних справах, передбачених пунктами 1, 3, 4, 5, 6 частини першої статті 183-2 цього Кодексу. Отже, постанова підлягає до негайного виконання.

Керуючись статтями 14, 72, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України «Про зайнятість населення», суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Старовижівської центральної районної лікарні (44400, Волинська область, селище міського типу Стара Вижівка, вулиця Шевченка, будинок 6, ідентифікаційний код 01983068) на користь держави штрафні санкції в розмірі 22 360 (двадцять дві тисячі триста шістдесят) грн. 00 коп.

Постанова підлягає до негайного виконання.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя А. Я. Ксензюк

Дата ухвалення рішення21.09.2015
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50898501
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/2075/15

Постанова від 21.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні