Постанова
від 23.04.2015 по справі 808/8838/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2015 року Справа № 808/8838/14ДО/808/1209/14 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Сіпаки А.В.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Управління пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Маріуполя

до Управління ветеринарної медицини у м. Маріуполі

про стягнення заборгованості

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить суд стягнути з відповідача суму заборгованості у розмірі 7 594 грн. 72 коп., оскільки відповідач не сплатив її у добровільному порядку.

Ухвалою суду від 11.12.2014 відкрито провадження у справі №808/8838/14 (провадження №ДО/808/1209/14), закінчено підготовче провадження та призначений судовий розгляд на 12.01.2015.

Провадження у справі зупинялося за клопотанням сторін.

23.04.2015 провадження у справі поновлено.

Позивач у судове засідання не з'явився, направив суду клопотання про розгляд справи без його участі. Позовні вимоги підтримує у повному обсязі. Згідно з позовною заявою просить стягнути з відповідача заборгованість зі страхових внесків у розмірі 7594 грн. 72 коп. Зазначає, що зазначена заборгованість виникла внаслідок несплати у повному обсязі відповідачем нарахованих позивачем фінансових санкцій на підставі рішення від 17.01.2014 №28 у розмірі 7625 грн. Просить позов задовольнити.

Відповідач у судове засідання не з'явився, направив суду заперечення на позов. Згідно з запереченнями просить у задоволенні позову відмовити, оскільки рішення позивача від 17.01.2014 №28 скасовано за результатами адміністративного оскарження. Просить розглянути справу без його участі.

Відповідно до ч.4 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

На підставі викладеного, суд вважає за необхідне розглянути справу в порядку письмового провадження.

Згідно з ч.1 ст.41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Управління ветеринарної медицини у місті Маріуполі Донецької області зареєстроване виконавчим комітетом Маріупольської міської ради Донецької області 29.12.2002 за адресою: вул. Л.Гризодубової, буд.3, м.Маріуполь, Донецької області, 87518 як юридична особа та є платником страхових внесків.

Станом на час подачі позову за відповідачем рахується податкова заборгованість перед бюджетом у розмірі 7 594 грн. 72 коп. зі сплати страхових внесків, яка виникла внаслідок наступного.

Згідно акту документальної перевірки від 30.06.2011 за №117/22/1 позивачем донараховано відповідачу страхових внесків на суму 2 122,79 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки, позивачем винесено вимогу про сплату боргу від 11.10.2011 №Ю - 678 на суму 2 122 грн. 79 коп., яку було направлено відповідачу.

Не погодившись з винесеною вимогою, відповідач оскаржив її до Донецького окружного адміністративного суду.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 22.02.2012 визнано вимогу №Ю 678 від 11.10.2011 недійсною. Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 29.03.2012 постанову суду першої інстанції залишено без змін.

Вищий адміністративний суд України постановою від 31.10.2013 скасував рішення судів першої та другої інстанції, та ухвалив нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовив. Викладене свідчить про те, що зазначена вимога не скасована та є чинною.

Крім того, позивачем було винесено рішення № 28 від 17.01.2014 про застосуваня фінансових санкцій на суму 7625,06 грн. за донарахування сум своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків, які включені до вищезазначеної вимоги. Зазначене рішення було отримано відповідачем 21.01.2014 (про що свідчить повідомлення про отримання поштової кореспонденції).

Відповідачем було частково сплачено заборгованість у сумі 30,34 грн.

Вказане рішення було направлено 09.07.2014 до Жовтневого відділу Державної виконавчої служби Маріупольського міського управління юстиції.

Постановою державного виконавця від 15.07.2014 було повернуто виконавчий документ у зв'язку з тим, що згідно до постанови КМУ № 845 від 03.08.2011 затверджено Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, який визначає механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, або боржників, прийнятих судами. До зазначеного Порядку постановою КМУ від 30.01.2013 №45 було внесено зміни, відповідно до яких не передбачено накладення арешт коштів боржника, рахунки якого відкриті в органах Казначейства. Також зазначено, що такі стягнення виконуються органами Державного казначейства України на підставі виконавчих документів.

Відповідно до ч.2 ст. З Закону України «Про виконавче провадження» № 606 від 21.04.1999, рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Таким чином управління має право звернутися до суду для стягнення вказаної суми заборгованості у судовому порядку.

Відповідно п.3 ст.18 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 9 липня 2003 року № 1058-ІV (надалі - Закон №1058) страхові внески до Пенсійного фонду України є цільовим загальнообов'язковим платежем, який справляється на всій території України в порядку, встановленому цим Законом. Невиконання цього обов'язку платниками страхових внесків приводить до неповного формування коштів Пенсійного фонду України, і як наслідок, до несвоєчасних виплат пенсій пенсіонерам, що є порушенням ст.46 Конституції України, яка гарантує право громадянам на забезпечення у разі старості, втрати працездатності, втрати годувальника та в інших випадках передбачених законодавством.

З 01.01.2011 року набрав чинності Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Наведеним Законом було внесено зміни до деяких законів України, зокрема, до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 9 липня 2003 року №1058-ІV (надалі - Закон №1058), та було скасовано відповідні пункти ст. 106 Закону, на підставі до яких виносилося рішення про застосування фінансових санкцій.

Водночас, п.4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України було встановлено, ^ що Закону України, у період до перетворення Пенсійного фонду на неприбуткову самоврядну організацію відповідно до пункту 12 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 ) завдання та функції Пенсійного фонду та його територіальних органів щодо збору та ведення обліку єдиного внеску виконують відповідно Пенсійний фонд та головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах.

Згідно до п. 7 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального ^ страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

Відповідно до ст. 64 Закону №1058, територіальні Управління Пенсійного фонду України мають право, зокрема, проводити планові та позапланові перевірки.

У відповідності до ст.ст. 17-20 зазначеного Закону, територіальні Управління Пенсійного фонду України мають право донараховувати страхові внески та застосовувати фінансові санкції.

Враховуючи вищевикладене та той факт, що зобов'язання зі сплати страхових внесків на сьогоднішній день відповідачем не погашені, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

          На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 41, 71, 159-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити в повному обсязі.

          Стягнути з Управління ветеринарної медицини у м. Маріуполі (ЄДРПОУ 26318538) за на користь Управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Маріуполя (код ЄДРПОУ 23336754) заборгованість зі сплати страхових внесків у розмірі 7 594 (сім тисяч п'ятсот дев'яносто чотири) грн.. 72 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя                     А.В. Сіпака

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2015
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50901221
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/8838/14

Ухвала від 05.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Постанова від 23.04.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 12.01.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 11.12.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні