Постанова
від 15.06.2015 по справі 814/988/15
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв.

15 червня 2015 року Справа № 814/988/15

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Лісовської Н.В. за участю секретаря судового засідання Ткач Г.С. у відкритому судовому засіданні розглянув адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 районної організації Українського товариства мисливців і рибалок, вул. Леніна, 101, м. Нова Одеса, Новоодеський район, Миколаївська область, 56600

доМиколаївськї обласної ради, вул. Адміральська, 22, м. Миколаїв, 54001

третя особаОСОБА_1 госпрозрахункова організація "ГМР", вул. Шкільна, 27, м. Нова Одеса, Новоодеський район, Миколаївська область, 56600 провизнання протиправним та та скасування рішення від 07.09.2012 р. № 30, За участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_2,

від відповідача: ОСОБА_3, ОСОБА_4,

від третьої особи: ОСОБА_5,

В С Т А Н О В И В:

Позивач - ОСОБА_1 районна організація Українського товариства мисливців і рибалок, звернувся з адміністративним позовом до Миколаївської обласної рада (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення від 07.09.2012 р. № 30.

Ухвалою від 27.04.2015 р. суд залучив до участі в справі в якості третьої особи ОСОБА_1 госпрозрахункову організацію «ГМР» (а. с. 64-65).

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що з 1997 р. до 2012 р. користувався мисливськими угіддями площею 123084 га в межах Новоодеського району на підставі рішення відповідача від 30.05.1997 р. У 2012 р. позивач через створене спеціалізоване господарство ОСОБА_1 мисливсько-рибальське господарство «Українського товариства мисливців і рибалок» здійснював заходи щодо продовження користування угіддями. Розпорядженням ОСОБА_1 РДА від 20.04.2012 р. НМРГ НРО «УТМР» погоджено надання в користування угідь площею 129773,1 га. Однак відповідач рішенням від 07.09.2012 р. № 30 надав у користування ОСОБА_1 госпрозрахункової організації «Господарство мисливців та рибалок» спірні мисливські угіддя. Позивач вважає, що в матеріалах, які були підставою для прийняття оскаржуваного рішення, міститься підроблений лист ОСОБА_1 РДА про те, що остання не заперечує проти надання в користування угідь ОСОБА_1 госпрозрахунковій організації «ГМР». З огляду на викладене, позивач вважає, що його права користування мисливськими угіддями порушені оскаржуваним рішенням відповідача.

Відповідач надав письмові заперечення проти позову (а. с. 94-97), в яких зазначив, що підставою для прийняття оскаржуваного рішення було подання спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства, погоджене з обласною державною адміністрацією, територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, а також власниками чи користувачами земельних ділянок. ОСОБА_1 РДА, на який посилається позивач, не був підставою для прийняття рішення від 07.09.2012 р. № 30.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов у повному обсязі.

Представники відповідача проти позову заперечували та просили суд відмовити у задоволені позову.

Представник третьої особи підтримав позицію відповідача.

У судовому засіданні 15.06.2015 р. в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України судом проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Вислухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд дійшов висновку, що позов не належить задоволенню, виходячи з наступного:

Рішенням відповідача від 30.05.1997 р. № 3 позивачу надано в користування терміном на 15 років (з 1997 р. до 2012 р.) мисливські угіддя площею 123084 га на території Новоодеського району (а. с. 6-10).

20.04.2012 р. розпорядженням № 245-р ОСОБА_1 РДА погодила ОСОБА_1 мисливсько-рибальському господарству «Українського товариства мисливців і рибалок» користування мисливськими угіддями площею 129773,1 га на території Новоодеського району терміном з 2012 р. до 2027 р. (а. с. 13-15).

У 2012 р. позивач звернувся до відповідача з інформацією щодо продовження користування мисливськими угіддями, яка розглянута на засіданні постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів. 29.05.2012 р. постійна комісії надали рекомендації направити інформацію позивача до Миколаївського обласного управління лісового та мисливського господарства (а. с. 12).

07.08.2012 р. Миколаївське обласне управління лісового та мисливського господарства направило відповідачу подання про надання у користування мисливських угідь ОСОБА_1 госпрозрахунковій організації «ГМР» з 07.09.2012 р. строком на 15 років загальною площею 26552,98 га на території Новоодеського району (а. с. 98-101).

Розглянувши вказане вище подання, Миколаївська обласна державна адміністрація 04.09.2012 р. направила відповідачу погодження надання в користування мисливських угідь ОСОБА_1 госпрозрахунковій організації «ГМР» (а. с. 102-103).

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Миколаївській області також погодило подання управління лісового та мисливського господарства (а. с. 104).

На підставі подання управління лісового та мисливського господарства та погоджень управління охорони навколишнього природного середовища і обласної державної адміністрації відповідач 07.09.2012 р. прийняв рішення № 30, яким надав у користування ОСОБА_1 госпрозрахункової організації «Господарство мисливців та рибалок» спірні мисливські угіддя.

Порядок надання в користування мисливських угідь встановлений ст. 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» (в редакції на час прийняття оскаржуваного рішення). Так, мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок.

Відповідач надав суду подання Миколаївського обласного управління лісового та мисливського господарства від 07.08.2012 р. № 1592, погодження Миколаївської обласної державної адміністрації від 04.09.2012 р. і Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Миколаївській області від 07.08.2012 р.

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на матеріали справи, суд дійшов висновку, що рішення відповідача від 07.09.2012 р. № 30 прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України.

Посилання позивача на нібито підроблений лист ОСОБА_1 РДА суд не приймає до уваги, оскільки на підставі ч. 1 ст. 70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

ОСОБА_1 РДА від 03.09.2012 р. № 447/01-32/02 не враховувався відповідачем під час прийняття оскаржуваного рішення, а тому не стосується предмету доказування в даній справі.

З огляду на викладені положення, суд не вбачає підстав для задоволення позову.

Розгляд і вирішення справ в адміністративним судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості (ч. 1 ст. 11 КАС України).

Згідно ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, обов'язок доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Керуючись ст. 2, 7, 17, 94, 158, ч.3 ст. 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Постанова суду першої інстанції набирає чинності з моменту закінчення десятиденного строку на апеляційне оскарження.

Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України.

Повний тест постанови

виготовлено та підписано суддею 19.06.2015 р.

Суддя Н. В. Лісовська

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.06.2015
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50901939
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/988/15

Ухвала від 27.11.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 27.11.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 15.06.2015

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 27.04.2015

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 19.05.2015

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 19.05.2015

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 25.03.2015

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні