Постанова
від 06.06.2011 по справі 2а-1870/2172/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 червня 2011 р. Справа № 2a-1870/2172/11

Сумський окружний адміністративний суд в особі судді - Глазько С.М. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в місті Суми до Концертної агенції "Суми-концерт" у формі приватного підприємства про припинення юридичної особи,-

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція в місті Суми звернулася до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу - Концертну агенцію "Суми-концерт" у формі приватного підприємства. Свої вимоги мотивує, тим, що відповідач, більше року не подає до ДПІ в м. Суми податкову звітність.

Відповідачу, за останнім відомим місцем реєстрації (а.с.4,5), була надіслана копія ухвали про відкриття скороченого провадження, однак 25 травня 2011 року поштове відправлення повернулося до суду у зв'язку з закінченням терміну зберігання (а.с.9).

Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Концертна агенція "Суми-концерт" у формі приватного підприємства (40000, АДРЕСА_1, і.к.30321072), 07 квітня 1999 року зареєстрована як юридична особа відділом державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності Сумської міської ради та включена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджуються копією довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.4) та копією свідоцтва про державну реєстрацію (а.с.5).

Згідно статті 33 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам -правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Відповідно до ч. 2. ст. 38 зазначеного Закону однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Як вбачається з довідки від 12 квітня 2011 року № 29634/9/15-106 (а.с.3), відповідач з січня 2008 року по теперішній час не подає податкову звітність, заборгованості перед бюджетом відповідач не має.

Таким чином, судом встановлено, що відповідач більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи - Концертної агенції "Суми-концерт" у формі приватного підприємства є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи.

Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов'язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора.

Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи - Концертної агенції "Суми-концерт" у формі приватного підприємства.

За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення голови комісії з припинення юридичної особи - Концертної агенції "Суми-концерт" у формі приватного підприємства покладається на державного реєстратора.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 183-2, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до Концертної агенції "Суми-концерт" у формі приватного підприємства про припинення юридичної особи -задовольнити в повному обсязі.

Припинити юридичну особу - Концертну агенцію "Суми-концерт" у формі приватного підприємства (40000, АДРЕСА_1, і.к.30321072), зареєстровану відділом державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності Сумської міської ради 07 квітня 1999 року.

Копію постанови надіслати Сумській міській раді за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2011
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50904839
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/2172/11

Постанова від 06.06.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 15.04.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Постанова від 06.06.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні