Постанова
від 15.07.2010 по справі 2-а-4169/10/2270
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

< для копії >

Справа № 2-а-4169/10/2270

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 липня 2010 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участі: < перелік сторін >

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом < в особі > < в чиїх інтересах > Державна інспекція з контролю за цінами в Хмельницькій області < 3-тя особа > до Полонський комбінат комунальних підприємств < 3-тя особа > про примусове виконання рішення № 057 від 21.04.2010 р. та стягнення економічних санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся із позовом до Полонського комбінату комунальних підприємств про примусове виконання рішення № 057 від 21.04.2010 року про стягнення економічних санкцій в сумі 31575, 48 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що проведеною перевіркою додержання державної дисципліни цін Полонського комбінату комунальних підприємств встановлено необгрунтоване одержання виручки внаслідок нарахування споживачам плати за збереження побутових відходів на міському сміттєзвалищі за незатвердженим тарифом 4,13 грн./м (з ПДВ). Тим самим було порушено вимоги п.2.3 ст.31 Закону України „Про житлово - комунальні послугиВ» від 24.06.2004 р.№1875- ІV.,п.2 ч.1 ст.28 Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» від 21.05.1997р.№ 280/97-ВР( із змінами та доповненнями)., постанови КМ України від 27.02.2007 р. №297. Загальна сума необґрунтовано отриманої виручки становить 31575,48грн.

На підставі виявленого порушення Державною інспекцією з контролю за цінами в Хмельницькій області прийнято рішення від21.04.2010 року за № 057 про застосування економічних санкцій-стягнення необґрунтовано отриманої виручки в сумі 10525,16 грн. та штрафу в сумі 21050, 32 грн.

В добровільному порядку відповідач не сплатив штрафних санкцій, а тому позивач просить стягнути з відповідача за боргованість по економічних санкціях в сумі 31575,48грн.

В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просить їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача визнала, нарахування споживачам плати за збереження побутових відходів на міському сміттєзвалищі проводили за незатвердженим тарифом, але підприємством ніякої матеріальної вигоди не отримано. Крім того просять скасувати застосовані штрафні санкції. При прийняті рішення просить врахувати скрутне фінансове становище підприємства.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, суд визнає позов підлягаючим задоволенню з наступних підстав.

Згідно ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові та службові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.8 Закону України від 3 грудня 2000 року № 507-ХІІ «Про ціни і ціноутворення» Державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення: державних фіксованих цін (тарифів); граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін і тарифів.

Під час розгляду справи по суті встановлено, що під час перевірки додержання державної дисципліни цін Полонським комбінатом комунальних підприємств (акт перевірки від 16.04.2010 р) було виявлено необґрунтовано одержану виручку в період з 01.05.2009 р. по 01.04.2010 р. внаслідок нарахування споживачам плати за збереження побутових відходів на міському сміттєзвалищі за незатвердженим тарифом 4,13 грн./м (з ПДВ),чим порушено вимоги п.2.3 ст.31 Закону України „Про житлово - комунальні послугиВ» від 24.06.2004 р.№1875- ІV.,п.2 ч.1 ст.28 Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» від 21.05.1997р.№ 280/97-ВР(із змінами та доповненнями)., постанови КМ України від 27.02.2007 р. №297.

За період з 01.05.2009 р. по 01.04.2010 р. Полянським комбінатом комунальних підприємств надано послуги населенню зі збереження побутових відходів за 5721,7 м. куб., внаслідок чого замовникам безпідставно пред’явлено до оплати суму у розмірі 19682, 65 грн. без ПДВ, а з ПДВ 23619,18 грн., з врахуванням дебіторської заборгованості у розмірі 13094,02 грн. за непроплочені 3172 куб. м побутових відходів, за вказаний період загальна сума необгруновано отриманої виручки склала 10525,1 грн.

Державні фіксовані та регульовані ціни і тарифи встановлюються на ресурси, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, на товари і послуги, що мають вирішальне соціальне значення, а також на продукцію, товари і послуги, виробництво яких зосереджено на підприємствах, що займають монопольне (домінуюче) становище на ринку (ст. 9 Закону № 507-ХІІ) .

Необґрунтовано отримана виручка в сумі 10525,1грн. внаслідок нарахування споживачам плати за збереження побутових відходів на міському сміттєзвалищі за незатвердженим тарифом 4,13 грн./м (з ПДВ) підтверджується актом перевірки від 16 квітня 2010 року.

В силу ст. 14 Закону № 507-ХІІ вся необгрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необгрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що Державна інспекція з контролю за цінами в Хмельницькій області, приймаючи рішення № 057 від 21 квітня 2010 року про вилучення в дохід державного бюджету необґрунтовано отриманої виручки в сумі 10525,1грн. та стягнення штрафу в сумі 21050, 32 грн., діяла в межах своєї компетенції та у відповідності з законодавчими актами України, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню. Вказане рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін не оскаржувалось.

Керуючись ст.ст. 8, 9, 14 Закону України „Про ціни і ціноутворенняВ» , ст.ст. 7, 158-163, 170,186,254-254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Полонського комбінату комунальних підприємств (місцезнаходження: 30400,м.Полонне, вул. Рибалка, б/н, код 03356111 ) в дохід державного бюджету (код 21081100 р/р 31116106700362 в ГУДКУ у Хмельницькій області код 23565584 МФО 815013) необґрунтовано отриману виручку -10525,16 грн. та штраф - 21050,32грн., а всього 31575,48 грн.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанови виготовлено 16 липня 2010 року

Постанова не набрала законної сили < Дата набрання законної сили >

Суддя /підпис/ОСОБА_1 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.07.2010
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50907291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4169/10/2270

Постанова від 15.07.2010

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

Ухвала від 08.06.2010

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні