Рішення
від 16.09.2015 по справі 927/927/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Господарський суд Чернігівської області

Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua

========================================================================================================================================================================

Іменем України

РІШЕННЯ

"16" вересня 2015 р. Справа № 927/927/15

За позовом: прокурора Городнянського району Чернігівської області,

вул. Чорновуса, 40, м. Городня, 15100 в інтересах держави в особі

позивача: Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області,

пр-т. Миру, 14, м. Чернігів, 14000,

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю „СілкоВ» ,

вул. Чорновуса, 99, м. Городня, 15100,

про внесення змін до договору оренди землі.

Суддя Ж.В.Блохіна

Представники сторін:

від позивача: не з'явився,

від відповідача: не з'явився,

за участю: ОСОБА_1 - старшого прокурора відділу прокуратури Чернігівської області, посвідчення №014935 від 29.01.2013.

В судовому засіданні 16.09.2015 проголошено вступну та резолютивну частини рішення на підставі ч. 2 ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурором Городнянського району Чернігівської області в інтересах держави в особі позивача: Головного управління Держземагентства у Чернігівській області подано позов до Товариства з обмеженою відповідальністю „СілкоВ» про:

- внесення змін до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , зареєстрованого у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП „Центр Державного земельного кадаструВ» від 17.12.2008 за №040884000103, замінивши у тексті договору найменування орендодавця: з „Городнянська районна державна адміністраціяВ» на „Головне управління Держземагентства у Чернігівській області (пр. Миру, 14, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 38777072) в особі начальника відділу Держземагентства у Городнянському районі ОСОБА_2, яка діє згідно довіреності №23-25-0.6-117/2-15 від 06.01.2015;

- внесення змін до п.5 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить чотириста тридцять чотири тисячі чотириста дванадцять гривень двадцять дев'ять копійок (434412,29 грн.)В» ;

- внесення змін до п.9 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 17 376,49 грн. у рікВ» .

30.07.2015 прокурор Городнянського району Чернігівської області надіслав на адресу суду заяву №56-311-15 від 27.07.2015 про часткову зміну предмету позову, в якій п.1 позовних вимог просить розглянути в наступній редакції: „Внести зміни до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , зареєстрованого у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП „Центр Державного земельного кадаструВ» від 17.12.2008 за №040884000103, замінивши у тексті договору найменування орендодавця: з „Городнянська районна державна адміністраціяВ» на „Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області в особі начальника відділу Держземагентства у Городнянському районі ОСОБА_2, яка діє згідно довіреності №23-25-0.6-1128/19-15 від 19.06.2015В» .

Суд прийняв до розгляду вищевказану заяву.

Позовні вимоги прокурор обґрунтовує нормами Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України та Закону України „Про оренду земліВ» та вказує, що розмір орендної плати, визначений в договорі оренди землі від 17.12.2008, не відповідає вимогам чинного законодавства України, тому є підстави для внесення відповідних змін до договору в цій частині. Крім того розпорядником орендованої відповідачем земельної ділянки внаслідок законодавчих змін на даний час є не Городнянська районна державна адміністрація, а Головне управління Держземагентства у Чернігівській області.

Ухвалою від 02.09.2015, за клопотанням прокурора, на підставі ст. 25 Господарського процесуального кодексу України суд замінив позивача - Головне управління Держземагентства у Чернігівській області його правонаступником - Головним управлінням Держгеокадастру у Чернігівській області.

Присутній в судовому засіданні прокурор підтримує позовні вимоги в повному обсязі і просить позов задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві. Також прокурор пояснив про неможливість надати витребувані судом докази за їх відсутністю у нього.

Позивач надіслав до суду листа від 15.09.2015, в якому зазначив про підтримання ним позовних вимог прокурора Городнянського району; просить позов задовольнити та розглянути справу без участі представника позивача. Витребувані ухвалами суду докази, необхідні для вирішення спору, без пояснення причин позивач не надав.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився. Відповідач заяв та клопотань не надіслав. Ухвали суду від 08.07.2015 про порушення провадження у справі та від 21.07.2015, 04.08.2015 та 02.09.2015 про відкладення розгляду справи, що направлялись відповідачеві на адресу, яка зазначена в позовній заяві та у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, були повернуті до суду з відміткою відділення зв'язку про причини повернення: „за закінченням терміну зберіганняВ» та „за зазначеною адресою не знаходитьсяВ» .

Відповідно до п. 3.9.1 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 „Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанціїВ» в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Виходячи з вищевикладеного, суд вважає, що відповідач повідомлений належним чином про час і місце розгляду справи судом.

Розглянувши подані документи і матеріали, вислухавши пояснення прокурора, з'ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

17 грудня 2008 року між Городнянською районною державною адміністрацією (орендодавець) та ТОВ „СілкоВ» (орендар) укладено договір оренди землі, за умовами якого передається в строкове платне користування земельна ділянка сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Володимирської сільської ради з земель запасу за межами населеного пункту (далі - Договір).

Договір зареєстровано у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП „Центр ДЗК при Держкомземі УкраїниВ» , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 17.12.2008 за № 040884000103.

Як зазначено у пункті 2 Договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 91,9095 га, з них ріллі 19,3904 га, пасовищ 72,5191 га.

Договір укладено строком на 15 років (пункт 8 Договору).

Згідно п. 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 223769,69 грн.

Відповідно до п. 9 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 2% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки - 4475,39 грн. в рік, щомісячна орендна плата становить 372,95 грн.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (п.10 Договору).

Вирішуючи спір в частині позовних вимог про внесення зміни до Договору оренди землі від 17.12.2008 шляхом заміни у тексті договору орендодавця з Городнянської районної державної адміністрації на Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Статтею 30 Закону України „Про оренду земліВ» унормовано, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Статтею 122 Земельного кодексу України, у редакції, чинній на момент укладення Договору, унормовано, що районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності (крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті) у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів, зокрема, для сільськогосподарського використання.

Як вбачається з Договору, орендодавцем є Городнянська районна державна адміністрація, яка, на час укладення Договору 17.12.2008, діяла в межах повноважень, встановлених ст. 122 Земельного кодексу України.

Законом України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власностіВ» від 6 вересня 2012 № 5308-VI, який набрав чинності 01.01.2013, внесені зміни до Земельного кодексу України і статтю 122 викладено в новій редакції, де у частині 4 зазначено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України), відповідно до свого Положення, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року N 445/2011, було центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Наказом Держземагентства України від 31 березня 2015 року N 83 „Про деякі питання реалізації повноважень з питань передачі земель та земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потребВ» був затверджений Порядок реалізації головними управліннями Держземагентства в областях, місті Києві повноважень з передачі земель та земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування (на безконкурентних засадах) для всіх потреб.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 5 „Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадаструВ» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, зокрема, Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області; реорганізовано територіальні органи Державного агентства земельних ресурсів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, зокрема, Головне управління Держземагентства у Чернігівській області приєднано до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області .

Наказом Державного агентства земельних ресурсів України №14 від 29.04.2015 Головне управління Держземагентства у Чернігівській області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області, положення про яке затверджено наказом Держгеокадастру від 03.03.2015 №12 „Про затвердження положень про територіальні органи Держгеокадастру у Чернігівській областіВ» .

Згідно Положення про Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області повноваження, передбачені ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України, покладені на Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області.

Відтак, саме Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області є тим територіальним органом центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин, який на даний час передає земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або у користування для всіх потреб.

Виходячи з вищевикладеного, суд доходить висновку про правомірність і обґрунтованість позовних вимог про внесення змін до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , зареєстрованого у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП „Центр Державного земельного кадаструВ» від 17.12.2008 за №040884000103, шляхом заміни у тексті договору орендодавця: з „Городнянська районна державна адміністраціяВ» на „Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області в особі начальника відділу Держземагентства у Городнянському районі ОСОБА_2, яка діє згідно довіреності №23-25-0.6-1128/19-15 від 19.06.2015В» , задовольнивши позов в цій частині.

Суд, на підставі п. 5 ч. 1 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України, залишає без розгляду позов в частині позовних вимог про:

- внесення змін до п.5 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить чотириста тридцять чотири тисячі чотириста дванадцять гривень двадцять дев'ять копійок (434412,29 грн.)В» ;

- внесення змін до п.9 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 17 376,49 грн. у рікВ» .

При цьому суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Згідно з ч. 1 ст. 15 Закону України „Про оренду земліВ» однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за несплату.

Відповідно до ч. 5 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 13 Закону України „Про оцінку земельВ» нормативна грошова оцінка використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до ст. 21 Закону України „Про оренду земліВ» розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Частинами 4 і 5 ст. 21 Закону України „Про оренду земліВ» (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) установлено, що річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України „Про оплату за землюВ» , та не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.

Згідно з ст. 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено. Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Відповідно до п.14.1.125 ст.14 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Статтями 288.5, 88.5.1. Податкового кодексу України встановлено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом та не більше 12 % нормативної грошової оцінки землі.

Методику розрахунку ставок земельного податку визначено в ст. 7 Закону України „Про плату за землюВ» .

Порядок проведення нормативної грошової оцінки земель не рідше ніж один раз на 5-7 років передбачений ст. 18 Закону України „Про оцінку земельВ» .

Таким чином, нормами законодавства передбачена можливість змін умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін.

Однак, коли прокурором та позивачем не надано належних та допустимих доказів, тобто вартості нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України „Про оцінку земельВ» , позов не може бути вирішено по суті.

В силу ст. 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Судом встановлено, що за відсутності витребуваних судом додаткових документів по справі неможливо повно, всебічно та об'єктивно встановити всі обставини справи та правильно вирішити спір по суті, а саме, суд не може встановити нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України „Про оцінку земельВ» , яка перебуває в оренді відповідача.

Пунктом 5 частини 1 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України визначено, що господарський суд залишає позов без розгляду, якщо позивач без поважних причин не надав витребувані господарським судом матеріали, необхідні для вирішення спору, або представник позивача не з'явився на виклик у судове засідання господарського суду і його нез'явлення перешкоджає вирішенню спору.

Відповідно до п. 4.9 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 „Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанціїВ» від 26.12.2011 (із змінами та доповненнями) при вирішенні питання щодо залишення позову без розгляду (стаття 81 ГПК) господарським судам слід мати на увазі, що застосування пункту 5 цієї статті можливо лише за наявності таких умов:

- додаткові документи вважаються витребуваними, тільки якщо про це зазначено у відповідному процесуальному документі або, в разі оголошення перерви в судовому засіданні, - в протоколі такого засідання.

Судом, ухвалами від 21.07.2015, 04.08.2015 та 02.09.2015 було витребувано у прокурора та позивача вищезазначені документи, необхідні для вирішення спору, тобто за їх відсутності суд позбавлений можливості вирішити спір за наявними у справі доказами. Прокурор та позивач не подали документи, витребувані судом. Отже суд, зобов'язуючи прокурора та позивача надати витребувані документи, вчинив дії, які необхідні для здійснення повного і всебічного розгляду справи.

Пункт 1 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 23.03.12 „Про судове рішенняВ» зазначає, що рішення з господарського спору повинно прийматись у цілковитій відповідності з нормами матеріального і процесуального права та фактичними обставинами справи, з достовірністю встановленими господарським судом, тобто з'ясованими шляхом дослідження та оцінки судом належних і допустимих доказів у конкретній справі. Рішення господарського суду має ґрунтуватись на повному з'ясуванні такого: чи мали місце обставини, на які посилаються особи, що беруть участь у процесі, та якими доказами вони підтверджуються; чи не виявлено у процесі розгляду справи інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин; яка правова кваліфікація відносин сторін, виходячи з фактів, установлених у процесі розгляду справи, та яка правова норма підлягає застосуванню для вирішення спору.

Таким чином суд дійшов до висновку, що в даному випадку ненадання прокурором та позивачем витребуваних господарським судом матеріалів, перешкоджає достовірному встановленню обставин справи, доказів на підтвердження цих обставин та унеможливлює розгляд справи по суті у вищевказаній частині позовних вимог з винесенням законного, обґрунтованого рішення по справі.

Судом роз'яснюється прокурору та позивачу, що відповідно до ч. 4 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України після усунення обставин, що зумовили залишення позову без розгляду, позивач має право знову звернутися з ним до господарського суду в загальному порядку.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, судовий збір покладається на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони.

Якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору.

Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

За таких обставин судовий збір підлягає стягненню з відповідача в повному обсязі в сумі 1218,00 грн.

Керуючись ст. ст. 22, 32, 33, 34, 43, 49, п. 5 ч. 1 ст. 81, ст.ст. 86, 82-85 Господарського процесуального кодексу України суд,

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , зареєстрованого у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП „Центр Державного земельного кадаструВ» від 17.12.2008 за №040884000103, шляхом заміни у тексті договору орендодавця: з „Городнянська районна державна адміністраціяВ» на „Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області в особі начальника відділу Держземагентства у Городнянському районі ОСОБА_2, яка діє згідно довіреності №23-25-0.6-1128/19-15 від 19.06.2015В» .

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „СілкоВ» (вул. Чорновуса, 99, м. Городня, Чернігівська область, код ЄДРПОУ 33141606) в доход Державного бюджету України (рахунок 31217206783002 в ГУДКСУ у Чернігівській області, МФО 853592, отримувач: УК у м. Чернігові, код ЄДРПОУ 38054398, код бюджетної класифікації доходів 22030001, призначення платежу: „судовий збірВ» , код 03500068) 1218,00 грн. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

4. Залишити без розгляду позов в частині позовних вимог про:

- внесення змін до п.5 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить чотириста тридцять чотири тисячі чотириста дванадцять гривень двадцять дев'ять копійок (434412,29 грн.)В» ;

- внесення змін до п.9 договору оренди землі, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ „СілкоВ» , виклавши його в наступній редакції: „Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 17 376,49 грн. у рікВ» .

Повне рішення складено 21 вересня 2015 року .

Суддя Ж.В. Блохіна

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення16.09.2015
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50917480
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/927/15

Рішення від 16.09.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Блохiна Ж.В.

Ухвала від 02.09.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Блохiна Ж.В.

Ухвала від 04.08.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Блохiна Ж.В.

Ухвала від 21.07.2015

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Блохiна Ж.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні