ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
"06" листопада 2012 р.Справа № 2/63/5022-768/2012
УХВАЛА
про відкладення розгляду справи
Господарський суд Тернопільської області
у складі судді Колубаєвої В.О.
Розглянув матеріали справи
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Репроцентр - Захід" вул. КН. Ольги, 16/4, м. Львів, 79057 (пошт. адреса: вул. Канадська, 24А, м. Тернопіль, 46020)
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Терно-Граф" вул. Текстильна, 18, м. Тернопіль, 46001
про стягнення 5 808 грн. заборгованості.
За участю представників сторін:
позивача: ОСОБА_1, довіреність № 2 від 15.05.12 р.
відповідача : ОСОБА_2, довіреність № 2 від 22.04.09 р.
ОСОБА_3, НОМЕР_1 від 18.07.02 р.
Суть справи: Позивач звернувся до господарського суду Тернопільської області із заявою від 25.10.2012р. про зменшення розміру позовних вимог.
Дії позивача не протирічать ст. 22 Господарського процесуального кодексу України, тому суд їх приймає.
Позивач пред'явив позов про стягнення 5 808 грн. -заборгованості за поліграфічну продукцію, дизайн, до друкарську підготовку виготовлену та передану відповідачеві згідно умов договору № 78 від 17.06.2011р.
Відповідач позов не визнає (відзив на позов від 24.10.2012р.), посилаючись на те, що акт здачі-прийомки виконаних робіт (послуг) від 08.08.2011р. замовником не підписаний, так-як роботи виконані неякісно, тому підстав для підписання акту не було.
Стверджує, що відповідно до п.3.2. договору № 78 від 17.06.2011р. оплата замовлення здійснюється не пізніше 5-ти днів з дати отримання рахунку, проте рахунки на оплату виконаних робіт позивачем не надсилались.
Просить у позові відмовити.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін та приймаючи до уваги, що для розгляду справи по-суті сторонам необхідно надати:
Позивачеві:
- товарно-транспортні накладні по яких одержана виготовлена продукція, так-як така одержана від позивача самовивозом;
- акти, що підтверджують наявність товару;
- докази того, що позивач в письмовій формі вимагав підписання акту здачі-прийомки виконаних робіт (послуг), що передбаченого п. 3.4. договору № 78 від 17.06.2011р. (лист, квитанція пошти);
- докази направлення відповідачеві рахунків за виконані роботи по актам здачі-прийомки виконаних робіт (послуг) № 324 від 05.10.2011р., № 241 від 08.08.2011р. та № 209 від. 19.07.2011р. (п. 3.2. договору). В разі не направлення таких, пояснення чому такі не направлялись.
Відповідачеві:
- докази виконання вимог ст. 853 Цивільного кодексу України;
- акти, що підтверджують одержання неякісного товару (п.3.5. договору № 78 від 17.06.2011р.);
- документи фінансово-господарської діяльності за 2011р. (податкову декларацію, реєстр податкових накладних);
- пояснення головного бухгалтера та керівника товариства відносно заповнення податкових накладних;
- оригінал податкової накладної № 08082011 (у разі неможливості надати таку, надати суду акт про знищення або пропажу первинних документів, передбачений п. 6.10. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку).
Керуючись вищезазначеним та ст.ст. 33, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1) Розгляд справи відкласти на 20.11.2012р. на 10 год. 00 хв.
2) Сторонам на час розгляду справи надати вищезазначені документи.
3) Ухвалу направити сторонам по справі.
Суддя В.О. Колубаєва
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2012 |
Оприлюднено | 28.09.2015 |
Номер документу | 50942211 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Колубаєва В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні