Постанова
від 28.01.2010 по справі 458/09/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 січня 2010 рокуСправа №458/09/1570 У залі судових засідань № 11

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

при секретарі судового засідання - Мальцеві Д.О.

за участю сторін:

представника позивача - ОСОБА_1 (по довіреності)

відповідача - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА в Одеській області до Приватного підприємства «Алеко»про стягнення фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулось Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА в Одеській області з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Алеко» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700 грн., мотивуючи позовні вимоги тим, що в ході проведення перевірки 26 травня 2008 року господарської одиниці -кафе, що розташована за адресою: м. Одеса, Ланжеронівський спуск, 2 та належить Приватному підприємству «Алеко», працівниками ДПА в Одеській області виявлені порушення відповідачем ст. 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№ 481/95-ВР від 19.12.1995 року, у зв'язку з чим начальником регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Одеській області 01.08.2008 року прийнято рішення № 150154 про застосування до Приватного підприємства «Алеко»фінансових санкцій на загальну суму 1700 грн.

Представник позивача адміністративний позов підтримав, на заявлених вимогах наполягав.

Відповідач в судове засідання двічі не з'явився, про день, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином та завчасно, про що свідчить публікація повідомлення про слухання адміністративної справи в редакції газети «Чорноморські новини»№138-139 (21035-21036) від 12.12.2009 року (аркуш справи 83).

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, а також обставини якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Державними податковими інспекторами ДПА України в Одеській області 26 травня 2008 року здійснена перевірка господарської одиниці -кафе, що розташована за адресою: м. Одеса, Ланжеронівський спуск, 2 та належить Приватному підприємству «Алеко»(акт перевірки №0000043-23-7017/1528 від 26.05.2008 року), якою виявлено порушення ст. 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№ 481/95-ВР від 19.12.1995 року, а саме: встановлено факт реалізації алкогольних напоїв -«Бом Бино»в кількості 1 пляшка та «Гранс»в кількості одна пляшка без наявності марок акцизного збору встановленого зразка. Зазначений акт перевірки підписаний директором ПП «Алеко»ОСОБА_2 (аркуші справи 7-10).

Відповідно до п.1.3 Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, який затверджений наказом Державної податкової адміністрації України від 10.08.2005р. №327 та зареєстрований в Міністерстві юстиції за №925/11205 акт - службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання.

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№481/95-ВР від 19.12.1995 року, алкогольні напої та тютюнові вироби, які виробляються в Україні, а також такі, що імпортуються в Україну, позначаються марками акцизного збору в порядку, визначеному законодавством.

Згідно зі ст. 1 Закону України «Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби»від 15.09.1995 року №329/95-ВР, марка акцизного збору - спеціальний знак, яким маркуються алкогольні напої та тютюнові вироби. Її наявність на цих товарах підтверджує сплату акцизного збору, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів. Марки акцизного збору для алкогольних напоїв та тютюнових виробів, вироблених в Україні, відрізняються від марок для імпортованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів дизайном та кольором відповідно до зразків, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України «Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби»від 15.09.1995 року №329/95-ВР, наявність марки акцизного збору на пляшці (упаковці) алкогольних напоїв та пачці (упаковці) тютюнових виробів є однією з умов для ввезення на митну територію України і реалізації їх споживачам. Забороняється ввезення, зберігання, транспортування, прийняття на комісію з метою продажу та реалізація на території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів, на яких немає марок акцизного збору встановленого зразка.

Згідно зі ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№481/95-ВР від 19.12.1995 року у разі зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного збору встановленого зразка або з підробленими марками акцизного збору до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірі - 100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень.

Фінансові санкції згідно зі ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№481/95-ВР від 19.12.1995 року застосовуються відповідно до Порядку застосування фінансових санкцій, які передбачені ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»№481/95-ВР від 19.12.1995 року, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №790 від 2 червня 2003 pоку.

Відповідно до п. 5 зазначеного Порядку, підставою для застосування фінансових санкцій є матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Рішення про накладення фінансових санкцій приймаються органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

Рішення про застосування фінансових санкцій приймаються керівником, а у разі його відсутності - заступником керівника органу, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами (регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації, його регіональні управління та їх територіальні підрозділи).

На підставі акту перевірки №0000043-23-7017/1528 від 26.05.2008 року начальником регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Одеській області 01.08.2008 року прийнято рішення № 150154 про застосування до Приватного підприємства «Алеко» фінансових санкцій на загальну суму 1700 грн. (аркуші справи 11).

Станом на 28 січня 2010 року сума фінансових санкцій у розмірі 1700 грн. Приватним підприємством «Алеко» не сплачена, рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Одеській області № 150154 від 01.08.2008 року про застосування до Приватного підприємства «Алеко»фінансових санкцій на загальну суму 1700 грн. відповідачем не оскаржено.

Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно зі ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Суд дійшов висновку, що позивач довів суду обставини на яких ґрунтуються позовні вимоги та надав необхідні докази, в підтвердження своїх позовних вимог.

Керуючись Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року № 481/95-ВР, Законом України «Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби»від 15.09.1995 року №329/95-ВР, ст. ст. 69-71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Одеській області до Приватного підприємства «Алеко»(код ЄДРПОУ 23210094) про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства «Алеко» (код ЄДРПОУ 23210094) на користь Державного бюджету України фінансові санкції у розмірі 1700 грн. на р/р 31112106700007, отримувач - ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 21081100, код 23213460.

Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено та підписано суддею 01.02.2010 року.

Суддя: Л.І. Свида

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.01.2010
Оприлюднено30.09.2015
Номер документу50957244
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —458/09/1570

Постанова від 28.01.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні