Постанова
від 05.08.2011 по справі 2а-1670/5774/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 серпня 2011 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/5774/11

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Клочка К.І.,

при секретарі - Міщенко Р.В.,

за участю:

представника позивача -ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Відкритого акціонерного товариства «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

В С Т А Н О В И В:

05 липня 2011 року Полтавське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі - позивач) звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси» (далі - відповідач, ВАТ «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси») про стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 9 480,00 грн та пені у розмірі 230,04 грн, посилаючись на порушення вимог статей 19, 20 Закону України В«Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» від 21.03.1991 №875-ХІІ (надалі -Закон №875-ХІІ), що полягає у незабезпеченні нормативу робочих місць працевлаштування інвалідів у 2010 році.

Представник позивача у судовому засіданні вимоги позовної заяви підтримав, просив суд їх задовольнити.

Відповідач у судове засідання явку уповноваженого представника не забезпечив, надавши суду клопотання яким не заперечував проти позовних вимог та просив розглянути справу за відсутності уповноваженого представника.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

28.02.2011 відповідач подав до Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість населення та працевлаштування інвалідів за 2010 рік (форма № 10-ПІ).

Згідно відомостей, зазначених у Звіті, середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу підприємства у 2010 році становила 26 осіб. Норматив для працевлаштування інвалідів склав 1 робоче місце. Згідно цього ж Звіту, на підприємстві протягом 1 місяця 2010 року працювала 1 особа, якій відповідно до чинного законодавства встановлено інвалідність.

За недотримання нормативу робочих місць по кількості працюючих інвалідів позивачем нараховано відповідачу адміністративно-господарські санкції у розмірі 9 480,77 грн.

Прострочення терміну оплати адміністративно-господарських санкцій відповідачем складає 81 день (з 16.04.2011 по 05.07.2011), у зв'язку з чим відповідачу нараховано пеню у розмірі 230,04 грн.

Частиною першою статті 19 Закону №875-ХІІ передбачено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій, громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, у кількості одного робочого місця.

Відповідно до частини другої статті 19 Закону №875-ХІІ, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, установи, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї ж статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів.

Відповідно до статті 20 Закону №875-ХІІ підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. У відповідності до частини другої статті зазначеного Закону порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форм звітності та інструкцій щодо їх заповнення»№420 від 19.12.2005, затверджено форму звітності №3-ПН «Звіт про наявність вакансій», яка подається підприємствами, установами й організаціями, їх структурними підрозділами та філіями незалежно від форми власності та господарювання за наявності вільних робочих місць (вакансій) центрам зайнятості за місцем їх реєстрації як платника страхових внесків за наявності вакансій.

Відповідно до розділу 3 Інструкції щодо заповнення форми звітності №3-ПН "Звіт про наявність вакансій", затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форм звітності та інструкцій щодо їх заповнення»№420 від 19.12.2005, у графі 15 наводяться дані про можливість працевлаштування на вільне робоче місце (вакантну посаду) особи, що належить до окремої категорії громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, у рахунок річної броні, установленої місцевими державними адміністраціями, виконавчими органами відповідних рад за поданням центрів зайнятості, відповідно до статті 5 Закону України "Про зайнятість населення" від 01.03.1991 №803-ХІІ, із змінами та доповненнями, а також інвалідів, пенсіонерів, студентів та інших.

Відповідно до листа Полтавського міського центру зайнятості від 18.07.2011 за вих. №04-2428 ВАТ «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси»у 2010 році звіти за формою №3-ПН «Звіт про наявність вакансій»із зазначенням робочих місць для інвалідів до центру зайнятості не надавало, інваліди для працевлаштування не направлялись.

Таким чином, відповідач не вживав заходів щодо працевлаштування інвалідів.

Оскільки вказані суми так і не були сплачені відповідачем, то відповідно до частини п'ятої статті 20 Закону №875-ХІІ дані суми можуть бути стягнуті в примусовому порядку за відповідним рішенням суду.

Відповідно до положень статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

На підставі викладеного, керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Відкритого акціонерного товариства «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені - задовольнити.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Обласне виробничо-заготівельне підприємство «Полтававторесуррси» (пр. Миру, 10, м. Полтава, 36022, код ЄДРПОУ 01886023, р/р26007418332067 в ПРУ КБ «Приватбанк», МФО 331401) на користь Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Зигіна, 1, м. Полтава, одержувач УДК в м. Полтава, код ЄДРПОУ УДК 34698804, р/р31218230700002 в ГУДК у Полтавській обл., МФО 831019) адміністративно-господарські санкції у розмірі 9 480 (дев'ять тисяч чотириста вісімдесят) гривень 77 (сімдесят сім) копійок та пеню у розмірі 230 (двісті тридцять) гривень 04 (чотири) копійки.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови виготовлено 10 серпня 2011 року.

Суддя К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2011
Оприлюднено30.09.2015
Номер документу50962064
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/5774/11

Постанова від 05.08.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Постанова від 05.08.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Клочко К.І.

Ухвала від 07.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 07.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні