Ухвала
від 12.10.2011 по справі 2а-2514/10/2316
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-2514/10/2316 Головуючий у 1-й інстанції: Грабового П.С.

Суддя-доповідач: ОСОБА_1

У Х В А Л А

Іменем України

"12" жовтня 2011 р. м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду, у складі:

головуючого судді Аліменка В.О.,

суддів Степанюка А.Г., Шурка О.І.,

при секретарі Белові С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу третьої особи ОСОБА_2 на Постанову Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.07.2010 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_3 районної ради м. Черкаси до Управління з питань реєстрації суб'єктів господарювання виконавчого комітету Черкаської міської ради, третя особа ОСОБА_4, про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И Л А:

У травні 2010 року позивач ОСОБА_3 районна рада м. Черкаси звернулась до Соснівського районного суду м. Черкаси з адміністративним позовом, в якому просив про визнати дії протиправними та зобов'язати вчинити дії.

Постановою Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.07.2010 року скасовано реєстраційну дію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 02.10.2009 року, номер реєстрації дії 10261070002010193 з моменту внесення. Зобов'язано управління з питань реєстрації суб'єктів господарювання виконавчого комітету Черкаської міської ради поновити запис від 02.10.2009 року номер 10261070002010193 Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців щодо керівника юридичної особи територіальної громади Соснівського району м. Черкаси (код ЄДРПОУ 26358561), зазначивши керівником -ОСОБА_5.

Не погодившись з вищезазначеним судовим рішенням, третьою особою подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати Постанову Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.07.2010 року та закрити провадження у справі.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними у справі доказами, колегія суддів приходить до наступного.

Як вбачається із матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців зареєстрована юридична особа- територіально громада Соснівського району м. Черкаси, код ЄДРПОУ 26358561, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01№137097.

Рішенням ОСОБА_3 міської ради м. Черкаси від 26 квітня 2006 року №1-1 головою територіальної громади Соснівського району м. Черкаси обраний ОСОБА_5. Дана обставина була занесена до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців 01.09.2009 року, номер реєстраційної дії 10261070002010193 та підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 02.09.2009 року №111422, виданою головним управлінням статистики України в Черкаській області.

16 лютого 2010 року до Єдиного державного реєстра юридичних та фізичних осіб-підприємців відносно юридичної особи територіальної громади Соснівського району м. Черкаси були внесені зміни в частині керівника.

В довідці Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців від 16.02.2010 року серії АА№112492, виданій Головним управлінням статистики в Черкаській області, керівником територіальної громади Соснівського району м. Черкаси вказаний ОСОБА_2. Відповідний запис був внесений до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.

ОСОБА_3 міська рада м. Черкаси звернулась з листом №310/1-04 від 25.03.10 року до управління з питань реєстрації суб'єктів господарювання виконавчого комітету Черкаської міської ради з проханням повідомити, з яких підстав було внесені вище значені зміни до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.

З відповіді наданої управлінням з питань реєстрації суб'єктів господарювання виконавчого комітету Черкаської міської ради вбачається, що зміни відносно юридичної особи територіальної громади Соснівського району м. Черкаси були внесені у зв'язку з поданням уповноваженою особою державному реєстратору реєстраційної картки встановленого зразка та протоколу №3 від 31.08.2009 року позачергових виборів голів комітетів самоорганізації населення Соснівського району м. Черкаси, в якому було зазначене, що у зв'язку з відмовою ОСОБА_5 від виконання повноважень, керівником призначено ОСОБА_2 Також було звернуто у вагу на те, що Законом обмежено повноваження державних реєстраторів при здійсненні реєстраційних процедур. Також державним реєстратором було зазначено що відповідно до ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»для проведення державної реєстрації зміни керівника надається тільки реєстраційна картка встановленого зразка.

Відповідно до ч.2 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, пов'язані із зміною керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну зазначених осіб та/або завірену в установленому порядку копію розпорядчого документа про їх призначення.

Відповідно до ч.1 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Як вбачається з листа управління з питань реєстрації суб'єктів господарювання виконавчого комітету Черкаської міської ради від 20.04.2010 року №2136, державний реєстратор вніс зміни до державного реєстру на підставі реєстраційної картки про внесення змін.

Відповідно до ч.6 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», державний реєстратор залишає без розгляду документи, подані для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо: документи подані не за місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, встановленим частинами першою - п'ятою статті 8 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані особою, яка не має відповідних повноважень.

У разі якщо державному реєстратору надійшло рішення суду щодо заборони проведення реєстраційних дій, яке набрало законної сили, державний реєстратор залишає без розгляду документи, подані для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ОСОБА_3 районна рада м. Черкаси та Голова ОСОБА_3 районної ради м. Черкаси як законний представник ради не доручали представляти свої інтереси комітетам самоорганізації населення Соснівського району м. Черкаси та ОСОБА_2, а тому останній не мав повноважень подавати документи про внесення змін до відомостей про юридичну особу -територіальну громаду Соснівського району м. Черкаси.

Отже дії відповідача щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відносно юридичної особи -територіальної громади Соснівського району м. Черкаси -«внесення змін про юридичну особу, пов'язаних із зміною керівника»від 02.10.2009 року є протиправними.

Що стосується заяви третьої особи про залишення позовної заяви без розгляду, яка була подана під час розгляду справи в суді апеляційної інстанції, колегія судів зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 203 КАС України, на яку посилається апелянт, Постанова або ухвала суду першої інстанції скасовується в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається з підстав, встановлених відповідно статтями 155 і 157 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 155 КАС України суд своєю ухвалою залишає позовну заяву без розгляду, якщо: позовну заяву подано особою, яка не має адміністративної процесуальної дієздатності; позовну заяву від імені позивача подано особою, яка не має повноважень на ведення справи; у провадженні цього або іншого адміністративного суду є адміністративна справа про спір між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав; позивач повторно не прибув у попереднє судове засідання чи у судове засідання без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття, якщо від нього не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності; надійшло клопотання позивача про відкликання позовної заяви; особа, яка має адміністративну процесуальну дієздатність і за захистом прав, свобод чи інтересів якої у випадках, встановлених законом, звернувся орган або інша особа, заперечує проти адміністративного позову і від неї надійшла відповідна заява; провадження в адміністративній справі було відкрито за позовною заявою, яка не відповідає вимогам статті 106 цього Кодексу, і позивач не усунув цих недоліків у строк, встановлений судом; позивач до закінчення судового розгляду залишив судове засідання без поважних причин і не звернувся до суду із заявою про судовий розгляд за його відсутності.

Отже, не одна з вище наведених норм не відповідає обставинам справи.

Узагальнюючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що доводи, викладені в апеляційних скаргах, не знайшли свого підтвердження, а судом першої інстанції повно встановлені обставини у справі, яким дана належна правова оцінка на підставі законодавства, яке врегульовує спірні відносини.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 2, 160, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційні скарги скаргу третьої особи ОСОБА_2 на Постанову Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.07.2010 року -залишити без задоволення .

Постанову Соснівського районного суду м. Черкаси від 12.07.2010 року -залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення Ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя В.О. Аліменко

Судді А.Г. Степанюк

ОСОБА_6

(Повний текст Ухвали виготовлений 17.10.2011 року)

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2011
Оприлюднено30.09.2015
Номер документу50971528
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2514/10/2316

Ухвала від 12.10.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Аліменко В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні