ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА
судового засідання про відстрочення виконання судового рішення
17 вересня 2015 року 813/5882/14
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючої-судді Потабенко В.А.
за участю секретаря судового засідання Петрика Р.І.,
за участі:
представника заявника (відповідача) - Гулявської О.В., згідно довіреності,
представника позивача - не прибув,
розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Львові заяву державного підприємства "Львіввугілля" про відстрочення виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2014 року у справі 813/5882/14 за позовом Сокальської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до державного підприємства "Львіввугілля" про стягнення коштів з рахунків платника податків для погашення податкового боргу, -
в с т а н о в и в :
31.08.2015 року державне підприємство "Львіввугілля" звернулося до суду із заявою за вх. № 28187 про відстрочення виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2014 року у справі 813/5882/14 за позовом Сокальської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до державного підприємства "Львіввугілля" про стягнення коштів з рахунків платника податків для погашення податкового боргу в сумі 1843806,07 грн. до 31.12.2017 року.
Заявник мотивує свою заяву тим, що на даний час є збитковим підприємством та має велику кредиторську заборгованість, а також борги по виплаті заробітної плати. Тому, важке фінансове становище ускладнює на даний час виконання рішення суду. Однак, підприємством планується здійснити ряд заходів, які дозволять частково погашати заборгованість перед бюджетом у майбутньому. Підсумовуючи все вищенаведене, представник заявника просить відстрочити виконання рішення суду до 31.12.2017 року.
Представник заявника (відповідача) в судовому засіданні подану заяву підтримала з вищенаведених підстав, просила задовольнити в повному обсязі.
Представник позивача в судове засідання не прибув, 15.09.2015 року скерував на адресу суду письмові заперечення на заяву про відстрочення виконання рішення суду за вх. № 30255, суть яких полягає в наступному. Представник позивача вважає, що вказані обставини, які на думку представника заявника ускладнюють виконання рішення суду, не можуть бути підставою для відстрочення сплати податкового боргу. Заявник не подав суду доказів звернення до податкового органу з заявою про відтермінування виконання рішення суду, тобто не вживав жодних заходів, що передбачені податковим законодавством щодо зменшення податкового боргу. У зв'язку з вищенаведеним та також тим, що заява про відстрочення виконання вказаного рішення подана заявником повторно, представник позивача просив у задоволенні заяви про відстрочення виконання рішення суду відмовити в повному обсязі.
Розглянувши подану заяву, заслухавши думку представника заявника, всебічно і повно дослідивши письмові докази, що подані на підтвердження вимог заяви, суд дійшов висновку, що дана заява підлягає до задоволення, з огляду на наступне.
Підстави, порядок та правові наслідки відстрочення та розстрочення виконання судового рішення визначені ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Відповідно до ст. 263 КАС України, за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
Як вбачається з матеріалів справи, 01.10.2014 року ухвалою Львівського окружного адміністративного суду було відстрочено виконання постанови у даній справі до 22.08.2015 року.
При повторному зверненні до суду щодо відстрочення вказаної вище постанови, заявник покликається на ті ж самі обставини, що і при зверненні у попередній раз.
Заявник обґрунтовує своє звернення важким матеріальним становищем підприємства, наявністю значних боргів, відсутністю державної фінансової підтримки.
На підтвердження вищевказаних обставин, представником заявника долучено довідку від 20.08.2015 року № 7/1592 про наявність заборгованості ДП "Львіввугілля" за надану фінансову допомогу перед ДП "Вугілля України" у розмірі 53297,00 грн., довідку від 20.08.2015 року № 7/1593 про заборгованість ДП "Львіввугілля" за одержані кредити і відсотки за них на загальну суму 39318,00 грн. Крім того, важке фінансове становище підприємства підтверджується звітом про фінансовий стан станом на 30.06.2015 року.
В матеріалах справи мітяться розрахунки поступлення та використання коштів по ДП "Львіввугілля" за липень - серпень 2015 року, з яких вбачається, що основна маса грошових надходжень підприємства використовується ним на погашення заборгованості по виплаті заробітної плати, платежів до бюджету, оплату за електроенергію, тощо.
Згідно довідок ТВБВ 10013/0138 Філії Львівського обласного управління АТ «Державний ощадний банк України», відділення вул. Шептицького №1 ПАТ «Кредобанк» на всі рахунки заявника накладено арешт.
Крім того, в судовому засіданні до матеріалів справи долучені докази наявної заборгованості ДП "Львіввугілля" перед Львівською філією ДП "Регіональні електричні мережі", яка станом на 01.09.2015 року становить 165774585,99 грн.
З наявних в матеріалах справи витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та інформації Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна вбачається, що все майно ДП «Львіввугілля» перебуває під арештом.
На підтвердження добросовісності виконання взятих на себе зобов'язань щодо сплати податкової заборгованості у майбутньому, представник заявника зазначила, що у 2015 році планується передача у комунальну власність частини об'єктів соціальної сфери ДП "Львіввугілля".
Також, згідно з долученого матеріалів справи проекту Коаліційної угоди Верховної ради України VIII скликання, з метою проведення ефективної реструктуризації галузі планується забезпечення самоокупності видобутку вугілля за рахунок збільшення видобутку наявного потенціалу ДП "Львіввугілля". Крім того, в Коаліційній угоді передбачена обов'язкова приватизація усіх вугледобувних підприємств відповідно до Закону України "Про особливості приватизації вугледобувних підприємств" протягом 2115-2016 роках.
Постановами Кабінету Міністрів України від 19.09.2012 року № 987 та від 12.05.2015 року № 271 затверджено перелік об'єктів державної власності, які підлягають приватизації у 2012-2015 роках, до складу яких входять, окрім інших, відокремлені підрозділи ДП "Львіввугілля".
Підсумовуючи все вищенаведене, суд зазначає, що з долучених до матеріалів справи доказів та пояснень представника заявника, можна зробити висновок, що виконання рішення суду на даний час є неможливим, оскільки це призведе лише до накопичення податкового боргу та подальшого збільшення кредиторської заборгованості підприємства.
В той же час, суд бере до уваги те, що ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 01.10.2014 року, судом було відстрочено виконання постанови у даній справі до 22.08.2015 року. Відтак, при враховуючи наявність інфляційних процесів в економіці, подальше тривале невиконання рішення суду щодо стягнення боргу в сумі 1843806,07 грн. може призвести до порушення матеріальних інтересів держави.
Тому, з метою збереження стабільності функціонування державного підприємства та сплати податкової заборгованості в майбутньому, а також враховуючи інтереси держави, суд вважає за доцільне заяву ДП "Львіввугілля" про відстрочення виконання рішення суду у справі № 813/5882/14, задовольнити частково, а саме відстрочити виконання вищевказаної постанови до 31.12.2016 року.
Керуючись ст.ст. 160, 165, 167, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
у х в а л и в:
заяву державного підприємства "Львіввугілля" про відстрочення виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2014 року у справі 813/5882/14 за позовом Сокальської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до державного підприємства "Львіввугілля" про стягнення коштів з рахунків платника податків для погашення податкового боргу задовольнити частково.
Відстрочити виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 22.08.2014 року у справі 813/5882/14 за позовом Сокальської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до державного підприємства "Львіввугілля" про стягнення коштів з рахунків платника податків для погашення податкового боргу в сумі 1843806,07 грн. до 31.12.2016 року.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст ухвали виготовлено та підписано 22.09.2015 року.
Суддя Потабенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2015 |
Оприлюднено | 29.09.2015 |
Номер документу | 51001979 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні