Справа №2а- 12894/09/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 жовтня 2010 року
о 11 год. 57хв. м.Одеса
У залі судових засідань №8
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Харченко Ю.В.
при секретарі Щербан В.О.
За участю представників сторін:
Від позивача: ОСОБА_1 - за довіреністю №40 від 11.11.2009р.
Від відповідачів: ДПІ у Приморському районі міста Одеси: ОСОБА_2 -за довіреністю №3267/б/10-117 від 25.01.2010р.
ДПА в Одеській області: ОСОБА_3 -за довіреністю №97 від 12.08.2010р., ОСОБА_4 -за довіреністю №51/9/10-1010 від 26.04.2010р.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора»до Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси, Державної податкової адміністрації в Одеській області про визнання неправомірними дій Державної податкової адміністрації в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора»дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій та скасування рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси №0007682360 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 6 340,00грн., -
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора», в якому позивач просить суд визнати неправомірними дії Державної податкової адміністрації в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора»дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій та скасування рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси №0007682360 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 6 340,00грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на неправомірність дій ДПА в Одеській області при проведені перевірки дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій 25.06.2009р. ТОВ «Менора», нечинність усіх наслідків такої перевірки, та безпідставність винесення рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08.07.2009р. №0007682360 з огляду на відсутність з боку ТОВ «Менора»будь-яких порушень Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Відповідач -ДПА в Одеській області проти позову заперечує з підстав, наведених у письмових запереченнях на позовну заяву (вихід.№27147/9/10-1010 від 03.07.2010р.), посилаючись, при цьому на правомірність проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора»дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій та складення Акта від 25.06.2009р., з огляду на порушення ТОВ «Менора» вимог п.п.1,9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Відповідач - ДПІ у Приморському районі м.Одеси проти позовних вимог також заперечує з підстав, викладених у письмових запереченнях на позовну заяву (вхід.№6674 від 04.03.2010р.), посилаючись, зокрема, на правомірність винесення рішення №0007682360 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 6340грн., у зв'язку із порушенням позивачем положень п.п.1,9 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06.07.1995р. №265/95-ВР (зі мінами та доповненнями).
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.
25.06.2009р. головним державним податковим ревізором-інспектором ОСОБА_5, головним державним податковим ревізором-інспектором ОСОБА_6, старшим державним податковим ревізором-інспектором ОСОБА_3, на підставі направлень від 01.06.2009р. №№4320/23-7023, 4681/23-7023 була проведена перевірка громадського культурного центру, розташованого за адресою: м.Одеса, вул.Ніжинська 77/79, що належить Суб»єкту підприємницької діяльності -ТОВ «Менора», з питань дотримання вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»від 06.07.1995р. №265/95-ВР(зі змінами та доповненнями), «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності»від 23.03.1996р. №98/96-ВР(зі змінами та доповненнями), «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»від 19.12.1995р. №481/95-ВР (зі змінами та доповненнями), Указів президента України та інших нормативно -правових актів, які регулюють готівковий обіг в Україні В ході означеної перевірки фахівцями податкового органу встановлено факт надання послуги з курсу «Скорочитання»на суму 1 200грн. без проведення розрахункової операції через РРО, чим порушено вимоги п.1 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, та встановлено не зберігання щоденної фіскальної звітності, а саме фіскального звітного чеку -»- звіту №0102 за 31.06.2009р. чим порушено вимоги п.9 ст.3 Закону України №265/95-ВР від 06.07.1995р.
За результатами зазначеної перевірки ДПА в Одеській області був складений акт №3591/15/32/23/36288256 від 25.06.2009р. перевірки за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, на підставі якого 08.07.2009р. ДПІ у Приморському районі м.Одеси прийнято рішення №0007682360 про застосування до ТОВ «Менора»штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 6340грн. за порушення позивачем, на думку відповідача, п.п.1,9 ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995р. №265/95-ВР (зі змінами та доповненнями).
Не погоджуючись з означеним рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкцій ДПІ у Приморському районі м.Одеси №0007682360 від 08.07.2009р., позивач звернувся до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про його скасування та визнання неправомірними дій податкового органу щодо проведення перевірки, за наслідками якої спірне рішення було винесене.
Так, на думку суду, оскаржуване позивачем рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0007682360 від 08.07.2009р. прийняте за результатом перевірки, проведеної з порушенням вимог чинного законодавства України, виходячи з наступного.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Пунктами 1 і 2 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990р. №509-ХІІ (із змінами та доповненнями) передбачено, що органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право: здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ; здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку.
Як з'ясовано судом та підтверджується матеріалами справи, фахівцями ДПА в Одеській області проведена планова перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора»з питань дотримання вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», Указів президента України та інших нормативно -правових актів, які регулюють готівковий обіг в Україні, водночас, в порушення п.2 „Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавстваВ» , затвердженого Наказом ДПА України від 10.08.2005р. №327, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2005р. за №925/11205, в акті перевірки №3591/15/32/23/36288256 від 25.06.2009р. не зазначено: підстава для проведення перевірки відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших законодавчих актів; тип перевірки (невиїзна документальна, виїзна планова чи позапланова перевірка); період, за який проводиться перевірка діяльності суб'єкта господарювання.
Згідно зі ст.11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»право на проведення планової виїзної перевірки платника податків надається лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення.
Разом з тим, відповідачами не надано суду відповідних доказів повідомлення ДПА в Одеській області позивача про дату початку та закінчення перевірки за десять днів до дня проведення перевірки, як того вимагають положення чинного законодавства України, що свідчить про протиправність дій ДПА в Одеській області щодо проведення планової перевірки ТОВ «Менора».
Держава може змінювати підстави та порядок проведення відповідних документальних перевірок фінансово-господарської діяльності юридичних та фізичних осіб шляхом внесення відповідних змін до національного законодавства, однак, якщо чинне законодавство передбачає здійснення планової перевірки платників податків лише у тому випадку, коли йому не пізніше ніж за десять днів до дня проведення такої перевірки надіслано письмове повідомлення із зазначенням дати початку та закінчення її проведення, то суб'єкт владних повноважень (у даному випадку ДПА в Одеській області) не може свідомо порушувати встановлені законом порядок та умови її здійснення.
Також, згідно зі ст.11-2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до проведення планової виїзної перевірки за умови надання платнику податків під розписку: направлення на перевірку, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу державної податкової служби, мета, вид (планова або позапланова), підстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посади, звання та прізвища посадових осіб органу державної податкової служби, які проводитимуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника органу державної податкової служби, скріпленого печаткою органу державної податкової служби.
Проте, відповідачами до суду не надані відповідні належні докази в підтвердження вручення посадовим особам Підприємства направлень, виданих ДПА в Одеській області, під час здійснення перевірки позивача.
Крім того, перевірка ТОВ «Менора»з питань дотримання вимог Законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», Указів президента України та інших нормативно -правових актів, які регулюють готівковий обіг в Україні, була здійснена 25.06.2009р. працівниками ДПА в Одеській області, на підставі виданих ДПА в Одеській області направлень на перевірку та акт №3591/15/32/23/36288256 від 25.06.2009р. складено на бланку ДПА в Одеській області, в якому, при цьому, зазначено, що позивач зареєстрований в ДПІ у Приморському районі м.Одеси.
Статтею 9 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»визначено функції державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, та державних податкових інспекції в містах з районним поділом (крім міст Києва та Севастополя). Зазначені податкові органи, до яких відноситься і ДПА в Одеській області виконують функції, передбачені ст. 8 цього Закону (функції ДПА України) з відповідним обмеженням та виконують ті ж самі функції, що й ДПІ, якщо вони безпосередньо здійснюють контроль за платниками податків, інших платежів . Водночас, доказів того, що, зокрема, ДПА в Одеській області здійснює безпосередній (слід розуміти - не через інший орган ДПС) контроль за сплатою податків, інших платежів позивача відповідачами суду не надано.
Як встановлено ч.3 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України, докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.
Таким чином, судом не приймаються до уваги докази, отримані ДПА в Одеській області під час здійснення планової перевірки позивача та надані відповідачем до суду на підтвердження своїх заперечень, у тому числі й стосовно правомірності прийняття оскаржуваного позивачем рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0007682360 від 08.07.2009р.
Згідно з ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Як зазначено вище та вбачається з матеріалів справи, за результатами перевірки ДПА в Одеській області складений акт перевірки №3591/15/32/23/36288256 від 25.06.2009р., в якому зафіксовано порушення позивачем п.п.1,9 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послугВ» .
Так, на думку, суду, дана позиція відповідача є безпідставною та такою, що не ґрунтується на приписах чинного законодавства України, з урахуванням наступного.
Як з»ясовано судом та вбачається з Постанови Апеляційного суду Одеської області від 18.12.2009р., судом при розгляді скарги ОСОБА_7 на постанову судді Приморського районного суду м.Одеси від 02.09.2009р. , якою ОСОБА_7 , 07.02.1989року народження, мешканка м.Одеси, просп.Маршала ЖуковаАДРЕСА_1, притягнута до адміністративної відповідальності за ст.155-1 ч.1 КУпАП і на неї накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 85 гривень за те, що вона, виходячи із складеного протоколу про адміністративне правопорушення №2294 від 25.06.2009р., складеного головним державним податковим ревізором - інспектором відділу контролю за розрахунковими операціями в Одеській області ОСОБА_5 за результатами перевірки ТОВ «Менора»(код 36288256), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2; адміністратор ТОВ «Менора»ОСОБА_7, порушила встановлений законом порядок проведення розрахунків в сфері торгівлі громадського харчування та послуг. Так, зокрема, було встановлено невідповідність суми, на місці проведення розрахунків; порушення п.п.1, 9 ст.3 Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі громадського харчування та послуг»чим була порушена ч.1 ст. 155-1 КУпАП.
Разом з тим, у вказаній постанові Апеляційним судом зазначено, що суддею Приморського районного суду не було взято до уваги ту обставину, що головним державним податковим ревізором - інспектором відділу контролю розрахунковими операціями в Одеській області ОСОБА_5Л складено протокол від 25.06.2009р. відносно ОСОБА_7, однак не перевірено, що остання була звільнена з займаної посади 01.06.2009р. і тому до діяльності ТОВ «Менора» вона не могла мати відношення, а тому ревізор - інспектор не мала законного права складати на ОСОБА_7 протокол. В підтвердження даної обставини була надана копія трудової книжки ОСОБА_7, в якій вказано, що ОСОБА_7 з 02.06.2009р. зарахована на посаду адміністратора зала в Одеському центрі єврейської самоосвіти «Морія».
З підстав викладеного , Постановою Апеляційного суду Одеської області від 18.12.2009р. скарга ОСОБА_7 задоволена, а постанова Приморського районного суду м.Одеси від 02.09.2009р. щодо притягнення її до адміністративної відповідальності за ст.155-1 КпАП України, скасована та провадження по справі закрито.
Таким чином, в Постанові Апеляційного суду Одеської області від 18.12.2010р. встановлено, зокрема, що ОСОБА_7 жодного відношення до ТОВ «Менора», починаючи з 02.06.2009р., не мала та відповідно не була уповноважена на представлення будь - яких документів стосовно ТОВ «Менора»під час перевірки, проведеної податковим органом, зокрема, 25.06.2009р., що в свою чергу також свідчить про неправомірність та безпідставність висновків Державної податкової адміністрації в Одеській області, наведених в Акті перевірки №3591/15/32/23/36288256 від 25.06.2009р.
В підтвердження наведеного, позивачем в ході судового розгляду справи суду наданий податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку ТОВ «Менора»за 2 квартал 2009р. (форма №1 ДФ), з якого вбачається, що ОСОБА_7 (ідент. код НОМЕР_1) звільнена з роботи 01.06.2009р. При цьому будь-яких доказів, які б підтверджували протилежне відповідачами суду не надано.
Згідно з ч.1 ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Відповідно до ч.5 ст.124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Згідно з ч.ч. 2,3 ст.14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України, а невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Частиною 2 статті 13 Закону України «Про судоустрій»від 07.07.2010р. №2453-V1 встановлено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається процесуальним-законом
Вищевикладене спростовує твердження відповідачів -до Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси, Державної податкової адміністрації в Одеській області, викладені у письмових запереченнях на адміністративний позов.
Частиною другою ст.71 КАС України, встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Відповідно до ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відтак, виходячи з вищевикладеного, на думку суду, відповідач, заперечуючи проти адміністративного позову, не довів суду правомірність та ґрунтовність прийняття оскаржуваного позивачем рішення ДПІ у Приморському районі міста Одеси про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0007682360 від 08.07.2009р на загальну суму 6340,00грн.
Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а згідно з ч.3 ст.105 КАС України позивач у тому числі має право вимагати скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.
Згідно зі ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Відтак, беручи до уваги наведене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора»обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю.
Судові витрати підлягають стягненню з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора»в розмірі, визначеному з урахуванням ч.3 Розділу VІІ КАС України.
Керуючись ст.ст.71,72, ч.1 ст.94, ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора»до Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси, Державної податкової адміністрації в Одеській області про визнання неправомірними дій Державної податкової адміністрації в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора»дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій та скасування рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси №0007682360 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 6 340,00грн. задовольнити.
2. Визнати неправомірними дії ДПА в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора»дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.
3. Скасувати рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси № НОМЕР_2 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 6 340грн.
4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора» (65029, м.Одеса, код ЄДРПОУ 36288256; п/р 26005311707001 в АКБ «Південний»у м.Одеса, МФО 328209) )судовий збір у сумі 3 (три)грн. 40 коп.
Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.
Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено та підписано суддею «26»жовтня 2010р.
Суддя Харченко Ю.В.
1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора» до Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси, Державної податкової адміністрації в Одеській області про визнання неправомірними дій Державної податкової адміністрації в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора» дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій та скасування рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси №0007682360 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 6 340,00грн. задовольнити.
2. Визнати неправомірними дії ДПА в Одеській області щодо проведення 25.06.2009р. перевірки ТОВ «Менора» дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.
3. Скасувати рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси № НОМЕР_2 від 08.07.2009р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 6 340грн.
4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Менора» (65029, м.Одеса, код ЄДРПОУ 36288256; п/р 26005311707001 в АКБ «Південний» у м.Одеса, МФО 328209) )судовий збір у сумі 3 (три)грн. 40 коп.
Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили у разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.
26 жовтня 2010 року
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2010 |
Оприлюднено | 30.09.2015 |
Номер документу | 51008409 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Харченко Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні