УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 вересня 2015 р.Справа № 820/5189/15 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Присяжнюк О.В.
Суддів: Русанової В.Б. , Курило Л.В.
за участю секретаря судового засідання- Дудки О.А.,
за участю: представників позивача -Козловича С.М., Недашковського В.М.,
представника відповідача - Шляхта В.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2015р. по справі № 820/5189/15
за позовом Приватної комерційної ремонтно-будівельної фірми "Венера"
до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області.
про визнання дій протиправними, скасування податкового повідомлення - рішення,
ВСТАНОВИЛА:
Приватна комерційна ремонтно-будівельна фірма "ВЕНЕРА" звернулася до суду з позовом до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області, в якому просила: скасувати податкове повідомлення-рішення від 02 квітня 2015 року за № 0000162212 Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області; визнати протиправними дії Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області щодо Проведення документальної позапланової виїзної перевірки Приватної комерційної ремонтно-будівельної фірми "ВЕНЕРА", в результаті якої Західною об'єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області було складено акт від 16 грудня 2014 р. за № 4461/20-33-22-0107/14072322 про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПКРБФ "Венера" з питань дотримання податкового законодавства до взаємовідносинам з ТОВ "Атлант Будкомплект" за період липень 2014 року, ПП "БК "Атріум-Сервіс" за період липень-серпень 2014 року, ПП "Євроальянсбуд" за період серпень 2014 року.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 22 липня 2015 року позовні вимоги задоволені частково, а саме: скасовано податкове повідомлення-рішення від 02 квітня 2015 року за № 0000162212 Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області. В іншій частині позовних вимог - відмовлено.
Відповідач не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на незаконність рішення суду першої інстанції в зв'язку з ненаданням належної правової оцінки обставинам справи та невірним застосуванням норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 22 липня 2015 року та прийняти нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а саме: Податкового кодексу України, Господарського кодексу України, КАС України та не відповідність висновків суду обставинам справи.
Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 08 вересня 2015 р., постановленою без виходу до нарадчої кімнати, замінено неналежного відповідача Західну об'єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області належним відповідачем правонаступником Західною об'єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області.
Колегія суддів, заслухавши доповідь обставин справи, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, вважає, що вимоги апеляційної скарги задоволенню не підлягають, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 195 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Судовим розглядом встановлено, що фахівцями Західної ОДПІ м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на підставі наказу від 28 листопада 2014 року № 2708, направлення від 28 листопада 2014 року № 2191, №2192 та згідно пп.20.1.4, п.20.1, ст.20, ст.75 п.п. 78.1.1, п.78.1, ст. 78 Податкового кодексу України була проведена документальна позапланова виїзна перевірка Приватної комерційної ремонтно-будівельної фірми "ВЕНЕРА" з питань дотримання податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «Атлант Будкомплект» за період липень 2014 року ПП «БК «Атріум - Сервіс» за період липень серпень 2014 року , ПП «Євроальянсбуд» за період серпень 2014 року, з арезудьатми якої складений акт № 4461/20-33-2201-07/14072322 від 16 грудня 2014 року, яким встановлені порушення позивачем п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, п. 3 ст. 5 та п. 1 от. 7 Господарського Кодексу України, п 2 ст. З Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зі змінами та доповненнями, п. 1.2, п. 2.7 Наказу Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», п. 3.1, п. 4.1, п. 8 розділу ІІІ, п. 3.1 розділу V Наказу ДПА України від 25 січня 2011 № 41 «Про затвердження форм та порядку заповнення і Подання податкової звітності з податку на додану вартість» по ПКРБФ «Венера» в періоді за липень та серпень 2014 р. встановлено завищення сум податкового кредиту по взаємовідносинам з ПП «Євроальянсбуд» за серпень 2014 р. - 135 994 грн. та з ПП «БК «Астріум-Сервіс» за липень 2014р. - 30 953, 33 грн. та за серпень 2014 р. - 272 742, 58 грн.
На підставі акту від 16 грудня 2014 року № 4461/20-33-2201-07/14072322 Західною ОДПІ м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області було прийнято податкове повідомлення-рішення від 02 квітня 2015 року за №0000162212.
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що податкове повідомлення - рішення № 0000162212 від 02 квітня 2015 року прийнято відповідачем неправомірно та підягає скасуванню, оскільки позивач правомірно включив до податкового кредиту суми, які підтверджені первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, у зв'язку з придбанням позивачем товарів (робіт, послуг), які були використані останнім в оподатковуваних операціях у межах господарській діяльності. За позовними вимогами про визначення протиправними дій відповідача судом першої інстанції не встановлено процесуальних порушень відповідача при проведенні вищезазначеної перевірки.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг,не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженимизазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батьковіфізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разіскладання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Згідно п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України, право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні",підставою для бухгалтерського обліку господарськихоперацій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно п. 2.1 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Відповідно до п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Судовим розглядом встановлено, що ПКРБФ "ВЕНЕРА" був укладений із КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня № 24» договір № 270 від 10 грудня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту приміщень, системи водопостачання та водовідведення стаціонару на суму 174 486,00 грн, в т. ч. ПДВ - 29 081,00 грн.
На підставі договору підряду № 260 від 10 грудня 2013 р., який було укладено з ПП «Євроальянсбуд», та додаткової угоди № б\н від 16 грундня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту приміщень, системи водопостачання та водовідведення стаціонару КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня № 24» на загальну суму 127 830 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 18 квітня 2014 р. на суму 127830 грн., в т.ч. ПДВ 21305 грн.
На підтвердження виконання капітального ремонту ПП «Євроальянсбуд» надало позивачу податкову накладну №122 від 18 серпня 2014 на суму127830,0 грн. в т.ч. ПДВ 21305,0 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт підписаний за грудень 2013 р. на суму 161 041,20 грн, в т. ч. ПДВ 26 840,20 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №24» здійснила 28 липня 2014 р. - 50176,40 грн; 29 липня 2014 р. - 100000,00 грн; 30 липня 2014 р. - 10864,80 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №502 від 21 серпня 2014 р. на суму 71800 грн; № 508 від 26 серпня 2014р. на суму - 56030,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківська міська дитяча поліклініка №16» договір №247 від 26 червня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту м'якої покрівлі блоків «Б» і «В» та рентгенологічного кабінету на суму 164 223,6 грн, в т. ч. ПДВ - 27 370,6 грн.
На підставі договору підряду № 240 від 21 листопада 2013 р., який укладено з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 02 грудня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту м'якої покрівлі блоків «Б» і «В» та рентгенологічного кабінету КЗОЗ «Харківська міська дитяча поліклініка №16» на загальну суму 113 324,4 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 07 серпня 2014 р. на суму 53504,0 грн., в т.ч. ПДВ 8917,33 грн. та від 28 серпня 2014 р. на суму 59820,4 грн., в т.ч. ПДВ 9970,07 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу наступні податкові накладні №50 від 07.08.2014р. на суму 53504,0 грн., в т.ч. ПДВ 8917,33 грн. та №212 від 28.08.2014р. на суму 59820,4 грн., в т.ч. ПДВ 9970,07 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт був підписаний з замовником за грудень 2013 р. від 19 грудня 2013 р. на суму 134 015,60 грн, в т. ч. ПДВ 22 335,90 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська дитяча поліклініка №16» здійснив наступним чином: 18 серпня 2014 р. - 57484,38 грн; 26 серпня 2014 р. - 66739,22 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив платіжними дорученнями, копї яких знаходяться в матеріалах справи, а саме: № 603 від 17 вересня 2014 р. на суму 53504 грн; №631 від 24 вересня 2014 р. на суму 59820,40 грн;
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківській міський пренатальний центр» договір №248 від 26 червня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту м'якої покрівлі будівлі неонатологічного корпусу на суму 415 004,4 грн, в т. ч. ПДВ - 69 167,4 грн.
На підставі договору підряду № 249 від 29 листопада 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 19 грудня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту м'якої покрівлі будівлі неонатологічного корпусу КЗОЗ «Харківській міський пренатальний центр» на загальну суму 148 715,8 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014р. від 04 серпня 2014 р. на суму 30990,8 грн., в т.ч. ПДВ 5165,13 грн., від 15 серпня 2014 р. на суму 59120,45 грн., в т.ч. ПДВ 9853,41 грн., від 29 серпня 2014 р. на суму 58605,0 грн., в т.ч. ПДВ 9767,5 грн.
На підставі виконання капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкові накладні №15 від 04 серпня 2014 р. на суму 30990,8 грн., в т.ч. ПДВ 5165,13 грн., №114 від 15 серпня 2014 р. на суму 59120,45 грн., в т.ч. ПДВ 9853,41 грн., № 226 від 29 серпня 2014 р. на суму 58605,0 грн., в т.ч. ПДВ 9767,5 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт позивачем та замовником підписаний за грудень 2013 р. 19 грудня 13 р. на суму 298 902,54 грн, в т. ч. ПДВ 49 817,00 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківській міський пренатальний центр» здійснив наступним чином: 01 жовтня 2013 р. -50000,00 грн; 03 жовтня 2013 р. - 30000,00 грн; 17 жовтня 2013 р. - 4501,32 грн; 27 травня 2014 р. -174400,68.
Оплата виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №600 від 17 версня 2014 р. на суму 30990,80 грн; №613 від 19 вересня 2014 р. на суму 59120,00 грн; №601 від 17 вересня 2014р. на суму 58605,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківський міський пологовий будинок №3» договір №268 від 24 вересня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту системи водопостачання та водовідведення, системи опалення та ремонт покрівлі, інших супровідних ремонтно-будівельних робіт пологового відділення на суму 170 969,14 грн, в т. ч. ПДВ - 28 494,86 грн.
На підставі договору підряду №247 від 29 листопада 2013 р., з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 05 грудня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту системи водопостачання та водовідведення, системи опалення та ремонт покрівлі, інших супровідних ремонтно-будівельних робіт пологового відділення, м. Харків на загальну суму 114 940,0 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 29 серпня 2014 р. на суму 56238,0 грн., в т.ч. ПДВ 9373,0 грн.; від 06 серпня 2014 р. на суму 58702,0 грн., в т.ч. ПДВ 9783,67 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу наступні податкові накладні №34 від 06 серпня 2014 р. на суму 58702,0 в т.ч. ПДВ 9783,67 грн., №225 від 29.08.2014 на суму 56238,0 в т.ч. ПДВ 9373,0 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робітпідписаний з замовником за жовтень 2013 р. від 11 листопада 2013 р. на суму 147 367,54 грн, в т. ч. ПДВ 24 561,54 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківський міський пологовий будинок №3» здійснив 26 серпня 2014 р. на суму 147367,54 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №591 від 12 вересня 2014 р. на суму 58702,00 грн; №643 від 26 вересня 2014р. на суму 56238,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №24» договір № 255 від 09 серпня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту покрівлі поліклінічного відділення на суму 242 750,40 грн, в т. ч. ПДВ - 40 458,40 грн.
На підставі договору підряду №236 від 01 листопада 2013 р., укладеного з ПП «Євроальянсбуд», та додаткової угоди №б\н від 05 грудня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту покрівлі поліклінічного відділення КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №24» на загальну суму 156 234,0 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014р. від 15 серпня 2014 р. на суму 156234,0 грн., в т.ч. ПДВ 26039,0 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «Євроальянсбуд» надало позивачу податкову накладну №111 від 15 серпня 2014 р. на суму 156234,0 грн., в т.ч. ПДВ 26039,0 грн.
Акт(форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2013 р. підписані 27 листопада 2013 р. на суму 156 500,0 грн, в т. ч. ПДВ 26 083,30 грн., за грудень 2013 р. на суму 73 323,60 грн, в т. ч. ПДВ 12 220,60 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №24» здійснив наступним чином: 23 липня 2014 р. -100000,00 грн; 24 липня 2014 р. -100000,00 грн; 28 липня 2014 р. - 29823,60 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №501 від 21 серпня 2014 р. на суму 77934,00 грн; №503 від 21 серпня 2014 р. на суму 78300,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" був укладений із КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» договір №258 від 24 жовтня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту приміщень стационару на суму 180300,00 грн, в т. ч. ПДВ - 30050,00 грн.
На підставі договору підряду №237 від 01 листопада 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 20 листопда 2013 р. підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту першого поверху поліклінічного відділення КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» на загальну суму 60 100,0 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 07 серпня 2014 р. на суму 40000,0 в т.ч. ПДВ 6666,67 грн, за серпень від 28 серпня 2014 р. на суму 20100,0 в т.ч. ПДВ 3350,0 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» виписані позивачу податкові накладні №49 від 07 серпня 2014 р. на суму 40000,0 в т.ч. ПДВ 6666,67 грн, №211 від 28 серпня 2014 р. на суму 20100,0 в т.ч. ПДВ 3350,0 грн. Із замовником акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт був підписаний за листопад 2013 р. на суму 82200,00 грн, в т. ч. ПДВ 13700,00 грн. Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» здійснив наступним чином: 18 серпня 2014 р. - 82200,00 грн. Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №588 від 12 вересня 2014 р. на суму 40000,00 грн; №632 від 24 вересня 2014 р. на суму 20100,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня №30» договір №264 від 01 листопада 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту приміщень поліклініки, демонтажу балкону внутрішнього двору, ремонту балкону фасаду на суму 290 564,4 грн, в т. ч. ПДВ - 48 427,40 грн.
На підставі договору підряду №248 від 29 истопад 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 19 грудня 2013 р. підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту приміщень поліклініки, демонтажу балкону внутрішнього двору, ремонту балкону фасаду КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня №30» на загальну суму 50 680,0грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 17 серпня 2014 р. на суму 50 680,0 грн., в т.ч. ПДВ 8446,67 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкову накладну №23 від 05 серпня 2014 р. на суму 50680,0 в т.ч. ПДВ 8446,67 грн. Із замовником акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт був підписаний за грудень 2013 р. на суму на суму 50762,40 в т.ч. ПДВ 8460,40 грн. Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня №30» провели 28 серпня 2014 р. - 50762,40 грн. Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №590 від 12 вересня 2014 р. на суму 50680,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківський міський шкірно-венерологічний диспансер №4» договір №242 від 04 вресня 2013 р. на виконання робіт по заміні віконних блоків на суму 122 083,6 грн, в т. ч. ПДВ - 20 347,00 грн.
На підставі договору підряду №246 від 29 листопада 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 08 грудня 2013 р. підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту диспансерного відділення КЗОЗ «Харківський міський шкірно-венерологічний диспансер №4» на загальну суму 58 264,10 в т.ч ПДВ 9 710,68 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 07 серпня 2014 р. на суму 58264,1 грн., в т.ч. ПДВ 9710,68 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкову накладну № 48 від 07 серпня 2014 р. на суму 58264,1 в т.ч. ПДВ 9710, 68 грн. Із замовником акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт підписані за листопад-грудень 2013 р. 10 грудня 2013 р. на суму 36 624,9 грн, в т. ч. ПДВ 6 104,15 грн; за грудень 2013р. 10 грудня 2013 р. на суму 85 458,10 грн., в т.ч. ПДВ 14243,02,6 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківський міський шкірно-венерологічний диспансер №4» здійснив 12 серпня 2014 р. - 50000,00 грн; 14 серпня 2014 р. - 50000,00 грн; 21 серпня 2014 р. - 22083,00 грн. Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №602 від 17 вересня 2014 р. на суму 582644,10 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" був укладений із КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» договір №276 від 16 грудня 2013 р. на виконання робіт по капітальному ремонту першого поверху поліклінічного відділення на суму 154850,40 грн, в т. ч. ПДВ - 25808, 40грн.
Зазначеному договору передував гарантійний лист КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» № 134 від 22 жовтня 2013 р. (вх. № 122 від 22 жовтня 2013 р.), у якому замовник просив розпочати ремонтні роботи ще на стадії затвердження договору на виконання цих робіт. Фінансування, яке виділяється з бюджету, повинно бути освоєне до кінця відповідного бюджетного року при тому, що узгодження та затвердження договорів з бюджетними організаціями має складну та тривалу процедуру.
В умовах гарантування оплати ремонтних робіт, позивачем були складені та підписані договір та кошторисна документація до нього, договір був переданий замовнику на утвердження та підписання, яке фактично відбулося 16 грудня 2013 р. При цьому до виконання ремонтних робіт позивач приступив ще у жовтні 2013 року із залученням субпідрядної організації.
На підставі договору підряду № 237 від 01 листопада 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 20 листопада 2013 р. зазначене підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту приміщень стаціонару КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» на загальну суму 58 964,20 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 01 серпня 2014 р. на суму 58964,2 грн., в т.ч. ПДВ 9827,37 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкову накладну №2 від 01 серпня 2014 р. на суму 58964,2 грн., в т.ч. ПДВ 9827, 37 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт був підписаний за грудень 2013 р.. на суму 105459,60 грн, в т. ч. ПДВ 17576,60 грн. Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська дитяча клінічна лікарня №19» здійснив 18 серпня 2014 р. -105459,60 грн. Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №572 від 09 вересня 2014р. на суму 58964,20грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №8» був укладений договір №265 від 19 вересня 2013 р. на виконання робіт з капітального ремонту фасаду на суму 291 598,8 грн, в т. ч. ПДВ - 48 599,80 грн.
На підставі договору підряду №250 від 29 листопада 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 05 грудня 2013 р. це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту фасаду КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №8» на загальну суму 119 132,00 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 15 серпня 2014 р. на суму 59566,0 грн., в т.ч. ПДВ 9927,67 грн.; від 29 серпня 2014 р. на суму 59566,0 грн., в т.ч. ПДВ 9927,67 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу наступні податкові накладні: №113 від 15 серпня 2014 на суму 59566,0 в т.ч. ПДВ 9927,67 грн., №224 від 29 серпня 2014 р. на суму 59566,0 в т.ч. ПДВ 9927,67 грн.
Акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт були підписані за листопад 2013 р. від 25 листопада 2013 р. на суму 199 615,0 грн, в т. ч. ПДВ 33 269,0 грн, за грудень 2013 р. від 20 грулня 2013 р. на суму 41 981,0 грн, в т. ч. ПДВ 6 997,0 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №8» здійснив наступним чином: 11 серпня 2014 р. -93000,00 грн.; 12 серпня 2014 р. - 20000,00 грн.; 18 серпня 2014 р. - 37610,23 грн.; 26 серпня 2014 р.-1981,00грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №614 від 19 вересня 2014 р. на суму 59566,00 грн; №630 від 24 вересня 2014 р. на суму 59566,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. Мещанінова» був укладений договір №260/115 від 11 вересня 2013 р. на виконання робіт з капітального ремонту відділення інтенсивної терапії на суму 2 337 799,4 грн, в т. ч. ПДВ - 389 633,23 грн.
На підставі договору підряду №264 від 23 грудня 2013 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту відділення інтенсивної терапії КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. Мещанінова» на загальну суму 423 158,0 грн в т.ч ПДВ 70526,33 грн, у зв'язку з чим сторонами були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 11 серпня 2014 р. на суму 211579,0 грн., в т.ч. ПДВ 35263,17 грн.; від 08 серпня 2014 р. на суму 211579,0 грн., в т.ч. ПДВ 35263,17 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкові накладні №56 від 08 серпня 2014 р. на суму 211579,0 в т.ч. ПДВ 35263,17 грн., №67 від 11 серпня 2014 р. на суму 211579,0 в т.ч. ПДВ 35263,17 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №474 від 13 серпня 2014 р. на суму 85000,00 грн; №473 від 13 серпня 2014 р. на суму 95000,00 грн; №472 від 13 серпня 2014 р. на суму 95000,00 грн; №487 від 15 серпня 2014 р.-73200,00грн;№488 від 15 серпня 2014 р. -74958, 00грн.
На підставі договору підряду №7 від 01 квітня 2014 р., укладений з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту відділення інтенсивної терапії КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги імені проф. О.І. Мещанінова» на загальну суму 185 720,0 грн, у зв'язку з чим сторонами був підписаний акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за липень 2014р. .; від 31.07.2014р. на суму 185720,0 грн., в т.ч. ПДВ 30953,0 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкову накладну №234 від 31 липня 2014 р. на суму 185720,0 грн., в т.ч. ПДВ 30953,0 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №450 від 08 серпня 2014 р. на суму 91340,00 грн; №451 від 08 серпня 2014 р. на суму 94380,00 грн.
На підставі договору підряду №220 від 02 листопада 2013 р., який було укладено з ПП «Євроальянсбуд», це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту відділення інтенсивної терапії КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. Проф. Мещанінова» на загальну суму 531 906, 0 грн в т.ч. ПДВ 88 651,0 грн, у зв'язку з чим сторонами були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014р. від 19 серпня 2014 р. на суму 265953,0 грн., в т.ч. ПДВ 44326,0 грн. та від 20.08.2014р. на суму 265953,0 грн., в т.ч. ПДВ 44326,0 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «Євроальянсбуд» надало позивачу наступні податкові накладні: №144 від 20 серпня 2014 р. на суму 265953,0 грн. в т.ч. ПДВ 44325,5 грн., №133 від 19.08.2014 на суму 265953,0 грн. в т.ч. ПДВ 44325,5 грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт ПП «Євроальянсбуд» позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №511 від 26 серпня 2014 р. на суму 71850,00 грн; №510 від 26 серпня 2014 р. на суму74200,00 грн; № 528 від 28 серпня 2014 р. на суму 51803,00 грн; №527 від 28 серпня 2014 р. 68100,00; №530 від 28 серпня 2014 р.-69900,00 грн; №529 від 28 серпня 2014 р.- 73700,00 грн; №545 від 02 вересня 2014 р. -59100,00 грн; №546 від 02 вресня 2014 р.-63253,00грн.
Акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт були підписані за серпень 2014р. на суму 189 733,20 грн., в т.ч. ПДВ 31 622,2 грн, за вересень на суму 539 559,60 грн., в т.ч. ПДВ 89 926,6 грн, за вересень 2014р. на суму 199 909,20 грн., в т.ч. ПДВ 33 318,2 грн, за листопад 2014р. на суму 261 973,60 грн., в т.ч. ПДВ 43 662,6 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. Мещанінова» здійснив наступним чином: 28 серпня 2014 р. - 189733,00 грн; 21 жовтня 2014 р. - 24916,00 грн.; 10 грудня 2014 р. -174993,20 грн; 26 вересня 2014 р. -320000,00 грн.; 08 жовтня 2014 р.-219559,60
ПКРБФ "ВЕНЕРА" укладений із Харківською міською радою договір №52-13 від 17 жовтня 2013 р. на виконання робіт з капітального ремонту адміністративних приміщень (кабінети №9-Б, 73, 76-а, 90, покрівля башти машинного відділення, покрівля над кабінетами, туалети 4, 5 поверхів, коридор 1 поверху, центральні сходи) на суму 912 213,6 грн, в т. ч. ПДВ - 152 035,60 грн.
На підставі договору підряду №238 від 01 жовтня 2013 р., укладеного з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 05 грудня 2013 р., підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту на загальну суму 320 886,00 грн адміністративних приміщень Харківської міської ради на загальну суму 320 886,00 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 22 серпня 2014 р. на суму 44541,0 грн., в т.ч. ПДВ 7423,5 грн.; від 15 серпня 2014 р. на суму 58645,0 грн., в т.ч. ПДВ 9774,17 грн.; від 11 серпня 2014 р. на суму 59600,0 грн., в т.ч. ПДВ 9933,33 грн.; від 04 серпня 2014 р. на суму 50000,0 грн., в т.ч. ПДВ 8333,33 грн.; від 01 серпня 2014 р. на суму 50000,0 грн., в т.ч. ПДВ 8333,33 грн.; від 08 серпня 2014 р. на суму 58100,0 грн., в т.ч. ПДВ 9683,33 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу наступні податкові накладні: № 4 від 01 серпня 2014 р. на суму 50000,0 в т.ч. ПДВ 8333,33 грн, №17 від 04 серпня 2014 р. на суму 50000,0 в т.ч. ПДВ 8333,33 грн, №58 від 08 серпня 2014 р. на суму 58100,0 в т.ч. ПДВ 9683,33 грн, №66 від 11 серпня 2014 р. на суму 59600,0 в т.ч. ПДВ 9933,33 грн, №115 від 15 серпня 2014 р. на суму 58645,0 в т.ч. ПДВ 9774,17 грн, №167 від 22 серпня 2014 р. на суму 44541,0 в т.ч. ПДВ 7423,5 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2013 р. підписаний 21 жовтня 2013р. на суму 912 207,60 грн., в т.ч. ПДВ 152034,6 грн.
Оплату виконаних робіт Харківська міська рада здійснила наступним чином: 20.02.2014 р. - 10701,01 грн; 27 лютого 2014 р. - 33993,00 грн; 14 березня 2014 р. - 10759,82 грн; 20 березня 2014 р. -3810,00грн;11 серпня 2014 р. -313426,46; 18 серпня 2014 р. 538181, 31грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №589 від 12 вересня 2014 р. на суму 50000,00 грн; №575 від 09 вересня 2014 р. на суму 50000,00 грн; №616 від 19 вересня 2014 р. на суму 58100,00 грн; №615 від 19 вересня 2014 р. -59600, 00 грн.; №642 від 26 вересня 2014 р. -58645,00грн; №633 від 24 вересня 2014 р.-44541,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" був укладений із КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №10» договір №244 від 26 червня 2013 р. на виконання робіт з капітального ремонту м'якої покрівлі на суму 326 330,4 грн, в т. ч. ПДВ - 54 388,4 грн.
На підставі договору підряду №241 від 21 листопада 2013 р., який укладений з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», та додаткової угоди №б\н від 21 грудня 2013 р., підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту м'якої покрівлі КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №10» на загальну суму 119 614,00 грн, у зв'язку з чим сторонами після спливу гарантійного строку були підписані акти (форма КБ приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 04 серпн 2014 р. на суму 59 624,00 грн., в т.ч. ПДВ 9 937,33 грн, за серпень 2014 р. від 26 серпня 2014 р. на суму 59 990,00 грн., в т.ч. ПДВ 9 998,33 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу наступні податкові накладні: №188 від 26 серня 2014 р. на суму 59990,0 в т.ч. ПДВ 9998,33 грн, №16 від 04 серпня 2014 р. на суму 59624,0 в т.ч. ПДВ 9937,33 грн.
Акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2013р. підписаний на суму 182 230,40 грн., в т.ч. ПДВ 30 371,73 грн.
Оплату виконаних робіт КЗОЗ «Харківська міська поліклініка №10» здійснив наступним чином: 21 серпня 2014 р. -10959,50 грн; 26 серпня 2014 р. - 171270,90грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: №574 від 09 вересня 2014 р. на суму 59624,00 грн; №641 від 26 вересня 2014 р. на суму 59990,00 грн.
ПКРБФ "ВЕНЕРА" був укладений із КП «Харьководоканал» договір №25/7-КС/14 від 09 ипня 2014 р. на виконання робіт з капітального ремонту м'якої покрівлі будівлі РММ інв. №75924 по вул. Коростельській, 46,на суму 164 742,0 грн, в т. ч. ПДВ - 27 457,0 грн.
На підставі договору підряду №15 від 09 липня 2014 р., який було укладені з ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС», це підприємство виконало частину робіт по капітальному ремонту покрівлі будівлі РММ інв. №75924 по вул. Коростельській, 46 на загальну суму 48677,0 грн., в т.ч. ПДВ 8112, 83 грн, у зв'язку з чим сторонами були підписані акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014 р. від 01 серпня 2014 р. на суму 48677,0 грн., в т.ч. ПДВ 8112,83 грн.
У зв'язку з виконанням капітального ремонту ПП «БК «АТРІУМ-СЕРВІС» надало позивачу податкову накладну №3 від 01 серпня 2014 р. на суму 48677,0 в т.ч. ПДВ 8112, 83 грн.
Із замовником акт (форма КБ-2) приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2014р. підписаний на суму 81 148,80 грн., в т.ч. ПДВ 13 524,8 грн.
Оплату виконаних робіт КП «Харьководоканал» здійснило наступним чином: 07 серпня 2014 р. - 30000,00 грн; 11 серпня 2014 р. -20000,00 грн; 12 серпня 2014 р. - 20000,00 грн;13 серпня 2014 р.-11148, 80грн.
Оплату виконаних субпідрядних робіт позивач здійснив наступними платіжними дорученнями: № 573 від 09 вересня 2014 р. на суму 48677,00 грн.
Колегія суддів зазначає, що первинні документи бухгалтерського та податкового обліку відповідають вимогам п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 2.4 Розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704.
З матеріалів справи вбачається, що податковий орган не подав до суду доказу на підтвердження висновків того, що первинна документація не відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України».
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Таким чином, колегія суддів переглянувши, у межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, ретельно дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права.
Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, 200, 205, 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 22.07.2015р. по справі № 820/5189/15 залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя (підпис)Присяжнюк О.В. Судді (підпис) (підпис) Русанова В.Б. Курило Л.В. Повний текст ухвали виготовлений 14.09.2015 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2015 |
Оприлюднено | 29.09.2015 |
Номер документу | 51091308 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Присяжнюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні