Постанова
від 23.09.2015 по справі 803/3202/15
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2015 року Справа № 803/3202/15

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Александрової М.А.,

розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Дочірнього підприємства "Екодор" товариства з обмеженою відповідальністю "Луцька дорожна пересувна механізована колона" про припинення юридичної особи,

ВСТАНОВИВ:

Луцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Волинській області (Луцька ОДПІ) звернулася з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Екодор" товариства з обмеженою відповідальністю "Луцька дорожна пересувна механізована колона" (ДП "Екодор" ТзОВ "Луцька ДПМК") про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач, як платник податків, не подає до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларацій, звітності та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно із статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" неподання протягом року до органів доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України (ПК України) контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. На момент звернення до суду у відповідача податковий борг відсутній. Тому позивач просив припинити юридичну особу ДП "Екодор" ТзОВ "Луцька ДПМК".

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02 вересня 2015 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України).

Поштове відправлення з копією ухвали від 02 вересня 2015 року про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі, надіслане за місцезнаходженням відповідача згідно із даними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, 31), повернулось до суду з довідкою відділення поштового зв'язку "за закінченням терміну зберігання" та відбитком календарного штемпеля від 09 вересня 2015 року (а.с. 12-16), тобто не вручене адресату з незалежних від суду причин, а тому відповідно до частини одинадцятої статті 35 КАС України слід вважати, що така копія ухвали вручена відповідачу належним чином.

Отже, відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи в порядку скороченого провадження та про наслідки неподання заперечень проти позову.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з таких підстав.

Так, судом встановлено що 03 лютого 1999 року ДП "Екодор" ТзОВ "Луцька ДПМК" зареєстроване як суб'єкт господарювання, місцезнаходженням якого значиться: 43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, 31. Дані обставини стверджуються спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 21104352 від 01 вересня 2015 року (а.с. 10).

10 лютого 1999 року відповідач був взятий на облік як платник податків в контролюючих органах за № 306, однак, більше ніж протягом одного року не подавав документів фінансової звітності до Луцької ОДПІ. Станом на 19 серпня 2015 року заборгованість у платника податків по платежах до бюджету відсутня. Дані обставини стверджуються довідками позивача № 547 від 19 серпня 2015 року, № 1503181402310 від 20 серпня 2015 року (а.с. 3, 4).

Згідно із пунктом 2 частини першої статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" (чинного до 31 грудня 2010 року) платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України (чинного з 01 січня 2011 року) платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Пунктом 49.2 статті 49 ПК України визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Пунктом 67.2 статті 67 ПК України передбачено право контролюючих органів в установленому законом порядку звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців.

Згідно із частиною другою статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи.

Частиною першою статті 38 цього Закону визначено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Також статтею 38 цього Закону передбачено обов'язок державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та вчинити ряд дій, спрямованих на припинення юридичної особи.

Таким чином, оскільки відповідач не подавав більше як протягом одного року до Луцької ОДПІ податкових декларацій, звітності, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, від нього не надійшло письмових заперечень проти позову, тому суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню шляхом прийняття постанови про припинення юридичної особи з направленням копії постанови в день набрання нею законної сили державному реєстратору для вчинення дій, передбачених статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Керуючись статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу Дочірнє підприємство "Екодор" товариства з обмеженою відповідальністю "Луцька дорожна пересувна механізована колона" (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, 31, ідентифікаційний код юридичної особи 30297176).

Копію постанови в день набрання нею законної сили направити державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи Дочірнього підприємства "Екодор" товариства з обмеженою відповідальністю "Луцька дорожна пересувна механізована колона" (43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, 31, ідентифікаційний код юридичної особи 30297176) та вчинення інших дій, передбачених статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                                                             М.А. Александрова

          

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2015
Оприлюднено01.10.2015
Номер документу51342966
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/3202/15

Постанова від 23.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Александрова Марія Ананіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні