Постанова
від 01.09.2015 по справі 807/820/15
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 вересня 2015 рокум. Ужгород№ 807/820/15

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Ващиліна Р. О.,

при секретарі судового засідання - Меренич І. А.,

за участю осіб, які беруть участь у справі:

позивача: управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області, представник - Міськова Н. В.,

відповідача: державна організація "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України, представник - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області до державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України про стягнення заборгованості по збору на обов'язкове державне пенсійне страхування по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за березень 2015 року в сумі 3325,51 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України про стягнення заборгованості по збору на обов'язкове державне пенсійне страхування по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за березень 2015 року в сумі 3325,51 грн.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити.

Відповідач заперечення проти позову не подав, у судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду.

Суд на місці ухвалив провести розгляд справи за відсутності відповідача, проти чого не заперечував представник позивача.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Розглянувши подані позивачем документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що ухвалою від 17.06.2015 провадження у даній справі було зупинено до набрання законної сили судовим рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду в адміністративній справі № 807/3479/14 за позовною заявою державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України до управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області, треті особи - Ужгородська міжрайонна прокуратура, державне територіально-галузеве об'єднання "Львівська залізниця" в особі відокремленого підрозділу "Ужгородська дистанція водопостачання", ОСОБА_2, про визнання протиправним та скасування розпорядження управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області від 16.06.2014 № 145030.

Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 16.02.2015 по справі № 807/3479/14 в задоволенні позову відмовлено.

Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2015 апеляційну скаргу державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України залишено без задоволення, а постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 16.02.2015 по справі № 807/3479/14 - без змін. Зазначена ухвала набрала законної сили з моменту її проголошення.

Ухвалою суду від 27.07.2015 за клопотанням управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області від 21.07.2015 № 3637/01 у зв'язку з набранням законної сили судовим рішенням в справі № 807/3479/14 провадження у справі № 807/820/15 поновлено.

Державна організація "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України зареєстрована в управлінні Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області як платник збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, згідно ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" від 26.06.1997 № 400/97-ВР, а з 01.01.2004 - також як платник страхових внесків, відповідно до ст. 15 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-ІV.

Згідно абз.4 п.1 ст. 2 Закону України від 26.06.1997 № 400/97-ВР для платників збору, визначених п.1 ст. 1 цього Закону, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п.п."б"-"з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 05.11.1991 № 1788-XII, до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого ст. 12 Закону України від 05.11.1991 № 1788-XII, за ставкою 100 % від об'єкта оподаткування.

Порядок нарахування збору на покриття фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до п.п."б"-"з" ст. 13 Закону України від 05.11.1991 № 1788-XII в період до 01.01.2004 визначений Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 за № 64/8663.

Частиною 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-ІV, який набрав чинності з 01.01.2004, передбачено, що зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п.п."б"-"з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", який діяв до набрання чинності цим Законом.

ОСОБА_2 працював у державній організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України в шкідливих умовах праці повний робочий день на атестованих робочих місцях, що дало йому право на призначення пенсії на пільгових умовах.

Відповідно до п.6.8 ст. 6 Інструкції про порядок обчислення i сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 за № 64/8663, підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду місячну суму зазначену в повідомленні про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, яким згідно п.6.4 ст. 6 Інструкції розмір сум відшкодування на поточний рік визначається щорічно.

У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування, органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин.

Розрахунок фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій з 2015 року відповідач отримав 19.01.2015, відповідно до листа управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області від 12.01.2015 № 114/03.

Проте, в порушення зазначених вимог Закону, державна організація "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України належного відшкодування суми, виплаченої вказаному вище громадянину, пільгової пенсії та витрат на її доставку не здійснило.

За березень 2015 року згідно розрахунку сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, наданих підприємству під розписку, підлягало сплаті 3325,51 грн.

Загальна сума пенсії, яка підлягає відшкодування по ОСОБА_2 за березень 2015 року складає 3325,51 грн. (пенсія, яку отримав - 3325,51 грн., банківська доставка - 0,00 грн.).

Частка відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій даним підприємством за ОСОБА_2 становить 100 %.

Ненадходження вказаної суми до бюджету Пенсійного фонду перешкоджає виконанню одного з основних завдань Фонду - забезпечення збирання та акумулювання коштів, призначених для повного та своєчасного фінансування виплати пенсій.

На час розгляду даної адміністративної справи відповідач заборгованість не сплатив.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі у відповідності до ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 11, 70, 71, 86, 94, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області до державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України про стягнення заборгованості по збору на обов'язкове державне пенсійне страхування по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за березень 2015 року в сумі 3325,51 грн. - задовольнити.

2.Стягнути з державної організації "Укрпродконтракт" державного агентства резерву України (мікрорайон бази № 9, с. Кінчеш, Ужгородський район, Закарпатська область, 89435, р/р 26005301020900, МФО 312011, АБ "Укрсоцбанк", м. Ужгород, код ЄДРПОУ 30433226) на користь управління Пенсійного фонду України в Ужгородському районі Закарпатської області (вул. Загорська, буд. 2, м. Ужгород, Закарпатська область, 88017, код ЄДРПОУ 20449736) заборгованість по збору на обов'язкове державне пенсійне страхування по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за березень 2015 року в сумі 3325,51 (три тисячі триста двадцять п'ять гривень п'ятдесят одна копійка) грн.

3.Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд, який ухвалив постанову. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч. 4 ст. 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя Р.О. Ващилін

Дата ухвалення рішення01.09.2015
Оприлюднено30.09.2015
Номер документу51350805
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/820/15

Постанова від 01.09.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р. О.

Ухвала від 27.07.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р. О.

Ухвала від 17.06.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р. О.

Ухвала від 12.05.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні