Постанова
від 16.09.2015 по справі 819/1616/15
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/1616/15

16 вересня 2015 р.м.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

судді Ходачкевич Н.І.

при секретарі судового засідання Цимбал А

за участю:

представника позивача: Гонта М.С.

представника відповідача Вонятівська О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовом Тернопільське управління ПАТ "Електро" до Тернопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Тернопільське управління ПАТ "Електро" звернулось до суду з адміністративним позовом до Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0003042201 від 28.05.2015р. .

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що не погоджується із винесеним податковим повідомленням -рішеням Тернопільської ОДПІ з наступних підстав

28 травня 2015 року Тернопільською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Тернопільській області на підставі висновків акта від 12.05.2015 року за №3339/19-18-22-01/00132291 (надалі-Акг перевірки) «Про результати документальної виїзної перевірки ТУ ПАТ "Електро" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2013 р. по 31.12.2014р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013р. по 31.12.2014р було винесено податкове повідомлення-рішення №0003042201 від 28.05.2015р. про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на загальну суму 346 985грн. згідно з яким встановлено порушення п.п.14.1.36, пп.14.1.56, пп. 14.1.228 пп. 14.1.231 п.14.1 ст.14, пп. 138.1.1 п.138.1, п.138.4, п.138.б, п.138.8, ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України. Вважає, що висновки ТОДПІ, які знайшли відображення в акті перевірки, є необгрунтованими, не відповідають фактичним обставинам та чинному податковому законодавству, а тому спірне податкове повідомлення-рішення є незаконним та підлягає скасуванню.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила та просила вімовити у його задоволенні та вказала,Тернопільським управлінням ПАТ «Електро» не дотримано вимоги, встановлені п.5, п.6 ст.8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», №996-ХІУ від 16.07.1999р, п.п2.15 п.п.2.16 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 і зареєстрованого Міністерством юстиції України від 05.06.1995р. за №168/704, у зв'язку з чим у позивача відсутні достатні законні підстави на списання паливно-мастильних матеріалів . Отже висновок зроблений за результатами документальної виїзної позапланової перевірки ТУ ПАТ «Електро» зроблений правомірно та ґрунтується на вимогах чинного законодавства.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

На підставі пп.78.1 . 11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України працівниками Тернопільської ОДПІ проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТУ ПАТ "Електро" (код ЄДРПОУ00132291) з питань дотримання вимог податкового з питань дотримання податкового законодавства за період з 01.01.2013 по 31.12.2014р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013р. по 31.12.2014р. за період діяльності з 09.04.2015р. по 30.04.2015р . , результати якої оформлено актом перевірки №3339/19-18-22-01/00132291 від 12.05.2015 року.

Актом перевірки Тернопільської ОДПІ №3339/19-18-22-01/00132291 від 12.05.2015 року зроблено висновок, що ТУ ПАТ «Електро» порушено вимоги п.п.14.1.36, пп.14.1.56, пп. 14.1.228 пп. 14.1.231 п.14.1 ст.14, пп. 138.1.1 п.138.1, п.138.4, п.138.6, п.138.8, ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України, в результаті чого встановлено заниження податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету всього на суму 277588 грн., в т.ч. за 2013р. на суму 239164грн., за 2014р. на суму 38 424грн; п.2.6 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004р. №637 із змінами та доповненнями ПАТ «Електро» в період, що перевірявся встановлено не оприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) готівки в касі підприємства в день її фактичного надходження по прибутковим касовим ордерам та не відображення їх у касовій книзі в загальній сумі 8061,00 грн;п. 1,2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме не проведено розрахункові операції « на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений у фіскальний режим роботи реєстратор розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій та не видавались особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції на загальну суму 6000,00 грн; ст.267 ПК за період, що перевірявся, а саме в ході перевірки встановлено, що за адресою м. Тернопіль, вул. Текстильна, 1 підприємством здійснювалась реалізація товарів без придбання торгового патенту на роздрібну торгівлю в квітні 2013р. та листопаді 2013р.

На підставі акту перевірки від 12.05.2015 року №3339/19-18-22-01/00132291 Тернопільською ОДПІ прийняте податкове повідомлення - рішення від 28.05.2015р. №00030042201 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств на загальну суму 346 985грн., в тому числі за основним платежем - 277 588 грн. та штрафними санкціями - 69397 грн .

Отже за результатами перевірки, контролюючим органом встановлено завищення витрат, що враховуються при визначені об'єкта оподаткування (в період з 01.01.2013р. по 31.12.2014р.) на загальну суму 1 472 223 грн., з них у 2013 році - в сумі 1 258 757 грн. та у 2014 році - в сумі 213 466 грн.

Перевіркою встановлено, що на формування ТУ ПАТ «Електро» показників відображених у рядку 05.1 Декларацій «Собівартість придбаних та реалізованих товарів (робіт, послуг)» (за період з 01.01.2013р. по 31.12.2014р. у загальній сумі 5190030 грн.) , вплинуло придбання будівельних матеріалів, палива, оплата праці робітників, амортизація та інше.

В ході проведення перевірки Тернопільською ОДПІ встановлено завищення витрат, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування Тернопільським управлінням ПАТ «Електро» у рядку 05.1 Декларацій «Собівартість придбаних та реалізованих товарів (робіт, послуг)» всього на 1 472 223грн., в т.ч. за 2013р. в сумі 1 258 757грн, за 2014р. в сумі 213 466 грн. Порушення встановлено на підставі ряду документів, а саме: договорів, рахунків, видаткових накладних, видаткових накладних (повернення), товарно-транспортних накладних, актів виконаних робіт (послуг), авансових звітів, подорожніх листів автомобіля, виписки банків та платіжних доручень, журналів ордера та оборотно-сальдових відомостей по рахунках 13, 208, 23, 30, 31, 37, 63, 64, 65, 66, 68, 903, 91, 911, 912.

Так, Тернопільською ОДПІ встановлено, що ТУ ПАТ «Електро» здійснювало будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій по регіонах України. Вказані роботи передбачають роз'їзний характер праці для робітників.

Відповідно проведеною перевіркою було встановлено здійснення працівниками підприємства відряджень по регіонах.

Згідно п.1.1. розділу II «Порядок відрядження в межах України» Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13 березня 1998 року № 59, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 червня 1999 року № 418/3711 (із змінами та доповненнями), направлення працівника підприємства у відрядження здійснюється керівником цього підприємства або його заступником і оформляється наказом (розпорядженням) із зазначенням: пункту призначення, найменування підприємства, куди відряджений працівник, строку й мети відрядження. Строк відрядження визначається керівником або його заступником,але не може перевищувати 30 календарних днів, за винятком випадків передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 N 98.

Так, документи, що оформлюються у зв'язку з відрядженнями, можна умовно поділити на дві групи (з урахуванням умов пп. 140.1.7 п. 140.1 ст 140 Податкового кодексу України : які підтверджують факт відрядження: наказ (розпорядження) керівника про направлення працівника у відрядження із зазначенням мети та/або службового завдання (доручення), маршруту і терміну відрядження та суми до відшкодування, що відшкодовується без документального підтвердження; які підтверджують зв'язок відрядження з основною діяльністю платника податку: звіт про відрядження, документи щодо фактичних цивільно-правових відносин (договори, контракти), інші підтверджуючі документи.

Направлення працівника у відрядження здійснюється роботодавцем і оформляється наказом (розпорядженням), який повинен містити такі дані: пункт призначення; назву підприємства, куди відряджається працівник; термін, мету та/або службове завдання (доручення); суму до відшкодування, що відшкодовується без документального підтвердження (наказом (розпорядженням) роботодавець може встановлювати додаткові обмеження щодо сум та мети використання коштів, наданих на відрядження, витрат на наймання житлового приміщення, на побутові послуги, транспортні та інші витрати).

Проте, як вбачається з акта перевірки, що при аналізі наданих до перевірки документів, що засвідчують відрядження (а саме наказів, авансових звітів та посвідчень про відрядження) неможливо ідентифікувати з якою метою відбувалися відрядження, оскільки у наказах (розпорядженнях) на відрядженнях відсутні мета (відповідні графи не заповнено), точний пункт призначення (вказано лише місто), а на частині наказів відсутні прізвища та ініціали осіб (їх посади), які направляються у відрядження..

Також, згідно наданих до перевірки документів (авансові звіти) неможливо встановити, мети даного відрядження та як ці відрядження пов'язані із господарською діяльністю підприємства (вибіркові ксерокопії вказаних документів завірені підписом керівника та печаткою підприємства наявні у контролюючого органу при акті перевірки). Жодних інших документів (звітів про виконану роботу у відрядженні, пояснень тощо), що підтверджують віднесення вказаних відряджень до господарської діяльності підприємства до перевірки не надано. Письмові пояснення щодо відряджень, позивачем надано в судовому засіданні, під час проведення відповідачем перевірки дані пояснення не надавались. Крім того, з долучених договорів на виконання підрядних робіт та наказів на відрядження не відповідає місце виконання робіт, а саме місце виконання підрядних робіт, згідно договору від 28.03.2014р. зазначено м. Новодністровськ, а в наказах про відрядження №63 від 07.08.2014р, №43 від 22.05.20114 , №23 від 26.03.2014р , №13 від 05.02.2014р. зазначено пункт призначення Львів.

Внаслідок вищенаведеного, встановлено формування витрат за рахунок відряджень (бухгалтерська проводка Дт91Кт382), що не були фактично здійснені в межах господарської діяльності підприємства., в результаті чого завищено суму витрат на 640 883грн., в т.ч. за 2013р. у сумі 557 934грн, за 2014р. у сумі 82 949грн.

Крім того, в ході проведення перевірки встановлено, що Тернопільським управлінням ПАТ «Електро» проводилося списання палива згідно шляхових листів автомобілів.

Наказом Мінтрансу України від 29.12.95р. N 488/346 затверджено три типові форми подорожнього листа автомобіля:

- типова форма N1 (міжнародна) - подорожній лист вантажного автомобіля у міжнародному сполученні;

- типова форма N2 (що діє у межах України) - подорожній лист вантажного автомобіля;

- типова форма N3 - подорожній лист службового легкового автомобіля.

Подорожні листи типової форма N 2, які оформлені належним чином, видаються водію під розписку тільки на один робочий день (зміну), та за умови здачі водієм подорожнього листа за минулий день роботи.

На триваліший строк подорожні листи типової форми N 2 видаються у тих випадках, коли водій виконує перевезення вантажів у міжміському сполученні понад одну добу відповідно до наказу чи розпорядження перевізника або керівника підприємства. Інших обставин для виписки подорожнього листа на строк більше одного дня не передбачено.

Проте, як вбачається з наданих позивачем до перевірки подорожніх листів вантажного автомобіля було встановлено, що вони виписувалися терміном більше 1 дня (як правило на цілий місяць).

Подорожній лист автомобіля - первинний документ обліку вантажних автомобільних перевезень, що всебічно характеризує роботу автомобіля і водія з моменту їх виїзду з автотранспортного підприємства і до повернення на підприємство.

Перед врученням водієві подорожнього листа вантажного автомобіля відповідальна особа перевізника або вантажовідправника, якщо перевезення вантажу здійснюється власним транспортом: на лицьовому боці у лівому верхньому куті ставить штамп перевізника або підприємства, під назвою документа записує дату його видання (число, місяць, рік). Ці дані повинні відповідати даті реєстрації подорожнього листа у реєстраційному журналі

При погодинній оплаті транспортної роботи на лицьовому боці подорожнього листа у верхньому правому куті проставляється штамп "Погодинна". До погодинного подорожнього листа додаються по два примірники талона замовника для кожного замовника. Вони є підставою для розрахунків перевізника та замовника автотранспорту при погодинній формі оплати транспортних послуг:

- у рядку "Режим роботи" визначає найменування режиму роботи водія (робота в будні, відрядження, загальний облік робочого часу, щоденний облік робочого часу, робота у вихідні дні, по графіку тощо), згідно з яким проводиться нарахування заробітної плати;

- у рядку "Колона" вказує номер колони, до складу якої належитьавтомобіль;

- у рядку "Бригада" вказує номер бригади, до складу якої належить водій;

- у рядку "Автомобіль" фіксує марку автомобіля і його державний номер. Поряд вказує гаражний номер автомобіля;

- рядку "Водій" вказує прізвище, ініціали, номер службового посвідчення, клас і табельний номер водія, якому буде видано цей подорожній лист;

- у рядках "Причіп" зазначає державний і гаражний номери причепів і напівпричепів, якщо для перевезення виділено автопоїзд;

- у рядку "Супроводжуючі особи" вказуються прізвища, ініціали осіб, які супроводжують автомобіль при виконанні завдання (вантажники, експедитори, стажери тощо).

При виконанні міжміських перевезень та для забезпечення безпеки руху вантажів до подорожнього листа форми N 2 (за погодженням сторін) може додаватися маршрутний лист, в якому зазначаються маршрут, контрольні пункти, пункт відпочинку, графік руху тощо, що передбачено договором на перевезення вантажу між перевізником і замовником автотранспорту.

Розділ "Робота водія та автомобіля", залежно від того, хто виконує функції перевізника, заповнюється ним на підставі: заявки замовника автотранспорту; умов договору; наказу керівника підприємства, якщо перевезення вантажу здійснюється власним транспортом.

У розділі "Рух пального" заправник або інша відповідальна особа:

- у графі 7 "Марки пального" вказує марку, яка використовується на цьому автомобілі (скраплений газ, бензин, дизельне пальне);

- у графі 8 "Код марки" - код згідно з класифікацією;

- у графі 9 "Видано" вказує кількість виданого пального;

- у графі 10 "Залишок при виїзді" робить запис про залишок пального при виїзді автомобіля за даними попереднього подорожнього листа, визначає загальну кількість пального, що видане водієві при виїзді (міститься в баках автомобіля).

У рядку "Підписи" заправник, механік та диспетчер власним підписом у відповідному рядку засвідчують зроблені записи щодо заправлення пальним автомобіля, передання автомобіля водієві у технічно справному стані та дозвіл на виїзд.

Наступним заповнюється розділ "Завдання водієві". У цьому розділі записується:

1.у графі 14 "В чиє розпорядження" - найменування замовника автотранспорту, на адресу якого має прибути автомобіль для виконання завдання;

2.у графах 15 і 1 б "Час" - час (години, хвилини) прибуття автомобіля до замовника автотранспорту і вибуття від нього згідно із заявкою або графіком роботи;

3. у графі 17 "Кількість годин" - загальний час, на який буде надано автомобіль замовникові автотранспорту (різниця даних граф 16 і 15).

Строки доставки вантажів при міжміських перевезеннях обумовлюються спільно перевізником і замовником виходячи з дорожніх умов між пунктами приймання вантажу для перевезення і видавання його в пункті призначення. Ці строки письмово фіксуються в заявці або разовому договорі:

-у графі 18 "Звідки взяти вантаж" - назву пункту навантаження автомобіля;

-у графі 19 "Куди доставити вантаж" - назву пункту розвантаження автомобіля;

-у графі 20 "Найменування вантажу" - найменування вантажу, що підлягає перевезенню, згідно з ТТН вантажовідправника.

- у графі 21 "Кількість поїздок з вантажем" - розрахункову кількість поїздок з вантажем, що потрібна для повного виконання завдання (визначається на підставі маси вантажу, який треба перевезти, і вантажопідйомності автомобіля);

- у графі 22 "Відстань" - відстань у кілометрах між пунктами навантаження і розвантаження вантажу після кожної поїздки, яка визначається за даними дорожніх органів або на підставі таблиць відстаней, затверджених в установленому порядку;

-у графі 23 "Перевезення" - кількість вантажу в тоннах, що потрібно перевезти.

На підставі ТТН проставляє:

-у графі 24 "NN поїздок" - порядкові номери поїздок;

-у графі 25 "Номери ТТН і талонів замовника" вказує номери ТТН (талонів замовника) за кожною поїздкою;

-у графі 26 "Відпрацьовано" - відпрацьований час роботи автомобіля (години, хвилини);

-у графі 27 "Перевезено" за графами 27, 28 - кількість перевезеного вантажу (тонн брутто);

-у графі 28 "Виконано" і у графі 29 - виконаного вантажообороту (ткм);

-у графі 29 "Підпис та печатка вантажовідправника" засвідчуються записи у графах 24-28.

Після цього відповідальна особа визначає у рядку "ТТН у кількості" загальну кількість ТТН, що додаються до подорожнього листа.

Ці записи засвідчують власними підписами водій - у рядку "Здав водій" та відповідальна особа "Прийняв диспетчер".

Оформлений таким чином подорожній лист передається на обробку таксувальнику для подальших розрахунків, обліку транспортної роботи та визначення її вартості.

Для цього заповнюються показники розділу "Результати роботи автомобіля і причепів" у графі 32 "Витрати пального за нормою" визначаються витрати пального за загальним пробігом і виконаними тонно-кілометрами для певної марки автомобіля з урахуванням коефіцієнта зміни норми витрати пального залежно від умов експлуатації автомобіля.

Такі дані наведені у наказі Мінтрансу від 10.02.98 р. N 43 "Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті";

Достовірність розрахунків з обробки подорожнього листа після його перевірки засвідчує підписом бухгалтер.

При аналізі наданих до перевірки позивачем подорожніх листів встановлено відсутність обов'язкових реквізитів первинного документа (відсутні дата і місце складання; назва підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції) , а тому у контролюючого органу відсутні підстави задля віднести їх до первинного документа.

Також, неможливо ідентифікувати напрямок використання вказаного палива в господарській діяльності підприємства, оскільки незаповнені усі графи подорожнього листа вантажного автомобіля (відсутні точні маршрути руху транспортних засобів, час роботи, показники спідометрів, марки пального, підписи відповідальних осіб та інші).

На підставі чого, неможливо віднести вказані документи до проведених господарських операцій Тернопільського управління «ПАТ «Електро», а ті, що заповнені не підтверджують виконання робіт чи послуг. Внаслідок вищенаведеного, встановлено необгрунтоване використання палива підприємством (бухгалтерські проводки Дт911Кт203, Дт912Кт203, Дт23Кт203) усього в сумі 770 777 грн., в т.ч. за 2013р. у сумі 640 260, за 2014р. у сумі 130 517 грн.

Статтею 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено наступну мету бухгалтерського обліку та фінансової звітності:

Частиною 1 ст.3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства.

Частиною 2 ст.3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Частинами 1,2 ст. 9 Закону«Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні

Відповідно до п.п.2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 і зареєстрованого Міністерством юстиції України від 05.06.1995р. за №168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що Тернопільським управлінням ПАТ «Електро» не дотримано вимоги, встановлені п.5, п.6 ст.8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», №996-ХІУ від 16.07.1999р, п.п2.15 п.п.2.16 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88 і зареєстрованого Міністерством юстиції України від 05.06.1995р. за №168/704, у зв'язку з чим у позивача відсутні достатні законні підстави на списання паливно-мастильних матеріалів.

Отже суд приходить до висновку, що позивачем не доведено правомірності обставин викладених в позовній заяві, а надані докази не підтверджують заявлених позовних вимог, а тому суд приходить до переконання, що підстав для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 28.05.2015р. №00030042201 року.

Керуючись ст.ст. 94, 158-167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Тернопільського управління ПАТ "Електро" до Тернопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 28.05.2015р. №00030042201 - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлено 21.09.2015р.

Головуючий суддя Ходачкевич Н.І.

копія вірна

Суддя Ходачкевич Н.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2015
Оприлюднено01.10.2015
Номер документу51399723
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1616/15

Постанова від 08.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Постанова від 16.09.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Ходачкевич Н.І.

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Ходачкевич Н.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні