Cправа № 2a-0770/3041/11
Ряд стат. звіту № 8.1.5
Код 05
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 листопада 2011 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилка С.Є.
при секретарі судового засідання Скуби В.І.
за участю сторін:
представника позивача -не з'явився
представника відповідача -не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства «Місія Гал»про стягнення податкового боргу у розмірі 2359,91 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 16 листопада 2011 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 23 листопада 2011 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція у Закарпатській області з позовною заявою до Приватного підприємства «Місія Гал», якою просить, стягнути з рахунків Приватного підприємства «Місія Гал»в обслуговуючих банках кошти у розмірі 2359,91 грн.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує, що за відповідачем рахується податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 147,91 грн. та по податку на додану вартість в розмірі 2212 грн. Заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств виникла на підставі податкового повідомлення-рішення № 0000961501/0 від 06 квітня 2010 року. Заборгованість по податку на додану вартість виникла на підставі податкових повідомлень-рішень № 0000121502/0 від 26 січня 2010 року, № 0080121502/0 від 13 грудня 2010 року та № НОМЕР_1 від 12 квітня 2011 року.
07 жовтня 2011 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшло клопотання від позивача, відповідно до якої останній просить розглянути дану адміністративну справу без участі представника позивача за наявними матеріалами (а.с. 37).
В судові засідання, що проходили 13 жовтня 2011 року та 16 листопада 2011 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Заперечення проти позову відповідачем суду не надано.
Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.
Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що Приватне підприємство «Місія Гал»було зареєстроване 25 липня 2007 року Ужгородською районною державною адміністрацією Закарпатської області, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців (а.с. 9). Місцезнаходженням відповідача є: Закарпатська область, Ужгородський район, с. Ярок, буд. 65.
Щодо податку на прибуток приватних підприємств.
Головним державним податковим інспектором відділу оподаткування юридичних осіб Ужгородської МДПІ ОСОБА_1 було складено акт № 32/15-1 від 26 березня 2010 року, згідно якого перевіркою встановлено неподання декларації з податку на прибуток за 2009 рік (а.с. 20). Відповідач вказаний акт отримано 31 березня 2010 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 21).
На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000961501/0 від 06 квітня 2010 року, яким до відповідача було застосовано штрафну (фінансову) санкцію з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 170 грн. (а.с. 19). Вказане податкове повідомлення-рішення відповідачем отримане 28 квітня 2010 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 19) .
Відповідно до облікової картки платника, у зв'язку з існуючою переплатою у розмірі 22,09 грн. заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств становить 147,91 (170-22,09=147,91) грн. (а.с. 16).
Щодо податку на додану вартість.
Старшим державним податковим інспектором відділу оподаткування юридичних осіб Ужгородської МДПІ ОСОБА_2 було складено акт № 1/15-02 від 22 січня 2010 року, згідно якого перевіркою встановлено неподання декларацій з податку на додану вартість за листопад та грудень 2009 року (а.с. 23). Відповідач вказаний акт отримав 25 січня 2010 року.
На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000121502/0 від 26 січня 2010 року, яким до відповідача було застосовано штрафну (фінансову) санкцію з податку на додану вартість у розмірі 340 грн. (а.с. 22). Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав 02 квітня 2010 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 22).
23 листопада 2010 року старшим державним податковим інспектором відділу оподаткування юридичних осіб Ужгородської МДПІ ОСОБА_3 було складено акт № 73/1502, згідно якого перевіркою встановлено неподання декларацій з податку на додану вартість за 9 податкових періодів (а.с. 25). У зв'язку з неявкою відповідальної особи за фінансово-господарську діяльність ПП «Місія Гал»для підписання акту № 73/1502 від 23 листопада 2010 року було складено акт № 11/15-02 від 23 листопада 2010 року (а.с. 26).
На підставі акта № 73/1502 позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0080121502/0 від 13 грудня 2010 року, яким до відповідача було застосовано штрафну (фінансову) санкцію з податку на додану вартість у розмірі 1530 грн. (а.с. 24). Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав 25 грудня 2010 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 24).
28 березня 2011 року старшим державним податковим інспектором Волошин В.В. було складено акт № 228/1502, згідно якого перевіркою встановлено неподання декларацій з податку на додану вартість за 4 податкові періоди (а.с. 30).
На підставі акта № 228/1502 позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 12 квітня 2011 року, яким до відповідача було застосовано штрафну (фінансову) санкцію з податку на додану вартість у розмірі 342 грн. (а.с. 28). Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав 16 квітня 2011 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 29).
Таким чином, загальна сума податкового боргу відповідача по податку на прибуток приватних підприємств та по податку на додану вартість становить 2359,91 (147,91+340+1530+342=2359,91) грн., що підтверджується також розрахунком податкового боргу та обліковою карткою платника (а.с.а.с. 8,15-18).
Відповідно до статті 1 пункту 1.2 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№ 2181-III, який діяв на час виникнення спірних відносин, (надалі Закон України № 2181-ІІІ) податкове зобов'язання це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Відповідно до статті 1 пункту 1.3 Закону України № 2181-ІІІ податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
Відповідно до статті 4 пункту 4.1 підпункту 4.1.4 Закону України № 2181-III) податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період.
Відповідно до статті 17 пункту 17.1 підпункту 17.1.1 Закону України № 2181-III платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до статті 5 пункту 5.3. підпункту 5.3.1. Закону України № 2181-III у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а»-«в»підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Відповідно до статті 5 пункту 5.2. підпункту до 5.2.1. Закону України № 2181-III податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Відповідно до статті 5 пункту 5.4 підпункту 5.4.1 Закону України № 2181- II узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Такі ж положення містяться у Податковому кодексі України, який набрав чинності з 01 січня 2011 року.
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.39 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.175 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до статті 46 пункту 46.1 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до статті 49 пункту 49.1 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до статті 49 пункту 49.18 підпунктів 49.18.1-49.18.5 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року; календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним; календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Відповідно до статті 54 пункту 54.3 підпунктів 54.3.1 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до статті 57 пункту 57.3 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до статті 120 пункту 120.1 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Згідно розділу XX підрозділу 10 пункту 7 Податкового кодексу України штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення.
Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.18 Податкового кодексу України, органи Державної податкової служби мають право, зокрема звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
На підставі наведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства «Місія Гал»-задовольнити.
Стягнути з рахунків Приватного підприємства «Місія Гал»(89414, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Ярок, будинок 65, ідентифікаційний код 35169953) в обслуговуючих банках кошти у розмірі 2359,91 (двох тисяч трьохсот п'ятдесяти дев'яти грн. 91 коп.) грн..
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Головуючий Гаврилко С.Є.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2011 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51515490 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні