Справа № 2-а-5739/09/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 березня 2010 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Хлюстіна Ю.М.
при секретарі судового засідання - Череватому М.Ю.
за участю сторін:
від позивача представник - ОСОБА_1 (по довіреності)
від відповідача представник - не з’явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщені Одеського окружного адміністративного суду справу за позовом Білгород-Дністровської об’єднаної державної податкової інспекції в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Зустріч» про стягнення заборгованості перед бюджетом в загальній сумі 4581 грн. 25 коп., -
ВСТАНОВИВ:
До суду з адміністративним позовом звернулася Білгород-Дністровська об’єднана державна податкова інспекція в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Зустріч» про стягнення заборгованості перед бюджетом в загальній сумі 4581 грн. 25 коп., мотивуючи це тим, що 15 жовтня 2007 року фахівцями Державної податкової адміністрації в Одеській області була проведена перевірка щодо дотримання вимог законодавства при застосуванні реєстраторів розрахункових операцій у крамниці - барі, розташованій по вул. Кишинівська 321а у с. Малога, Білгород - Дністровського району, Одеської області, яка належить ТОВ «Зустріч». За наслідками перевірки складено акт від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23- 70 в якому зазначено, що у присутності продавця - ОСОБА_2 встановлено порушення п.п.5,13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» а також ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». На підставі вищезазначеного акту та встановлених порушень Білгород - Дністровською ОДПІ було прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_1 від 22.10.2007 року у сумі 1181,25 грн. та рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_2 від 22.10.2007 року у сумі 3400,0 грн. Дані рішення 01.11.2007 року біли вручені особисто представнику ТОВ «Зустріч» згідно поштових повідомлень під підпис. Однак вказані рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій були залишені без розгляду відповідачем та станом на 17.02.2009 року борг на загальну суму 4581,25 грн. товариством з обмеженою відповідальністю «Зустріч» не сплачено.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити у повному обсязі.
Відповідач у судове засідання не з’явився, про дату, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином та завчасно, у встановленому законом порядку.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, перевіривши їх доказами, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом по справі встановлені наступні факти та обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Зустріч» зареєстроване Білгород - Дністровською районною державною адміністрацією 16 жовтня 2006 року про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за № 66 та підтверджується копіями Свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (аркуш справи 6) і довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (аркуш страви 7). Ідентифікаційний номер в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України - 13924088.
Судом встановлено, що 15 жовтня 2007 року фахівцями Державної податкової адміністрації в Одеській області була проведена перевірка господарської одиниці крамниці - бару, що розташована за адресою: Одеська область, Білгород - Дністровський район, с. Малога, вул. Кишинівська 321а, яка належить товариству з обмеженою відповідальністю «Зустріч», щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності.
Судом також встановлено, що за наслідками проведеної перевірки Державною податковою адміністрацією в Одеській області складено акт перевірки від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23 - 70 з додатками та поясненнями (аркуші справи 20-23) згідно якого працівниками Державної податкової адміністрації в Одеській області у ході проведення перевірки були виявлені порушення відповідачем п. 5, п. 13, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР, а саме, проведення розрахункової операцій з реалізації товару на загальну суму 4,40 грн. без використання розрахункової книжки при відсутності на момент перевірки реєстраторів розрахункових операцій, а також невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями виданими з початку робочого дня у розмірі 168,25 грн. та в порушення ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року № 481/95 -ВР під час проведення перевірки встановлено здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами за відсутності ліценцій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
На підставі акту перевірки від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23 - 70 за вищезазначені порушення відповідачем п. 5, п. 13, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95-ВР Білгород - Дністровською ОДПІ прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 22 жовтня 2007 р. № НОМЕР_1, за платежем штрафні санкції за порушення норм обігу готівки, яким до відповідача застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1181,25 грн.(арк. справи 25). Зазначене податкове рішення про застосування фінансових санкцій до ТОВ «Зустріч» було отримано відповідачем 01 листопада 2007 року під розпис, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення №1459308 (аркуш справи 26).
В судовому засіданні також встановлено, що на підставі вищезазначеного акту перевірки від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23-70 за порушення відповідачем ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 року № 481/95 -ВР виконуючим обов'язки начальника Білгород - Дністровської ОДПІ 22 жовтня 2007 року прийнято рішення про застосування фінансових санкцій № НОМЕР_2 у сумі 3400,0 грн. ( аркуш справи 27). Зазначене податкове рішення про застосування фінансових санкцій до ТОВ «Зустріч» було отримано відповідачем 01 листопада 2007 року під розпис, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення №1459316 (аркуш справи 28).
Відповідно до п. 1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95- ВР від 06.07.1995 року суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та(або) в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок, видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
В судовому засіданні встановлено реалізація відповідачем товару на загальну суму 4,40 грн., тобто здійснення розрахункових операцій які не були проведені через реєстратори розрахункових операцій та розрахункові документи в підтвердження проведення даних операцій не були видані, що підтверджується актом перевірки від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23-70, у зв’язку з чим, суд вважає, що відповідачем було порушено п. 1, 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Згідно п. 5, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій у випадку, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу Державним казначейством України.
Проте, судом встановлено, що відповідачем книга обліку розрахункових операцій та розрахункова книжка при здійсненні розрахункових операцій не застосовувались що також підтверджується актом перевірки від 15.10.2007 року № 0002138-3924/23-70. У зв’язку з чим суд приходить до висновку, що відповідачем порушено п. 5 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Відповідно до п. 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та(або) в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Проте, судом встановлено, що відповідачем не було забезпечено відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня у розмірі 168,25 грн., що підтверджується копією опису наявних готівкових коштів, що знаходяться на місці проведення розрахунків (аркуш справи 22), з якого вбачається, що на місці проведення розрахунків всього в наявності готівкових коштів було на суму 168,25 грн., а згідно показників розрахункових квитанцій виданих з початку робочого дня - 00,0 грн.
Відповідно до вимог ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від19.12.1995 року N 481/95-ВР із змінами та доповненнями, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Проте, судом встановлено, що в порушення ст. 15 вищезазначеного Закону у крамниці - барі, розташованій по вул. Кишинівська 321а у с. Малога, Білгород - Дністровського району, Одеської області, яка належить ТОВ «Зустріч» здійснювалась роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами за відсутності відповідних ліцензій що підтверджується актом перевірки від 15.10.2007 року № 0002138- 3924/23-70 (аркуші справи 20-21) та копією опису алкогольних напоїв та тютюнових виробів які знаходяться у місці торгівлі крамниці - барі, розташованій з адресою: вул. Кишинівська 321а, с. Малога, Білгород - Дністровського району (аркуш справи 22).
Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку, що відповідачем порушено вимоги п. 1, п. 2, п. 5, п.13, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року № 265/95 та ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від19.12.1995 року N 481/95-ВР.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб’єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
В судовому засіданні також встановлено, що станом на 17 лютого 2009 року сума штрафних (фінансових) санкцій на підставі рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 22 жовтня 2007 р. № НОМЕР_1 яким до відповідача застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1181,25 грн. та рішення про застосування фінансових санкцій від 22 жовтня 2007 року № НОМЕР_2 яким до відповідача застосовано фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3400,0 грн. товариством з обмеженою відповідальністю «Зустріч» не сплачена, що підтверджується розрахунком податкової заборгованості ТОВ «Зустріч» станом на 17.02.2009 року ( аркуш справи 4).
Судом встановлено, що сума податкового зобов'язання, визначена у рішеннях про застосування штрафних (фінансових) санкцій Білгород-Дністровської об’єднаної державної податкової інспекції в Одеській області відповідачем оскаржена у судовому та адміністративному порядку не була, отож сума визначена в рішеннях згідно п.п.5.3.2. п.5.3. ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-111 від 21.12.2000 року є узгодженою, а відповідно з п.5.4.1. п.5.4. ст.5 сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у встановлені терміни, вважається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В зв’язку з чим, суд прийшов до висновку, що позивач довів суду обставини на яких ґрунтуються позовні вимоги та надав необхідні докази, в підтвердження своїх позовних вимог.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, оцінюючи надані сторонами у справі докази у сукупності, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги Білгород-Дністровської об’єднаної державної податкової інспекції в Одеській області щодо товариства з обмеженою «Зустріч» відповідальністю обґрунтовані, підтверджені доказами, відповідають чинному законодавству, а отже підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» ст. ст. 2, 4, 71, 94, 158-160, 163, 167, КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Задовольнити позовні вимоги Білгород-Дністровської об’єднаної державної податкової інспекції в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Зустріч» - у повному обсязі.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Зустріч» (ідентифікаційний код 13924088, юридична адреса: 67701, вул. Піонерська, 1, с. Молога, Білгород - Дністровський район, Одеська область) заборгованість перед бюджетом у загальній сумі 4581 грн. 25 коп., у тому числі штрафні санкції за порушення застосування реєстраторів розрахункових операцій у сумі 1181,25 грн. на розрахунковий рахунок № 31116104700083, одержувач: УДК у Білгород - Дністровському районі, код 23215016, банк: ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код платежу НОМЕР_3 та штрафні санкції за порушення використання торгового патенту у сумі 3400,0 грн. на розрахунковий рахунок № 31114106700083, одержувач: УДК у Білгород - Дністровському районі, код 23215016, банк: ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код платежу НОМЕР_4.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.
Суддя:
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2010 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51516859 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Хлюстін Ю. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні