Постанова
від 22.09.2015 по справі 822/3014/15
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/3014/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 вересня 2015 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіКовальчук А.М. при секретаріБачку А.М. за участі:представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА" до Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправними, скасування податкового повідомлення-рішення та наказу, -

ВСТАНОВИВ:

товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА" звернулося з позовом до Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області в якому просить: - визнати протиправним та скасувати наказ №310 "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку", винесений Державною податковою інспекцією у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області 06.02.2015 року; - визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області щодо проведення з 03.03.2015 року по 06.03.2015 року документальної позапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку; - визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми "Р" №0000092207/372, винесене Державною податковою інспекцією у місті Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області 03.04.2015 року та стягнути з Державної податкової інспекції у місті Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області витрати по сплаті судового збору.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що 06 лютого 2015 року Державною податковою інспекцією у м. Хмельницькому Головного Управління Міндоходів у Хмельницькій області видано наказ №310 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень - жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку».

На підставі наказу з 03.03.2015 року по 06.03.2015 року головним державним ревізором - інспектором відділу перевірок з окремих питань, управління податкового аудиту ДПІ у м. Хмельницькому проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку.

За результатами вказаної перевірки складено акт №928/22-07/38775976 від 16.03.2015 року «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року їх реальності та повноти відображення в обліку».

На підставі акту керівником (заступником керівника) ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області винесено податкове повідомлення - рішення форми «Р» №0000092207/372 від 03.04.2015 року.

За вказаним податковим повідомленням-рішенням товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» визначено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 60,540,00 грн. (шістдесят тисяч п'ятсот сорок гривень 00 копійок), з яких: 48.432,00 грн. - збільшення основного платежу, а 12.108,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції.

Вважає наказ та дії відповідача щодо проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, а також винесене відповідачем за її результатами податкове повідомлення-рішення форми «Р» №0000092207/372 від 03.04.2015 року є протиправними, а викладені в акті висновки не відповідають дійсним обставинам справи та не відповідають вимогам норм чинного законодавства України, в зв'язку з чим просить задоволити позовні вимоги в повному обсязі.

Судом усною протокольною ухвалою замінено неналежного відповідача з Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому на належного Державну податкову інспекцію у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав в повному обсязі та просив задоволити.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, подав заперечення проти позову, в якому вказує, що ДПІ у м. Хмельницькому здійснено аналіз даних Інтегрованої автоматизованої інформаційної системи «Податковий блок» на рівні Міністерства доходів і зборів України ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» за липень-жовтень 2014 р. та встановлено факт формування показників податкової звітності за рахунок операцій з контрагентом - ТОВ «Екодит».

Зазначає, що з метою перевірки достовірності формування показників податкової звітності з податку на додану вартість в частині формування податкового кредиту за липень-жовтень 2014 р. щодо господарських операцій з придбання по суб'єкту господарювання: ТОВ «Екодит» , за рахунок якого сформовано показники податкової звітності за липень - жовтень 2014 р., ДПІ у м. Хмельницькому вручено нарочно запити № 19911/10/15-01 від 22.09.2014 р., №20094/10/15-01 від 23.09.2014 р., № 85/10/15-01 від 05.01.2015 р. та надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» запит № 26219/10/15-01 від 04.12.2014 р. щодо надання пояснення та відповідного переліку документів. Згідно поштового повідомлення запит №26219/10/15-01 від 04.12.2014 р. ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» отримано 10.12.14 р. На адресу ДПІ у м. Хмельницькому пояснення та їх документального підтвердження не надано.

Вказує, що у зв'язку з ненаданням ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» для здійснення перевірки даних бухгалтерського та податкового обліку (первинних документів, що засвідчують факт здійснення господарських операцій) за липень-жовтень 2014 року, складено акт № 50 від 06.03.2015 р. про ненадання для проведення перевірки первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Зазначає, що керівнику ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення письмове повідомлення 000812 від 06.02.2015 р. про дату початку та місце проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «Екодит» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку, та проханням надати документи, що можуть спростувати чи доповнити інформацію, наявну в ДПІ у м. Хмельницькому.

Копію наказу ДПІ у м. Хмельницькому від 06.02.2015 р. № 310 направлено на адресу ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» 09.02.2015 р. поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Вказує, що посадові особи ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» протягом терміну 03.03.2015 р. по 06.03.2015 р. не з'явились до ДПІ у м. Хмельницькому.

Відповідно до п.79.3 ст.79 ПКУ присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова.

Зазначає, що на підставі наказу від 06.02.2015 р. № 310, ДПІ у м. Хмельницькому проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «Екодит» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку. За результатами перевірки складено акт №928/22-07/38775976 від 16.03.2015 р.

Перевіркою встановлено порушення п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6, ст.198, п.200.1, п.200.2 ст.200, п.201.1, ст.201 ПКУ ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає сплаті в бюджет за липень-жовтень 2014 р. на загальну суму ПДВ 48432 грн.

За результатами перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 03.04.2015 р. №0000092207/372, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 60540 грн., з яких 48432 грн. - основного платежу, 12108 грн. - штрафних санкцій.

Вважає наказ та дії відповідача щодо проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, а також винесене відповідачем за її результатами податкове повідомлення-рішення форми «Р» №0000092207/372 від 03.04.2015 року правомірними, а тому просить відмовити у задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи та надані докази у їх єдності, взаємному зв'язку та сукупності, з'ясувавши повно і всебічно обставини справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що 06 лютого 2015 року Державною податковою інспекцією у м. Хмельницькому Головного Управління Міндоходів у Хмельницькій області видано наказ №310 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень - жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку».

На підставі наказу з 03.03.2015 року по 06.03.2015 року головним державним ревізором - інспектором відділу перевірок з окремих питань, управління податкового аудиту ДПІ у м. Хмельницькому проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку. За результатами вказаної перевірки складено акт №928/22-07/38775976 від 16.03.2015 року «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38775976) з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «ЕКОДИТ» (код ЄДРПОУ 36958313) за липень-жовтень 2014 року їх реальності та повноти відображення в обліку».

На підставі акту керівником (заступником керівника) ДПІ у м. Хмельницькому Головного управління ДФС у Хмельницькій області винесено податкове повідомлення - рішення форми «Р» №0000092207/372 від 03.04.2015 року.

За вказаним податковим повідомленням-рішенням товариству з обмеженою відповідальністю «ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» визначено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 60,540,00 грн. (шістдесят тисяч п'ятсот сорок гривень 00 копійок), з яких: 48.432,00 грн. - збільшення основного платежу, а 12.108,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції.

Не погоджуючись із викладеними в акті висновками та податковим повідомленням - рішенням, винесеним відповідачем на підставі акту позивач оскаржив його в адміністративному порядку, звернувшись із скаргою до Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області.

Рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області про результати розгляду первинної скарги від 20.05.2015 року №4857/10/22-01-10-03-14 податкове повідомлення-рішення відповідача від 03.04.2015 року залишено без змін, а скаргу позивача - без задоволення.

Позивач звернувся із повторною скаргою до Державної фіскальної служби України, яка листом від 26.06.2015 року повідомила про прийняття рішення щодо продовження строку розгляду скарги до 13.08.2015 року.

Рішенням ДФС України від 10.08.2015 року №16881/6/99-99-10-01-04-25 податкове повідомлення-рішення відповідача від 03.04.2015 року залишено без змін, а рішення, прийняте в результаті розгляду первинної скарги без задоволення.

Відповідно до п.75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Згідно із п.79.1. ст. 79 ПК України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Відповідно до п.79.2. ст. 79 ПК документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Згідно із п.79.3. ст. 79 ПК України присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова.

Відповідно до п.3 розділу II Прикінцеві положення Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 року №71-УІІІ, який набрав чинності з 01.01.2015 року, у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Відповідно до цієї норми вказаного закону зазначене обмеження не поширюється: - з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари, на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість; - з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Згідно із п.8 розділу III Прикінцеві положення Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 року М76-УІІІ який також набрав чинності з 01.01.2015 року, вказується, що перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України) здійснюються протягом січня - червня 2015 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки.

Відповідно до п.56.21. ст. 56 ПК України у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Оскільки позивач не звертався до відповідача із заявою щодо проведення перевірки його діяльності, відповідач не надавав позивачу документ, з якого вбачається, що податковий орган отримав дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірки позивача, і, крім того, позивач не відповідає тим критеріям, існування яких за приписами процитованих норм дають можливість контролюючим органам, в т.ч. відповідачу, здійснювати перевірку його діяльності, відповідач не мав правових підстав для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки позивача.

На підставі вищевикладеного суд приходить до висновку, що наказ, дії відповідача щодо проведення перевірки не можуть вважатися правомірними.

Таким чином, позовні вимоги позивача в частині визнання протиправним та скасування наказу №310 "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку", винесеного Державною податковою інспекцією у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області 06.02.2015 року та визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області щодо проведення з 03.03.2015 року по 06.03.2015 року документальної позапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку підлягають задоволенню.

З врахуванням наведеного суд вважає, що юридичним наслідком прийняття судового рішення відповідно до вищезазначеної позиції має бути визнання відсутнім податкової перевірки як юридичного факту, наслідком чого є автоматичне визнання протиправними будь-які податкові повідомлення - рішення, що прийняті з урахуванням результатів відповідної камеральної або невиїзної перевірки.

На підставі вищевикладеного позовні вимоги позивача щодо визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "Р" №0000092207/372, винесене Державною податковою інспекцією у місті Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області 03.04.2015 року також підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх та беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення.

Враховуючи викладене, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

Керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 56, 75, 79 ПК України, ст.ст. 71, 94, 158 - 163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

позов товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА" задоволити.

Визнати протиправним та скасувати наказ №310 "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку", винесений Державною податковою інспекцією у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області 06.02.2015 року.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області щодо проведення з 03.03.2015 року по 06.03.2015 року документальної позапланової перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, з питань документального підтвердження господарських відносин із ТОВ "ЕКОДИТ", код ЄДРПОУ 36958313, за липень-жовтень 2014 року, їх реальності та повноти відображення в обліку.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми "Р" №0000092207/372, винесене Державною податковою інспекцією у місті Хмельницькому Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області 03.04.2015 року.

Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТРОЛЬ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 38775976, судові витрати в сумі 328 (триста двадцять вісім) грн. 86 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 24 вересня 2015 року

Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя А.М. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2015
Оприлюднено02.10.2015
Номер документу51528843
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/3014/15

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Драчук Т. О.

Постанова від 22.09.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні