Постанова
від 23.02.2011 по справі 11704/10/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 11704/10/1570

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2011 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

судді Вовченко О.А.,

при секретарі Дудці С.С.,

за участю:

законного представника позивача - ОСОБА_1 (посвідчення №284),

представника позивача - ОСОБА_2 (довіреність від 27.01.2011 року),

представника відповідача - ОСОБА_3 (довіреність від 17.01.2011 року),

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23»про стягнення 3400 грн., суд -

В С Т А Н О В И В :

Заступник прокурора Київського району м. Одеси 08.12.2010 року звернувся до Одеського окружного адміністративного суду в інтересах державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23» про стягнення в Державний бюджет України штрафу 3400 гривен.

Представник позивача та законний представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі посилаючись на обставини викладені в адміністративному позові та просили суд задовольнити позовні вимоги.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала та вважала, що адміністративний позов задоволенню не підлягає, оскільки ЖБК «Центральний-23» є неприбутковою організацією, та на даний час відсутні кошти для сплати штрафу, а також посилалась на обґрунтування зазначені в запереченнях на адміністративний позов.

Заслухавши думку законного представника позивача, представника позивача, представника відповідача та дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

Указом Президента України «Про зміни у структурі центральних органів виконавчої влади» від 15.12.1999 року, №1573/99 з метою вдосконалення структури органів виконавчої влади та підвищення ефективності державного управління внесені зміни до структури центральних органів виконавчої влади та затверджена схема організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади, якою визначено, що до складу органів виконавчої влади України входить Міністерство палива та енергетики України. Згідно з Указом Президента України «Про Міністерство палива та енергетики України»від 14.04.2000 року, № 598/2000 Міністерство палива та енергетики України є центральним органом виконавчої влади та головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики в електроенергетичному, ядерно-промисловому, вугільно-промисловому та нафтогазовому комплексах. Національна енергетична компанія «Укренерго»Міністерства палива та енергетики України - це державне підприємство, що здійснює централізоване диспетчерське оперативно-технологічне управління об'єднаною енергетичною системою України. Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону України «Про електроенергетику»суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці, в тому числі за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

В період з 07 грудня по 09 грудня 2009 року державним інспектором з енергетичного нагляду ОСОБА_4, в присутності голови ЖБК «Центральний-23», відповідно до ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст.. 9 Закону України «Про електроенергетику», ст. 14 Закону України «Про теплопостачання»та Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 929 від 07.08.1996 року, проведено плановий захід з державного енергетичного нагляду в Житлово-будівельному кооперативі «Центральний-23». За результатами здійснення планового заходу виявлено невиконання ЖБК «Центральний-23»вимог діючого законодавства про що складено акт № 05/10-1573 (а.с. 13-15).

09 грудня 2009 року на підставі ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст. 9 Закону України «Про електроенергетику», ст. 14 Закону України «Про теплопостачання»та акту № 05/10-1573, голові ЖБК «Центральний-23»внесено припис № 05/10-1573 (а.с. 11-12) з заходами щодо усунення виявлених порушень чинного законодавства де чітко визначені терміни усунення порушень до 09.02.2010 року. Даний припис 09.12.2009 року отримано головою ЖБК «Центральний-23»ОСОБА_3

В період з 23 квітня 2010 року по 23 квітня 2010 року та з 26 квітня 2010 року по 26 квітня 2010 року, державним інспектором з енергетичного нагляду ОСОБА_4 , відповідно до ст. 9 Закону України «Про електроенергетику»проведено позапланове обстеження Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23», щодо виконання вимог припису від 09.12.2009 року № 05/10-1573. Перевірка проведена в присутності уповноваженої особо -голови ОСОБА_3 За результатами перевірки складено акт перевірки (протокол) № 05/10-0035 (а.с. 10), в висновках якого зазначені невиконані вимоги припису, а саме п. 1, п.2, п. 15, п. 16.

Відповідно до ч.3, та ч.6 ст. 27 Закону України «Про електроенергетику»№ 575/97-ВР від 16.10.1997 року (зі змінами) суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці: за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії. Суми стягнених штрафів зараховуються до Державного бюджету України.

07 травня 2010 року, старшим державним інспектором з енергетичного нагляду в Одеській області ОСОБА_5, прийнято Постанову про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику № 05/10-0035, згідно якої на ЖБК «Центральний-23» накладено штраф за ухилення від виконання вимог Припису від 09.12.2009 року № 05/10-1573 у частині п. 1, п. 2,п. 15, п. 16, у розмірі 3400 гривен (а.с. 7). Постанова про накладення штрафу отримана відповідачем 25.05.2010 року, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с. 9)

Згідно з приписами ст. 10 Положення «Про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 р. N 1312, суб'єкт господарської діяльності повинен сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесення постанови про його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується в судовому порядку.

Враховуючи вище викладене, а також обставини, що законним представником позивача в судовому засіданні доведено що відповідач допустив порушення законодавства про електроенергетику та своєчасно не сплатив штраф, суд вважає, що позовні вимоги заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»до Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23»про стягнення 3400 грн., в державний бюджет України є законними і обґрунтованими, заснованими на діючому законодавстві, підтверджуються доданими до позову документами та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст.160, 161-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов заступника прокурора Київського району м. Одеси в інтересах державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» до Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23» про стягнення 3400 грн. - задовольнити.

Стягнути з Житлово-будівельного кооперативу «Центральний-23» (65086, Одеська область, м. Одеса, вул.. Марсельська, 24, ідентифікаційний код 20995143) 3400 (три тисячі чотириста) гривен штрафу на р/р 31117106700002, м. Одеса 21081100, ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, одержувач - ГУДКУ в Одеській області, ЄДРПОУ 23213460.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 23.02.2011 року.

Суддя Вовченко О.А.

23 лютого 2011 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.02.2011
Оприлюднено05.10.2015
Номер документу51544987
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —11704/10/1570

Постанова від 23.02.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 09.12.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні