Постанова
від 05.03.2012 по справі 914/733/2012
СНЯТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 914/733/2012

Номер провадження №4/914/18/2012

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05.03.2012 м.Снятин

Снятинський районний суд Івано-Франківської області в складі:

головуючого- судді - Бородовський С.О.

з участю секретаря - Маланчук С.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду матеріали подання Слідчого СВ Снятинського РВ УМВС ОСОБА_1 про надання дозволу Коломийській об"єднаній державно-фінансовій інспекції провести позапланову ревізію на підставі ст 66 КПК України, ст. 11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", суд,-

В С Т А Н О В И В:

До Снятинського районного суду надійшло подання слідчого СВ Снятинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області капітана міліції ОСОБА_1 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії Заболотівської районної лікарні. В поданні вказано, що СВ Снятинського РВ УМВС України проводиться досудове слідство у кримінальній справі № 325836 за фактом розтрати бюджетних коштів службовими особами Заболотівської РЛ, за ознаками злочину передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України. Суб`єкт подання вказує на обставини зловживання посадовими особами Заболотівської районної лікарні на протязі 2010 - 2011 років, які нараховували та виплачували заробітну плату працівникам, які на роботу не виходили, але отримували заробітну плату, внаслідок чого розтрачено 22271,04 гривень.

В судове засідання з"явився слідчий СВ Снятинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області капітан міліції ОСОБА_1, який подання підтримав повністю. Пояснив, що просить дозволити провести перевірку за період з 01.01.2009 року до 01.02.2012 року, оскільки необхідно встановити чи мали місце відповідні протиправні дії до і після порушення кримінальної справи.

Кримінальну справу порушено слідчим СВ Снятинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області Ю.І ОСОБА_1 28 жовтня 2011 року.

Відповідно до ст. 2 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Однак в ч. 11 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»вказано, що обмеження у підставах проведення ревізій, визначені цим Законом, не поширюються на ревізії, що проводяться на звернення підконтрольної установи, або ревізії, що проводяться після порушення кримінальної справи проти посадових осіб підконтрольних установ, що ревізуються, відповідно до кримінально-процесуального законодавства.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державної контрольно-ревізійної служби за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

Відповідно до п. 2 ч. 14 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»посадові особи органу державної контрольно-ревізійної служби вправі приступити до проведення ревізії за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання посадовим особам підконтрольних установ, інших суб'єктів господарської діяльності під розписку: копії рішення суду про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, в якому зазначаються підстави проведення такої ревізії, дата її початку та дата закінчення, а у разі проведення ревізії щодо суб'єктів господарської діяльності, не віднесених цим Законом до підконтрольних установ, - також номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу.

Позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби (п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ» ).

В ч. 11 ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ» вказано, що тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Суб"єкт подання вказує на десятиденний строк для проведення відповідної ревізії.

Відповідно до положення ст. 347 КПК України апеляція може бути подана на інші постанови місцевих судів у випадках, передбачених цим Кодексом. Відповідного положення щодо постанови про надання дозволу на проведення позапланової перевірки в КПК України не встановлено.

На підставі наведеного, керуючись ст.66 КПК України, ст. 11 Закону України В«Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ»суд,-

П О С Т А Н О В И В

подання слідчого СВ Снятинського РВ УМВС ОСОБА_1 про надання дозволу Коломийській об"єднаній державно-фінансовій інспекції провести позапланову ревізію Заболотівської районної лікарні задовольнити повністю;

надати дозвіл Коломийській об`єднаній державно-фінансовій інспекції провести позапланову ревізію питань заповнення табелів, нарахування і виплати заробітної плати працівникам Заболотівської районної лікарні (код ЄДРПОУ 01993629, юридична та фактична адреса вул. Б. Хмельницького, 10, смт. Заболотів, Снятинського району Івано-Франківської області) за період з 01/01/2009 до 01/02/2012 років включно;

ревізію провести з 06 березня 2012 року по 19 березня 2012 року включно (десять робочих днів).

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: підпис

Суддя Снятинського районного суду Бородовський С.О.

СудСнятинський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення05.03.2012
Оприлюднено06.10.2015
Номер документу51570770
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —914/733/2012

Постанова від 05.03.2012

Кримінальне

Снятинський районний суд Івано-Франківської області

Бородовський С.О. С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні