ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 вересня 2015 року Справа № 803/3277/15
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого – судді Валюха В.М.,
розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Ратнівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області до Старовижівської селищної виборчої комісії Старовижівського району Волинської області про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
Ратнівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Волинській області (далі – Ратнівська ОДПІ, позивач) звернулася з адміністративним позовом до Старовижівської селищної виборчої комісії Старовижівського району Волинської області (далі – Старовижівська селищна виборча комісія, відповідач) про стягнення податкового боргу в розмірі 170,00 грн., який виник згідно з податковим повідомленням-рішенням від 25.12.2014 року № 000719314.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач є юридичною особою, взятий на податковий облік, зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених Податковим кодексом України (далі – ПК України). За відповідачем рахується податковий борг з податку на прибуток підприємств в загальній сумі 170,00 грн. Вжиті податковим органом заходи стягнення не призвели до погашення відповідачем податкового боргу.
Позивач просить стягнути з Старовижівської селищної виборчої комісії податковий борг у розмірі 170,00 грн. за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02.09.2015 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі (а.с.1).
Копія ухвали від 02.09.2015 року про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі була отримана відповідачем 08.09.2015 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а. с. 18). Проте, від відповідача у встановлений судом строк заперечень проти позову або заяви про визнання позову не надійшло, в зв'язку з чим суд вважає можливим розглянути справу в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України).
Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з таких мотивів та підстав.
Судом встановлено, що Старовижівська селищна виборча комісія зареєстрована як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 447619 (а. с. 4), довідкою з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 45 від 08.02.2006 року (а. с. 5), Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 21103753 від 01.09.2015 року (а. с. 15-16). Відповідач 13.02.2006 року взятий на облік як платник податків, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків №1503141400018 від 07.07.2015 року (а. с. 9).
За відповідачем рахується податковий борг з податку на прибуток підприємств в загальній сумі 170,00 грн., який виник внаслідок несплати відповідачем штрафних санкцій, застосованих згідно з податковим повідомленням-рішенням від 25.12.2014 року №000719314 (а. с. 8), яке винесене на підставі акту камеральної перевірки податкової звітності - звіту про використання коштів неприбуткових організацій (установ) від 25.12.2014 року № 489/1502/34123504 (а. с. 7). Вказане податкове повідомлення-рішення відповідачем в адміністративному чи судовому порядку оскаржене не було. Як слідує із даних зворотного боку облікової картки платника Старовижівської селищної виборчої комісії по податку на прибуток підприємств, податковий борг відповідача з цього платежу становить 170,00 грн. (а. с. 10).
Пунктом 16.1 статті 16, пунктом 36.1 статті 36, пунктом 38.1 статті 38 ПК України передбачено, що платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом; податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом; виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.
Підпунктами 14.1.39, 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що податковий борг – сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання; грошове зобов'язання платника податків – сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків (пункт 59.1 статті 59 ПК України).
Відповідно до пунктів 95.1 – 95.4 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, оскільки за відповідачем рахується податковий борг, щодо наявності та розміру якого відповідачем не подано до суду письмових заперечень, не надано доказів його сплати, вжиті контролюючим органом заходи не призвели до його погашення, тому позовні вимоги підлягають до задоволення шляхом прийняття постанови про стягнення податкового боргу у розмірі 170,00 грн. за рахунок готівки, що належить Старовижівській селищній виборчій комісії.
Відповідно до частини першої статті 256 КАС України негайно також виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження у адміністративних справах, передбачених пунктами 1, 3, 4, 5, 6 частини першої статті 183-2 цього Кодексу. Відтак, постанову суду слід звернути до негайного виконання.
Керуючись статтями 183-2, 256 КАС України, на підставі Податкового кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з Старовижівської селищної виборчої комісії Старовижівського району Волинської області (44400, Волинська область, Старовижівський район, селище міського типу Стара Вижівка, вулиця Незалежності, будинок 52, ідентифікаційний код 34123504) на користь держави кошти у розмірі податкового боргу в сумі 170 гривень 00 копійок (сто сімдесят гривень нуль копійок) за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
Постанову суду звернути до негайного виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Суддя В.М. Валюх
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2015 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51674685 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Валюх Віктор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні