ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 вересня 2015 року Житомир справа № 806/3892/15
категорія 8.2.3
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Попової О. Г.,
розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лісресурс" про стягнення 13342,38 грн.,
встановив:
Малинської об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області звернулась до суду з позовом у якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лісресурс" заборгованість у сумі 13342,38 грн. по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначила, що вказана сума заборгованості виникла у зв'язку з невиконанням відповідачем свого обов'язку як платника податків своєчасно сплачувати належні суми грошового зобов'язання до Державного бюджету.
Відповідач заперечення проти позову суду не надіслав. Про розгляд справи у скороченому провадженні, відповідно до частини 4 статті 33, частини 11 статті 35 КАС України, вважається повідомленим належним чином.
Відповідно до ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справу належить розгляди в порядку скороченого провадження.
Суд, з'ясувавши обставини у справі та перевіривши їх доказами, приходить до висновку про задоволення адміністративного позову з наступних підстав.
Встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Лісресурс" є платником податків і зборів та перебуває на обліку в Малинській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.
Відповідно до приписів статті 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон), відповідач є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та страхувальником.
Платник єдиного внеску, згідно з ч.2 ст.6 Закону зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Абзацом 1 частини 8 статті 9 Закону передбачено, що платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.
Періодом, за який відповідач подає звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний місяць (абз.3 ч.8 ст.9 Закону).
У частині 12 вказаної статті Закону визначено, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Так, відповідачем було подано в електронному вигляді до Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області звіти за квітень-жовтень 2013 року, в яких ним самостійно визначено до сплати суму єдиного внеску (а.с.15-33).
Однак, кошти відповідачем в добровільному порядку у повному обсязі сплачені не були.
Згідно із пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону, своєчасно не сплачена сума єдиного внеску вважається недоїмкою.
Відповідно ч.2 ст.25 Закону, у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.
Відповідно до абзацу першого частини 4 статті 25 Закону, орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
З матеріалів справи встановлено, узгоджена сума заборгованості відповідача по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування становить 13342,38 грн. в т.ч. по єдиному внеску за період з квітня по жовтень 2013 року на суму 13342,38 грн., що підтверджується самостійно поданими відповідачем звітами.
Малинською об'єднаною державною податковою інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області була сформована і надіслана відповідачу податкова вимога № Ю-164 від 05.12.2013 року із зазначенням загальної суми боргу платника єдиного внеску, яка вважається отриманою відповідачем (а.с.34).
Правом на узгодження вимоги з органом доходів і зборів відповідач не скористався, у встановлений строк вимоги не оскаржив.
З матеріалів справи встановлено, що сума заборгованості відповідача по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування становить 13342,38 грн.
Доказів сплати заборгованості в сумі 13342,38 грн. відповідачем у добровільному порядку чи письмових заперечень проти позовної заяви суду надано не було.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позов слід задовольнити.
Керуючись статтями 86, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,
постановив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лісресурс" (код ЄДРПОУ 32002758) на користь Державного бюджету України в особі Малинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39487678) заборгованість по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 13342 (тринадцять тисяч триста сорок дві) грн. 38 (тридцять вісім) коп.
Постанова суду, прийнята в порядку скороченого провадження, виконується негайно, та крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя О.Г. Попова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2015 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51676877 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні