Ухвала
від 29.09.2015 по справі 903/1452/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"29" вересня 2015 р. № 903/1452/13

за заявою приватного підприємства В«ЕковторВ» , м.Біла Церква

до публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» , м.Луцьк

про банкрутство

Суддя Шум М. С.

Представники сторін:

від кредиторів: Луцька ОДПІ - ОСОБА_1, довіреність від 02.04.2015 року №44

ліквідатор: ОСОБА_2

встановив: ухвалою господарського суду Волинської області від 10.12.2013 року порушено провадження у справі про банкрутство публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» (м.Луцьк, вул. Карбишева, 3, код ЄДРПОУ 00292652), розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2.

Ухвалою суду від 12.03.2014 року затверджено реєстр вимог кредиторів боржника.

Постановою суду від 02.04.2014 року визнано банкрутом публічне акціонерне товариство В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» , ліквідатором ПАТ В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2

Ухвалою суду від 11.06.2014 року розглянуто та затверджено реєстр поточних грошових вимог.

25.08.2015 року ліквідатор банкрута ОСОБА_2 через канцелярію суду подав звіт про виконану роботу, ліквідаційний баланс, звіт про витрати та грошову винагороду ліквідатора у справі, які просить затвердити.

В судовому засіданні ліквідатор банкрута просив затвердити представлений суду звіт, провадження у справі припинити, юридичну особу-банкрута припинити.

Представник Луцької ОДПІ в судовому засіданні звіт ліквідатора підтримав, жодних заперечень не зазначив.

Кредитор - ТзОВ «ТД» Луцький КРК в клопотанні від 21.09.2015 року №1/09 просить розгляд справи проводити без свого представника, повідомив, що заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу немає.

Кредитор - ТзОВ «Юг Картон» в клопотанні від 22.09.2015 року №379/09/15 просить суд розгляд справи проводити без свого представника, заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу немає.

Заслухавши пояснення ліквідатора, представника кредитора та дослідивши матеріали справи, господарський суд, -

в с т а н о в и в :

Статтею 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» визначено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.

Законом України «Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом» передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Згідно звіту ліквідатора та долучених до нього документів 14.02.2014 ліквідатором було проведено інвентаризацію майна (активів) банкрута та складено інвентаризаційні відомості, які долучено до матеріалів справи, а саме:

- інвентаризаційний опис основних засобів з переліком найменувань в кількості 278 одиниць (Т. 6, а. с. 123-127);

- акт інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами (Т. 6, а. с. 128-136);

- інвентаризаційний опис станом на 18.02.2014 року з переліком найменувань в кількості 77 одиниць (Т. 6, а. с. 137-138).

На основі відомостей про інвентаризацію сформовано ліквідаційну масу, яка підлягала реалізації для задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду від 02.08.2014 організатор торгів - Перша українська міжрегіональна товарна біржа визнана учасником провадження по справі №903/1452/13.

Майно (активи) банкрута реалізовані з прилюдних торгів, що підтверджується:

- договором №1 від 16.12.2014 року купівлі продажу майна банкрута на аукціоні. За даним договором лот №1 реалізовано за 784 999,20 грн. (Т. 6, а. с. 142-146);

- актом приймання-передачі від 18.12.2014 (Т. 6, а. с. 147-152);

- договором №2 від 16.12.2014 року купівлі продажу майна банкрута на аукціоні. За даним договором лот №2 реалізовано за 4 844 215,40 грн. (Т. 6, а. с. 153-154) ;

- актом про передання права власності на майно від 18.12.2014 року (Т. 6, а. с. 155-156);

- договором №3 від 17.12.2014 року купівлі продажу майна банкрута на аукціоні. За даним договором лот №3 реалізовано за 785 590,60 грн. (Т. 6, а. с. 157-158) ;

- актом приймання-передачі від 17.12.2014 року (Т. 6, а. с. 159);

- договором №4 від 30.03.2015 року купівлі продажу майна банкрута на аукціоні. За даним договором лот №3 реалізовано за 61 884,11 грн. (Т. 6, а. с. 161-165) ;

- актом приймання-передачі від 30.03.2015 року (Т. 6, а. с. 166-167).

Відповідні договори з переліком реалізованого майна долучено до матеріалів справи.

Аукціони проведені організатором торгів не оскаржувалися, недійсними судом не визнавалися.

З врахуванням затвердженого судом реєстру вимог кредиторів та реалізації майна банкрута ліквідатором здійснено часткове погашення вимог кредиторів, що підтверджується (Т. 6, а. с. 194-205):

- платіжні доручення №107 від 18.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги ПП «Пастораль»;

- платіжні доручення №106 від 18.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги ПП «Ековтор»;

- платіжні доручення №111 від 19.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги ПП «Тиверія»;

- платіжні доручення №108 від 18.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги ТзОВ «ТД» Луцький КРК»;

- платіжні доручення №116 від 23.12.2014 року про перерахування коштів кредитору другої черги Управління ПФУ в м.Луцьку;

- платіжні доручення №109 від 18.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги Державна інноваційна фінансово-кредитна установа;

- платіжні доручення №117 від 23.12.2014 року про перерахування коштів кредитору другої черги ВВД ФССНВВ та ПЗ України у м.Луцьку;

- платіжні доручення №115 від 23.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги ТзОВ «Волиньторгінвест»;

- платіжні доручення №110 від 18.12.2014 року, №103 від 15.12.2014 року, №104 від 16.12.2014 року, №105 від 16.12.2014 року про перерахування коштів кредитору першої черги (заставного кредитора) ТзОВ «Юг Картон».

У зв'язку з тим, що основний (ліквідаційний) рахунок банкрута не було можливості використовувати (причини наведені вище в звіті), комітетом кредиторів було прийнято рішення проводити розрахунок з кредиторами безпосередньо з рахунку організатора торгів.

З цією метою ліквідатор направив на біржу лист від 12.12.2014 «Про розподіл коштів, які надійдуть від переможців аукціону з реалізації майна ПАТ «ЛКПК», який відбувся 11.12.2014».

В архіві підприємства-банкрута знаходилися документи, які підлягають постійному та довгостроковому зберіганню.

Ліквідатором були вжиті заходи для передачі в архівні установи відповідних документів, що підтверджується:

- актом від 06.08.2014 року приймання-передавання документів на постійне зберігання до Державного архіву Волинської області в кількості 165 справ (Т. 6, а. с. 208);

- заявою ліквідатора від 23.04.2015 про надання згоди на прийняття на зберігання без внесення оплати (Т. 6, а. с. 209);

- довідкою від 25.05.2015 про прийом-передачу документів (Т. 6, а. с. 210);

- актом №1 від 22.05.2015 про прийом-передачу документів на зберігання до Комунальної установи «Луцький міський трудовий архів» в кількості 1 115 справ (Т. 6, а. с. 211).

Підприємство-банкрут за організаційно-правовою формою є акціонерним товариством. Відповідно, за час провадження в ліквідаційній процедурі, вживалися заходи для вилучення акцій банкрута з обігу.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, листом від 13.03.2015 року повідомила про зупинення обігу акцій банкрута (Т. 6, а. с. 212).

Даний факт підтверджується розпорядженням НКЦПФР №06-ЗХ-2-3 від 13.03.2015 року, яким зупинено обіг акції ПАТ «ЛКПК» у зв'язку з визнанням підприємства банкрутом та відкриттям ліквідаційної процедури (п. 11 розділу 1 Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №737 від 23.04.2013), які доручено до матеріалів справи (Т. 6, а. с. 213).

Ліквідатором вчинено заходи спрямовані на закриття банківських рахунків банкрута, що підтверджується довідками, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Крім того, ухвалою господарського суду Волинської області від 24.12.2014 року клопотання ліквідатора задоволено, зобов'язано ПАТ «Промінвестбанк» та ПАТ «ОТП Банк» закрити рахунки банкрута. Закриття відповідних рахунків підтверджується копіями відповідних довідок.

Ухвалою суду від 08.04.2015 року суд зобов'язав Луцьку ОДПІ зареєструвати основний рахунок ПАТ «Луцький картонно-паперовий комбінат».

28.04.2015 ліквідатор подав до Відділу примусового виконання рішень Головного територіального управління юстиції у Волинській області заяву про примусове виконання ухвали господарського суду від 08.04.2015 року. Луцька ОДПІ взяла основний (ліквідаційний) рахунок на облік лише 07.07.2015 року.

Крім того, ліквідатор зазначає, що на балансі підприємства-банкрута знаходилося майно, яке не увійшло до статутного капіталу, оскільки перебувало у державній власності. До такого майна належало:

- очисні локальні споруди по дільниці водопостачання і каналізації (12 одиниць);

- пожежна автоцистерна;

- штаб цивільної оборони, який складався з: будівлі цивільної оборони - сховища із засобами життєзабезпечення;

- інше рухоме майно цивільної оборони (кружки, ложки, багри, лопати, протигази, чоботи, вогнегасники тощо).

Дане майно не підлягало включенню до ліквідаційної маси, оскільки перебувало в державній власності та мало спеціальний правовий режим обігу. Разом з тим, при його наявності на балансі банкрута не можливо було б завершити ліквідаційну процедуру.

Враховуючи викладене, ліквідатором проводилися наступні дії:

Рішеннями від 27.06.2014 року та від 12.09.2014 року комітет кредиторів зобов'язав ліквідатора списати рухоме майно, оскільки воно відслужило свій ресурс і не підлягало для використання за цільовим призначенням.

30.10.2014 ліквідатор провів списання даного майна про що повідомив Регіональне управління ФДМ України по Волинській області листом від 31.10.2014 року (Т. 6, а. с. 214-216).

Листом від 21.11.2014 року регіональне відділення повідомило про необхідність поновлення фондів майна цивільної оборони або відшкодування заподіяної державі шкоди (Т. 6, а. с. 217-218).

Листом від 28.11.2014 року ліквідатор звернувся до Управління з питань цивільного захисту Волинської ОДА з проханням надати дозвіл на відшкодування шкоди.

Листом №620/06-02/2-15 від 09.12.2014 управління цивільного захисту повідомило, що питання надання згоди на відшкодування не відноситься до його компетенції.

У зв'язку з цим ліквідатором проведено ряд консультацій з регіональним управління ФДМ України по Волинській області. В результаті, ліквідатор замовив оцінку списаного майна з метою визначення розміру заподіяних збитків державі.

Листом від 26.02.2015 року ліквідатор звернувся з листом до регіонального управління ФДМ України по Волинській області з проханням провести рецензію звіту про оцінку списаного майна.

Згідно з наказом регіонального управління ФДМ України по Волинській області №66 від 18.03.2015 року ПАТ «ЛКПК» надано згоду на відшкодування збитків Державному бюджету в розмірі 9 754,20 грн. (Т. 6, а. с. 225-226)

Листом від 07.04.2015 року ліквідатор звернувся до ТОВ «Юг картон» з проханням взяти на себе вказані вище витрати. Платіжним дорученням від 20.04.2015 року ТОВ «Юг картон» переказало кошти для відшкодування збитків державі (Т. 6, а. с. 230).

Щодо очисних локальних споруд по дільниці водопостачання і каналізації; пожежної автоцистерни та штабу цивільної оборони (будівлі цивільної оборони - сховища із засобами життєзабезпечення) ліквідатор зазначає наступне:

Розпорядженням голови Волинської ОДА №549 від 26.12.2014 року було створено комісію з питань подальшого використання захисної споруди цивільного захисту.

Окрім того, велася переписка з Луцькою міською радою щодо прийняття захисної споруди цивільного захисту в комунальну власність.

В подальшому, наказом Регіонального управління ФДМ України по Волинській області №65 від 18.03.2015 року було створено іншу комісію з обрання способу управління державним майном, яке у процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу ВАТ «Луцький картонно-руберойдовий комбінат» і перебуває на балансі його правонаступника ПАТ «Луцький картонно-паперовий комбінат». До складу комісії було введено ліквідатора (Т. 6, а. с. 231-234).

20.03.2015 відбулося засідання комісії на якій було прийнято рішення (Т. 6, а. с. 236-243):

1. Рекомендувати РВ ФДМУ обрати як тимчасовий спосіб управління очисними локальними спорудами - їх передачу на умовах договору безоплатного зберігання ТОВ «Луцька картонно-паперова фабрика», а також рекомендувати продовжити роботу щодо обрання найефективнішого способу управління державним майном.

2. Рекомендувати РВ ФДМУ визначити спосіб управління штабом цивільної оборони - їх передачу на умовах договору безоплатного зберігання ТОВ «Волиньзахідресурс», а також рекомендувати продовжити роботу щодо обрання найефективнішого способу управління державним майном (передача в комунальну власність або в оренду).

3. Рекомендувати РВ ФДМУ визначити спосіб управління пожежною автоцистерною ЗІЛ-34412 63-00 ВНН - її передачу на умовах договору безоплатного зберігання ТОВ «Луцька картонно-паперова фабрика».

Тоді ж було складено акт візуального обстеження державного майна (Т. 6, а. с. 244-253).

За результатами роботи комісії, було визначено способи управління державним майном про, що РВ ФДМУ було видано два накази №108 і №109 від 02.04.2015 року.

В подальшому, РВ ФДМУ уклало з ТОВ «Луцька картонно-паперова фабрика» і ТОВ «Волиньзахідресурс» відповідні договори, а пожежна автоцистерна була перереєстрована у ВРЕР на РВ ФДМУ лише 15.07.2015 року.

На даний час на балансі банкрута державного майна немає.

Ліквідатор банкрута також зазначає, що до моменту реалізації дебіторської заборгованості як активу з прилюдних торгів, була проведена значна претензійно-позовна робота з метою стягнення боргів та акумулювання коштів для проведення розрахунків з кредиторами.

Також через відсутність коштів для сплати судового збору, були подані позови лише до основних боржників (боржників з великими сумами заборгованості): подано позовну заяву до ТОВ «Никкартонторг» про стягнення 1 512 795,84 грн.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 07.11.2014 року повернуто позовну заяву через порушення правил об'єднання позовних вимог і відсутність доказів сплати судового збору.

У зв'язку з цим ліквідатор підготував два окремих позови:

Однак, ухвалами господарського суду м. Києва від 29.12.2014 року відмовлено в задоволенні клопотання ПАТ «ЛКПК» про відстрочення сплати судового збору та повернуто позовну заяву без розгляду.

Ухвалою господарського суду м. Києва від 25.12.2014 року відмовлено в задоволенні клопотання ПАТ «ЛКПК» про відстрочення сплати судового збору та повернуто позовну заяву без розгляду.

30.10.2014 року подано позовну заяву до ТОВ «Юг гофропак» про стягнення заборгованості в сумі 834 462,09 грн.

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 05.11.2014 року повернуто позовну заяву через порушення правил об'єднання позовних вимог.

У зв'язку з цим ліквідатор підготував два окремих позови:

Рішенням Господарського суду Миколаївської області від 11.12.2014 року позов задоволено повністю, видано наказ від 30.12.2014 року.

Під час інвентаризації активів ліквідатором було виявлено дебіторську заборгованість у ТОВ «Едванс Корпорейт Сервіс» перед банкрутом - ПАТ «ЛКПК» в розмірі 47 999 160,00 грн. При підготовці до претензійно-позовної роботи вдалося встановити, що згідно з постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 26.01.2012 по справі №2а-2735/11/2670 ТОВ «Едванс Корпорейт Сервіс» було ліквідоване (припинене). Тобто ще до порушення провадження у справі про банкрутство, вказана заборгованість втратила ознаки активу.

18.09.2014 року ліквідатор подав заяву про визнання майнових вимог до ТОВ «Центрторгінвест» в рамках провадження у справі про банкрутство №911/1248/14.

Ухвалою господарського суду Київської області від 08.10.2014 року ліквідовано юридичну особу - ТОВ «Центрторгінвест» і встановлено, що вимоги ПАТ «ЛКПК» не можуть бути задоволені через відсутність майна у банкрута і вони вважаються погашеними.

На момент подання даного звіту, ПАТ «ЛКПК» не володіє будь-яким майном і не має рахунків у банках:

- з витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 22.07.2015 року вбачається, що в реєстрі відсутні відомості про зареєстроване за ПАТ «ЛКПК» нерухоме майно;

- з листа Головного управління Держземагенства у Волинській області від 31.07.2015 року вбачається, що за ПАТ «ЛКПК» були зареєстровані три земельних ділянки на праві постійного землекористування. Згідно з рішенням Луцької міської ради від 2.10.2014 року землекористування вказаними ділянками ПАТ «ЛКПК» припинено;

- з листа Територіального управління Держгірпромнагляду у Волинській області від 22.07.2015 року вбачається, що за ПАТ «ЛКПК» технологічних транспортних засобів не зареєстровано;

- з листа Управління ДАІ від 19.08.2015 року вбачається, що за ПАТ «ЛКПК» транспортних засобів не значиться;

- з рішення Луцької ОДПІ №94 від 19.06.2015 року вбачається анулювання щодо ПАТ «ЛКПК» реєстрації платника ПДВ.

Відокремлених підрозділів (філій, представництв) товариство не має.

Відповідно до ст. 115 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Відповідно до п. 37 інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 року №01-06/606/2013 «Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 №4212-VI)» грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі мінімальних заробітних плат або середньомісячних заробітних платах керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи.

При цьому в разі неотримання керівником боржника заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи, основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.

За час провадження в ліквідаційній процедурі ліквідатором були понесені витрати в розмірі 29 812,84 грн., в тому числі:

- 24 240,00 грн. на оплату послуг оцінювача ТОВ «Е.Р.С.Т.Е.» (24 000,00 грн. за послуги і 240,00 грн. комісія банку), що підтверджується банківськими чеками від 07.07.2014 року та від 25.09.2014 року;

- 126,00 грн. на оплату за отримання витягу (120,00 грн. за витяг і 6,00 грн. комісія банку), що підтверджується банківською квитанцією від 17.07.2015;

- 1100,00 грн. на оплату послуг за засвідчення вірності копій документів та засвідчення справжності підписів на банківських картках, що підтверджується довідкою приватного нотаріуса від 12.11.2014 року;

- 3 300,00 грн. на придбання картонних коробів для здавання документів в архів, що підтверджується видатковою накладною №РН-0000022 від 18.03.2015 року та квитанцією до прибуткового касового ордера №12 від 18.03.2015 року;

- 681,44 грн. на відправку поштової кореспонденції, що підтверджується поштовими чеками;

- 365,40 грн. на сплату судового збору за позовом до Луцької ОДПІ про визнання протиправними ППР, що підтверджується квитанціями від 27.10.2014 року та від 05.11.2014 року.

Згідно з банківською випискою від 30.06.2015 на основному (ліквідаційному) рахунку ПАТ «ЛКПК» знаходилися грошові кошти в розмірі 86 574,99 грн., які були витрачені на наступні потреби:

- 52 615,30 грн. на оплату за послуги з охорони майна банкрута;

- 27 000,00 грн. для часткового відшкодування понесених ліквідатором витрат (переказано 03.08.2015 року);

- 6 898,52 грн. на часткову виплату винагороди ліквідатору (переказано 03.08.2015 року).

Окрім того у червні 2015 року, ліквідатору з рахунка організатора торгів надійшли кошти в розмірі 11 884,11 грн., для виплати часткової винагороди. Дані кошти були отримані за результатами торгів, які відбулися 30.03.2015 року на яких було реалізовано Лот №4 (дебіторську заборгованість).

Всього ліквідатором отримано винагороди в розмірі 18 782,63 грн. за період з 02.04.2014 року по 04.11.2014 року та частину винагороди за грудень місяць 2014 року.

На момент подання ліквідаційного звіту, коштів на основному рахунку немає, а сам рахунок закритий, що підтверджується довідкою від 21.08.2015 року.

До звіту додається ліквідаційний баланс з якого вбачається, що ПАТ «Луцький картонно-паперовий комбінат» не має будь-яких активів.

Відповідно до ч.1 ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом» звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Даний звіт схвалений комітетом кредиторів, що підтверджується протоколом від 21.08.2015 року.

В процесі розгляду клопотання ліквідатора, звіту про його роботу, ліквідаційного балансу та обґрунтовуючих документів судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність ліквідації підприємства - боржника. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Відповідно до підпункту 6 п.1 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом» господарський суд припиняє провадження у справі, якщо затверджений звіт ліквідатора.

Пунктом 4 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом» передбачено, що у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Враховуючи викладене, відсутність заперечень кредиторів, суд дійшов висновку про затвердження звіту та ліквідаційного балансу банкрута.

Керуючись ст.ст. 46, 83, 115 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 86 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, -

У Х В А Л И В :

1. Представлений суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс публічного акціонерного товариства «Луцький картонно-паперовий комбінат» (м.Луцьк, вул.Карбишева, 3, код ЄДРПОУ 00292652) затвердити.

2. Ліквідувати юридичну особу - публічне акціонерне товариство «Луцький картонно-паперовий комбінат» (м.Луцьк, вул. Карбишева, 3, код ЄДРПОУ 00292652).

3. Зобов'язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємцівВ» та спрямовані на припинення юридичної особи - публічного акціонерного товариства «Луцький картонно-паперовий комбінат» (м.Луцьк, вул. Карбишева, 3, код ЄДРПОУ 00292652).

4. Звіт про витрати ліквідатора публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» ОСОБА_2 у розмірі 29 812 грн. 84 коп. та часткове відшкодування понесених ним витрат у справі №903/1452/13 про банкрутство публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» затвердити.

5. Звіт про винагороду арбітражного керуючого публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» ОСОБА_2 за виконання повноважень ліквідатора у справі №903/1452/13 про банкрутство публічного акціонерного товариства В«Луцький картонно-паперовий комбінатВ» за період з 02.04.2014 року по 04.11.2014 року у розмірі 18 782 грн. 63 коп. затвердити.

6 . Провадження у справі про банкрутство публічного акціонерного товариства «Луцький картонно-паперовий комбінат» (м.Луцьк, вул. Карбишева, 3, код ЄДРПОУ 00292652) припинити.

Суддя М. С. Шум

Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено07.10.2015
Номер документу51681721
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —903/1452/13

Ухвала від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 03.08.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 25.02.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

Ухвала від 15.06.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 06.05.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 08.04.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 08.04.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 30.03.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 26.03.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні