Ухвала
від 26.01.2012 по справі 2а/2570/324/2012
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                      Справа № 2а/2570/324/2012

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

25 січня 2012 р.                                                                       м. Чернігів

Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Соломко І.І., перевіривши матеріали адміністративного позову Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галайбинське» до Варвинської міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання відмови протиправною та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И Л А :

24.01.2012 року Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Галайбинське» звернулося до суду з адміністративним позовом до Варвинської міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, в якому просить суд визнати протиправною відмову від 22.08.2011 року у прийнятті заяви-розрахунку від 18.08.2011року та зобов'язати провести фінансування допомоги по вагітності та пологах.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово.

Правовий акт індивідуальної дії – виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно - правового акта щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосуються прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта , якому він адресований. Усі рішення суб'єкта владних повноважень мають підзаконний характер, тобто повинні бути прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначений законом.

Суд зазначає, що рішенням суб'єкта владних повноважень, в розумінні положень Кодексу адміністративного судочинства України, необхідно розуміти як нормативно-правові акти, так і акти індивідуальної дії.

Як вбачається з матеріалів адміністративного позову, позивач оскаржує лист-відмову від 22.08.2011 року, який містить повідомлення про повернення заяви-розрахунку від 18.08.2011 року.

Лист-відмова від 22.08.2011 року не є рішенням суб'єкта владних повноважень (правовим актом індивідуальної дії), яке тягне за собою правові наслідки відносно позивача, не спрямоване на регулювання тих чи інших суспільних відносин і не має обов'язкового характеру для позивача, тому лист-відмова не набуває статусу рішень в розумінні пункту 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України.

Виходячи з вищевикладеного лист-відмова не може бути оскаржена в порядку адміністративного судочинства, позовні вимоги щодо визнання протиправними листа-відмови від 22.08.2011 не може бути предметом спору в адміністративній справі та розглядатись в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що відповідно до пункту 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України, у відкритті провадження у справі в частині визнання відмови протиправною, необхідно відмовити.

Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011року № 3674, сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі: 1) зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом; 2) повернення заяви або скарги; 3) відмови у відкритті провадження у справі; 4) залишення заяви або скарги без розгляду (крім випадків, якщо такі заяви або скарги залишені без розгляду у зв'язку з повторним неприбуттям позивача або за його клопотанням); 5) закриття провадження у справі.

Керуючись статтями 109, 158-160 165 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И Л А :

У відкриті провадження у адміністративній справі за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галайбинське» до Варвинської міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про визнання відмови протиправною та зобов'язання вчинити певні дії в частині визнання відмови протиправною, - відмовити.

Повернути з Державного бюджету (р/р 31212206700002 в ГУДКС України в Чернігівській області, МФО 853592, код 38054398) на користь Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галайбинське» (р/р 26008051401348 в ЧФУ КБ «Приватбанк», МФО 353586, код ЄДРПОУ 04529795) судові витрати в сумі 32,20 грн.

Попередити позивача, що повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з такою самою позовною вимогою, щодо якої постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.          

          

          Суддя                                                                                          Соломко І.І.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2012
Оприлюднено07.10.2015
Номер документу51755334
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2570/324/2012

Ухвала від 26.01.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні