Ухвала
від 29.09.2015 по справі 826/1878/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

29 вересня 2015 року                              м. Київ                                        № 826/1878/14

          Окружний адміністративний суд міста Києва в складі судді Гарника К.Ю., ознайомившись із заявоюШколи І-ІІІ ступенів № 275 Деснянського району м. Києва про визначення порядку і способу виконання рішення суду в межах адміністративної справи

за позовом Державної фінансової інспекції в м.Києві

до Школи І-ІІІ ступенів №275 Деснянського району м. Києва

про зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Державна фінансова інспекція в м. Києві, (далі –позивач), звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва з адміністративним позовом до Школи І-ІІІ ступенів №275 Деснянського району м. Києва, (далі - відповідач), про зобов'язання вчинити дії, а саме, виконати в повному обсязі підпункти 1.1 та 1.3 пункту 1 письмової вимоги Держфінінспекції в м. Києві від 11.07.2013 р. №26-031-14-14/9221.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2014 року позов Державної фінансової інспекції в м. Києві задоволено повністю. Зобов'язано Школу І-ІІІ ступенів №275 Деснянського району м. Києва (ідентифікаційний номер 01487814) виконати в повному обсязі підпункти 1.1 та 1.3 пункту 1 письмової вимоги Держфінінспекції в м. Києві від 11.07.2013 р. №26-031-14-14/9221, а саме: забезпечити повернення до бюджету безпідставно виплаченої заробітної плати на загальну суму 54,16 тис. грн. Провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів на суму 20,02 тис. гривень; забезпечити повернення до бюджету безпідставно виплаченої заробітної плати на загальну суму 3,65 тис. грн. Провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів на суму 1,31 тис. гривень.

20 лютого 2015 року видано виконавчий лист в адміністративній справі № 826/1878/14.

15 вересня 2015 року до Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла заява Школи І-ІІІ ступенів № 275 Деснянського району м.Києва про зміну способу та порядку виконання рішення суду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду мітса Києва від 17 вересня 2015 року розгляд даної заяви призначено на 24 вересня 2015 року.

В судовому засіданні 24 вересня 2015 року представник відповідача підтримав подану заяву, просив її задовольнити. Представник позивача при вирішенні питання стосовно визначення порядку і способу виконання рішення суду послався на розсуд суду.

Перевіряючи обґрунтованість заяви про зміну способу і порядку виконання судового рішення та його відповідність чинному законодавству, суд виходить з наступного.

Згідно ч. 5 ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Відповідно до частини першої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Частина друга статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.

Підставою для застосування правил цієї норми є обставини, що перешкоджають належному виконанню судового рішення в адміністративній справі: ускладнюють його виконання або роблять неможливим. Під зміною способу та порядку виконання рішення слід розуміти прийняття судом нових заходів для реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленим судом. При цьому, змінюючи спосіб і порядок виконання судового рішення, суд не може змінювати останнє по суті.

Разом з тим, під обґрунтованими підставами слід розуміти наявність обставин, які є об'єктивно непереборними, тобто такими, що ускладнюють або унеможливлюють виконання рішення суду у раніше встановлений судом спосіб. Наявність таких обставин має бути підтверджено належними та допустимими доказами.

Так, заявником не зазначено обставин, що ускладнюють виконання рішення суду або роблять неможливим його виконання.

При цьому суд вважає необґрунтованими посилання заявника на те, що затверджений кошторис на 2015 рік відповідача не містить відповідних статей видатків, з яких можливо було б здійснити повернення безпідставно виплаченої заробітної плати, оскільки такі посилання не є обставинами, що визначені статтею 263 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку про відсутність підстав для встановлення способу і порядку виконання рішення суду в адміністративній справі № 826/1878/14.

Керуючись ст. ст. 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

УХВАЛИВ:

1. Відмовити у задоволенні заяви Школи І-ІІІ ступнеів № 275 Деснянського району м.Києва про встановлення порядку і способу виконання рішення Окружного адміністративного суду м. Києва по справі № 826/1878/14.

2. Копію ухвали направити сторонам у справі.

Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 254 КАС України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України.

Суддя                                                                                           К.Ю. Гарник

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено06.10.2015
Номер документу51755818
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1878/14

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Постанова від 30.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні