Ухвала
від 29.09.2015 по справі 914/3122/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про порушення провадження у справі про банкрутство

29.09.2015 р. Справа№ 914/3122/15

Господарський суд Львівської області у складі судді Гутьєвої В.В.

при секретарі Петровській Н.Я.

розглянув у підготовчому судовому засіданні матеріали справи за заявою кредитора: Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області, м. Жовква

про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» (80316, Львівська область, Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Проектна, буд. 2; код ЄДРПОУ № 32641819)

за участю представників:

від кредитора: ОСОБА_2 - гол. держ. інспектор

від боржника: не з'явився

Відповідно до ст.20 ГПК України роз'яснено право відводу судді. Відводу судді заявлено не було. На підставі ст.22 ГПК України роз'яснено процесуальні права та обов'язки сторін.

ВСТАНОВИВ:

Суть заяви: 03.09.2015 р. на адресу суду надійшла заява Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» .

Згідно з вимогами абз. 1 ч. 1 ст. 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» суддею було здійснено електронний запит на автоматизоване визначення кандидатури арбітражного керуючого. Проте відповідь на вказаний запит судді на адресу Господарського суду Львівської області не надходила. Відповідно до розпорядження № 63 від 25.08.2015 р. суддя Гутьєва В.В. проходила навчання у Львівському регіональному відділенні Національної школи суддів України в період з 07 вересня 2015 р. до 11 вересня 2015 р., відтак, здійснити повторний електронний запит не було можливості. Після закінчення навчання та виходом на роботу 14.09.2015 р. суддею було здійснено повторний електронний запит на автоматизоване визначення кандидатури арбітражного керуючого. 14.09.2015 р. до суду в електронному вигляді надійшла довідка щодо автоматизованого відбору арбітражного керуючого, відповідно до якої автоматизованою системою документообігу визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3. Крім того, 15.09.2015 р. до суду в електронному вигляді надійшла довідка щодо автоматизованого відбору арбітражного керуючого, відповідно до якої автоматизованою системою документообігу визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_4. Враховуючи, що на адресу суду першою надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого ОСОБА_3, суд вважає за необхідне зобов'язати арбітражного керуючого ОСОБА_3 упродовж трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» відповідно до вимог ст. 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Ухвалою суду від 15.09.2015 р. заяву Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області прийнято до розгляду; арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою - ОСОБА_3 зобов'язано упродовж трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» відповідно до вимог ст. 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» ; підготовче засідання суду призначено на 29.09.2015 р.

29.09.2015 р. представник боржника в судове засідання не з'явився, вимог ухвали суду від 15.09.2015 р. не виконав, обґрунтованого письмового відзиву на заяву кредитора не надав. Частиною 4 ст. 13 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» передбачено, що відсутність відзиву на заяву про порушення справи про банкрутство не перешкоджає провадженню у справі.

29.09.2015 р. представник кредитора в судове засідання з'явився, вимоги про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» підтримав повністю з підстав, викладених в заяві про порушення справи про банкрутство та доданих до неї документах, поясненнях, наданих в судовому засіданні.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Львівського окружного адміністративного суду від 30.12.2014 року позовні вимоги Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області у справі № 813/8466/14 задоволено повністю та вирішено стягнути з рахунків ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» відкритих у банківських установах, які обслуговують такого платника на користь Державного бюджету України податковий борг на суму 874 209,97 грн. Відповідно до постанови КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1244 В«Про деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу УкраїниВ» та постанови Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22 В«Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валютіВ» , зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 за № 377/8976 із змінами та доповненнями, на виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 30.12.2014 р. Державною податковою інспекцією у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області направлено інкасове доручення № 14-25 від 19.01.2015 р. та інкасове доручення № 13-25 від 19.01.2015 р. у фінансові установи, які обслуговують боржника, які повернуті на адресу Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області у зв'язку із відсутністю коштів на банківських рахунках боржника. Зазначені документи підтверджують вжиття Державною податковою інспекцією у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області заходів щодо отримання відповідної заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Частиною 3 статті 10 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону до заяви про порушення справи про банкрутство додаються, зокрема, рішення суду про задоволення вимог кредитора, що набрало законної сили; відповідна постанова органу державної виконавчої служби про відкриття виконавчого провадження з виконання вимог кредитора.

Згідно з ч. 7 ст. 11 Закону до заяви кредитора додаються також, зокрема, копія виконавчого документа; до заяви кредитора - органу державної податкової служби чи інших органів, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів до отримання відповідної заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у підготовчому засіданні господарським судом здійснюється перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо справа порушується за заявою кредитора, господарський суд перевіряє обґрунтованість його вимог, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами.

Відповідно до п. 41.2 статті 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з абзацом першим п. 95.3 ст. 95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 р. № 22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до пункту 12.4 вказаної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Відповідно до абзацу третього п. 8 Інформаційного листа Вищого господарського суду України № 01/06/606/2013 від 28.03.2013 р. В«Про Закон України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (у редакції Закону України від 22.12.2011 N 4212-VI) із змінами і доповненнями що ж до безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора - органу доходів і зборів, то враховуючи, що стягнення з рахунків боржника - юридичної особи коштів у рахунок погашення податкового боргу здійснюється відповідно до умов і порядку, визначених Податковим кодексом України, а не Законом України "Про виконавче провадження", доказами їх підтвердження є рішення суду про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу, що набрало законної сили, інкасовані доручення для примусового стягнення коштів у дохід бюджету в рахунок погашення податкового боргу та докази вжиття відповідних заходів щодо отримання заборгованості за процедурою, передбаченою Податковим кодексом України.

Відтак, вимоги Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області до боржника становлять 874 209,97 грн., з них: 697 985,22 грн. - основний борг, 176 224,75 грн. - штрафні санкції.

Таким чином, вимоги кредитора до боржника на суму 697 985,22 грн. є безспірними, перевищують суму в 300 розмірів мінімальної заробітної плати, не задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для її погашення строку. Доказів погашення вказаної суми заборгованості станом на день розгляду справи суду не надано.

За таких обставин суд вважає, що кредитором доведено неплатоспроможність боржника та обґрунтовано наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» .

Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

14.09.2015 р. автоматизованою системою документообігу суду визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 для виконання повноважень розпорядника майна. Ухвалою суду від 15.09.2015 р. зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_3 упродовж трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» відповідно до вимог ст. 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Арбітражний керуючий ОСОБА_3 подав до суду заяву від 22.09.2015 р. (за вхідн. № 40842/15 від 24.09.2015 р.) про участь у даній справі, в якій зазначив, що судимості за вчинення корисливих злочинів та заборони суду займатися діяльністю арбітражного керуючого не має, управління боржником раніше не здійснював, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів та не заперечує щодо призначення його розпорядником майна ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» . Враховуючи, що автоматизованою системою документообігу суду визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 для виконання повноважень розпорядника майна, від арбітражного керуючого ОСОБА_3 надійшла заява про надання згоди щодо призначення його розпорядником майна ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» , тому суд вважає за необхідне призначити розпорядником майна у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» арбітражного керуючого ОСОБА_3.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право: звертатися до господарського суду у випадках, передбачених цим Законом; скликати збори і комітет кредиторів та брати в них участь з правом дорадчого голосу; отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом; залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їхньої діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами; запитувати та отримувати документи або їх копії від юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування та від фізичних осіб за їх згодою; отримувати інформацію з державних реєстрів шляхом направлення офіційних запитів до держателя або адміністратора відповідного реєстру; подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх повноважень; здійснювати інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з ч. 2 ст. 98 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов'язаний: неухильно дотримуватися вимог законодавства; здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську, інвестиційну та іншу діяльність боржника, його становище на ринках та надавати результати таких аналізів господарському суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію; подавати відомості, документи та інформацію щодо діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у порядку, встановленому законодавством; створювати умови для проведення перевірки додержання арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) вимог законодавства; здійснювати заходи щодо забезпечення охорони державної таємниці відповідно до встановлених законодавством вимог; у порядку, встановленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; надсилати органам внутрішніх справ чи органам прокуратури повідомлення про факти порушення законності, виявлені в діяльності працівників підприємств та організацій, що містять ознаки дії (бездіяльності), переслідуваної у кримінальному чи адміністративному порядку; виконувати інші повноваження, передбачені законодавством про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Згідно з ч. 2 ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

Державна податкова інспекція у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області долучила до матеріалів справи Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» , індексний номер 28087715 від 14.10.2014 р., відповідно до якої у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні. Відділ Держземагенства у Жовківському районі Львівської області повідомив, що інформація про наявність земельних ділянок у власності чи користуванні ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» відсутня. Центр надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування Жовківського району при МВСУ у Л/о повідомив, що відповідно до бази комп'ютерного обліку транспортні засоби за Дочірнім підприємством В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» не зареєстровані (лист за вих. № 11636 від 25.10.2014 р.). Враховуючи, що майно у боржника відсутнє, суд вважає за необхідне встановити арбітражному керуючому ОСОБА_3 грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень за рахунок кредитора шляхом її авансування кредитором на депозитний рахунок нотаріуса у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» з щомісячною виплатою розпоряднику майна, про що докази щомісячно надавати суду.

Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 1, 2, ч. 3 ст. 10, ст. 16, ст.ст. 19, 22, абз. 1 ч. 1. ст.114, ч. 2 ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст. 86 ГПК України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Порушити провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» (80316, Львівська область, Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Проектна, буд. 2; код ЄДРПОУ № 32641819).

2. Визнати вимоги кредитора - Державної податкової інспекції у Жовківському р-ні Головного управління ДФС у Львівській області на суму 874 209,97 грн., з них: 697 985,22 грн. - основний борг, 176 224,75 грн. - штрафні санкції.

3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» (80316, Львівська область, Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Проектна, буд. 2; код ЄДРПОУ № 32641819).

4. Ввести процедуру розпорядження майном Дочірнім підприємством В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» (80316, Львівська область, Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Проектна, буд. 2; код ЄДРПОУ № 32641819).

5. Розпорядником майна боржника призначити арбітражного керуючого ОСОБА_3, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 615 від 23.04.2013 р., адреса: 58022, м. Чернівці, вул. Залозецького, 38/1.

Встановити арбітражному керуючому ОСОБА_3 грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень шляхом її авансування кредитором на депозитний рахунок нотаріуса у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» з щомісячною виплатою розпоряднику майна, про що докази щомісячно надавати суду.

6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 підприємства В«Ждимир - ПлюсВ» Приватного підприємства В«ЖдимирВ» (80316, Львівська область, Жовківський район, м. Рава-Руська, вул. Проектна, буд. 2; код ЄДРПОУ № 32641819), текст якого додається.

7. Розпоряднику майна боржника арбітражному керуючому ОСОБА_3:

- до 13.11.2015 р. надати суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів;

- повідомити усіх виявлених кредиторів про час та місце проведення попереднього судового засідання, докази повідомлення надати суду;

- до 13.11.2015 р. скласти і подати до господарського суду на розгляд (затвердження) реєстр вимог кредиторів;

- до 23.11.2015 р. організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;

- надати суду відомості про майно боржника;

- надати суду документально підтверджений висновок про фінансове становище боржника, а також про можливість проведення санації боржника;

- надати суду висновок щодо наявності ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства;

- надати суду документально підтверджений звіт про проведену роботу.

8. Попереднє засідання суду призначити на 14.12.15 р. на 10:30 год. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Львівської області за адресою: 79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128, 2 поверх, зал судового засідання.

9. Участь у судовому засіданні повноважних представників кредиторів, боржника, розпорядника майна - обов'язкова.

10. Копію ухвали надіслати кредитору, боржнику, розпоряднику майна, засновнику боржника, Жовківському районному суду Львівської області (відповідно до вимог ч. 16 ст.16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» ), ВДВС Жовківського РУЮ, Відділу з питань банкрутства ГУЮ у Л/о та державному реєстратору.

Відповідно до ч. 13 ст. 16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» ухвала про порушення провадження у справі про банкрутство набирає законної сили з моменту її винесення.

Клопотання, пояснення та інші документи подавати за 3 дні до початку судового засідання. Посилання на номер справи - обов'язкове.

Суддя Гутьєва В.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення29.09.2015
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51837021
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/3122/15

Постанова від 11.01.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

Ухвала від 15.09.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Гутьєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні