ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
19 серпня 2015 року Справа № 804/9666/15
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участю: представників позивача представників відповідача ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Фінансово-економічного департаменту Дніпропетровської міської ради до Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування вимоги, -
ВСТАНОВИВ:
Фінансово-економічний департамент Дніпропетровської міської ради звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування вимоги №04-08-05-15/5970 від 14.07.2015 року.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 серпня 2015 року адміністративну справу було прийнято до свого провадження та призначено до розгляду в судовому засіданні.
В судовому засіданні 19 серпня 2015 року представником відповідача було заявлено клопотання про залучення Дніпропетровської міської ради до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача.
В судовому засіданні представники позивача заперечували проти залучення Дніпропетровської міської ради до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача .
Суд, вислухавши пояснення представників сторін та дослідивши матеріали справи, виходить з наступного.
Клопотання обґрунтовано тим, що Фінансово-економічний Департамент є виконавчим органом Дніпропетровської міської ради, підзвітний і підконтрольний їй. Через це рішення у вищезазначеній справі може безпосередньо вплинути на права та законні інтереси Дніпропетровської міської ради.
З матеріалів справи вбачається, що позивач оскаржує вимоги Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області від 14.07.2105 року № 04-08-05-15/5970 «Про усунення виявлених ревізією порушень», які є обов'язковими до виконання саме Фінансово-економічним департаментом Дніпропетровської міської ради.
Зазначені вимоги були виставлені Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області, на підставі акту від 19.06.2015 № 08-20/116 позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності фінансово-економічного департаменту Дніпропетровської міської ради за період з 01.01.2009 по 30.04.2015, за наслідками якої складено, якими встановлено нанесення збитків місцевому бюджету у розмірі 27 мільйонів гривень.
Відповідно до пункту 1.1. Положення фінансово-економічний департамент Дніпропетровської міської ради від 23.07.2014 (далі - Департамент), згідно з рішенням міської ради від 01.10.2012 № З/З "Про структуру виконавчих органів міської ради, граничну чисельність працівників міської ради та її виконавчих органів і кількісний та персональний склад виконкому міської ради" є виконавчим органом Дніпропетровської міської ради і правонаступником прав та обов'язків (у тому числі майнових, фінансових, немайнових і корпоративних) фінансового департаменту Дніпропетровської міської ради та управління економіки Дніпропетровської міської ради у зв'язку з їх реорганізацією шляхом злиття.
У відповідності до пунктів 1.8., 1.9 Положення Департамент є юридичною особою публічного права, утримується за рахунок коштів міського бюджету, має самостійний баланс, рахунки у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, вкладні (депозитні), валютні та інші рахунки у банках, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки та інші реквізити як виконавчий орган міської ради.
Департамент є головним розпорядником коштів міського бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки.
Враховуюче те, що Департамент є окремою юридичною особою, а також те, що оскаржувані в позові вимоги стосуються та впливають на права безпосередньо Фінансово-економічного департаменту Дніпропетровської міської ради та його посадових осіб, суд вважає, що необхідність вступу у справу Дніпропетровської міської ради в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача відсутня.
Керуючись статтями 53, 160, 165, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання відповідача про залучення у якості третьої особи по справі Дніпропетровської міської ради - відмовити.
Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти ухвали може бути включено до апеляційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2015 |
Оприлюднено | 07.10.2015 |
Номер документу | 51843912 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні