Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 вересня 2015 р. Справа № 805/3764/15-а
приміщення суду за адресою: 84112, м.Слов'янськ, вул. Добровольського,
Постановлена у нарадчій кімнаті
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Маслоід О.С.
розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області
до Комунального підприємства «Імпульс м. Українськ» Селидівської міської ради
про стягнення податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
Красноармійська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області (надалі позивач) звернулась до Донецького окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Комунального підприємства «Імпульс м. Українськ» Селидівської міської ради (надалі відповідач) про стягнення податкового боргу з податку на прибуток на суму 10 835,00 грн. та з податку на додану вартість у розмірі 636365,20 грн.
Представник позивача до судового засідання не з'явився, про розгляд справи був повідомлений належним чином, заяв чи клопотань до суду не надав.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином. Заяв чи клопотань до суду не надав.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 122, ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в порядку письмового провадження.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.
Відповідач зареєстрований як юридична особа, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 16.12.2009 року, номер запису 1 276 102 0000 002468. Відповідач взятий на облік позивача 18.12.2009 року, що підтверджується довідкою про взяття на облік (а.с. 14).
З матеріалів справи вбачається наступне.
Загальна сума заборгованості відповідача становить 647 200,20 грн., яка виникла з наступних підстав.
З податку на додану вартість заборгованість, з урахуванням пені у сумі 105 202,50 грн., становить 636 365,20 грн. та складається з наступних підстав:
- податкової декларації від 22.04.2014 року № НОМЕР_1, позивачем самостійно визначена сума 36 175,00 грн.;
- податкової декларації від 19.05.2014 року № НОМЕР_2 позивачем самостійно визначена сума - 35 908,00 грн.;
- податкової декларації від 19.06.2014 року № НОМЕР_3 позивачем самостійно визначена сума - 30 850,00 грн.;
- податкової декларації від 18.07.2014 року № НОМЕР_4 позивачем самостійно визначена сума - 27 984,00 грн.;
- податкової декларації від 19.08.2014 року № НОМЕР_5 позивачем самостійно визначена сума - 31 152,00 грн.;
- податкової декларації від 16.09.2014 року № НОМЕР_6 позивачем самостійно визначена сума - 26 474,00 грн.;
- податкової декларації від 21.10.2014 року № НОМЕР_7 позивачем самостійно визначена сума - 34 641,00 грн.;
- податкової декларації від 19.11.2014 року № НОМЕР_8 позивачем самостійно визначена сума - 34 474,00 грн.;
- податкової декларації від 19.12.2014 року № НОМЕР_9 позивачем самостійно визначена сума - 32 210,00 грн.;
- податкової декларації від 20.01.2015 року № НОМЕР_10 позивачем самостійно визначена сума - 38 759,00 грн.;
- податкової декларації від 20.02.2015 року № НОМЕР_11 позивачем самостійно визначена сума - 30 664,00 грн.;
- податкової декларації від 20.03.2015 року № НОМЕР_12 позивачем самостійно визначена сума - 28 114,00 грн.;
- податкової декларації від 20.04.2015 року № НОМЕР_13 позивачем самостійно визначена сума - 32 172,00 грн.;
- податкової декларації від 19.05.2015 року № НОМЕР_14 позивачем самостійно визначена сума - 32 570,00 грн.;
- податкової декларації від 22.06.2015 року № НОМЕР_15 позивачем самостійно визначена сума - 37 662,00 грн.
27.03.2014 року позивачем складено акт № 209/15/36807105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 14.05.2014 року № НОМЕР_16, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 3 073,43 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
17.04.2014 року позивачем складено акт № 399/15/36807105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 26.06.2014 року № НОМЕР_17, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 4 397,22 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
26.06.2014 року позивачем складено акт № 397/15/36807105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 19.09.2014 року № НОМЕР_18, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 4 361,06 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
19.09.2014 року позивачем складено акт № 779/15/36807105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 24.10.2014 року № НОМЕР_19, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1 456,88 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
27.03.2014 року позивачем складено акт № 209/15/36807105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 28.03.2014 року № НОМЕР_20, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 20 026,43 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
18.12.2014 року позивачем складено акт № 973/15/368007105 за результатами документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість за 2012 рік.
На підставі вказаного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення - рішення від 18.12.2014 року № НОМЕР_21, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 8 038,68 грн. Дане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить поштове повідомлення.
Податковий борг з податку на прибуток виник на підставі декларації від 03.03.2014 року № НОМЕР_22, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 10 835,00 грн.
Таким чином, внаслідок несвоєчасної сплати податкових зобов'язань утворилась податкова заборгованість у розмірі 647 200,20 грн.
08.07.2010 року позивачем прийнято першу податкову вимогу № 1/40 на суму 111690,33 грн., а також 10.08.2010 року відповідачем прийнято другу податкову вимогу № 2/46 на суму 155568,33 грн., які отримані представником відповідача, що підтверджується підписом на корінці податкових вимог.
Суду не надано доказів оскарження вказаних податкових вимог та податкових повідомлень - рішень у судовому порядку.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
П. 191.1.2 ст. 191 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) передбачено, що контролюючі органи виконують такі функції: зокрема контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.
Згідно із п. 20.1.33. ПК України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності, що знаходяться в банку, платника податків, який має податковий борг, у разі якщо у такого платника податків відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.
Таким чином, позивач є органом державної влади, уповноваженим здійснювати функцію контролю за визначенням та сплатою платником податків, а також повноваження на звернення до суду із позовом про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, які обслуговують такого платника податків прямо передбачено законом.
ПК України встановлено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання ( пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
П. 49.1 ст. 49 ПК України передбачено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
На підставі п. 49.2. ПК України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно п. 86.1 ст. 86 ПК України результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності).
Відповідно до п. 86.8 ст. 86 ПК України податкове повідомлення-рішення приймається керівником контролюючого органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (за результатами фактичної перевірки - з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно п.п.31.1 ст.31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
Згідно зі п. 87.2 ст. 87 ПК України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Відповідно до ст. 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
П. 38.1.ст. 38. ПК України встановлено, що виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.
Заборгованість відповідача підтверджується розрахунком суми позову та зворотнім боком облікової картки.
Доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду спору не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Конституцією України, Податковим кодексом України, ст..185-186, 254, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Комунального підприємства «Імпульс м. Українськ» Селидівської міської ради (ідентифікаційний номер 36807105) на користь державного бюджету м. Селидове, код платежу 14010100, рахунок № 31113029700070, банк ГУДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ЄДРПОУ 37791274 суму боргу з податку на додану вартість у розмірі 636 365,20 грн. з розрахункових рахунків платника податків в установах банків, обслуговуючих такого платника.
Стягнути з Комунального підприємства «Імпульс м. Українськ» Селидівської міської ради (ідентифікаційний номер 36807105) на користь державного бюджету м. Селидове, рахунок № 33215806700070, банк ГУДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ЄДРПОУ 37791274, код платежу 11020202 суму боргу з податку на прибуток у розмірі 10 835,00 грн. з розрахункових рахунків платника податків в установах банків, обслуговуючих такого платника.
Зазначена постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.
Суддя Маслоід О.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.09.2015 |
Оприлюднено | 07.10.2015 |
Номер документу | 51845893 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Маслоід О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні