Постанова
від 01.07.2011 по справі 2а-1905/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" липня 2011 р. Справа № 2a-1905/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Тимощука О.Л.

при секретарі Маковійчук С.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську

до відповідача: Івано-Франківського міського споживчого товариства

про стягнення штрафних (фінансових) санкцій в сумі 6195,30 грн,-

ВСТАНОВИВ:

07 червня 2011 року Державна податкова інспекція в м.Івано-Франківську звернулась в суд з адміністративним позовом до Івано-Франківського міського споживчого товариства про стягнення штрафних (фінансових) санкцій в сумі 6195,30грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за результатами перевірки дотримання суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій ДПІ в м. Івано-Франківську складено акт №16348/09/15/23/01753380 від 22.09.2010р., яким встановлено порушення Івано-Франківським міським споживчим товариством вимог пп. 1, 2, 9 та 13 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»№265/95-ВР від 06.07.1995р., із змінами та доповненнями, зокрема, Івано-Франківським міським споживчим товариством не забезпечено проведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій та не видано розрахункового документа встановленого зразка, не виконувався щоденний друку фіскальних звітних чеків, а також встановлено відсутність фіскального звітного чека.

За вказані порушення, згідно з рішенням позивача від 12.10.2010 р. №0005342304 до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 6195,30грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, подав суду клопотання про розгляд справи без його участі. Позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, про дату час та місце судового засідання в обох випадках повідомлявся завчасно та належним чином, що підтверджується поштовими повідомленнями про вручення, наявними в матеріалах справи (а.с.13, 20). Про причини неявки суд не повідомив, заяви чи клопотання відповідача про розгляд справи без участі представника чи про відкладення розгляду справи до суду не надходили. Своїм правом на подання заперечення відповідач не скористався.

Відповідно до частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повторного неприбуття відповідача, який не є суб'єктом владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши письмові докази по справі в їх сукупності, судом встановлено наступне.

28.10.1996 року Івано-Франківське міське споживче товариство (надалі -відповідач) зареєстроване виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради та взяте на облік як платник податків в ДПІ в м. Івано-Франківськ (надалі -позивач).

На підставі проведеної перевірки господарської одиниці кафе «36», яка належить відповідачу та розташована за адресою: вул. Сухомлинського,6, в м. Івано-Франківську, складено акт реєстраційний № 16348/09/15/23/01753380 від 22.09.2010р, згідно з яким виявлено порушення відповідачем вимог пп.1, 2, 9, 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме: не проведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій, не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, невиконання щоденного друку фіскальних звітних чеків, відсутність фіскального звітного чека від 19.04.2010р.

За виявлені порушення, у відповідності до вимог п. п. 1, 4 ст.17 Закону позивачем прийнято рішення від 12.10.2010 №0005342304, яким до відповідача застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 6195,30грн.

Відповідно до пунктів 1, 2, 9 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», в редакції, чинній на момент дії спірних правовідносин (надалі -Закон), суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані, зокрема:

- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

- видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;

- щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

В судовому засіданні встановлено та підтверджується матеріалами справи, що відповідачем 22.09.2010р. проведено розрахункову операцію на суму 151,06 грн., без застосування реєстратора розрахункових операцій та роздрукування розрахункового документа.

Відповідно до пункту 1 статті 17 Закону у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки до суб'єктів підприємницької діяльності, що допустили порушення вищевказаних вимог Закону, застосовуються фінансові санкції в п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність.

Таким чином, позивачем правомірно застосована штрафна санкція за проведення відповідачем розрахункової операції без застосування реєстратора розрахункових операцій та роздрукування розрахункового документа в розмірі 755,30грн. (151,06грн. х 5).

Згідно з пунктом 9 статті 3 Закону суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

В ході перевірки позивачем встановлені порушення щодо несвоєчасного роздрукування Z-звітів, а саме:

1. №152 за робочий день 23.10.2009 року, роздрукованого 24.10.2009 року;

2. №153 за робочий день 24.10.2009 року, роздрукованого 25.10.2009 року;

3. №159 за робочий день 30.10.2009 року, роздрукованого 31.10.2009 року;

4. №165 за робочий день 04.11.2009 року, роздрукованого 05.11.2009 року;

5. №187 за робочий день 27.11.2009 року, роздрукованого 28.11.2009 року;

6. №215 за робочий день 24.12.2009 року, роздрукованого 25.12.2009 року;

7. №219 за робочий день 28.12.2009 року , роздрукованого 29.12.2009 року;

8. №244 за робочий день 25.01.2010 року , роздрукованого 26.01.2010 року;

9. №252 за робочий день 02.02.2010 року , роздрукованого 03.02.2010 року;

10. №260 за робочий день 10.02.2010 року , роздрукованого 11.02.2010 року;

11. №262 за робочий день 12.02.2010 року , роздрукованого 13.02.2010 року;

12. №273 за робочий день 23.02.2010 року , роздрукованого 24.02.2010 року;

13. №288 за робочий день 09.03.2010 року , роздрукованого 11.03.2010 року;

14. №317 за робочий день 11.04.2010 року , роздрукованого 12.04.2010 року;

15. №339 за робочий день 02.05.2010 року , роздрукованого 03.05.2010 року.;

16. крім цього перевіркою встановлено відсутність фіскального звітного чека

№326 від 19.04.2010 р. на суму 369,89грн.

Відповідно до пункту 4 статті 17 Закону за невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його не зберігання в книзі обліку розрахункових операцій до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином до відповідача правомірно застосовано штрафну санкцію в розмірі (17 грн. х 20 = 340 х 16 од. (фіскальних чеків)) = 5440,00грн..

Згідно з вимогами статті 25 згаданого Закону суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами господарювання до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

На день розгляду справи відомостей щодо погашення відповідачем штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 6195,30грн., до суду не надходило. Доводи, наведені в заявленому адміністративному позові відповідачем не спростовані.

За наведених обставин та вказаних правових норм, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є підставними й обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,- < Резолютивна частина рішення - НЕ ВИДАЛЯТИ >

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Івано-Франківського міського споживчого товариства (ідентифікаційний код 01753380) в дохід бюджету штрафні (фінансові) санкції в розмірі 6195 (Шість тисяч сто дев'яносто п'ять гривень) 30 копійок.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано

Суддя: /підпис/ ОСОБА_1

Постанова складена в повному обсязі 06.07.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2011
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51847787
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1905/11/0970

Постанова від 01.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 08.06.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 01.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні