Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 серпня 2015 року Справа № П/811/2349/15
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Хилько Л.І., розглянувши у порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Знам'янське хлібоприймальне підприємство" про застосування заходів реагування, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить до повного усунення порушень вимог пожежної та техногенної безпеки застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до товариства з обмеженою відповідальністю "Знам'янське хлібоприймальне підприємство", шляхом зобов'язання зазначеного товариства зупинити роботу комплексу будівель, споруд, що розташовані за адресою: Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Петровського, буд. 154, та опечатати (опломбувати) вхідні двері, ворота до вищевказаних будівель і споруд.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що у відповідача проведена планова перевірка з метою перевірки додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки. За наслідками планового заходу складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних сил від 14.07.2015 року №85, який 14.07.2015 року вручено особисто директору ТОВ "Знам'янське хлібоприймальне підприємство". Так, актом перевірки були встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, наказу МНС України від 15.08.2007 р. № 557, постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 року № 1200 та постанови від 23.10.2013 р. № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту". Також, позивач вказує, що відповідно до ст. 68 Кодексу цивільного захисту України вказані обставини дають підстави звернення до суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи будівель і споруд, які здійснюють діяльність за адресою: Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Петровського, 154, оскільки подальша їх експлуатація із порушеннями правил пожежної безпеки створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Копію ухвали про відкриття скороченого провадження від 29.07.2015 р. направлено відповідачу за адресою місцезнаходження, проте поштова кореспонденція повернулася до суду без вручення - "по закінченню терміну зберігання". Водночас, з урахуванням вимог ч.4 ст.33, ч.ч.8-11 ст.35 КАС України, про розгляд справи відповідача повідомлено належним чином.
Враховуючи те, що протягом строку, встановленого п. 3 ч. 5 ст. 183 2 КАС України, до суду не надійшло заперечення відповідача проти позову або ж заява про його визнання, суд вважає необхідним здійснення розгляду справи за наявними в матеріалах справи доказами.
Дослідивши письмові докази у справі, суд дійшов наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідно до п. 10 Плану основних заходів цивільного захисту на 2015 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 р. №476-р та наказом Знам'янського міськрайонного відділу Управління ДСНС України у Кіровоградській області (далі - Знам'янський МРВ У ДСНС України в області) від 15.06.2015 р. № 33 "Про проведення перевірок", з метою перевірки додержання (виконання) законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки було призначено планові перевірки, зокрема, ТОВ "Знам'янське ХПП" (а.с.15-16).
Так, відповідно до Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно від 21.04.2006р. № 10463664 , комплекс будівель, розташований за адресою: Кіровоградська область, Знам'янський район, м.Знам'янка, вул.Петровського, 154, на праві колективної власності належить товариству з обмеженою відповідальністю "Анел" (а.с.28).
Згідно Договору оренди обладнання та нерухомого майна від 26.06.2012 р., нерухоме майно та обладнання за адресою: Кіровоградська область, Знам'янський район, м.Знам'янка, вул. Петровського, 154, переданий в оренду товариству з обмеженою відповідальністю "Знам'янське хлібоприймальне підприємство" (а.с.30-32).
За приписами п.1 ст.2 даного Договору, відповідальність за дотримання протипожежних правил при експлуатації обладнання та нерухомого майна, розташованих за адресою: Кіровоградська область, Знам'янський район, м. Знам'янка, вул. Петровського, 154, покладено на орендаря - ТОВ "Знам'янске XПП".
Відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", п.10 Плану основних заходів цивільного захисту на 2015 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 р. №476-р та наказу Знам'янського МРВ У ДСНС України в області від 15.06.2015 р. № 33 "Про проведення перевірок" державним інспектором з нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки у Знам'янському районі ОСОБА_1, на підставі посвідчення від 23 червня 2015 року № 3/41 було проведено у період з 01 по 14 липня 2015 року планову перевірку ТОВ "Знам'янське ХПП", яке здійснює діяльність за адресою: Кіровоградська обл., Знам'янський р., м.Знам'янка, вул.Петровського, 154, з метою перевірки стану пожежної та техногенної безпеки.
Про дату проведення планового заходу керівництво об'єкта завчасно повідомлено (повідомлення вих. від 22.06.2015 р. №1403, яке 22.06.2015 р. вручено особисто директору ТОВ "Знам'янське ХПП" ОСОБА_2М.) (а.с.17-18).
В подальшому, за наслідками планового заходу складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 14.07.2015 р. № 85, який 14.07.2015 р. вручено особисто директору ТОВ "Знам'янське ХПП" ОСОБА_2, про що свідчить його підпис в Акті (а.с.19-28).
Перевірки встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України №5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. №1417 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 р. за №252/26697 (далі - ППБУ), наказу МНС України від 15 серпня 2007 року №557, постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. №1200 та від 23.10.2013 р. №819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту", а саме:
пожежні крани робочої башти не укомплектовано пожежними рукавами, стволами та важелями для полегшення відкривання вентилів (підпункт 3 п.2.2 розділу V ППБУ);
дерев'яні конструкції зерноскладу № 2 не піддано вогнезахисному оброблянню (підпункт 2.5 розділу III ППБУ);
не забезпечено утримання наявного пожежного автомобіля в опалюваному (з температурою середовища не нижче 10 ° С) пожежному депо або спеціально призначеному для цієї мети приміщені (боксі), який повинен мати освітлення, телефонний зв'язок, тверде покриття підлоги, утеплені ворота, інші пристрої та обладнання, необхідні для забезпечення нормальних і безпечних умов роботи (п.3.3. розділу V ППБУ);
електродвигуни, світильники, проводи та розподільні пристрої регулярно, не рідше одного разу на місяць, а в запилених приміщеннях - щотижня, не очищаються від пилу (п.1.18. розділу IV ППБУ);
не заборонено використання побутових електронагрівальних приладів (прасок, чайників, кип'ятильників, електроплиток тощо) в місцях (приміщеннях), де їх застосування не передбачено технологічним процесом (п.1.18. розділу IV ППБУ);
електрощитки (групові електрощитки) не обладнано (захищено) автономними системами пожежогасіння (пункт 1.16, розділ IV ППБУ);
лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, групи кондиціонерів не обладнано автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії, яка живить групу кондиціонерів (п. 2.26 розділу IV ППБУ);
посадовими особами та працівникам не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 р. № 444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях" (п. 16 розділу II ППБУ);
наявні переносні вогнегасники не розміщено шляхом навішування на вертикальну конструкцію на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення (п. 3.10 розділу V ППБУ);
особами, які задіяні на роботі, пов'язаній з підвищеною пожежною небезпекою, не пройдено спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) (п. 15 розділу II ППБУ);
усі приміщення підприємства не забезпечені інструкціями про заходи пожежної безпеки (п. 4 розділу II ППБУ);
наказом керівника на об'єкті не встановлено протипожежний режим (п. 3 розділу II ППБУ);
посадовими особами не пройдено навчання на курсах у навчально-методичному центрі з питань організації і здійснення заходів з питань цивільного захисту (постанова Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту");
персонал об'єкта не забезпечено засобами індивідуального захисту (респіраторами, протигазами) з непростроченим терміном використання (п.4.3.1 Наказу МНС України від 15.08.07 №557, постанова КМУ від 19.08.02 №1200).
Як зазначив позивач, зауваження або заперечення до проведеного планового заходу і складеного акта перевірки з боку керівництва ТОВ "Знам'янське ХПП" не надходили. А тому, на думку позивача, подальша експлуатація вказаного комплексу будівель ТОВ "Знам'янське XПП" із вищезазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки створюють загрозу життю та здоров'ю людей, в тому числі як працюючому персоналу, так й іншим громадянам, а також особам, які будуть здійснювати гасіння пожежі.
Таким чином, з огляду на наявність порушень, які створюють загрозу життю та здоров’ю людей, та які були зафіксовані в акті перевірки від 14.07.2015 року за № 85, позивач просить суд задовольнити позов у повному обсязі.
Так, вирішуючи спір, суд виходив з того, що його предметом є застосування за рішенням суду заходів реагування у сфері державного нагляду за додержанням законів і інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі по тексту - Закон №877-V).
Відповідно до статті 1 Закону №877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно вимог ч.ч.1, 2 ст. 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Державний нагляд (контроль) може здійснюватися комплексно кількома органами державного нагляду (контролю), якщо їхні повноваження на здійснення чи участь у комплексних заходах передбачені законом. Такі заходи проводяться за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю).
Відповідно до ст.47 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цього Кодексу та інших законодавчих актів.
Ч.1, 2 ст.64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
Згідно з ч.1 ст.67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: 1) здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; 11) складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; 12) звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Указом Президента України від 16.01.13 №20/2013 "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій" затверджено Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, відповідно до якого Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України. ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення). (п.6 цього Положення).
Судом встановлено, що у ході перевірки відповідача на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки виявлені порушення, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, що зафіксовані в акті від 14.07.2015 р. № 85.
Відповідно до частини 1 ст.68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.
Згідно з ч.ч.2, 3 ст.68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.
Відповідно до пунктів 1, 2 частин 1, 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Частиною 5 ст.4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Доказів повного усунення відповідачем порушень Кодексу цивільного захисту України №5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. №1417 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 р. за №252/26697, наказу МНС України від 15.08.2007 р. №557, постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. №1200, від 23.10.2013 р. №819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту", суду не надано. При цьому, судом також враховано, що при складенні акту перевірки у директора ТОВ "Знам'янське ХПП" ОСОБА_2 були відсутні будь-які зауваження або заперечення по встановлених порушеннях.
Також, суд погоджується з позицією позивача, що подальша експлуатація вказаного комплексу будівель ТОВ "Знам'янське XПП" із вищезазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки створюють загрозу життю та здоров'ю людей, в тому числі як працюючому персоналу, так й іншим громадянам, а також особам, які будуть здійснювати гасіння пожежі
Відтак даний позов про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) підлягає частковому задоволенню, а саме в частині зупинення роботи комплексу будівель і споруд, що розташовані за адресою: Кіровоградська область, Знам'янський район, м.Знам'янка, вул.Петровського, 154, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Водночас, що стосується позовних вимог позивача в частині зобов’язання відповідача опечатати (опломбувати) вхідні двері, ворота до вказаних будівель і споруд, то суд вважає дані вимоги такими, що задоволенню не підлягають, оскільки не відповідають повноваженням суду щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, передбаченим Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Кодексом цивільного захисту України, Кодексом адміністративного судочинства України.
Також позивач, формулюючи позовні вимоги, просить суд зобов’язати саме ТОВ "Знам'янське ХПП", як відповідача зупинити роботу комплексу будівель і споруд за адресою: Кіровоградська обл., Знам'янський р-н, м. Знам'янка, вул. Петровського, 154.
При цьому, відповідно до п.2 ч. 4 статті 105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії.
Оскільки, відповідач по справі - товариство з обмеженою відповідальністю "Знам'янське ХПП", в розумінні п.7 ч.1 ст.3 КАС України, не є суб'єктом владних повноважень, а зупинення діяльності суб'єкта господарювання згідно статті 7 Закону №877-V належить до компетенції суду, в задоволені вимоги позивача щодо зобов'язання відповідача зупинити свою роботу належить відмовити.
Суд також вважає за необхідне зазначити, що частиною 5 статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом органу державного нагляду (контролю) скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому процесуальним законом.
Згідно до ч.12 ст.183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
За приписами пункту 10 статті 256 КАС України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Згідно ч.4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.71, 86, 94, 159-163, 167, 183-2, 256 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов - задовольнити частково.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до товариства з обмеженою відповідальністю "Знам'янське хлібоприймальне підприємство" (код ЄДРПОУ: 34249587) у вигляді повного зупинення роботу комплексу будівель і споруд, що розташовані та здійснюють свою діяльність за адресою: Кіровоградська область, Знам'янський район, м. Знам'янка, вул. Петровського, 154.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Постанова суду підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст.254 КАС України.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня її отримання, апеляційної скарги, копія якої одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду ОСОБА_3
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2015 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51849462 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Л.І. Хилько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні