Справа № 6418/09/1570
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 квітня 2010 року Одеський окружний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Левчук О.А.,
суддів Федусіка А.Г.,
ОСОБА_1
при секретарі Ігнатенко М.Ю.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Екол-Маріна" до ОСОБА_2 митниці, Головного упрвління державного казначейства України в Одеській області про визнання неправомірним та скасування рішення ОСОБА_2 митниці, зобов'язання вчинити певні дії та стягнення надміру сплачених податків і зборів;
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з даним позовом до суду та. уточнивши позовні вимоги, в обґрунтування позовних вимог зазначає, що у лютому 2009 p., відповідно до вимог п. 5 Постанови КМУ № 1766 від 20.12.2006 р. «Про затвердження порядку декларування митної вартості товарів які переміщуються через митний кордон України», для визначення митної вартості придбаних ТОВ «Екол-Марина» за контрактом купівлі - продажу від 01.03.2008 р. складеного з «Іnternational Commodity Traders(PVT) Шрі - Ланка, м. Коломбо, спецій в асортименті у тому числі хлоп'я чорного перця, до ОСОБА_2 митниці була подана декларація митної вартості зазначеного товару, сума операції якої згідно інвойсу та представлених матеріалів становила 9 500 доларів США. що згідно курсу НБУ на той час складало 73150 гривень. Митним постом «Одеса - вантажний» ОСОБА_2 митниці подана митна декларація, товаросупровідні та інші документи були розглянуті та видано картку відмови в прийнятті митної декларації № 500050000/2009/000085. а також прийнято рішення про визначення митної вартості товару виходячи з розрахунку 135 520 гри. за ціну отриманого товару. Таким чином вартість однієї тони отриманого товару, відповідачем було визначено 880 доларів США, що згідно курсу НБУ на той час складало 6 776 грн., проти 475 доларів США. що відповідно курсу НБУ складало 3 657,5 гри., які були задекларовані ТОН «Екол-Маріна» згідно інвойсу. Таким чином відповідачем односторонньо без обговорення з нами було застосовано метод визначення митної вартості товару - за ціною договору щодо ідентичних товарів, при цьому приймаючи таке рішення відповідачем якогось обґрунтування своїх дій не зроблено, додаткових документів щодо підтвердження або спростування зазначеної у декларації ціни відповідачем у ТОВ «Екол-Марина» не запрошувалося.
Таки дії відповідача та рішення № 500000043/2009/000508/1 від 13.02.2009 р. про визначення митної вартості товару позивач вважає необґрунтованим та таким, що суперечить закону, а визначену митну вартість безпідставно завищеною. Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 259. 264, 266, 267 Митного кодексу України, Постановою Кабінету Міністрів України № 1766 від 20.12.2006 р. «Про затвердження порядку декларування митної вартості товарів які переміщуються через митний кордон України», позивач просить суд визнати неправомірним та скасувати рішення ОСОБА_2 митниці № 500000043/2009/000508/1від 13.02.2009 р. про визначення митної вартості товарів та картки відмови в прийнятті митної декларації № 500050000/2009/000085; зобов'язати ОСОБА_2 митницю застосувати митну вартість в сумі 475 доларів США, що згідно курсу НБУ на час визначення митної вартості товару складало 3 675.5 гри. за одну тонну, визначеною за ціною договору, відносно пластівців знежирених хлопів чорного перця виробництва Індії загальною вагою 20 тонн, які було отримано TOB «ОСОБА_3 -Маріна» у лютому 2009 р. за контрактом купівлі - продажу № 09/03/08 від 01.03.2008 р., згідно інвойсу № 49/2008 від 19.12.2008 р.. коносаменту М18ССОК00000676І від 19.12.2008 р. та розмитнені ОСОБА_2 митницею 13.02.2009р. згідно ВМД 500050034.2009.000298; стягнути з Головного управління Державного казначейства України в Одеській області на користь TOB «Екол-Маріна», надміру сплачені податки і збори в сумі 12 474 гривні.
Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав в повному обсязі, просив його задовольнити.
Представники відповідача ОСОБА_2 митниці проти задоволення позову заперечували, в обґрунтування зазначили, що вантаж «перець чорний» було заявлено до митного оформлення 13.02.09 за ВМД № 5000050030/9/000298. На етапі контролю за правильністю визначення митної вартості за результатами опрацювання даного пакету комерційних та супровідних документів з урахування наявної цінової інформації, яка міститься в ЄАІС ДМСУ. було встановлено, що заявлений декларантом рівень митної вартості даного товару нижче, ніж середні рівні митної вартості подібних за характеристиками товарів, які оформлюються іншими суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності. Співробітником відділу контролю митної вартості була виписана Картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України №500050000/9/00085 від 13.02.09 та прийнято Рішення про визначення митної вартості товарів від 13.02.09 № 500000043/2009/000508/1. Крім того, відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.06 № 1766 співробітником відділу контролю митної вартості у графі «Для відміток митниці» форми ДМВ-1 було зроблено запис про необхідність подання додаткових документів (зокрема, експортної декларації країни відправлення, бухгалтерської документації, прайс-листів).
В свою чергу, декларантом було зроблено запис про неможливість надання додаткових документів за підписом ОСОБА_4 Відповідно до статей 82 та 264 Митного кодексу України у разі виникнення потреби в уточненні заявленої митної вартості товарів або у разі незгоди декларанта з митною вартістю, визначеною митним органом, декларант має право звернутися до митного органу з проханням випустити товар, що декларується у вільний обіг ш тимчасовою декларацією, сплативши податки й збори (обов'язкові платежі) згідно з митною вартістю, визначеною митним органом. У разі якщо після сплати декларантом податків й зборів згідно з митною вартістю товарів, визначеною митним органом, буде прийнято рішення про застосування митної вартості, заявленої декларантом, сума надміру сплачених податків й зборів повертається декларанту у місячний термін з дня прийняття рішення у порядку, передбаченому законодавством.
В даному випадку TOB «Екол-Маріна» не скористалося положеннями зазначених статей та погодилося з митною вартістю, визначеною митницею, про що свідчать підписи декларанта ПП «Оллта» (ідент. код 34108732) ОСОБА_4 в рішенні № 500000043/2009/000508/1 від 13.02.09 про визначенні митної вартості товарів та картці відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску № 500050000/9/000085. Нова ВМД №500050034/9/000302 з митною вартістю товару, що визначеною митним органом, було подано до митного оформлення цієї ж доби. Отже, відповідач зазначає, що згідно статті 88 Митного кодексу України декларант виконав всі обов'язки та несе відповідальність у повному обсязі, передбачену Митним кодексом України, незалежно від того, чи є власником товарів й транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, митним брокером чи іншою уповноваженою особою. За таких підстав відповідач вважає, що визначення митної вартості товарів здійснено митницею згідно з вимогами чинного законодавства з урахуванням наявної ціпової інформації ЦБД ДМСУ, а тому просить в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Представник відповідача ОСОБА_5 управління державного казначейства України в Одеській області в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, в обґрунтування зазначив, що відповідно до бюджетного законодавства органи державної влади, у тому числі ОСОБА_2 митниця Державної митної служби України є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня і уповноважені на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення видатків з бюджету. Держава не відповідає за зобов'язаннями створених нею юридичних осіб та юридичні особи, створених державою, не відповідають за зобов'язаннями відповідно держави (ч.1 ст. 176 ЦК України). Згідно ст. 11 Митного кодексу України, на митні органи покладено завдання по митному оформленню та оподаткуванню товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України. Державна митна служба є органом, за яким закріплений контроль за справлянням (стягненням) платежів до Державного бюджету України, у тому числі контроль за справлянням (стягненням) коштів митної вартості товарів. Відповідно до вимог ст. 50 Бюджетного кодексу України. Державне казначейство України веде бухгалтерський облік всіх надходжень, що належать Державному бюджету України, та за поданням органів стягнення здійснює повернення коштів, що були помилково або надмірно зараховані до Державного бюджету України. Крім того, згідно, п. 2.2 ..Інструкції про порядок здійснення розрахунків з Державним бюджетом України за митом, податком на додану вартість, акцизним збором та іншими платежами, доходами і зборами", затвердженого Наказом Державної митної служби України та Міністерством фінансів України від 30.06.2000р. за №368/149 ( зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.07.2000р. за № 429/4650). сума надмірно стягнутого податку на додану вартість, акцизного збору та інших платежів і зборів підлягають поверненню власникові відповідно до чинного законодавства на його вимогу протягом трьох років з моменту митного оформлення. Повернення здійснюється митними органами за рахунок поточних платежів, які належать перерахуванню до Державного бюджету України, шляхом зменшення належних перерахувань до Державного бюджету за відповідними кодами бюджетної класифікації на суму коштів, потрібних для повернення. Згідно наказу Державної митної служби від 20.07.2007 року № 618 «Про затвердження Порядку повернення платникам податків, що обліковуються на відповідних рахунках митного органу як передоплата, і митних та інших платежів помилково та/або надмірно сплачених до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється митними органами, органи Державного казначейства України здійснюють повернення надмірно та/або помилково сплачених до бюджету платежів тільки на підставі відповідних документів (висновків) органів Державної митної служби України. Окрім того, зазначають, що ОСОБА_5 управління Державного казначейства України в Одеській області є окремою юридичною особою, самостійно несе відповідальність за своїми зобов'язаннями та ніяких прав та законних інтересів не порушувало, тому підстав для стягнення надміру сплачених податків та зборів, як з окремої юридичної особи не вбачається.
Вислухавши пояснення учасників процесу, які з'явились до судового засідання, дослідивши та проаналізувавши надані сторонами докази, суд встановив наступне.
13.02.09 до митного оформлення на митному посту "Одеса-вантажний" ОСОБА_2 митниці за вантажною митною декларацією № 500050034/9/298 був заявлений вантаж «перець чорний Spent black pepper deoiled flakes» подрібнений (пластівці знежирені), в мішках по 25 кг - 800 мішків, чиста вага нетто - 20 000 кг. торгівельна марка відсутня, виробник International Commodity Traders(PVT) Ltd, країна виробництва - Індія. 2 800 місць. Код товару, зазначений у гр.33 ВМД згідно УКТ ЗЕД 0904 12 00 00. Заявлена митна вартість 0,475 дол. США за кг.
Вантаж надійшов на адресу одержувача ТОВ "Екол-Маріна" від відправника International Commodity Traders(PVT) Ltd, згідно зовнішньоекономічного контракту купівлі-продажу № 09/03/08 від 01.03.08 року. Відповідно контракту купівлі-продажу № 09/03/08 від 01.03.2008 року ціпа на товар узгоджується продавцем та покупцем окремо по кожній поставці та відображається в інвойсі(а.с. 6-7).
Згідно зі статтею 86 Митного кодексу України (далі - МК України) з моменту прийняття митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення.
Разом з вищезазначеною ВМД була подана до митного оформлення декларація митної вартості за формою ДМВ - 1. тобто митна вартість була розрахована із застосуванням методу 1 (метод оцінки за ціною угоди щодо товарів, які імпортуються), який згідно ст. 266 МК України є основним методом визначення митної вартості товарів.
Визначення митної вартості товарів, що переміщуються через митний кордон України, здійснюється у відповідності до розділу XI Митного кодексу України від 11.07.02 №. 92-ІУ (в редакції Закону України від 22.12.05 № 3269-ІУ), постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.06 № 1766 "Про затвердження Порядку декларування митної вартості товарів, які переміщуються через митний кордон України, та подання відомостей для її підтвердження".
Відповідно до статті 259 Митного кодексу України митною вартістю товарів, які перемішуються через митний кордон України, є їх ціна, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, обчислена відповідно до положень цього Кодексу.
Статтею 267 МК України передбачено, що митною вартістю за ціною договору щодо товарів, які імпортуються, є вартість операції, тобто ціна, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за товари, якщо вони продаються на експорт в Україну, скоригована в разі потреби відповідно до частини другої цієї статті.
При визначенні митної вартості до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, додаються витрати на транспортування вантажу до пункту перетину митного кордону України; витрати на навантаження, перевантаження та вивантаження вантажу: витрати на страхування вантажу до пункту перетину митного кордону України; комісійні та брокерські винагороди; ліцензійні та інші платежі за використання об'єктів інтелектуальної власності, за умови, що вони не були включені до неї раніше.
Для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість товарів декларант зобов'язаний подати документи, передбачені п. 7 Порядку декларування митної вартості товарів, які переміщуються через митний кордон України, та подання відомостей для її підтвердження, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.06 № 1766.
Згідно п. 8 Порядку № 1 766. для підтвердження транспортних витрат, які відповідно до Митного кодексу України включаються до ціни товару, декларант зобов'язаний подати договір (контракт) про перевезення, транспортні та страхові документи, а також інші документи.
У разі необхідності для підтвердження митної вартості товарів декларант зобов'язаний подати додаткові документи, зазначені в п. І І Порядку № 1766.
У відповідності з п.п. 10. 14 Порядку № 1766, відомості та заявлена декларантом митна вартість товарів повинні базуватись на об'єктивних даних, що підлягають обчисленню та перевірці відповідно до вимог Митного кодексу України.
Митний орган, якщо декларантом не подано додаткові документи або якщо він відмовився від їх подання, визначає митну вартість товарів на підставі наявних відомостей, в тому числі цінової інформації щодо ідентичних або подібних (аналогічних) товарів, згідно із законодавством. Крім того, митну вартість визначає митний орган у разі виникнення обґрунтованих сумнівів щодо достовірності поданих декларантом відомостей.
Відповідно до Порядку декларування митної вартості товарів, які переміщуються через митний кордон України, та подання відомостей для її підтвердження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.06 № 1766. відомості та заявлена декларантом митна вартість товарів повинні базуватись на об'єктивних даних, що підлягають обчисленню та перевірці відповідно до вимог Митного кодексу України.
Статтею 265 МК України встановлено, що до компетенції митного органу відноситься проведення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, у тому числі за правильністю обрання та застосування методу такого визначення, повнотою поданих документів.
Пунктом 2 Порядку здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.08 № 339, саме контроль здійснюється митним органом шляхом порівняння рівня заявленої митної вартості товарів з наявною у митному органі інформацією про рівень цін на такі товари.
Також пунктом 3.5. Методичних рекомендацій із застосування окремих положень МКУ. що стосуються питань визначення митної вартості товарів, які імпортуються на митну територію України, затверджених наказом Державної митної служби України від 31.01.07 № 74. передбачено, що митна вартість товару визначається митним органом на підставі наявних І нього відомостей згідно із законодавством, зокрема з використанням інформації біржових організацій про ціни на сировину й матеріали, які є складовими оцінюваного товару та інформації про розрахунки співвідношення вартості сировини та готової продукції, надісланні Держмитсужбою.
З урахуванням вимог XI розділу Митного кодексу України на етапі контролю за правильністю визначення митної вартості товарів співробітниками відділу контролю митної вартості враховується наявна цінова інформація вартості операції з ідентичними та/або подібними/аналогічними товарами, які продаються на експорт в Україну з тієї ж країни та час експорту яких співпадає з часом експорту товарів, що оцінюються, або є: максимально наближеним до нього.
Крім того, враховуючи, що відповідно до Положення про Державну митну службу України, затверджене Указом Президента України від 24.08.00 № 1922/2000, Державна митна служба України є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері митної справи, було створено та запроваджено єдину автоматизовану систему Держмитслужби України (далі - Є А 1С).
У ЄАІС ДМСУ міститься розділ "Цінова інформація при визначенні митної вартості". Технічно робота цього розділу реалізована таким чином, що інформацію стосовно рівня митної вартості аналогічних та подібних товарів можливо отримати за термін, який максимально складає три місяця до моменту митного оформлення вантажу. Тому при митному оформленні вантажів співробітники відділу контролю митної вартості користуються інформацію за саме цей термін часу. Рівні митної вартості за один й той же товар можуть коливатися в залежності від термінів його оформлення у митному відношенні.
Згідно ці новел бази Державної митної служби України було з'ясоване, що рівень митної вартості на аналогічні товари цього ж виробника більший, ніж заявлений декларантом TOB "Екол Маріна". Тобто застосування методу 1 при визначенні митної вартості товару було неможливим.
Відповідно до вимог ст. 266 МК України якщо основний метод не може бути використаний, застосовується послідовно кожний із перелічених у частині першій цієї статті методів: за ціною угоди щодо ідентичних товарів (метод 2): за ціною угоди щодо подібних (аналогічних) товарів (метод 3); на основі віднімання вартості (метод 4); на основі додавання вартості (метод 5); резервного (метод 6).
При цьому кожний наступний метод застосовується, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу.
Згідно ст. 268 МК України (метод оцінки за ціною угоди щодо ідентичних товарів) для визначення митної вартості за методом оцінки за ціною угоди щодо ідентичних товарів за основу береться ціна угоди щодо ідентичних товарів з дотриманням умов, зазначених у цій статті. При цьому під ідентичними розуміються товари, однакові за всіма ознаками з товарами, що оцінюються, у тому числі за такими, як фізичні характеристики: якість та репутація на ринку; країна походження; виробник.
Згідно ст. 269 МК України (метод оцінки за ціною угоди щодо подібних (аналогічних товарів) для визначення митної вартості за методом оцінки за ціною угоди щодо подібних (аналогічних) товарів за основу береться ціна угоди щодо подібних (аналогічних) товарів, які ввозяться (імпортуються), з дотриманням умов, зазначених у цій етапі. При цьому під подібними (аналогічними) розуміються товари, які хоч і не є однаковими за всіма ознаками, ате мають схожі характеристики і складаються із схожих компонентів, завдяки чому вони виконують однакові функції порівняно з товарами, що оцінюються, та вважаються комерційно взаємозамінними. Для визначення, чи є товари подібними аналогічними), враховуються такі ознаки, як якість, наявність торговельної марки і репутація на ринку; країна походження; виробник.
В обох цих методах використовуються така ознака як виробник.
Суд дійшов до висновку, що відповідачем ОСОБА_2 митницею правомірно не були використані методи визначення митної вартості 4, 5 у зв'язку із відсутністю у митного органу відомостей, передбачених статтями 271, 272 МК України.
Враховуючи вищевикладене. митна вартість була визначена з використанням методу З на рівні - 0,88 дол. США/кг, згідно наявної інформації єдиної автоматизованої інформаційної системи ЦБД ДМСУ, про що декларанту видано Рішення про визначення митної вартості товарів (здійснення митної оцінки) № 500000043/2009/000508/1 від 13.02.09.
Крім того, згідно наказу ДМСУ від 18.04.08 № 403 "Про забезпечення єдиних підходів до формування бази оподаткування", під час проведення митного контролю та митного оформлення товарів за листами про погодження, оформленими митницями, у зонах діяльності яких розташовані суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, перевірку заявленої митної вартості товарів необхідно здійснювати шляхом порівняння її рівня з рівнем митної вартості таких (ідентичних) товарів, що оформлювалися іншими митними органами. Рівень митної вартості оформлюваних товарів не повинен бути меншим, ніж рівень митної вартості таких ідентичних) товарів, оформлених митницею обліку.
Згідно п. 5.3. Порядку здійснення митного контролю й митного оформлення товарів та інших предметів із застосуванням вантажної митної декларації, затвердженого наказом Державної митної служби України від 20.04.05 № 314 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.04.05 за № 439/10719), не допускаються виправлення в графах 12 "Відомості про вартість". 22 "Валюта та загальна сума за рахунком", 42 "Ціна товару". 45 "Коригування", 46 "Статистична вартість". 47 "Нарахування платежів" ВМД.
Статтею 90 Митного кодексу України передбачено, що внесення до митної декларації змін чи доповнень, які мають істотне значення для застосування процедур митного контролю щодо товарів і транспортних засобів або впливають на умови оподаткування товарів чи застосування до них заходів нетарифного регулювання, здійснюється шляхом подання митному органу нової митної декларації, що в подальшому було здійснено позивачем.
Згідно п. 2 Порядку оформлення й використання Картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України, затвердженого наказом Державної митної служби України від 12.12.05 № 1227. у всіх випадках відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України невідкладно оформлюється Картка відмови.
В зв'язку з цим ОСОБА_2 митницею 13.02.09 було видано Картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України № 500050000/2009/000085.
Митне оформлення вищезазначеного товару було здійснено 13.02.09 за ВМД № 500050034/9/000302 за визначеною митним органом митною вартістю, про що свідчить наявність у гр. 44 ВМД номеру та дати рішення.
Крім того, відповідно до н. 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 року № 1766 співробітником відділу контролю митної вартості у графі «Для відміток митниці» форми ДМВ-1 було зроблено запис про необхідність подання додаткових документів, а саме експортної декларації країни відправлення, бухгалтерської документації, прайс-листів). А декларантом зроблено запис про неможливість надання додаткових документів.(а.с 59).
Відповідно до статей 82 та 264 Митного кодексу України у разі виникнення потреби в уточненні заявленої митної вартості товарів або у разі незгоди декларанта з митною вартістю, визначеною митним органом, декларант має право звернутися до митного органу з проханням випустити товар, що декларується у вільний обіг за тимчасовою декларацією, сплативши податки й збори (обов'язкові платежі) згідно з митною вартістю, визначеною митним органом. У разі якщо після сплати декларантом податків й зборів згідно з митною вартістю товарів, визначеною митним органом, буде прийнято рішення про застосування митної вартості, заявленої декларантом, сума надміру сплачених податків й зборів повертається декларанту у місячний термін з дня прийняття рішення у порядку, передбаченому законодавством.
Отже, TOB «Екол-Маріна» не скористалося положеннями зазначених статей та иогодилося-з митною вартістю, визначеною митницею, про що свідчать підписи декларанта ПП «Оллта» (ідентифікаційний код 34108732) ОСОБА_4 в рішенні № 500000043/2009/000508/1 від 13.02.09 про визначенні митної вартості товарів та картці відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску № 500050000/9/000085. Нова ВМД №500050034/9/000302 з митною вартістю товару, що визначеною митним органом, було подано до митного оформлення цієї ж доби.
На підставі викладеного, суд дійшов до висновку, що визначення митної вартості товарів здійснено ОСОБА_2 митницею правомірно згідно з вимогами чинного законодавства з урахуванням наявної цінової інформації ЦБД ДМСУ.
Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд дійшов до висновку, що відповідач ОСОБА_2 митниця діяв у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому позовні вимоги (необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 2. 7. 8. 9, 11. 86. 159 - 163, 254 КАС України, суд.
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Екол-Маріна" до ОСОБА_2 митниці. Головного управління державного казначейства України в Одеській області про визнання неправомірним та скасування рішення ОСОБА_2 митниці № 00000043.2009/000508/1 від 13.02.2009 р. про визначення митної вартості товарів та картки відмови в прийнятті митної декларації № 500050000/2009/000085: зобов'язання застосувати ОСОБА_2 митницю митну вартість в сумі 475 доларів США, що згідно курсу НБУ на час визначення митної вартості товару складало 3 675,5 гри. за одну тонну, визначеною за ціною
договору, відносно пластівців знежирених хлоп'їв чорного перця виробництва Індії загальною вагою 20 тонн, які було отримано TOB «ОСОБА_3 на» у лютому 2009 р. за контрактом купівлі - продажу № 09/03/08 від 01.03.2008 р., згідно інвойсу № 49/2008 від 19.12.2008 р. коносаменту М18ССОК000006761 від 19.12.2008 р. та розмитнені ОСОБА_2 митницею 13.02.2009р. згідно ВМД 500050034.2009.000298; стягнення з Головного управління Державного казначейства України в Одеській області на користь TOB «Екол Маріна», надміру сплачені податки і збори в сумі 12 474 гривні, - відмовити в повному обсязі.
Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання до Одеського окружного адміністративного суду заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня проголошення постанови, а також подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подасться у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Головуючий суддя
Судді
у задоволоені позову відмовлено повністю
02 квітня 2010 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2010 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51854732 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні