Постанова
від 26.03.2010 по справі 8769/09/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-8769/09/1570

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 березня 2010 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

при секретарі Ігнатенко М.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом Ізмаїльської об’єднаної державної податкової інспекції Одеської області до Підприємства «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств про стягнення штрафних санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та в обґрунтування позовних вимог посилається на наявність за Підприємством «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств заборгованості у сумі 63 771 гривня 00 копійок, яка утворилась внаслідок несплати відповідачем суми штрафних (фінансових) санкцій, визначених рішеннями Ізмаїльської об’єднаної державної податкової інспекції Одеської області про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_1 від 07.11.2008 року та № НОМЕР_2 від 07.11.2008 року. У зв’язку з чим позивач просить суд позов задовольнити, стягнути з відповідача зазначену заборгованість

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив задовольнити позов.

Відповідач до судового засідання повторно не з’явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся, причини неявки суду не повідомив.

Суд, перевіривши матеріали справи, вислухавши думку учасників процесу, які з'явились до судового засідання, вважає, що позов обґрунтований та підлягає задоволенню за наступних підстав.

У судовому засіданні встановлено, що Підприємство «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств взято на облік платника податків в Ізмаїльській об’єднаній державній податковій інспекції Одеської області 25.01.2001 року за № 1209, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків № 1081 від 20.10.2008 року. (а.с.63)

З 10.10.2008 року по 30.10.2008 року державними податковими інспекторами Ізмаїльської об’єднаної державної податкової інспекції Одеської області на підставі направлень від 10.10.2008 року № 848 та № 892 від 23.10.2008 року та наказів по Ізмаїльській ОДПІ від 10.10.2008 року № 766 та № 810 від 23.10.2008 р. проведена позапланова виїзна перевірка Підприємства „Ізмаїльський центральний ринок" Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2007 року по 30.06.2008 року. (а.с. 39, 40)

За наслідками проведеної перевірки інспекторами Ізмаїльської об’єднаної державної податкової інспекції Одеської області 06.11.2008 року складено акт перевірки № 0102/2301/25418539 (а. с. 06-38).

В результаті проведеної перевірки державними податковими інспекторами Ізмаїльської об’єднаної державної податкової інспекції Одеської області були виявлені порушення ст. 12 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі громадського харчування і послуг", а саме: при проведенні розрахункових операцій застосовувався реєстратор розрахункових операцій Міні 500.02. М фіскальний №1502001541, в програмне забезпечення якого внесені зміни, не передбачені конструкторсько-технологічною та програмною документацією виробника, про що свідчить невідповідність нумерації фіскальних чеків роздрукованих при проведенні розрахунків із споживачами та нумерації, яка вказана в денних фіскальних «Z» звітах; п. 1 ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі громадського харчування і послуг", а саме: проведення розрахунків за товари, роботи, послуги на загальну суму 13580,33 грн. у касі підприємства з оформленням прибуткових ордерів без застосовування реєстратора розрахункових операцій зареєстрованого, опломбованого у встановленому порядку та переведеного у фіскальний режим роботи; п. 10 ст. 3 зазначеного Закону, а саме: не забезпечення збереження контрольних стрічок протягом встановленого строку, які були роздруковані на реєстраторі розрахункових операцій; п. 2.6 глави 2 «Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні", а саме: підприємством, у періоді, що перевірявся, отримані готівкові кошти від СГД - фізичних осіб, в рахунок сплати ринкового збору та послуг ринку, які не оприбутковані до каси, на загальну суму 2798,40 грн.

Відповідно до п.1.3 Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, який затверджений наказом Державної податкової адміністрації України від 10.08.2005 р. № 327 та зареєстрований в Міністерстві юстиції за № 925/11205 акт - службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на території України у сферах, визначених цим Законом,дозволяється реалізовувати та застосовувати лише ті реєстратори розрахункових операцій вітчизняного та іноземного виробництва, які включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій та конструкція та програмне забезпечення яких відповідає конструкторсько-технологічній та програмній документації виробника.

Згідно п. 1 ст. 3 Закону України«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Пунктом 10 статті 3 зазначеного Закону передбачено, що на суб’єкта підприємницької діяльності, який здійснює розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг покладається обов’язок друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років.

Пунктом 8 ст.17 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" за порушення статті 12 Закону передбачена відповідальність у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п. 1 ст. 17 вказаного Закону у разі проведення

розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів(наданих послуг), на які виявлено невідповідність.

Пунктом 5 ст. 17 Закону передбачено відповідальність за невиконання друку контрольної стрічки або її не зберігання протягом встановленого терміну у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п.1 Указу Президента України „Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки" № 436/95 від 12.06.1995 року за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у п’ятикратному розмірі не оприбуткованої суми.

Статтею 25 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 Закону, підлягають перерахуванню суб’єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

На підставі акту перевірки № 0102/2301/25418539 від 06.11.2008 року Ізмаїльською об’єднаною державною податковою інспекцією Одеської області 07.11.2008 року прийняті рішення про застосування до Підприємства «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_1 та № НОМЕР_2, які були отримані директором Підприємства „Ізмаїльський центральний ринок" Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств 11.11.2008 року, про що свідчить його підпис на корінцях рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій. (а.с. 46, 47)

Судом встановлено, що станом на 01.06.2009 року за Підприємством «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств рахується заборгованість зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у сумі 63 771 гривня 00 копійок.

Даних щодо оплати даної заборгованості на дату розгляду справи відповідачем не надані.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів суд вважає, що позивач довів суду ті обставини, на які він посилався в обґрунтування своїх позовних вимог і адміністративний позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 159 - 163, 254 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити.

Стягнути з Підприємства «Ізмаїльський центральний ринок» Ізмаїльської районної спілки споживчих товариств штрафні санкції за порушення норм застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у сумі 63 771 гривня 00 копійок на розрахунковий рахунок 31118104700014, код платежу: 21080900, одержувач: УДК в Ізмаїльському районі, код ЄДРПОУ 23214695, банк одержувача: ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання до Одеського окружного адміністративного суду заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня проголошення постанови, а також подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя

стягнути 63771,00грн.

26 березня 2010 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2010
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51855790
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —8769/09/1570

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні