Постанова
від 08.11.2011 по справі 2а/1570/4152/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/4152/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 листопада 2011 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Юхтенко Л.Р.,

суддів - Левчук О.А.,

- ОСОБА_1,

при секретарі судового засідання - Мануліковій О.О.,

за участю

представника позивача -ОСОБА_2, за довіреністю

представник Державної податкової адміністрації України -ОСОБА_3, за довіреністю

представник ДПІ у Приморському районі м. Одеси -не з'явився,

представник Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради -не

з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»до Державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4, Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси та Державної податкової адміністрації України про визнання неправомірними та скасування рішення державного реєстратора про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців про відсутність позивача за юридичною адресою, рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 14.01.2011 року № 17 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість позивача, визнання неправомірними дій та зобов'язання відповідачів вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»до Державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4, Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси та Державної податкової адміністрації України про визнання неправомірними та скасування рішення державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців про відсутність позивача за юридичною адресою, рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 14.01.2011 року № 17 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість позивача, визнання неправомірними дій Державної податкової адміністрації України (Державної податкової служби України) з внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про анулювання свідоцтва платника ПДВ позивача, зобов'язання Державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про анулювання запису від 13.01.2011 року за № 1 556 143 0018 013760 «Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою», державну податкову адміністрацію України (Державну податкову службу України) -до Реєстру платників податку на додану вартість запис про анулювання запису про анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість позивача.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Державним реєстратором відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4, 13.01.2011 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесений запис про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»за адресою: 65016, м. Одеса, 10 ст. Великого Фонтану, сквер Шклярука. На підставі вище зазначеного запису, 14.01.2011 року Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси, керуючись пп. «е»п. 9.8 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року №168/97 -ВР прийняла рішення №17 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість. На підставі вище зазначеного рішення Державна податкова адміністрація України, внесла запис до Реєстру платників податку на додану вартість про анулювання Товариству з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»статусу платника податку на додану вартість.

Позивач не згоден з рішеннями відповідачів, оскільки вважає, що вони прийняті з порушенням вимог чинного законодавства України та підлягають скасуванню, оскільки на поштовому відправленні, яке було повернуто на адресу Державного реєстратора були наявні дві відмітки «неповна адреса»та «за зазначеною адресою не проживає»тоді, як положення Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»від 15.05.2003 року №755-IV передбачає, що Державний реєстратор наділений правом вносити запис до ЄДР у тому разі, якщо його лист повернуто з відміткою відділення зв'язку виключно про відсутність юридичної особи за зазначеною адресою, що призвело до неправомірного внесення Державним реєстратором запису до ЄДР про відсутність позивача за адресою реєстрації. В тому числі, з цих підстав, позивач просить зобов'язати Державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про анулювання цього запису. Оскільки рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси про анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»в якості платника ПДВ внесено на підставі вище зазначеного запису Державного реєстратора, позивач вважає, що вказане рішення є теж неправомірним та підлягає скасуванню. Також, позивач посилається на те, що правовою підставою для ухвалення рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси був Закон України «Про податок на додану вартість», який станом на момент ухвалення оскаржуваного рішення втратив чинність. Оскільки на Державну податкову адміністрацію України покладено обов'язки виконання функцій адміністратора бази даних Реєстру, позивач просить визнати неправомірними дій Державної податкової адміністрації України (Державної податкової служби України) з внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про анулювання свідоцтва реєстрації платника ПДВ позивача та зобов'язати внести запис до Реєстру платників податку на додану вартість запис про анулювання вказаного запису.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити, з підстав викладених в позовній заяві.

Представник Державної податкової адміністрації України у відкритому судовому засіданні позовні вимоги не визнав, та просив суд відмовити у їх задоволенні з підстав викладених в своїх письмових запереченнях.

Представник ДПІ у Приморському районі м. Одеси у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином та завчасно, в матеріалах справи наявні письмові заперечення на позов, в яких він просив суд відмовити позивачу у задоволенні його позовних вимог в повному обсязі ( а.с.52-53).

Державний реєстратор Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 у судове засідання не з'явилася, про дату, час та місце слухання справи повідомлена належним чином та завчасно, в матеріалах справи наявне клопотання про слухання справи за її відсутності (а.с.50) та письмові заперечення, відповідно до яких відповідач просила суд відмовити позивачу у задоволенні його позовних вимог в повному обсязі ( а.с.59-60).

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши реєстраційну справу позивача, судом по справі встановлені наступні факти та обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»в якості юридичної особи зареєстроване виконавчим комітетом Одеської міської ради, 25 листопада 1998 року, код ЄДРПОУ 23874836, за адресою: 65016, м. Одеса, 10 ст. Великого Фонтану, сквер Шклярука, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с.22) та довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.8-13). Позивач перебуває на обліку, як платник податків в Державній податковій інспекції у Приморському районі м. Одеси, що підтверджується довідкою форми №4-ОПП (а.с.24), та був зареєстрованим, як платник податку на додану вартість з 30.06.1997року.

Судом встановлено, що 27.12.2010 року Державним реєстратором Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 було надіслано на адресу позивача, рекомендованим листом, повідомлення про необхідність подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей (а.с. 69), однак 13.01.2011 року рекомендований лист був повернутий на адресу реєстратора з відміткою пошти «неповна адреса»та «за зазначеною адресою не проживає»(а.с. 68), що стало підставою внесення до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Також судом встановлено, що 13.01.2011 року Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси одержала відомості в електронному вигляді від Відділу державних реєстраторів про внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу позивача та керуючись пп. «ж»п. 184.1 ст.184 розділу V Податкового кодексу України та пп. «ж»п.1 розділу V Положення про реєстрацію платника ПДВ, затвердженого наказом ДПА України 22.12.2010 року №978, Державною податковою інспекцією у Приморському районі м. Одеси було прийнято рішення №17 від 14.01.2011 року про анулювання реєстрації особи -платника ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»(а.с. 14).

Позивач оскаржував рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси №17 від 14.01.2011 року до Державної податкової адміністрації в Одеській області, за результатами розгляду якої скаржнику було відмовлено у задоволенні його вимог (а.с.16-21).

Судом, також були досліджені рішення Господарського суду Одеської області (а.с.25-27), технічний паспорт на громадський будинок (а.с.28-31), витяг (а.с.32), рішення Одеської міської ради (а.с.33), лист ДПІ у Приморському районі м. Одеси (а.с.34), реєстраційна справа ТОВ «АЛЕКСАНДРИЯ», договір позивача з УДП ПЗ «Укрпошта»(а.с.85), запит до УДП ПЗ «Укрпошта»(а.с.88-89), відповідь УДП ПЗ «Укрпошта» на запит (а.с.103).

Проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, враховуючи обставини справи, вислухавши пояснення представників позивача та відповідача, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Спірні правовідносини регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003 року та положеннями Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI.

Відповідно до ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003 року, дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців -це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру (ст. 4. Закону України №755-IV від 15.05.2003 року).

Державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в тому числі, передає органам державної статистики (далі - органи статистики), державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб (п.1 ст. 16. Закону України №755-IV від 15.05.2003 року).

Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

В Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб. (п. 4 ст. 17 Закону України №755-IV від 15.05.2003 року).

Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. (п.1 ст. 18 Закону України №755-IV від 15.05.2003 року).

У разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною місцезнаходження та/або найменування юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін.

Державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зобов'язаний внести не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.

Юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

У разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.

У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням (ст. 19. Закону України №755-IV від 15.05.2003 року, зі змінами, внесеними згідно із Законом № 2756-УІ від 02.12.2010 року, які набули чинності з 01.01.2011 року).

Дослідивши положення Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» №755-IV від 15.05.2003 року (надалі -Закон), суд прийшов до висновку, що Державний реєстратор діяв в порядку, спосіб та в межах повноважень, наданих вище зазначеним Законом України.

Так, як вбачається з матеріалів справи та реєстраційної справи, Державним реєстратором у строк, передбачений ст. 19 Закону, було надіслано позивачу повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.

За отриманням повернутого поштового відправлення, Державний реєстратор в порядку, спосіб та в межах своїх повноважень вніс до Єдиного державного реєстру запис про відсутність позивача за юридичної особи за її місцезнаходженням.

Суд критично відноситься до доводів представника позивача про те, що Державний реєстратор повинен був керуватися попередньою редакцією ст. 19 Закону, яка передбачала обов'язок Державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, лише у разі повернення рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за вказаною адресою, адже Державний реєстратор розпочав вчиняти дію 27 грудня 2010 року, до дати набуття чинності змін до ст. 19 Закону, оскільки внесення запису до Єдиного державного реєстру є окремою дією державного реєстратора, та відповідно, відповідач правомірно при вчиненні цієї дії керувався Законом, який був чинний на час вчинення окремої дії.

Тому, суд приходить до висновку, що Державним реєстратором Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4 не було допущено порушення вимог Закону, отже, відсутні правові підстави для задоволення позовних вимог позивача, заявлених до цього відповідача.

Враховуючи, що запис до Єдиного державного реєстру про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням був внесений Державним реєстратором правомірно, суд вважає, що Державною податковою інспекцією у Приморському районі м. Одеси також було правомірно прийнято рішення №17 від 14.01.2011 року про анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»в якості платника податку на додану вартість.

Так, реєстрація особи як платника податку на додану вартість та анулювання такої реєстрації регулюється статтями 180-184 розділу V ПК України. Процедура реєстрації особи, як платника ПДВ та анулювання такої реєстрації відбувається у порядку, встановленому Положенням про реєстрацію платників ПДВ, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 № 978 (далі - Положення).

Анулювання реєстрації особи, як платника ПДВ здійснюється за наявності підстав передбачених статтею 184 розділу V ПК України, та в порядку, визначеному розділом V Положення. Анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б" - "и" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного органу державної податкової служби. Свідоцтво про реєстрацію платника податку вважається анульованим з дати анулювання реєстрації платника податку.

Рішення про анулювання реєстрації особи, як платника ПДВ за ініціативою податкового органу приймається за наявності відповідних підтвердних документів, які зазначені у підпункті 5.2 пункту 5 розділу V Положення.

Як вбачається з довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 19.05.2011 року (а.с.8-13), 13.01.2011 року Державним реєстратором було внесено до ЄДР інформацію щодо відсутності юридичної особи за її адресою.

У пункті 184.1 статті 184 ПК України зазначено, що реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і визначено вичерпний перелік підстав для анулювання реєстрації платника податку.

Підпунктом «ж»цієї статі передбачено, що анулювання реєстрації платника ПДВ відбувається у разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Судом не приймаються до уваги посилання представника позивача на те, що достатньою підставою для скасування вказаного рішення є те, що у цьому рішенні робиться посилання на приписи Закону України «Про податок на додану вартість», який станом на момент прийняття оскаржуваного рішення, втратив чинність, оскільки, як й Законом України «Про податок на додану вартість», так й Податковим кодексом України передбачена така підстава для анулювання свідоцтва реєстрації платника ПДВ, як внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання).

Судом встановлено, що вказаний запис був внесений Державним реєстратором законно та обґрунтовано, тому зазначення в рішенні ДПІ у Приморському районі м. Одеси Закону, який втратив чинність, не змінювала б складу порушення та не впливала б на зміст прийнятого відповідачем рішення.

Таким чином, суд прийшов до висновку, що в діях ДПІ у Приморському районі м. Одеси відсутні ознаки протиправності, а тому позовні вимоги, пред'явлені до вказаного відповідача не підлягають задоволенню.

Враховуючи, що суд прийшов до висновку щодо законності дій Державного реєстратора та ДПІ у Приморському районі м. Одеси, суд вважає, що також не підлягають задоволенню позовні вимоги позивача, пред'явлені до Державної податкової адміністрації України (Державної податкової служби України).

Відповідно до ч.1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

Згідно з ч.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи вищезазначене, суд всебічно, повно та об'єктивно, за правилами, встановленими ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази та заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Враховуючи відсутність документально підтверджених судових витрат відповідача, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, керуючись ст. 94 КАС України, судові витрати стягненню з позивача не підлягають.

На підставі викладеного, відповідно до положень Податкового кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003 року, Закону України «Про податок на додану вартість»та керуючись ст.ст. 2,4,71, 94,158-163, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДРИЯ»до Державного реєстратора відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради ОСОБА_4, Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси та Державної податкової адміністрації України про визнання неправомірними та скасування рішення державного реєстратора про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців про відсутність позивача за юридичною адресою, рішення ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 14.01.2011 року № 17 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість позивача, визнання неправомірними дій та зобов'язання відповідачів вчинити певні дії - відмовити в повному обсязі.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку та строки передбачені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови складений 08 листопада 2011 року.

Головуючий суддя

ОСОБА_5

Суддя О.А. Левчук

Суддя О.В. Колесниченко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2011
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51857928
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/4152/2011

Постанова від 08.11.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 14.06.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні