ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а/1770/2395/2011
24 червня 2011 року 10 год. 07 хв.м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Борискіна С.А. за участю секретаря судового засідання Чередняка В.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
прокурор: не з'явився
позивача: представник ОСОБА_1
відповідача: представник ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Прокурор Рівненського району в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області до СПД ОСОБА_3 про стягнення фінансових санкцій, -
ВСТАНОВИВ :
Прокурор Рівненського району в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до відповідача - суб'єкта підприємницької діяльності ОСОБА_3 про стягнення фінансових санкцій на загальну суму 9690,00 грн.
Прокурор у судове засідання повторно не з’явився, про причини неявки суд не повідомив, про день, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги частково, на суму 7990 грн. Позовні вимоги у частині стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн. на підставі постанови № 0110 від 07.02.2011 року заперечила.
Заслухавши пояснення представників сторін, повно і всебічно з’ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення в повному обсязі.
Суд виходив з такого.
Судом в порядку передбаченому ст. 52 КАС України було здійснено заміну неналежного позивача - Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області на належного - Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області.
Покликання представника відповідача, які були викладені в усних запереченнях судом до уваги не беруться, оскільки відповідач - СПД ОСОБА_3 постанову про застосування фінансових санкцій № 0110 від 07.02.2011 року у встановленому законом порядку не оскаржив, тому вона є чинною та підлягає до виконання. Право подавати зустрічний позов КАС України не передбачено.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" №2344-III від 05.04.2001 року, державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.
У силу вимог п. 3 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 року, органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та м. Севастополі.
Відповідно до п. 5 Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1190 від 08.09.2004 року, Головна державна інспекція на автомобільному транспорті має право: перевіряти додержання суб'єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів; розглядати у передбачених законом випадках і порядку справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт суб'єктами господарювання та притягувати до відповідальності винних осіб у порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення; вимагати від посадових осіб підприємств, установ та організацій усунення виявлених порушень законодавства про автомобільний транспорт.
Відповідно до пунктів 21-27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 року, у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт. Справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб’єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення, у присутності уповноваженої особи суб’єкта господарювання. Однак, неявка уповноваженої особи суб’єкта господарювання не перешкоджає розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт.
Судом встановлено, що згідно з актами проведення перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 08.12.2010р., 14.02.2011р., 16.02.2011р., 17.02.2011р., 17.03.2011р. (а.с. 8, 13, 19, 23, 27), посадовими особами Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в м. Києві та Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Рівненській області на підставі завдань на перевірку № 037052 від 06.12.2010р., № 037129 від 14.02.2011р., № 037129 від 14.02.2011р., № 045261 від 17.02.2011р., № 045285від 15.03.2011р. було проведено перевірки транспортних засобів "DAIMLER - CHRYSLER", номерний знак НОМЕР_1 та "МБ - 313 SPRINTER", номерний знак НОМЕР_2 що належать відповідачу, в результаті яких зафіксовано порушення у вигляді надання послуг з перевезення пасажирів без оформлення документів, передбачених ст. 39 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» , невиконання перевізником припису № 050931 органу державного контролю щодо усунення порушень транспортного законодавства, перевезення пасажирів на маршруті протяжністю понад 500 км. одним водієм.
Відповідачу рекомендованими листами було надіслано повідомлення про те, що справи про зафіксовані актами порушення, розглядатимуться 11.01.2011 року о 10:00 год. (а.с. 7), 22.03.2011 року о 10:00 год. (а.с. 12, 18, 22, 26). За результатами розгляду, заступником начальника Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області прийнято постанову № 0110 від 07.02.2011 року, начальником Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області прийнято постанови № 0193 від 01.03.2011 року (а.с. 9), № 0194 від 01.03.2011 року (а.с. 10), № 0257 від 22.03.2011 року (а.с. 15), № 0258 від 22.03.2011 року (а.с. 16), № 0256 від 22.03.2011 року (а.с. 20) та № 0255 від 22.03.2011 року (а.с. 24).
Дані постанови були направлені відповідачу 07.02.2011 року (а.с. 6), 02.03.2011 року (а.с. 11), 25.03.2011 року (а.с. 17, 21, 25), рекомендованими поштовими відправленнями за адресою за якою зареєстровано ОСОБА_3 (що підтвердила його представник у судовому засіданні): вул. Миру, 12, с. Бармаки, Рівненський район, Рівненська обл., 35372, що підтверджується супровідними листами та фіскальними чеками відділення поштового зв'язку.
Згідно з абз. 3, 8, 12 ч. 1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» №2344-III від 05.04.2001 року, за порушення законодавства про автомобільний транспорт - надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, до автомобільних перевізників застосовуються санкції - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; перевезення пасажирів на маршруті протяжністю понад 500 кілометрів одним водієм - штраф у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; невиконання перевізниками або їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо усунення порушень транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, згідно постанов про застосування фінансових санкцій: №0110 від 07.02.2011р., №0193 від 01.03.2011р., № 0194 від 01.03.2011р., №0257 від 22.03.2011р., №0258 від 22.03.2011 р., №0256 від 22.03.2011р., №0255 від 22.03.2011р. до відповідача застосовано фінансові санкції, передбачені абз. 3, 8, 12 ч. 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" №2344-III від 05.04.2001 року, у вигляді штрафу на загальну суму 9 690,00 грн.
Оскільки, постанови №0110 від 07.02.2011р., №0193 від 01.03.2011р., № 0194 від 01.03.2011р., №0257 від 22.03.2011р., №0258 від 22.03.2011 р., №0256 від 22.03.2011р., №0255 від 22.03.2011р. Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Рівненській області чинні, отже підлягають до виконання.
Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Зважаючи на вищевикладене та враховуючи, що на момент розгляду справи відповідач доказів сплати штрафних санкцій на загальну суму 9 690,00 грн. суду не надав, позов обґрунтований і на підставі ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" підлягає до задоволення.
Згідно ч. 4 ст. 94 КАС України судовий збір з відповідача не стягується.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з СПД ОСОБА_3 (інд. номер НОМЕР_3) до Державного бюджету України фінансові санкції за порушення законодавства про автомобільний транспорт на загальну суму 9 690 (дев'ять тисяч шістсот дев'яносто) грн. 00 коп. на р/р 31113106700295, МФО 833017, ЗКПО 22586549 в УДКУ Рівненської області, отримувач - ВДКУ у Рівненському районі, код клас. доходів 21081100.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Борискін С.А.
Постанова складена в повному обсязі 29.06.11р.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2011 |
Оприлюднено | 08.10.2015 |
Номер документу | 51859696 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Борискін С.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні