Постанова
від 22.08.2011 по справі 2а-1870/4195/11
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 серпня 2011 р. Справа № 2a-1870/4195/11

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Гелета С.М., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Охтирської міжрайонної державної податкової інспекції до ОСОБА_1 партії Тростянецької районної партійної організації аграрної партії України про припинення юридичної особи,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Охтирська міжрайонна державна податкова інспекція, просить припинити державну реєстрацію відповідача ОСОБА_1 партії Тростянецької районної партійної організації аграрної партії України. Свої вимоги мотивує тим, що відповідач більше року не подає до податкового органу податкову звітність.

Про відкриття скороченого провадження у справі відповідач повідомлявся за останнім відомим місцезнаходженням за адресою, зазначеною в копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: 42600, АДРЕСА_1 та зважаючи на норми ст. ст. 35, 40 КАС України, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Розглянувши подані документи і матеріали, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Відносини припинення юридичної особи та скасування її державної реєстрації регулюються Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та іншими законодавчими актами.

При цьому, саме Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" є спеціальним законодавчим актом, який регулює відносини державної реєстрації та припинення юридичних осіб та встановлює наслідки за неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій та документів фінансової звітності у вигляді припинення юридичної особи.

За вказаних обставин, саме норми Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" підлягають застосуванню до спірних відносин між позивачем і відповідачем щодо припинення юридичної особи відповідача за неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій та документів фінансової звітності.

Як встановлено судом, відповідач зареєстрований Тростянецькою районною державною адміністрацією 08.05.2007 року за № 1 624 102 000 0000 350, що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.5), знаходиться на обліку в Охтирській МДПІ (а.с.6).

Із довідки №1147/9/15-016 від 27.05.2011 року (а.с.8) та довідки №1158/9/24-008 від 27.05.2011 року (а.с.9) вбачається, що відповідач податкової заборгованості перед бюджетом не має та не подає податкову звітність до позивача починаючи з січня 2010 року, тобто більше одного року, що є підставою для застосування судом до відповідача абз. 5 ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Відповідно до частини 1 пункту 2 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування" (в редакції чинній на момент виникнення правовідносин), платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов`язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів).

Відповідач, не подаючи декларації про доходи, податкову звітність, порушує вимоги п. п. 4. 1. 4 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2001 року № 2181-ІІІ, якими встановлено, що для подання декларації про доходи на протязі 40 календарних днів, слідуючих за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, платник податку подає податковому органу за місцем свого знаходження податкову декларацію незалежно від того, чи виникло в цьому періоді податкове зобов'язання, чи ні.

Суд зазначає, що з 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України, відповідно до п.п. 16.1.2, 16.1.3. п. 16.1 ст. 16 якого, платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п. 11.10. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів) затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України № 979 від 22.12.2010 р., якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом, та у разі неподання протягом одного року в органи державної податкової служби податкових декларацій, документів податкової звітності, то керівник органу державної податкової служби приймає рішення у вигляді розпорядження відносно платника податків - про звернення до суду або господарського суду із заявою (позовною заявою) про припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Відповідно до ч. 1 п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-V - органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або припинення підприємницької діяльності фізичної осіб-підприємців.

Таким чином, оскільки судом встановлено, що відповідач не подає протягом року органам державної податкової служби податкові декларації та інші документи фінансової звітності відповідно до закону, суд приходить до висновку про необхідність припинення цієї юридичної особи.

Згідно ч. 1 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємця" суд, який постановив рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КАС України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження підлягають виконанню негайно.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Охтирської міжрайонної державної податкової інспекції до ОСОБА_1 партії Тростянецької районної партійної організації аграрної партії України про припинення юридичної особи - задовольнити в повному обсязі.

Припинити державну реєстрацію юридичної особи ОСОБА_1 партії Тростянецької районної партійної організації аграрної партії України (42600, АДРЕСА_1, і.к. 34573725) зареєстрованої Тростянецькою районною державною адміністрацією 08.05.2007 року за № 1 624 102 000 0000 350.

Копію постанови направити державному реєстратору за місцезнаходженням відповідача для внесення відомостей про судове рішення до Єдиного державного реєстру.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя (підпис) С.М. Гелета

З оригіналом згідно

Суддя С.М. Гелета

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2011
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51860393
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/4195/11

Постанова від 22.08.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Постанова від 22.08.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 22.06.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні