Постанова
від 07.09.2010 по справі 9424/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

07 вересня 2010 р. № 2-а- 9424/10/2070

Харківський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Старосєльцевої О.В.

при секретарі судового засідання Фоміної В.В.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1С.(довіреність № 3261/10/32-230 від 21.06.10р.);

представника відповідача - не прибув;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України в Харківській області до ОСОБА_2 підприємства « Чапаєвський ринок » про стягнення фінансової санкції ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Харківській області, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ОСОБА_2 підприємства « Чапаєвський ринок », в якому просив суд стягнути з відповідача - ОСОБА_2 підприємства «Чапаєвський ринок» фінансову санкцію у розмірі 3633,65 грн., застосовану рішенням регіонального управління департаменту САТ ДПА України у Харківській області від 31.05.10 № 201249, на користь Державного бюджету України.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити.

В обґрунтування позовних вимог зазначив наступне.

27.05.2010 Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у Харківській області, було проведено позапланову виїзну перевірку відповідача, в межах повноважень податкових органів, визначених Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" з питань дотримання відповідачем вимог законодавства, що регулює роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, в магазині, розташованому за адресою: м. Харків, вул. Чернишевського, буд. 67. В ході перевірки встановлено факт зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв у місці, що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв. В магазині відповідача здійснювалось зберігання алкогольних напоїв загальною вартістю 3633 грн. 65 коп., які описані суцільним порядком в додатку № 1 до акту перевірки. Тому просив суд позов задовольнити у повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений згідно ст.35 КАС України. Відзив на позов не надав, правом участі у судовому засіданні не скористався.

Враховуючи, що відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, суд вважає, що його неприбуття не перешкоджає розгляду справи, слід розглянути справу за наявними у ній матеріалами.

Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог з наступних підстав.

Згідно свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Приватне підприємство «Чапаєвський ринок» зареєстрована Кегичівською районною державною адміністрацією Харківської області 16.10.1997 року, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - 1 461 120 0000 000245 .

Судом встановлено, що 27.05.10 посадовими особами регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у Харківській області, було проведено позапланову виїзну перевірку відповідача, в межах повноважень податкових органів, визначених Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" з питань дотримання відповідачем вимог законодавства, що регулює роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, в магазині, розташованому за адресою: м. Харків, вул. Чернишевського, буд. 67.

В ході перевірки встановлено факт зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв у місці, що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв

За результатами вказаної перевірки складено акт від 27.05.10 № 266/323/25177515 (а.с.6,7).

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється в місцях зберігання внесених до Єдиного реєстру.

Внесення місць зберігання алкогольних напоїв до Єдиного реєстру здійснюється відповідно до Порядку ведення Єдиного державного реєстру місць зберігання, що затверджений Наказом ДПА України від 28.05.02 № 251, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.09.02 за № 670/6958.

Відповідно до вимог розділу 2 Порядку, місця зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв вносяться до Єдиного реєстру за заявою суб'єкта підприємницької діяльності, що подається до Регіонального управління Департаменту САТ ДПА України за місцезнаходженням місця зберігання.

За результатом розгляду заяви суб'єкту підприємницької діяльності видається Довідка про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру, що повинна перебувати у місці зберігання та пред'являтись представникам контролюючих органів під час здійснення ними перевірок.

Як свідчать матеріали перевірки, в магазині відповідача здійснювалось зберігання алкогольних напоїв загальною вартістю 3633 грн. 65 коп., які описані суцільним порядком в додатку № 1 до акту перевірки (а.с.8).

На момент перевірки Довідка про внесення місця зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв, що розташовано за адресою: м. Харків, вул. Чернишевського, буд. 67 відповідачем не надана, місце реєстрації за даними позивача до Єдиного реєстру не вносилось. Таким чином, в супереч вимогам ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідач здійснював зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв в місці не внесеному до Єдиного реєстру місць зберігання.

Відповідальність за вчинене відповідачем порушення передбачена абзацом 11 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» - 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 1700 гривень.

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 року № 790 затверджений порядок застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", пунктом 3 якого визначено, що до суб'єктів підприємницької діяльності, винних у вчиненні порушень, застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірах, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів". Пунктом 5 зазначеної Постанови визначено, що підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є, зокрема, матеріали податкових органів щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

За результатами перевірки складено акт від 27.05.10 № 266/323/25177515, на підставі якого керівником РУ Департаменту САТ ДПА України у Харківській області прийнято рішення від 31.05.10 № 201249 про застосування до відповідача фінансових санкцій за виявлене порушення у сумі 3633,65 грн., що відповідає 100% вартості алкогольних напоїв, що зберігались у місці не внесеному до Єдиного державного реєстру (а.с.13).

Рішення про застосування фінансових санкцій отримано відповідачем 04.06.10, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.14), але фінансова санкція до теперішнього часу відповідачем до бюджету не сплачена.

Рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем не оскаржене, недійсним у встановленому законодавством порядку не визнане, не скасоване, тобто є діючим, та таким, що підлягає виконанню.

Пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.03 № 790, передбачено, що у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання, сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Станом на час звернення позивача до суду з даним позовом та розгляду справи сума фінансової санкції у розмірі 3633,65 грн., застосованих рішенням № 201249 від 31.05.2010 р., відповідачем не сплачена.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України в Харківській області до ОСОБА_2 підприємства « Чапаєвський ринок » про стягнення фінансової санкції в розмірі 3633,65 грн., документально та нормативно обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно із вимогами ч. 4 ст. 94 КАС України, судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.8 Конституції України, ст.ст. 4, 7, 17, 71, 86, 87, 94, 138, 143, 161-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ДПА України в Харківській області до ОСОБА_2 підприємства « Чапаєвський ринок » про стягнення фінансової санкції задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з відповідача ОСОБА_2 підприємства « Чапаєвський ринок », код 25177515, фінансову санкцію у розмірі 3633.65 грн. (три тисячі шістсот тридцять три гривні 65 коп.) застосовану рішенням регіонального управління департаменту САТ ДПА України у Харківській області від 31.05.10 № 201249 на користь Державного бюджету України (рахунок одержувача 31113106700277, код платежу 21081100, УДК у Кегичівському районі Харківської області, код ЄДРПОУ 24134366 в установі банку ГУДК України у Харківській області, МФО 851011).

3. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

4. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного проваджені або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови виготовлений 13.09.2010 року.

Суддя Старосєльцева О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2010
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51863554
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9424/10/2070

Постанова від 07.09.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

Ухвала від 26.07.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні